HYUNDAI COUPE 2.0 rd 2 140KS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • civi
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1492
    • Pozarevac

    #31
    A na klasican plinski mislis... pa ima nitijev hjunda i plin...
    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
    - Kako to misliš, kočim?

    Comment

    • Hic
      CBC Veteran
      • 17.11.2006
      • 185
      • Zagreb. Croatia

      #32
      nije, to je sa 1.8T motora

      duzina je najbitnija, a za ova crijeva ne trebas brinuti, drze bolje od "metalnih"

      Comment

      • Gumetina
        Banovan
        • 12.12.2004
        • 1082
        • Novi Sad

        #33
        imam jos jednu zamerku za setup sa druge slike,

        daklem, ventili su montirani na sam motor, a to ne valja...

        za creva, plastiku samo posle ventila, pre teram teflonska opletena plastificirana...

        Comment

        • Hic
          CBC Veteran
          • 17.11.2006
          • 185
          • Zagreb. Croatia

          #34
          kladimo se da moja plasticna izdrze vise neg tvoja opletena? moja su NHRA homologirana za drag...a tvoja?

          Comment

          • Gumetina
            Banovan
            • 12.12.2004
            • 1082
            • Novi Sad

            #35
            moja su semperit, fadip (dunlop) ili sl. homologirana za razne agresivne materije, kiseline, kociona ulja i sl. pritisak pucanja 840bar

            imam atest

            Comment

            • civi
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1492
              • Pozarevac

              #36
              Sta kazete na ovu varjantu(usis je sa doticnog coupea)
              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
              - Kako to misliš, kočim?

              Comment

              • *Egon*
                CBC Senator XXL
                • 31.12.2004
                • 1232
                • Beograd, Dorcol, N 44

                #37
                Zar nebi trebalo da su sva creva iste duzine ?
                Garaza
                1996 SAAB 900 NG Cabrio

                Comment

                • Gumetina
                  Banovan
                  • 12.12.2004
                  • 1082
                  • Novi Sad

                  #38
                  ne valja, creva nisu iste duzine, tj nece svaki cilindar da fasuje istu kolicinu... A i ventili su na grani...

                  Nego da te pitam, zasto si zapeo za Multi Point Sistem ?

                  50ks mozes da mu saspes na Single point bez problema a usput neces dati 500e na 4 nozlice

                  Comment

                  • Hic
                    CBC Veteran
                    • 17.11.2006
                    • 185
                    • Zagreb. Croatia

                    #39
                    cujte momci, crijeva jesu iste duzine (od nitra). Ja mjerio i ista su.

                    Ventili se ne griju jer hauba ima rupu, auto je za drag, i smjesteni su ODLICNO, jer je put nitra najkraci moguci. Ne filozofirajte, valjda znam kako i zasto je tako slozeno.

                    Idem na DP jer je VISESTRUKO MANJA mogucnost pregaranja motora, VISESTRUKO BOLJA distribucija, a razlika nije 500?

                    Comment

                    • Hic
                      CBC Veteran
                      • 17.11.2006
                      • 185
                      • Zagreb. Croatia

                      #40
                      Originally posted by civi
                      Sta kazete na ovu varjantu(usis je sa doticnog coupea)

                      mogu ti jedino reci da ove nozzle koje koristis hitis u smece prije neg razneses motor

                      Comment

                      • Gumetina
                        Banovan
                        • 12.12.2004
                        • 1082
                        • Novi Sad

                        #41
                        a sta cemo sa vibracijama ?

                        Comment

                        • Hic
                          CBC Veteran
                          • 17.11.2006
                          • 185
                          • Zagreb. Croatia

                          #42
                          a sta? pa nece otpast, prisrafljeni su cvrsto, a na 402m mogu biti i sa zvakacom zaljepljeni

                          Comment

                          • Gumetina
                            Banovan
                            • 12.12.2004
                            • 1082
                            • Novi Sad

                            #43
                            zvakacom nije "profesionalno"

                            elem, elektromagnetni ventili imaju kotvu i oprugu, jedan sklop koji ne voli vibracije, pogotovo tako raznovrsne kao sto su na motoru

                            elem, kad udje u rezonanciju, otvori se ventil sam od sebe, bez obzira koliko je jaka opruga...

                            isto tako cesto pulsirajuci ventili treba da stoje vertikalno

                            poz

                            RAle

                            Comment

                            • *Egon*
                              CBC Senator XXL
                              • 31.12.2004
                              • 1232
                              • Beograd, Dorcol, N 44

                              #44
                              Ja neznam da li svi gledamo istu sliku, ali duzina izmedju 1-2 i 3-4 nikako nije ista.
                              Garaza
                              1996 SAAB 900 NG Cabrio

                              Comment

                              • civi
                                CBC Senator XXL
                                • 26.07.2005
                                • 1492
                                • Pozarevac

                                #45
                                Originally posted by Hic
                                mogu ti jedino reci da ove nozzle koje koristis hitis u smece prije neg razneses motor
                                Ma ovo je slika sa neta nego ja pitao zbog multiporta i kako da se upasuje, ok odustao od multiporta da razmotrimo single.... koliko se dobija kracenjem creva i dali solenoidi mogu da stoje tik pored u**** i dizne?
                                Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                                - Kako to misliš, kočim?

                                Comment

                                Working...
                                X