Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lanee
    CBC Senator XXL
    • 30.11.2006
    • 488
    • Beograd

    @mikimazda

    Nisam se vozio ja ali mi i Grozni kaze i josh par ljudi koji su bili suvozachi da je auto lood da nije normalno kako ide

    a Grozni ponosno kaze da je zadovoljan i da se zasada smirio
    videcemo koliko ce to da ga drzi
    Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
    To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      Originally posted by Lanee
      @mikimazda

      Nisam se vozio ja ali mi i Grozni kaze i josh par ljudi koji su bili suvozachi da je auto lood da nije normalno kako ide

      a Grozni ponosno kaze da je zadovoljan i da se zasada smirio
      videcemo koliko ce to da ga drzi
      ti verujes groznom
      bice miran dok ja ne dodjem,pa kad ga zapalim,sa nekim idejama...
      videcemo
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • 24v
        CBC Senator XXL
        • 11.12.2004
        • 479
        • Beograd, Karaburma

        Mislim da je glupo pisati u ovoj temi o Fiatu!!!! (Moram da vam kazem da auto ide niskih 14 sec) Ja izmerio.



        Grozni bi trebao da otvori svoju temu!!!
        I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

        Comment

        • monkey
          CBC Senator
          • 14.11.2006
          • 286
          • Porec, Hrvatska

          @ 206:
          cilindri su i dalje sa povrsinskim alusil slojem?!?!

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Ne. ceo blok je od alusila, a same hilzne su obicne, celicne, ulivene u blok.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • monkey
              CBC Senator
              • 14.11.2006
              • 286
              • Porec, Hrvatska

              procitao sam da ako je blok cilindra ili sam cilindar (nisam najbolje shvatio jer je tekst na taljanski, a tupi taljani istu stvar u tekstu zovu sa 3 razlicita imena) potrebna je nekakva posebna galvanska obrada kosuljice klipa... mozda ima nesto u tome...

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Takva je stvar sa novijim Mercedesovim, VW, Audi, BMW, Porsche i slicnim blokovima od alusila, postoji poseban proces i pripreme i obrade takvih blokova i kosuljica (imate opisano na Kolbenschmidt-ovom sajtu), medjutim ako je klasicna, celicna kosuljica u pitanju, koja je uz to i neizmenjiva, obradjuje se kao i bilo koja druga.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • monkey
                  CBC Senator
                  • 14.11.2006
                  • 286
                  • Porec, Hrvatska

                  ma i pretpostavljao sam da je tako i da sam krivo shvatio, ali nikad se nezna...

                  Comment

                  • kutija
                    CBC Veteran
                    • 30.11.2005
                    • 100
                    • Split,Hrvatska

                    Imam jos pitanja o flex-hone...
                    Koji carbon grit izabrat? Vidim da si ti izabrao 240....
                    Jel postoji mogucnost bez prethodnog "obicnog" honovanja bloka samo proci flex-hone ili je obavezno "obicno" honovanje.
                    Blok je sa xu10j4te motora ,dakle cast iron.

                    Oni iz Tecnimetal su stvarno brzi na odgovorima....

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Postoji, ali se ne preporucuje. Isto kao sto se izbegava stavljanje starih plocica na nove diskove nije preporucljivo koristiti nove karike na bloku koji vec ima blage "uklizane" tragove naleganja starih kraika. U tu svrhu i radi se honovanje zbog uklanjanja patine sa hilzni ("deburring") i potom flex-honovanje radi "plato" povrsine za korektno naleganje novih karika.

                      Meni je 240 grit preporucen jer je covek koji je radio ovaj proces na bloku kao moj koristio taj grit, i dobio dobre rezultate - ne znam zasto bih ja onda izmisljao bilo sta drugo Ti dakle na bloku koji u osnovi ima isti materijal hilzni kao moj nemas razloga da eksperimentises, iskustva drugih zato i postoje, da ne bi morao
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • kutija
                        CBC Veteran
                        • 30.11.2005
                        • 100
                        • Split,Hrvatska

                        Zato i pitam...hvala na brzom odgovoru

                        Sto mi je dobro radit u slucaju da imam karike stare 2000 km tj. u stanju kao nove i to trebam stavit u blok...
                        Da li samo flex-hone ili samo "obicno" honovanje ili ..?
                        Ili nove karike??
                        Ovo zadnje bih izbjegao ako mogu...

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          Nove karike
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Ili blok u kome su te karike bile

                            Salu na stranu, evo plastican primer: znate kako izgleda staza za zalet na ski skokovima, sa una dva duuuboka paralelna traga za skije, tacno odredjene sirine? E sad, i skije koje idu kroz ta udubljenja tacno su odredjene sirine, i idu po tim snjurama i nigde drugde van njih. Karike i blok se ponasaju isto, ne mozes staviti sire skije u te tragove a da one tu legnu kako treba - osim ako potpuno ne poravnas te tragove (honovanje) i nabacas preko malo mekanijeg snega da se novi tragovi skija lakse urezu kad skije par puta predju preko njih (flexhone). Jednom kad legne, to je to, nema mrdanja.

                            Jasno sad?

                            A sad dosta spamovanja moje rodjene teme, nadjite sebi svoju
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • *Egon*
                              CBC Senator XXL
                              • 31.12.2004
                              • 1232
                              • Beograd, Dorcol, N 44

                              A sto je najgore i ti sam ucestvujes u tom spamovanju
                              Garaza
                              1996 SAAB 900 NG Cabrio

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Pa dobro...znas i sam da nikome, da prostis, rodjeni prdez ne smrdi, tako da...

                                Nego, ne znam da li sam pitao, pricao sam malo sa Boostom oko koeficijenta istezanja klipnjaca sa obrtajima, pa imamo neku generalnu ideju koliko se klipnjace istezu u GMT - trebalo bi da to bude otprilike 0.1mm na svakih 1000 obrtaja, sto bi znacilo oko 8mm na nekih 8-8500 koliko se moj motor vrti.

                                E sad, to su vrednosti za I profil SAAB klipnjaca, sa SAAB klipom koji standardan ima...boga pitaj, ne znam tacno koliko, ali jedno 2x je tezi nego moj na 206. A i klipnjace na 206 su H profil i kovane su.

                                Dakle pitanje je da li neko zna kako izracunati faktor istezanja sa porastom obrtaja za ovu konfiguraciju koju ja imam? Naravno ne trazim tacne cifre, jer nemam ni podatke o cvrstoci same klipnjace niti bilo sta drugo od tih parametara, ali verujem da masinci rade slicne stvari, tako da mi trea aproksimacija ili najbolja procena, dakle generalno stanje na koje bih mogao da racunam.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X