Re: HHO - znamo li nesto o tome ?
Jedno od mojih mini istraživanja alternativnih pogona se odnosilo i na takozvane hho generatore. U suštini, to je obična elektroliza kojom se ne može dobiti više energije nego što se uloži. Dakle, energija potrošene struje je veća od energije koju ćemo dobiti sagorevanjem dobijenog vodonika i kiseonika.
To je školsko i sasvim tačno objašnjenje ali u celoj priči nije uzeta u obzira jedna stvar: Niko nije uračunao uticaj te dobijene mešavine na sagorevanje benzina. Čak i te male količine vodonika i kiseonika pojačavaju sagorevanje i time povecavaju iskorištenje osnovnog goriva. HHO tu radi poput katalizatora, vrlo jednostavno.
Meni lično, da mi sad neko ovo priča a da ja prvi put čujem za to, i dalje bih bio skeptičan. Medjutim, ja sam uredjaj napravio i probao. Dešava se sledeće:
1.Kadet dizel, radi na leru i klasično podrhtava kao i svaki stari dizel.
2. Uključujem uredjaj, motor prestaje da podrhtava i osetno dobije nešto veći broj obrtaja.
Znači, količina goriva koju daje pumpa je ista, sve je isto, potrošnja struje zbog uključenog uredjaja se povecala, logično je da za nijansu padne broj obrtaja jer sad altenator gura još deset ampera ali obrtaji nisu pali nego se povećali.
Jedno od mojih mini istraživanja alternativnih pogona se odnosilo i na takozvane hho generatore. U suštini, to je obična elektroliza kojom se ne može dobiti više energije nego što se uloži. Dakle, energija potrošene struje je veća od energije koju ćemo dobiti sagorevanjem dobijenog vodonika i kiseonika.
To je školsko i sasvim tačno objašnjenje ali u celoj priči nije uzeta u obzira jedna stvar: Niko nije uračunao uticaj te dobijene mešavine na sagorevanje benzina. Čak i te male količine vodonika i kiseonika pojačavaju sagorevanje i time povecavaju iskorištenje osnovnog goriva. HHO tu radi poput katalizatora, vrlo jednostavno.
Meni lično, da mi sad neko ovo priča a da ja prvi put čujem za to, i dalje bih bio skeptičan. Medjutim, ja sam uredjaj napravio i probao. Dešava se sledeće:
1.Kadet dizel, radi na leru i klasično podrhtava kao i svaki stari dizel.
2. Uključujem uredjaj, motor prestaje da podrhtava i osetno dobije nešto veći broj obrtaja.
Znači, količina goriva koju daje pumpa je ista, sve je isto, potrošnja struje zbog uključenog uredjaja se povecala, logično je da za nijansu padne broj obrtaja jer sad altenator gura još deset ampera ali obrtaji nisu pali nego se povećali.
Comment