M3 projekat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Nadao sam se da niko nece primetiti Vukovu "majstoriju" Sta ces, nekim ljudima ne vredi objasnjavati...ostace tu za sada, ali ne dugo, to je sigurno
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Dzoni_mkv
      CBC Senator XXL
      • 29.04.2007
      • 875
      • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

      Originally posted by 206
      Dakle, ono sto cemo uraditi je sledece:

      - pedala kocnice aktivira master cilindar kvacila
      - master cilindar kvacila salje pritisak na slave cilindar kvacila koji gura polugu boostera i preko njega i glavni kocioni.
      Ajde jedno laicko pitanje, kakav ce biti "osecaj" na kocenju preko tih master i slave cilindara?? Da li ce kocnica zadrzati istu tvrdocu i koliko ce precizna biti prilikom doziranja na kocenju? Da li ovakav postupak remeti fabricki setup-osecaj na kocenju??
      You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

      Comment

      • TAZZ
        Banovan
        • 30.05.2005
        • 1409
        • NBGD,SERBIA

        Pufff...
        Stvarno Gusto npakovano, tko bi rekao... Da ce biti pomanjkanja mesta pod `Aubom.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Da li ce remetiti osecaj kocenja, iskreno ne znam. Mislim da e bi trebalo, i nadam se da nece, ali ono sto ja hocu i mislim je jedna stvar, a kako ce to ispasti na kraju je sasvim druga.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            Aj dobro te ko?nice i šljzvrce ali kad ?e više taj motor...
            Morao sam
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                Remetice se za sigurno, zadnji tockovi ce poceti da koce vishe nego normalno sa originalnim dikovima/cheljustima sto ce jacim stiskanjem pedale da se kompenzuje u spustanje nosa. Malo ce biti razbalansiran ali se lako resava dodavanjem 3 pasivnog cilindra na zadnju liniju.

                Otom - potom
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Delkan
                  CBC Senator XXL
                  • 14.06.2005
                  • 829
                  • 60 km From BG,West

                  A da li ti je lakse mozda da booster sa cilindrom(glavnim) stavis ispred suvozaca i tu ga uvuces malo unutra?
                  Sto se tice poluge tj. prenosa,stariji Mitsubishi Galanti (`85-88 god) su imali booster na desnoj strani koji je bio pritiskan sa jednom cevkom precnika 4-5 cm,duzine oko 1m i kusur,na koju je bila zavarena pedala kocnice.Mislim da mi je ostala bar jedna,ostale delove sam manje-vise pobacao (ovu sam ostavio da imam "za naplatu" ).
                  Znam i gde ima u Bg jedan stari Galant(koji stoji ispod gomile drugog lima),na kojem je ostao ceo mehanizam,pa ako ti i to bude palo na pamet...

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    Hvala na pomoci, palo mi je i to na pamet, ali nazalost ako stavim booster ispred suvozaca, odnosno u kabinu (jerni sa te strane pod haubom nema mesta), nece biti prostora za kasetu koja inace stoji ispred suvozaca, u koju je predvidjeno stavljanje sve elektronike, koje ce biti podosta.

                    Tako da ipak mislim da cu se prvo poigrati sa ovom kombinacijom sa cilindrima kvacila - samo sto cu staviti po 2 komada na pedalu i booster, jer zna da se desi da ti cilindri i procure, a onda ostadoh bez kocnice...2 odjednom da procure, malo teze
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Delkan
                      CBC Senator XXL
                      • 14.06.2005
                      • 829
                      • 60 km From BG,West

                      To je ipak i najbolje resenje,posto ti daje slobodu da sve to stavis u bilo koju poziciju.Sa mehanickim prenosom bi ipak bilo previse ********nja da se sve dovede u poziciju koja ti odgovara.A sto se cilindara tice,siguran sam da neces staviti neki fusch,tako da ce sa dva biti bas sigurno...

                      Od cega radis cevi za to sve(ili mi je to negde promaklo)?

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Nije ti promaklo

                        Verovatno ce ici armirana creva za ceo sistem.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • *Egon*
                          CBC Senator XXL
                          • 31.12.2004
                          • 1232
                          • Beograd, Dorcol, N 44

                          Verovatno mislis na teflonska armirana, jer samo armirana
                          Garaza
                          1996 SAAB 900 NG Cabrio

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Teflonsko crevo je najobicnija plastika "obucena" u metalnu pancirnu ovojnicu.

                            Armirana creva su gumena, sa upletenim celicnim ojacanjima u samom crevu, omotana u celicnu ovojnicu.

                            Ima neke razlike.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • *Egon*
                              CBC Senator XXL
                              • 31.12.2004
                              • 1232
                              • Beograd, Dorcol, N 44

                              Pa teflon nije najobicnija plastika.
                              Teflonska creva mogu da izdrze velike pritiske, a oblace se plasticnom ovojnicom radi spoljasnje zastite.
                              Ima razlike sigurno, ali ako su teflonska dobra za trke, neznam zasto nisu dobra za tebe.
                              Garaza
                              1996 SAAB 900 NG Cabrio

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Znam dobro sta je teflon, i gde i za sta se koristi, ali teflonsko crevo tesko da ces naci na KOCIONOM sistemu u trkackom autu. Naci ces ili bakarna ili armirana, gumena creva. Znaci nisam rekao da ja trazim neko bolje resenje nego na trkackom autu, vec samo jednako dobro.

                                Generalno ljudi pogresno koriste termin "teflonsko crevo" i pod to podvode sve vrste armiranih creva, sto nije 100% tacno.

                                Striktno govoreci, postoje creva od savitljive plastike, omotana celicnom ovojnicom - TO je teflonsko crevo i NIJE pogodno za kocioni sistem.

                                Postoje gumena creva sa strukturalnim ojacanjima u samom crevu - to je pancirno crevo. Ova creva postoje sa celicnom fleksibilnom oplatom, ili bez, sa providnom plasticnom ovojnicom ili bez, itd...jedno 10 razlicitih vrsta.

                                Ono sto se za kocnice koristi, odnosno sta bi TREBALO da se koristi je gumeno, armirano crevo, uglavnom AN -3 velicine, po mogucnosti sa plasticnom ovojnicom, ili sa metalnom fleksi oplatom, ako se zahteva BAS najbolja varijanta po aerospace standardima - Aeroquip TFE, 666, 807, itd, radnog pritiska od nekih 3000 PSI i pucanja na 12.000 PSI.

                                Teflonsko crevo, odnosno crevo sa plasticnim jezgrom i celicnom oplatom, kao sto se koristi recimo u N2O sistemu koji imam na autu, ne bi smelo da se koristi za kocioni sistem.

                                www.thinkauto.com - ima toga dooosta ovde, koga interesuje nek' prosvrlja malo
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X