M3 projekat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jevrem
    CBC Senator XXL
    • 04.11.2006
    • 948
    • Smederevska Palanka
    • A4 2.0TDI quattro

    Mozda je covek hteo da napravi auto za drift.
    Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
    Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      naprotiv, parvio je auto za drag...
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        Pravio je auto za sebe.
        I da je znao da ce ovoliko da kliza opet bi ga pravio. Kliza i povlaci sta tu ima lose...samo malo vezbe
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Kanarinac
          CBC Senator XXL
          • 08.10.2004
          • 2870
          • BG,Weedikovac

          Kolko se secam stigle su mu Mica Tomic gume.Sa njima nece imati bash ovoliko problema
          E da i daj ushtelbaj te farove malo

          I love my

          Comment

          • kilson
            Moderator
            • 09.10.2004
            • 3216
            • NoviBGD
            • AR 75 GT

            Originally posted by shone190
            Po meni je logicnije bilo da si isao na 4x4, jer sta ce ti 100kg manje kada nemozes da das gas ko covek sa tim ludilom koje proklizava u petoj

            Pozzz
            Treba mu manje, da bi tih 100 Kg prebacio na odgovarajuce mesto
            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

            Comment

            • reaper_HGT
              CBC Senator XXL
              • 05.09.2007
              • 888
              • Beograd

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Sta se bre svi toliko brinete oko malo klizanja, rekoh vam lepo uz dobre gume (koje imam) i malo 'ladne glave umesto namernog teranja na malo klizanja, nije neki problem naci dovoljno trakcije. Koliko znam ima kockica i sa 2x vise snage koje idu ispod 10sec - njima ocigledno ipak nekako polazi za rukom da i TOLIKO snage iskontrolisu.

                Uostalom, 4x4 nje interesantno voziti

                Auto je naravno pravljen, sto rece M, za mene, odnosno za uzivanciju i nerviranje ovih sto misle da su brzi A onda ga isteram na drag i iznerviram i njih

                Bice jos koji video, polako, evo OBECAVAM, necemo ga snimati nocu ovaj put.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • Kanarinac
                  CBC Senator XXL
                  • 08.10.2004
                  • 2870
                  • BG,Weedikovac

                  http://www.bmwclubserbia.com/forum/inde ... entry27212

                  Mozhda ti ovo bude zanimljivo.

                  I love my

                  Comment

                  • Penja
                    CBC Član
                    • 07.02.2008
                    • 19
                    • Avala

                    Lepo pise,ucio je skolu nema sta!!!


                    Ajmo na Ostruznicu sutra da probamo projekte,iako nisu u fullu.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Da razjasnim jednom za svagda ove rasprave oko goriva, i zasto sam ubacivao SAAB motor umesto BMW-ovog. Ko ukapira, dobro i jeste, ko ne...njegov problem.

                      Dakle: jedan od primarnih razloga zasto je odabran SAAB motor, je njegova otpornost na lose gorivo (karakteristiku zemlje gde zivimo), samim tim i detonacije. Pod otpornoscu na lose gorivo pre svega podrazumevam sposobnost Trionica da putem APC-a kompenzuje za losu oktansku vrednost goriva. Dakle da ne bih razmisljao da ce mi se motor razleteti ako sipam djubre od goriva, ili da lutam sa podesavanjima boosta, imam Trionic i APC koji to rade automatski. Evo i kako:

                      Mapa zapisana u Trionicu pravljena je tako da motor na odredjenim obrtajima i opterecenju da odgovarajuci efekat - u prevodu momenat, odnosno snagu. Za razliku od vecine drugih motora koji su jedino u stanju da smanje snagu motora ogranicavanjem pritiska ili pomeranjem paljenja kad osete detonacije, Trionic je pored toga u stanju i da POVECAVA efekat motora ako oseti da iz bilo kog razloga (u konkretnom slucaju slabo, niskooktansko gorivo) motor ne isporucuje efekat zapisan u mapi.

                      Mapa koju sada teram pravljena je da isporuci...koliko bese, zapisano je ranije u temi, mislim nekih 550Nm momenta u odredjenom radnom opsegu, na gorivu od ~95 oktana, pri nekih 1.2bar boosta. Sta se desava ako je gorivo slabije od 95 oktana? Trionic putem jonizacije dobija podatak o pritisku i brzini sagorevanja u komori, i putem korekcije ugla paljenja i boosta kompenzuje slabost goriva, i dostize zadatu vrednost momenta zapisanu u mapi. Isto se desava i kada imamo jace gorivo, samo obrnuto - koriguje se paljenje i boost nanize, opet se dolazi do iste zadate vrednosti u mapi. Dakle, ovako ili onako, Trionic prati ono sto mu je napisano u programu, ni gore ni dole. APC, Automatic Performance Control, lepo samo ime kaze.

                      Dakle potpuno je SVEJEDNO da li koristim 90, 95 ili 100 oktana, sve sto ce se desiti je da ce stepen paljenja i boost varirati za apsolutno isti efekat motora. Ako se nekada i desi da auto krene da detonira, APC koriguje paljenje i boost do baznog pritiska, i to je to, totalno foolproof. Naravno, i obrnuto stoji - ovo NIJE motor koji ce dobiti vise snage ako mu sipate bolje gorivo, ili koji bolje ide kad je hladno napolju, uvek ide apsolutno isto. Ako hocete vecu snagu, menja se target mapa u Trionicu, zada se nova ciljna snaga i efekat u odredjenom radnom polju motora, a dalje Trionic putem jonizacije zakljucuje koji stepen paljenja, koja kolicina goriva i koji boost je dovoljan da se taj target uvek i dostigne. Sve sto bih ikada dobio koristenjem oriva sa vecom oktanskom vrednoscu je niza potrosnja goriva, apsolutno nista vise ni manje. Jasno sad?

                      Onaj ko je razumeo gore napisano sam moze da skapira kakve ovo mogucnosti otvara, i koliku sigurnost daje - ne razmisljam da li sam se zeznuo pa "odvrnuo" prevliki boost od cega ce mi se motor razleteti, ili sam sipao lose gorivo pa cu imati detonacije, ili bilo sta te vrste - dok god znam sta mi je zapisano u target mapi, znam da ce auto imati toliki efekat, ni manji ni veci.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • Vocko
                        CBC Senator XXL
                        • 25.04.2005
                        • 4556
                        • nBGd

                        Sve je to lepo, ali ne napisa dal' Trionic pravilno detektuje eMa u gepeku i ima sve potrebne drajvere ili moraju posebno da se pisu za njega (Trionic) ?

                        Comment

                        • Milorad90
                          CBC Senator XXL
                          • 26.07.2007
                          • 975
                          • Beograd

                          E aj kad te molim reci mi otprilike koliko smatras da ce imati auto na kraju konja?

                          Znam da je nezahvalno to prognozirati ali me bas zanima.

                          Kad ga teras na dyno?

                          Comment

                          • Saabo
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1724
                            • Vrbas
                            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                            I njega zanima, svi ga pitaju, hmm... kad uradi svi cemo znati, zasto ga gnjaviti takvim pitanjima???
                            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Zahvaljujem.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • SAAB PoWeR
                                CBC Senator XXL
                                • 26.04.2005
                                • 1394
                                • tu iza coska(Milwaukee USA)

                                ja znam da nece imati viseo od 625 konja
                                _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                                Comment

                                Working...
                                X