Yugo 1.6 8v SOHC
Collapse
X
-
Prva trka srpskog šampionata u kružnim trkama održana je na Hungaroringu? Hajde pročitaj to ponovo i procesiraj informaciju… Yugo na Hungaroringu, a pored njega aždaje iz najrazličitijih klasa. To je ujedno i jedna od najvećih čari FIA CEZ trkačkih vikenda,...
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Comment
-
-
Danas je prvi put izmerena snaga auta. Rezultati u nivou ocekivanja, narocito ako uzmem u obzir da je dyno/kocnica inerciona i nije 'na zalet' i da je sveze kalibrisana. Dakle, radi se o 'pravoj' snazi, ne nasminkanoj. Postoje velika variranja snage sa prostom zamenom dizne vazduha (+/-7ks) pa nadalje. Trenutni setup ima previse goriva i to 'koci' auto i jos po koja sitnica.
Imali smo problem sa spustanjem auta u valjke, pa je na licu mesta podignut za ~7cm i stavljene su 15ice.Posle smo uspeli i na 13icama da provrtimo jedan run.
Trenutna snaga je izmedju 112/113ks i varira kao sto je i ocekivano za karburatore. Grafikoni pokazuju bolje.
Veliko hvala Boboovcima na nesebicnoj pomoci i ustupku dyna, svog vremena i znanja. Sada je jasno sta dalje treba napraviti da se konjaza popne za 10ak konja."Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Comment
-
-
...ceka se da stigne iz Slo. :/"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Comment
-
-
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Comment
-
-
Zuti je super deckonja, a gorivo (dizne) stize u HR prvo svakako pa onda do mene... nadam se vrlo brzo."Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Comment
-
-
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Comment
-
-
Pravim daily drive od desnog, trenutno malo sluzi kao skladiste sa ovim cevima dok se ne vrate u sivog..."Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Comment
-
-
Krace objasnjenje trenutnog stanja - auto imao plin davno, nema vec 3 godine. Istekao atest, morao na reatest po novom zakonu da se plin ispise iz saobracajne. Osim sto je kostalo kao regularan atest + takse i troskovi za novu vozacku (i za malo tablice) ispalo je ozbiljno njakanje i natezanje sa Agencijom za bezbednost saobracaja, koja je od pocetka godine zaduzena za sve ateste i prepravke na vozilu. Dakle, moze se vrsiti atestiranje u bilo kojoj ovlascenoj ustanovi, ali oni dobijaju slike sa istog i kazu moze/ne moze. Onda je krenulo d**anje... imam roll cage, auto registrovan na 5 mesta, efektivno ima dva. Kadice su 'previsoke' a za pojaseve u 3 tacke traze 'uverenje od proizvodjaca', kao i za sve ostalo sto se prepravlja. To je glavna nova fora. Znaci, Zastava ne postoji, sve i da mogu neki papir da dobijem, trajace ko zna koliko dugo. Vadim roll cage, sedista, pojaseve, vracam standardne, pravim novi nosac rezervnog tocka, posto ne stoji na fabrickom mestu zbog filtera na karbovima, sveukupno - serem po svemu sto sam pravio godinama. Tu je bilo i vracanja raznih zbog nesposobnosti ljudi da me upute i kazu sta konkretno da prepravim, pa se svelo na 4x odlazak u AMS sa autom kojem je istekla registracija i rizikom da popijem dobru kaznu i oprostim od dozvole na neko vreme... Sve to je nekako zavrseno, auto je registrovan poslednjeg dana isteka vaznosti tablica, ulovio sam da ne moram i njih da vadim ponovo.
Trenutno ne lici ni na sta, posto se sve to izdesavalo odlucio sam da odradim ozbiljnije neke stvari i unapredim ceo auto. U medjuvremenu sam zgomilao sebi posla i previse, posto sam igrom slucaja dobio 2x Jugo na poklon i odlucio da pravim daily drive (o tome u nekoj drugoj temi) a sivog Juga predodredim kao weekend i track day auto a mozda i nesto ozbiljnije ako bude uslova....
Ovako je bilo usput kada smo se druzili sa drugarima iz NS.
Pauzirao je dok sam bio na moru...
...pa su stigle main dizne za gorivo 138, to tek ceka stelovanje i rezultate sa dyno-a.
Proces registracije i 'reatestiranja'.
Kupljen Toora Grid 350x90mm da se ne premotavam vise na Navaku i sl.
Opruge H&R (navodno) od 80kg/cm.
Poklon - Dunlop 160/490 slikovi, posto oni Avoni nisu ispunili ocekivanja.
Amortizeri dolaze do krajnjeg odredista - Bilstein B6 Sport ulosci, treba ih upakovati i prepraviti za cizme, koje ce takodje biti pravljene zna se - u SD.
...i trenutna guzva u garazi, dok se ne organizujem sa obavezama da predjem na sivog Juga.
I klip sa poslednjeg merenja, u toku stelovanja.
Last edited by Aki; 05.09.2013, 01:24."Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Comment
-
-
Ti si poslednji <Mohikanac, drago mi je da si izdržao... Ja živim od toga ali i mene iznerviraju najstrašnije sa tim novim propisima...
Comment
-
Comment