Znaci upravo ono sto sam rekao, da bi taj auto, sa predvidjenom baznom snagom i N2O sistemom imati saaasvim dovoljno snage da zada jedan lepo domaci zadatak konkurenciji po pitanju vremena na 402m.
The difference between men and boys is the price of their toys
Samo na brzinu: sva creva visokog pritiska (osim kocnica) napravljena i montirana, vecina silikonskih creva vode, turba i IC takodje montirana, sklopljen i postavljen rezervoar goriva, uradjen razvod goriva do motora, postavljene 2 dodatne pumpe (prelube i recirkulaciona) kao i novi karter.
Ostalo uraditi izduv (sad i tom moze posto je WG tu), jos malo modifikovati usisni leptir, napraviti jos par creva za povrat vode sa turba i remote filter ulja, jos par sitnih fitinga kojima smo pogresili dimenzije, razvesti kocionu instalaciju, protivpozarnu, IC i N2O (za oboje nekih 3-4 sata polsa...), GOMILU struje, i to je to. Posle malo tapaciranja unutrasnjosti, ali za mehaniku nebitno.
Vidi, mozda nesto i ispadne od svega ovoga u vrlo skoro vreme
The difference between men and boys is the price of their toys
Pametno Imam jednog extra majstora iz Siriga da ti preporuchim =]
BTW ajde ako nije problem kada zavrshish postavi slike od N2O i CO2 instalacije.
Zanima me kako to sve izgleda.
I zaboravio sam da li si vec pisao, pa... da li idesh na direct port sistem?
Jedan od retkih poslova koje sam mislio da uradim van sopstvene rezije je instalacija kocnica, odnosno izrada i montaza kocionih creva.
E sad, posto ja ne bih bio ja da sve radim na laksi nacin, razmisljam da i ta creva sam napravim. Nije neka mudrolija, zar ne? Medjutim, ne bih da se bakcem sa bakarnim crevima, jer em treba seckati, pa obradjivati krajeve, pa oni mali nutovi, zafrkancije, cuda muda...
znaci pancirna creva i adapteri na navlacenje.
U celoj prici me interesuje koliki je unutrasnji precnik creva za kocioni sistem, a koliki za kvacilo? I kolika je otprilike zapremina celog sistema?
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment