Re: HHO - znamo li nesto o tome ?
Po ko zna koji put: prestanite da se bavite racunjanjem ulozene i dobijene energije,to u ovoj prici nema nikakve veze jer je kolicina HHO-a premala!HHO ne dodaje energiju (bar ne po objasnjenju koje je NASA dala sedamdesetih godina i mnogi drugi kasnije,bar ne toplotnu energiju) nego vodonik iz te smese(HHO) poboljsava sagorevanje postojeceg goriva zahvaljujuci brzini i temperaturi kojom sagoreva,I NA TOME SE ZASNIVA SMANJENJE POTROSNJE,i zato u izduvu nema nesagorelih ugljovodonika i ugljen monoksida (merio) i nije vam potreban katalizator,EGR,itd.Vecina automobila,pogotovu starijih,imaju naslage cadji u motoru,a HHO vremenom (veoma brzo)skine te naslage i to izaziva dodatno smanjenje potrosnje u odnosu na ono kako je bilo,pa kad se sabere dobije se vise nego sto se ocekuje,sto znaci da na kolima koja su nova nema znacajne ustede,tako bar kaze nauka.Test sa tri ista automobila moze,daj ta tri automobila,gorivo,merenje gasova,snage,OBD u svakom u toku voznje itd, pa cemo testirati.
Sto se tice snage motora moze biti ista ili veca,nikako manja,nisam merio i ne verujem da je veca ali imas osecaj kao da jeste,kao kad sipas bolje gorivo pa osetis razliku,ali mislim da to ne moze da se izmeri,tako mislim dok ne proverim!
Sto se tice "hladjenja" motora zbog siromasne smese,e pa nema nikakve siromasne smese!To sto radi Bata Chvale je njegova stvar,ne znam zasto osiromasuje smesu ako je vec zaobisao MAF,ali ako nema problema a ima efekta sta ga briga,,inace kad dodajete HHO ili cist vodonik ne osiromasujete smesu osim ako racunar zbog lambda sonde obogati smesu pa je onda raznim trikovima morate vratiti na fabricko!E da,pominje se da je motor svakako malo hladniji sa HHO ali ne secam se kako su to objasnili.
Priznajem da su testiranja u voznji komplikovana i neprecizna,ono sto je meni bitno,osim sto sam citao izvestaje NASE itd,jeste da sam radio testove u mestu(sto bi rekli "na stolu") po ceo dan,danima,i zabelezio i preko 50% ustede u potrosnji bez obzira na turazu(znam da cete se uhvatiti za to sto nisam imao opterecenje) i sa smesno malom kolicinom HHO gasa,i to mi samo potvrdjuje da je usteda sigurno posledica HHO-a a ne neceg drugog,tako da u voznji ne mogu nikad reci da stedi tacno 40% uvek,ali mogu reci da stedi i da sam na toj i toj relaciji,pod tim i tim uslovima imao prosecnu potrosnju za 40% nizu nego u slicnim uslovima bez HHO-a.Ovih dana cu uraditi test na agregatu za struju,dodavacu opterecenje pa cemo videti ima li razlike.
Po ko zna koji put: prestanite da se bavite racunjanjem ulozene i dobijene energije,to u ovoj prici nema nikakve veze jer je kolicina HHO-a premala!HHO ne dodaje energiju (bar ne po objasnjenju koje je NASA dala sedamdesetih godina i mnogi drugi kasnije,bar ne toplotnu energiju) nego vodonik iz te smese(HHO) poboljsava sagorevanje postojeceg goriva zahvaljujuci brzini i temperaturi kojom sagoreva,I NA TOME SE ZASNIVA SMANJENJE POTROSNJE,i zato u izduvu nema nesagorelih ugljovodonika i ugljen monoksida (merio) i nije vam potreban katalizator,EGR,itd.Vecina automobila,pogotovu starijih,imaju naslage cadji u motoru,a HHO vremenom (veoma brzo)skine te naslage i to izaziva dodatno smanjenje potrosnje u odnosu na ono kako je bilo,pa kad se sabere dobije se vise nego sto se ocekuje,sto znaci da na kolima koja su nova nema znacajne ustede,tako bar kaze nauka.Test sa tri ista automobila moze,daj ta tri automobila,gorivo,merenje gasova,snage,OBD u svakom u toku voznje itd, pa cemo testirati.

Sto se tice snage motora moze biti ista ili veca,nikako manja,nisam merio i ne verujem da je veca ali imas osecaj kao da jeste,kao kad sipas bolje gorivo pa osetis razliku,ali mislim da to ne moze da se izmeri,tako mislim dok ne proverim!
Sto se tice "hladjenja" motora zbog siromasne smese,e pa nema nikakve siromasne smese!To sto radi Bata Chvale je njegova stvar,ne znam zasto osiromasuje smesu ako je vec zaobisao MAF,ali ako nema problema a ima efekta sta ga briga,,inace kad dodajete HHO ili cist vodonik ne osiromasujete smesu osim ako racunar zbog lambda sonde obogati smesu pa je onda raznim trikovima morate vratiti na fabricko!E da,pominje se da je motor svakako malo hladniji sa HHO ali ne secam se kako su to objasnili.
Priznajem da su testiranja u voznji komplikovana i neprecizna,ono sto je meni bitno,osim sto sam citao izvestaje NASE itd,jeste da sam radio testove u mestu(sto bi rekli "na stolu") po ceo dan,danima,i zabelezio i preko 50% ustede u potrosnji bez obzira na turazu(znam da cete se uhvatiti za to sto nisam imao opterecenje) i sa smesno malom kolicinom HHO gasa,i to mi samo potvrdjuje da je usteda sigurno posledica HHO-a a ne neceg drugog,tako da u voznji ne mogu nikad reci da stedi tacno 40% uvek,ali mogu reci da stedi i da sam na toj i toj relaciji,pod tim i tim uslovima imao prosecnu potrosnju za 40% nizu nego u slicnim uslovima bez HHO-a.Ovih dana cu uraditi test na agregatu za struju,dodavacu opterecenje pa cemo videti ima li razlike.
Comment