SAAB 900 - B23xGTR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    normalan pritisak koji nam treba negde oko 0.8 a sada nece ispod 1.5 npr
    0.8 bar, 2.3 l i 400 ks ?? ....ok "big flow" turbo ali....
    ja sam mislio da ce to da ide na 1.5
    ili planirate da ga vrtite do 10000/min ?
    voleo bih da me demantujete sa dynom kad to sve bude gotovo
    ...pazite gurua da se ne udavi u bazenu, vikinzi slabo plivaju
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • Igor
      CBC Senator XXL
      • 30.12.2004
      • 394
      • DORCOL REPUBLIKA

      0.8 normalan pritisak posle toga se otvara do 1.2-1.3 ja mislim
      Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
      Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

      Comment

      • TAZZ
        Banovan
        • 30.05.2005
        • 1409
        • NBGD,SERBIA

        kad stize GURU...

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Kakav bre guru, sta vam je s time...?
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • zvrle
            CBC Senator XXL
            • 01.11.2005
            • 961
            • Beograd, Batajnica
            • Golf 4

            Ako sam dobro ukapirao fabulu price: viking,saab,guru,tuning konacan odgovor je BOOST
            “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              Ovde neki hindu,budizam u pitanju,meditira se

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                Ajd da odavde iy Igala rayjasnim problematiku, bayni pritisak kod SAABa je stelovan od strane leak-a kroy MV (Magnetni ventil) i stelovanjem WG peredpritiska ... problem je da je turbina koja je uzeta sa premalim WG kanalom i da nije namenjena ya aktivno stelovanje pritiska. Kao takva ima overkast jer krece sa 0 bara do jedne izvesne tacke koja je oddredjena u programu. Kao takva koja krece sa umesto 0.6-0.7 bara ima ya upravo tu rayliku prebacivanje u ubacuje motor u blokadu obrtnog momenta (prgramsku). Dakle, umesto da krene sa 07 pa do recimo 1.5bara, ova krene sa 0 bara pa kad dodje do 1.5 gde treba sistem da je zaustavi, inertna masa ya vreme spooluppa cini da prebaci sa peakom dobar deo iznad i da motor pravi cat-off zbog toga...

                A sad vecera

                Pozz overload drustvu
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • ale944
                  CBC Senator XXL
                  • 20.03.2006
                  • 1457
                  • Beograd

                  gde treba sistem da je zaustavi, inertna masa ya vreme spooluppa cini da prebaci sa peakom dobar deo iznad i da motor
                  hm..jel neko pricao nekad ovde da saabove turbine nemaju inerciju, turbo rupu i ostalo, da pune od lera itd...
                  http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                  Comment

                  • *Egon*
                    CBC Senator XXL
                    • 31.12.2004
                    • 1232
                    • Beograd, Dorcol, N 44

                    Prvi put je Maptune radio program za turbinu koju sam ja izabrao KKK26/28, turbina je malo starije generacije
                    Garaza
                    1996 SAAB 900 NG Cabrio

                    Comment

                    • *Egon*
                      CBC Senator XXL
                      • 31.12.2004
                      • 1232
                      • Beograd, Dorcol, N 44

                      Pa deo odgovora ti je dao i Boost:
                      ...problem je da je turbina koja je uzeta sa premalim WG kanalom i da nije namenjena ya aktivno stelovanje pritiska
                      Garaza
                      1996 SAAB 900 NG Cabrio

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        i jel bolje sa s2 wgate-om ?
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • *Egon*
                          CBC Senator XXL
                          • 31.12.2004
                          • 1232
                          • Beograd, Dorcol, N 44

                          Prepravka se malo oduzila, jos uvek je u toku
                          Garaza
                          1996 SAAB 900 NG Cabrio

                          Comment

                          • TAZZ
                            Banovan
                            • 30.05.2005
                            • 1409
                            • NBGD,SERBIA

                            OKO 20h sam dosao iz servisa SAABoter...
                            Sastavljao se jos auto...
                            Pre 5 minuta je upaljen i po Igorovim recima...Ide... UHHHH!!!

                            Comment

                            • TAZZ
                              Banovan
                              • 30.05.2005
                              • 1409
                              • NBGD,SERBIA

                              IT`S ALLIVE!!!!!!

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                Jedva cekam sutrasnju premijeru
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X