@ Player & opel 123 Nemogu da verujem da vas bas toliko mrzi da citate da sad terate coveka da vam prepricava svaki detalj....
Dakle generalna ideja je da turbina nastavi da se okrece i u toku promene brzine tako sto bi kroz nju proticao vazduh. Kao sto znate, zbog lamele i ostalih delova na kolima pri redovnoj promeni brzine potrebno je pustiti gas, sto zatvara dotok vazduha pasmanjuje obrtaje.
Pa normalno da me mrzi ja sam lala
Shto se ovog tiche generalno si u pravu, ali nije mi jasna svrha ovog svega. Upravo kao shto si sam rekao "pri redovnoj promeni brzine"....
Jedino ako u normalnoj gradskoj vozhnji toliko pada boost da to smeta i trza i.... onda ok.
Ja kad izvlachim max iz auta koristim tzv. "powershifting" ili ti ne pushtam gas nikad. Npr. ako je limiter na 8000 na 7800 samo naglo shutnem kvachilo i u isto vreme trgnem menjach i nikad nisam udario limiter.
Znachi obrtaji skoche maximalno za 100 obrtaja.
Jes' da sam potroshio 4 menjacha za 2 god. ali radi posao
Shvatam ja da ovaj auto mnogo brzhe puni obrtaje od normalnog auta i da je teshko potrefiti trenutak i sve, ali mislim da ako je menjach ok mozhe dovoljno brzo da se shalta da ne dolazi do toga.
BTW nisam razumeo problem, ne znate kako da lazhirate ecu ili ste nashli nachin?
Shto se ovog tiche generalno si u pravu, ali nije mi jasna svrha ovog svega. Upravo kao shto si sam rekao "pri redovnoj promeni brzine"....
Jedino ako u normalnoj gradskoj vozhnji toliko pada boost da to smeta i trza i.... onda ok.
Nije ti jasno zato sto vozis atmosferca. Turbo motor je malo drugacija prica, jer ako upadnes u turbo rupu, cao. A pri bilo kakvoj promeni brzine, imas otpustanje pritiska, samim tim i turbo rupu. Bad.
Originally posted by Player
Ja kad izvlachim max iz auta koristim tzv. "powershifting" ili ti ne pushtam gas nikad. Npr. ako je limiter na 8000 na 7800 samo naglo shutnem kvachilo i u isto vreme trgnem menjach i nikad nisam udario limiter. Znachi obrtaji skoche maximalno za 100 obrtaja. Jes' da sam potroshio 4 menjacha za 2 god. ali radi posao Shvatam ja da ovaj auto mnogo brzhe puni obrtaje od normalnog auta i da je teshko potrefiti trenutak i sve, ali mislim da ako je menjach ok mozhe dovoljno brzo da se shalta da ne dolazi do toga.
Powershifting E, to ces morati da mi pokazes. Znaci, na punom gasu i tolikim obrtajima, na to "sutanje" kvacila i trzanje u sledecu brzinu, mislim da bi i traktoru obrtaji skocili za vise od 100 A i ta 4 menjaca dovoljno govore...menjac jednostavno NE moze tako brzo da se salta, jer nije predvidjen za tako nesto, a i mislim da ipak zaboravljas da pricam o autu jedno 4x jacem od tog kojeg tako ubijas Sinhroni postoje u menjacu sa razlogom, a tako se zezati sa 250Nm i 650Nm - pa ipak postoji mala razlika...
Sve sto bi se desilo da pokusam tako nesto je momentalno udar limitator, i "zvaka" odnosno proklizavanje na ponovnom ukopcavanju kvacila, ili klizanje lamele. Sto je samo po sebi dobar nacin da izadjes iz turbo rupe, ali mislim da bi se rok trajanja kvacila merio minutima.
Znamo kako bi trebalo da funkcionise ovo laziranje, ali da li ce raditi kako treba ne znamo dok ne probamo.
Originally posted by Saabo
Hmm... pod punim gasom ugasis na kontakt izsaltas i das kontakt...
E, bas to, samo bez kljuca
The difference between men and boys is the price of their toys
ladno ces da ugasis power ecua na full gasu ? da li on pri ponovnom paljenju cekira nesto , drnda smesu itd ???? al ce da bude, ajde trionic , budi se , i odma u masinu na 6krpm ))))
Necu da gasim ECU, ali ce efekat da bude kao da jesam Sve dijagnostike i zafrkancije su poiskljucivane.
A to za ALS - nisam znao da ga imam, gde se pali? Zasto se ne resi ALS sistemom...pa cemo vreme i pricamo o necem takvom. "...problem se moze resiti..." - ok, kako?
The difference between men and boys is the price of their toys
Sve sto ja tu vidim je da je dat gas malo jace, i da je bio malo preliven sa onom starom mapom pa puca na pustanje gasa, to je sve Nema tu nikakvog ALS-a.
Mnogo pretpostavljas, Serloce.
The difference between men and boys is the price of their toys
Pretpostavljam da jbi bilo ultra komplikovano ali bi mogao da se iskoristi onaj sistem kao kad pljackaju banku, zamrzavanje slike na kameri, salim se...
Dakle ideja je da postoji mala RAM memorija koja bi u tom trenutku snimila u sebe postojece parametre SVIH senzora i posle bi ECU dok traje promena ustvari ocitavao podatke odatle inebi imao pojma sta se desava (zamrznuta slika). Naravno ako shift traje dovoljno kratko da u medjuvremenu ne dodje do drasticnih promena parametara, jer bi to eventualno moglo stvoriti problem pri ponovnom pustanju u normalan rad. Mozda malo SF ali vidim da ste pravili i slozenije stvari...
The time you enjoy wasting is not wasted time
Growing old is mandatory, growing wise is optional
A mozhe recimo i neki prekidach na papuchicu kvachila koji okine rele.
Taj rele odseche signal TPS-a, a poshalje prema Ecu-u neki napon tj. isti napon kao kad je pushten gas skroz (treba izmeriti).
Motor ce tog trenutka biti u "cut off-u" tj. bez goriva i ne bi trebalo da prijavi greshku.
Mozhe se uzeti i tajmer rele chisto ako treba neko podeshavanje.
Prekidac na TPS koji na 100% gasa dozvoljava da se okine prekidac na pola kvacila, koji kad se aktivira salje 5V signal MAP-a na ECU, i to je to, ne moze biti prostije. 5V signal sa MAP-a na ECU-u ce biti protumacen kao overboost, cime se se aktivirati fabricka zastita od overboosta, odnosno fuel cutoff, koji traje mnogo krace nego sto je potrebno za promenu brzine. Nema error coda, resetovanja, itd... Najjednostavnija resenja su uvek i najbolja
Relej je spor, TPS cutoff traje predugo, nepotrebna komplikacija.
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment