Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    Hmmmm...
    Kako je dosao do zakljucka da je gubitak 17-18%? Da li je jedan isti motor merio na motornoj kocnici pa onda na valjcima? Ne postoji drugi nacin da se to izmeri.
    Normalno je da gubitak u menjacu nije linearan, zato se i izrazava u procentima.
    Ovih 17-18% je previse. To odgovara rwd kolima.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Evo predloga za menjac, uporedno kako je sad i kako bi trebalo biti. Plan je da se sa 405 MI 16 menjaca uzmu oba snopa i finalni prenos i na njih stave 3. 4. i 5. brzina sa mog menjaca. Misljenja, komentari, predlozi?

      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Da, merio i na kocnici i dyno-u, ali ne moj motor, ne ovaj put. Bavi se ovim vec godinama i to prilicno ozbiljno (ako se neko seca Dariovog narandzastog Fice - on je pravio taj motor, Mujkiceva Impreza i jos gooomila njih) - i ima JAKO mnogo iskustva sa hard tuningom. Merio je dakle motore i na kocnici i na dyno-u, i odatle i kaze da je gubitak otprilike toliki, mada i sam kaze da je malo precenio gubitak ali zato makar zna da onoliko koliko kaze da ima na radilici, zna da ima minimum toliko.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          Originally posted by 206
          mada i sam kaze da je malo precenio gubitak ali zato makar zna da onoliko koliko kaze da ima na radilici, zna da ima minimum toliko.
          Ako izmeri na valjciam 100ks, i preceni gubitak i racuna sa 20% onda to znaci da na motoru ima 120ks.

          Hajde mi sad objasni kako je siguran za snagu na zamajcu ako je svestan da je precenio gubitak?

          To je klasican trik tih ljudi sa dyna, da povecaju gubitak i tako dobiju vecu snagu na zamajcu nego sto jeste.


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            precenio = podcenio ???

            206 >> prostudiraj logove i eventualne korekcije u RPM zonama.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Daj Urose, sad vec zamaras malo...kako je siguran... Pa eto, recimo da je merio 30 razlicitih automobila za koje zna da na primer u fabrickoj varijanti imaju 265KS, a dyno mu redovno pokazuje, na primer 245KS, i takav trend "podcenjivanja" mu se proteze na sve automobile koje meri, ocigledno je da algoritam koji dyno koristi prilicno konzervativno daje snagu motora u odnosu na izmerenu snagu na tocku. Uostalom, daj ukljuci mozak malo... Ako je rekao da dyno konzervativno procenjuje snagu i racuna gubitak transmisije veci nego sto jeste, to znaci da pri proceni snage na radilici koristi manji korektivni faktor, odnosno izmerenu snagu na tocku mnozi sa manjim brojem, te mu je potrebna veca snaga na tocku da dobije visu vrednost snage na radilici. Obrces stvari naglavacke i mesas gubitke na transmisiji i korektivni faktor, nisu ista stvar nego dv razlicite vrednosti obrnuto proporcionalne...

              I druga stvar, zasto bi on uopste povecavao rezultat sa dyna? Nije on pravio taj auto i motor da ima razloga da bilo sta povecava i stima? Bas njega briga da li ima 150 ili 250KS, on je radio potpuno isti posao...

              I na kraju, ako ti je vec toliko sumnjivo, slobodno uzmi auto i odvezi ga do Egona pa vidi ciji je dyno merodavniji, nemam nista protiv. Toliko o toj prici.

              @BOOST : kako mislis korekcije u RPM zonama, ne razumem...? Kakve korekcije u kakvim zonama?
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                Mislim da pogledas u LOG sta se desavalo na tim obrtajima. Imash par stepenica i nemoraju da budu vezane sa usisom.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Nema ikakvih nepravilnosti ili nekih korekcija napravljenih u tim zonama gde su skovovi, ni jedna kompenzaciona mapa nije aktivna niti bilo sta slicno.

                  Sad cu da lupim, ali meni kao laiku ovaj grafik izgleda kao neki rezonantni efekat izmedju u**** i izduva, znate vec kad imate 2 talasa koji se ne poklapaju kako treba pa se ciklicno ponavlja neka rezonantna sema...sta znam...Par stotina obrtaja usis i izduv rade u harmoniji, pa onda zbog malog neslaganja u "fazi" krene snaga da opada dok se ne nakupi opet malo obrtaja pa opet dodju u fazu itd...
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd



                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      Uf.. al ste se razigrali

                      206: i taj faktor moze da se koriguje paljenjem. treba samo probati u razlicitim stepenima prenosa i uporediti log kroz spektar RPMa.
                      Ukoliko se poklapaju nisu vezani za opterecenje motora te znachi da je VE tabla malkice zajebana. Da se korigovati.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Ma pazi, nije da mi brine ili smeta, cisto me interesuje...

                        Vadim par fleka ovih dana, pa za vikend opet malo voznje i koji log fajl...uostalom videces sam
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Kanarinac
                          CBC Senator XXL
                          • 08.10.2004
                          • 2870
                          • BG,Weedikovac

                          I jel ste ga nashtelovali na kraju??Ili se ne daj bozhe opet nesho pokvarilo?

                          I love my

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            Tema otvorena. Svi konstruktivni prijedlozi tehnicke prirode dobro dosli i eventualno prihvaceni.

                            Nedavno stvoren "visak" u ovoj temi je prebacen u Dump pod naslovom Corsokak.

                            Comment

                            • prolupator
                              CBC Senator XXL
                              • 02.09.2005
                              • 3968
                              • Zemun

                              Samo onako laicki da dodam, da me fascinira tema i trud i uspeh postignut kroz trud i da sam odusevljen automobilom !!!
                              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                              prolupator.mojblog.rs

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Hvala Tema je tu uglavnom da bi i neko drugi eventualno video da se neke stvari ipak i kod nas mogu uraditi prilicno dobro uz dosta truda i malo pomoci sa strane
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X