Jeli boske, jesi ti pipnuo auto od kad smo ubacili motor u njega majke ti???
Samo nesto mudrujes...
Zasuci malo rukave i kreni vec jednom da radis...
Samo te posmatram...
Ja i dule smo te cekali,po dogovoru...
Danas je dif trebao da bude na autu,da premerimo duzinu kardana...
Ali ima vremena, duga je 2007-a godina...
Kako si krenuo provozaces se u oktobru,sta fali...
Jbg, dal' mi verujes da mi je bilo zaista glupo da vas zovem i kazem da ne mogu da dodjem...te idid tamo te ovamo, i na kraju na dorucak u 16:00 A ovako jos gluplje...
Naravno, sve i da sam imao diff, sipak bih merio duzinu kardana jer, naravno, nikog od majstora ne mogu da nadjem...
The difference between men and boys is the price of their toys
Nego, da, uzeo sam diferencijal (Hvala Dule, hvala Alex), i to bas onaj koji sam i trazio, cuveni neunistivi 3.07 sa E28 M535i. Diff trpi sve i svasta, prenosni odnos taman kako treba, tako da je to reseno. Kao sto rece i Alex, sad odmeravanje kardana, pa kad se i to pronadje, da povesamo sve to na mesto i pravimo nosace.
The difference between men and boys is the price of their toys
...a taj diff ce za dan-dva da dobije Quaife ATB sper.
E sad, zasto ja pametujem i pored silnih lamelnih BMW diffova ili aftermarket jedinica tipa Kaaz i ostali - uzimam sper koji nije lamelni, nego cisto mehanicki, dakle srafovi, podloske zupcanici itd itd
Pa prvo, jer Quaife diffovi sa lakocom prenose snagu koja je za lamelni sper misaona imenica. Primera radi, nece da kazu koliki je torque rating za diff, ali su se blago nasmejali kad sam im rekao ocekivanu snagu - dovoljno je reci da se diff iste specifikacije i konstrukcije, bez strukturalnih ojacanja, koristi na autima sa po 2x vecim obrtnim momentom nego sto ja planiram, i to u drag aplikacijama.
Drugo, lamelni sper ima fiksan odnos zatvaranja, i kad ukopca - ukpocao je, nema variranja stepena zatvaranja. Quaife konstantno varira procenat zatvaranja u zavisnosti od potrebne kolicine snage na tockovima.
I trece, lamelni sper ne moze da pocne da blokira sve dok jedan od tockova ne prokliza - dakle tocak mora da prokliza da bi lamela "ukopcala" da treba da ga zakoci. Quaife ne ceka da tocak krene da kliza, vec pocinje da radi cim se javi i najmanja razlika u brzini rotacije automatski se odredjeni deo obrtnog momenta prebacuje na suprotni tocak.
Znam da je ranije negde bilo reci, zasto bas Quaife? Eto, zato
Stiglo jos par sitnica:
Diskovi za E36 M3 3.2
Powerflex poiuretanske caure za kompletan prednji i zadnji trap.
I OMP elektricni protivpozarni sistem - za ne daj boze
Na autu trenutno provizorno postavljen motor, pravimo nosace preko vikenda, pod ulovom da negde iskopam kardan...
E da, farba je takodje odabrana, odnosno nijansa boje, koja i kakva - da ne odajem za sada, videcete za jedno 2 meseca
The difference between men and boys is the price of their toys
Ovde se prica o BMW M3 E30 , najbolje balansiranom autu vec fabricki , za pistu.
Teko toliko da kazem da sam se tukao na stazi SCRW u Anderstorpu sa jednim originalnim M3 E30, dakle nikakav budz, sa SAABom sa B203R motorom.. to je trebalo doziveti , samo mi je zao sto nije niko snimao sta se desavalo krug za krugom.
Koliko god da sam bio nadmocan i superioran na ubrzanjima, krug za krugom mrtva trka.
Dakle, ovde se neprica samo o motoru i KS gde je efekat/tezina toliko zeznut da ce 206 imati znojavo celo uz svu pomoc tehnike koja se nabacuje.
Ovaj projekat je "malo vishe" od tuninga motora, nadam se da je to jasno, ili mozda ipak nije
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment