gledaj, drzace se i obican ali pri prvom kacenju bilo cega otpasce ploce velicine 10x10cm (govorim iz neprijatnog iskustva). zato, mozda je bolje da radis sa alu
U principu to vozilo ce biti izlozeno ogromnim vibracijama. Ziv nisam za bilo kakav kit u debelim slojevima pa cak i u tankim ako su vece povrsine lima koji nije dodatno ukrucen i tako smanjena amplituda savijanja.
Zashto kilo gita pobogu i to ja jedno krilo?????
Zar nije to moglo da se opegla valjanije?
E da jesi razmishljao da nabavish ona poliesterska krila prednja??Ubicesh malo na kilazhi
Pa 3/4 od tog kila ce ionako da otpadne kod oblikovanja i smirglanja, posto je malo zeznuto ispratiti mu oblik.
Nije moglo da se opegla, jer je originalno krilo dvoslojno i bilo je poprilicno olupano...
A poliesterska prednja ne stavljam - uzmi pa probaj neko od tih krila ili hauba, nategni auto na jedno 200 km/h i pogledaj koliko landara i vibrira, bice ti jasno zasto nemam problem sa par kila previse nego par grama premalo
Kad podvucem crtu, u odnosu na tezinu standardnog auta, kad ukljucim sve razlike u tezini pogonskih agregata, transmisije, izbacene instalacije, zadnjih sedista, 2 praseta od rezervoara za gorivo, teskih tapacira i sedista (ova koja ubacujem su MNOGO laksa). Kad na to dodam dodatnu tezinu rollbara i par kila viska od gita - u najgorem slucaju dodjem na isto, najverovatnije jedno 20-30kg ispod fabricke tezine auta, ako sam sve dobro sracunao.
Fabricki, taj auto je tezak 1230kg uz raspored tezine 48/52 napred/nazad. Dakle, kako god okrenes, auto ce imati 1200-1250kg, uz maltene isti raspored tezine, ili cak nesto malo vise pozadi (taman kako mi odgovara) zbog pomeranja tezista rezervoara 10-am cm unazad i dodatne tezine zadnjeg dela rollbara.
Prema tome, savrseno me boli uvo za tih dodatnih par kila gita i neka dodatna olaksavanja
The difference between men and boys is the price of their toys
Ima jos gomila i detalja i krupnih stvari, ali sve ima svoj red i ne moze jedno pre drugog - na redu je sredjivanje skoljke odnosno farbanje, sve ostalo ide posle toga. Instalacije, vodove kocnica i goriva, PP aparat, rezervoar, ubacivanje motora, enterijer...sve zahteva sredjenu skoljku.
Polako, redom
The difference between men and boys is the price of their toys
Pa dobro to se podrazumeva, mislio sam na pratece zavrzlame oko samog motora i ostalih elemenata koji nisu std. i koji su doradjivani,ali ako je tako super onda, znaci blizu je
Da li ti je rollbar spojen sa skoljkom pri vrhu stubova? To dosta ucvrscuje karoseriju.
I zasto nisi stavio dijagonale na deo rollbara ispod krova (iznad glava vozaca/suvozaca)?
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Jeste, naravno, na vrhu osnovnog luka i na mestima gde se stadardni pojas kaci za B stub.
A dijagonale po krovu nisam pravio iz vise razloga, konkretno nisam mislio da napravim potpuno trkacki rollbar jer, iskreno mislim da za toliko cevi bas i nema preterane potrebe, jer ipak ne pravim WRC auto Dalje, ne bi bilo nikakve sanse da tapaciram krov od toliko cevki, i na kraju nisam mogao da dodjem do CrMo cevi za dodatke rollbaru tako da sam morao koristiti obicne, dosta teze - a nije mi se stavljalo 7-8kg dodatnog tereta na najvisu tacku auta, sto zbog same dodatne tezine, a pre sto je ta tezina na najvisoj tacki, na krovu, sto nikako nece pomoci rasporedu mase pri lezanju u krivinama, nastojim da svu dodatnu tezinu, ako je vec mora biti, rasporedim sto je moguce nize.
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment