Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    Radovima nikad kraja... Dok ne izguras na 200+ks izgleda da se ne smirujes...
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Ja sam davno rekao sta je ovde cilj: 220KS + 150KS N2O + da ne trosi ulje (ovo sam u medjuvremenu dodao, vidim da je neophodno )
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • mirdza
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2005
        • 2437
        • Katowice (PL) / Banja Luka
        • AGP / W126

        jbt...stvarno prnizak pritisak u cilindrima
        doduse, osim kovahih klipova tu su i "prgave" bregaste ali opet
        a sto se tice dizanja kompresije - na sta ces da vozis onda? Elf Turbo Boost
        BTW ima li uopste u ex-YU 100-oktanskog benzina osim u SLO (OMV super 100)
        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Na 98 bezolovni + oktan booster, eventualno 15% etanola.

          Ako turbo motori sa malom statickom kompresijom i turbo boostom izvlace bez problema po 110-120 KS/l na nasem gorivu od 90-ak ktana, a ne raspadnu se, mogu i ja na atmosfercu uz BMB98 da teram 110 KS/l.

          Osim toga imam nacina da dodjem i do V-Power-a od 100 oktana ako zatreba.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • monkey
            CBC Senator
            • 14.11.2006
            • 286
            • Porec, Hrvatska

            Originally posted by mirdza
            BTW ima li uopste u ex-YU 100-oktanskog benzina osim u SLO (OMV super 100)
            ima i u hrv...

            Comment

            • prolupator
              CBC Senator XXL
              • 02.09.2005
              • 3968
              • Zemun

              @ 206 Ti si moj idol!!! Hocu i ja 200+KS

              Samo... ja bih, ako moze... s manje rada i para

              Svaka cast na trudu, redovno pratim sta radis i ucim kako treba i ne teba..
              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

              prolupator.mojblog.rs

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                e jbt 206...

                Ne verujem shta chitam...

                @ Prolupator...

                Kupi SAAB Trionic sistem...

                Odradish STAGE 3...

                I eto 265 HP...


                SORRY 206 za off...

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  @TAZZ : Kad porastem (finansijski, inace sam dovoljno velik), navraticu do tebe da popricamo o tome Uostalom, u komsiluku smo..

                  206: I od mene sorry za off, necu vise
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    Momci, o atmosferskom motoru pricamo... Nije problem nabiti 400KS u ovaj motor sa turbom, ali nije to poenta...treba da CUJETE ovaj motor bice vam jasno
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      Ja nemam neka iskustva sa tim slajzvrcama za tuningiranje (mislim na materijale) ali onaj jedan cilindar bas santa. To je jako mala kompresija za nov motor pa makar i nije ulegao kako treba, nije cudo da duva i tera ulje napolje... Meni to mirise da je pukla karika. 10.5 je recimo nisu ulegle karike, 8.5 je da se radi generalna...
                      Ne znam gde radis stubline, Cubika ima tu masinu sto pravi sare na cilindru po programu...
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • TAZZ
                        Banovan
                        • 30.05.2005
                        • 1409
                        • NBGD,SERBIA

                        @ 206...
                        znam Legendo da je to Atmo...
                        i Znam kako zvuchi, pa bih tu do 3-4 ujutro ono veche sa BOOST-om i Egonom...
                        Zvuchi .................................................. ............

                        Uffffffffffffffff......

                        mislim onda je zvuchao, kako li sad zvuchi...

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          Dobro de, zvuk je samo deo ugodjaja, ceo ugodjaj je volan, gas, zvuk.....
                          TO!!!
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Ma Doro i meni je sve to jasno, moguce da nisu karike legle, ali onda nisu legle ni na jednom, a opet jedan klip ima mnogo losiju kompresiju od ostalih...zato i hocu da otvorim sve ponovo, odosno samo skinem glavu i vidim o cemu se tu radi...ovaj put

                            A ulje na oil catchu duva jer sam naravno napravio maaaalu gresku...Naime, povrat ulja iz oil catch-a u motor je trebalo odraditi tako da se ulje vraca ispod nivoa ulja, a ne iznad. Ja sam povrat napravio preko T racve na sipki meraca ulja - ali IZNAD nivoa ulja u karteru... Naravno, kada motor pocne da nabija kompresiju u vazdusni prostor u karteru iznad nivoa ulja, normalno je da deo tog pritiska mora da uduva nazad ulje u oil catch, a ono mora negde da izadje, zato i prska na sve strane Stoga samo prskanje ulja bi moglo da se resi kada bih povrat iz oil catcha sada napravio direktno u karter, ali opet to ne bi resilo razlog ZASTO ovoliko duva...A ja ne bihbio ja kada bih to ostavio tako, tako da ajmo jovo nanovo

                            A za Cubiku, znam ja sta ima i sta moze da uradi, i koliko kosta onaj Sunen borer koji koristi - ali dzaba kad ljudi koji na tome rade ne znaju da koriste to sto imaju. Jedan blok mi je upropastio, drugi mu ne dam.

                            Ono sto bi trebalo da se uradi je da se stubline predju 10-ak sekundi BRM Flexihornom grita 240 da se napravi povrsina za "sedanje" karika, i to cu i da uradim. Ima li ko ideju ko kod nas prodaje Flexi borere za obradu stublina?
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • FiatGroup
                              CBC Senator
                              • 11.06.2005
                              • 228
                              • Rijeka

                              Srdacno, dalje

                              Iskreno mozda se mnogima ne svidja moj nastup... ali eto pokusacu ne grijesiti.

                              Kako si opisao simtome na svome motoru vise mi smrdi da je taj klip ostecen tj da je nesto popucalo bezobzirno na obradu cilindara, honovanju, nalijeganje karika itd..
                              Vise vjerujem da je posrijedi neki sasvim drugi uzrok tok manifestiranog kvara.
                              *************************************
                              The best is the enemy of the good
                              The proof of the pudding is in the eating
                              *************************************

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                206

                                Preskoci Flexi kozmetiku
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X