jbt...stvarno prnizak pritisak u cilindrima
doduse, osim kovahih klipova tu su i "prgave" bregaste ali opet
a sto se tice dizanja kompresije - na sta ces da vozis onda? Elf Turbo Boost
BTW ima li uopste u ex-YU 100-oktanskog benzina osim u SLO (OMV super 100)
Na 98 bezolovni + oktan booster, eventualno 15% etanola.
Ako turbo motori sa malom statickom kompresijom i turbo boostom izvlace bez problema po 110-120 KS/l na nasem gorivu od 90-ak ktana, a ne raspadnu se, mogu i ja na atmosfercu uz BMB98 da teram 110 KS/l.
Osim toga imam nacina da dodjem i do V-Power-a od 100 oktana ako zatreba.
The difference between men and boys is the price of their toys
Momci, o atmosferskom motoru pricamo... Nije problem nabiti 400KS u ovaj motor sa turbom, ali nije to poenta...treba da CUJETE ovaj motor bice vam jasno
The difference between men and boys is the price of their toys
Ja nemam neka iskustva sa tim slajzvrcama za tuningiranje (mislim na materijale) ali onaj jedan cilindar bas santa. To je jako mala kompresija za nov motor pa makar i nije ulegao kako treba, nije cudo da duva i tera ulje napolje... Meni to mirise da je pukla karika. 10.5 je recimo nisu ulegle karike, 8.5 je da se radi generalna...
Ne znam gde radis stubline, Cubika ima tu masinu sto pravi sare na cilindru po programu...
@ 206...
znam Legendo da je to Atmo...
i Znam kako zvuchi, pa bih tu do 3-4 ujutro ono veche sa BOOST-om i Egonom...
Zvuchi .................................................. ............
Ma Doro i meni je sve to jasno, moguce da nisu karike legle, ali onda nisu legle ni na jednom, a opet jedan klip ima mnogo losiju kompresiju od ostalih...zato i hocu da otvorim sve ponovo, odosno samo skinem glavu i vidim o cemu se tu radi...ovaj put
A ulje na oil catchu duva jer sam naravno napravio maaaalu gresku...Naime, povrat ulja iz oil catch-a u motor je trebalo odraditi tako da se ulje vraca ispod nivoa ulja, a ne iznad. Ja sam povrat napravio preko T racve na sipki meraca ulja - ali IZNAD nivoa ulja u karteru... Naravno, kada motor pocne da nabija kompresiju u vazdusni prostor u karteru iznad nivoa ulja, normalno je da deo tog pritiska mora da uduva nazad ulje u oil catch, a ono mora negde da izadje, zato i prska na sve strane Stoga samo prskanje ulja bi moglo da se resi kada bih povrat iz oil catcha sada napravio direktno u karter, ali opet to ne bi resilo razlog ZASTO ovoliko duva...A ja ne bihbio ja kada bih to ostavio tako, tako da ajmo jovo nanovo
A za Cubiku, znam ja sta ima i sta moze da uradi, i koliko kosta onaj Sunen borer koji koristi - ali dzaba kad ljudi koji na tome rade ne znaju da koriste to sto imaju. Jedan blok mi je upropastio, drugi mu ne dam.
Ono sto bi trebalo da se uradi je da se stubline predju 10-ak sekundi BRM Flexihornom grita 240 da se napravi povrsina za "sedanje" karika, i to cu i da uradim. Ima li ko ideju ko kod nas prodaje Flexi borere za obradu stublina?
The difference between men and boys is the price of their toys
Iskreno mozda se mnogima ne svidja moj nastup... ali eto pokusacu ne grijesiti.
Kako si opisao simtome na svome motoru vise mi smrdi da je taj klip ostecen tj da je nesto popucalo bezobzirno na obradu cilindara, honovanju, nalijeganje karika itd..
Vise vjerujem da je posrijedi neki sasvim drugi uzrok tok manifestiranog kvara.
*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Comment