HHO - znamo li nesto o tome ?

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

    Originally posted by Bata Chvale
    Daj leba ti, nauci me kako rade diesell motori, da naucim vec jednom..Da ti ne brukam forum.Eto za tvoju informaciju motoristiku sam polagao kod tvog sugradjanina prof.Torbice..Da vidimo sta me je to lose naucio.Ne znam da li je covek jos uvek u zivotu..
    Forum ne možeš da brukaš, možeš samo sebe, nisi ni na jedno pitanje odgovorio. ja o plinu mogu da ti držim predavanje devet dana a nisam to u školi naučio ali sam zato pročitao koliko ima kalorija, kad se mrzne kad plače kad se veseli, šta mu prija, šta ne prija, kako da ga kontrolišem da ne strada motor itd...

    Ti kažeš sad već na dve strane dovešću ti da vidiš da radi a to te nisam pitao niti sporio.

    U vezi dizel turbo motora sam ti postavio par pitanja, sve današnje manje više od dizela je turbo, ni na jedno pitanje nisi odgovorio. Zanima me kako to radi. Ako hladi motor i izduvne gasove, turbina ima manje efikasnosti itd... Za nekog ko je polagao motoristiku morali bi ti biti jasno pre deset vagona šta te pitam.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

      Originally posted by Bata Chvale
      Daj leba ti, nauci me kako rade diesell motori, da naucim vec jednom..Da ti ne brukam forum.Eto za tvoju informaciju motoristiku sam polagao kod tvog sugradjanina prof.Torbice..Da vidimo sta me je to lose naucio.Ne znam da li je covek jos uvek u zivotu..
      Za pocetak, nije ta naucio da se DIESEL pise samo sa jednim L. Odgovora na postavljena pitanja vezano konkretno za funkcionisanje dizel motora i dalje nema. I da si polagao tu motoristiku, verovatno bi mogao da pretpostavis da se glava od "butana" moze istopiti zbog malo "zavrnutog" TNG uredjaja, sta znam...

      Uopste ne ne namece polemika o tome da li je HHO bezvezna stvar ili ne, samo se dovodi u pitanje logika koja stoji iza toga, odnosno dokazivi rezultati, metodologija iza dobijanja "dokaza" o tome kakav efekat proizvodi, odnosno kvantifikovan dobitak - NISTA od toga nije dato, a kao dokaz se daje istrazivanje NASE od pre 30 godina na motoru efikasnosti 3x manje nego danasnji motori - i NISTA decidno se ne kaze o potrosnji, uopste se ne uzima u razmatranje bilo sta osim konstantnog opterecenja motora, odredjenog smanjenja emisije gasova ima, kao i povecanje NOx emisije...mislim, TO dokaz?

      Poenta ovakvih prigovora nije da se diskusija ugusi, nego da se digne na visi nivo u smislu davanja pouzdanih i merljivih boljitaka koji proizilaze iz cele price.

      A "Ide uzbrdo na vr' gasa moj diesell" nije prihvatljiv dokaz.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Bata Chvale
        Banovan
        • 06.12.2010
        • 61
        • Herceg Novi

        Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

        Originally posted by Dora
        Originally posted by Bata Chvale
        Daj leba ti, nauci me kako rade diesell motori, da naucim vec jednom..Da ti ne brukam forum.Eto za tvoju informaciju motoristiku sam polagao kod tvog sugradjanina prof.Torbice..Da vidimo sta me je to lose naucio.Ne znam da li je covek jos uvek u zivotu..
        Forum ne možeš da brukaš, možeš samo sebe, nisi ni na jedno pitanje odgovorio. ja o plinu mogu da ti držim predavanje devet dana a nisam to u školi naučio ali sam zato pročitao koliko ima kalorija, kad se mrzne kad plače kad se veseli, šta mu prija, šta ne prija, kako da ga kontrolišem da ne strada motor itd...

        Ti kažeš sad već na dve strane dovešću ti da vidiš da radi a to te nisam pitao niti sporio.

        U vezi dizel turbo motora sam ti postavio par pitanja, sve današnje manje više od dizela je turbo, ni na jedno pitanje nisi odgovorio. Zanima me kako to radi. Ako hladi motor i izduvne gasove, turbina ima manje efikasnosti itd... Za nekog ko je polagao motoristiku morali bi ti biti jasno pre deset vagona šta te pitam.
        Zaista ne mogu da referisem sta se dogadja u turbini, da li ima uticaja ..da li hladi..za to su potrebni opsezni eksperimenti i istrazivanja.Niti sam ekperimentisao niti imam nameru,a ni uslova.Ono sto ja vidim na instrument tabli je..da je skala malo niza nego kad motor radi bez HHO.Pa sam to i rekao.Malo je nezahvalno da trazite od mene podatke u mikronima sta se dogadja.Hajde da zanemarimo moju pricu.Dao sam vam link..pa procitajte sve fino polako.Ljudi su eksperimentisali godinama.Painter je pravio svoje celije.Ja nisam imao vremena za tu gimnastiku..Uzeo sam ono sto sam verovao da je najefikasnije.Video sam da to radi dobro.Ima efekta.Zato sam i rekao dolazim..pa da se proveri.Mislim da je to pravi odgovor.Ocekivati od mene da polazem doktorsku disertaciju je malo previse.Sto se tice HHO zaista flasa poleti to je isprobano..isto tako se tvrdi da u motoru implodira..valjda uslovi.u sprzi sa drugim gorivom..ne znam..Tako ljudi kazu ono sto ja vidim snizava radnu temperaturu..istina ziva..ja gledam tablu svaki dan.Da stedi gorivo ..stedi ja idem na pumpu ..proveravam..to i iznosim..E sad ocekivati da napisem knjigu o tome je brate mnogo.Ponavljam dao sam vam link.Prostudirajte..tu su nalazi Nase sve zivo..Pa ako vam nesto nije jasno..pitajte ljude.Ja sam svoj cilj ostvario.Da napravim celiju to sam sebi dokazao..to sam i objavio videli ste fotos..sta se tacno dogadja znam enciklopedijski..Zapazanja sam izneo..Vidim niste zadovoljni ok.Ja se vozim..na HHO a vi kako hocete.E sad zasto su mi se istopili klipovi, dok sam vozio plin ne znam..to je bilo ono vreme kad nije bilo pumpi..okrenes bocu pa vrucu vodu po njoj..posto me mrzelo da pumpam..Jesam imao dva peha ali sam se slatko izvozao 15 punih godina..bila je dzaba voznja..najvise me odusevljavalo kad upalis ujutro , a on prima gas glatko i ako je motor. hladan..

        Comment

        • Bata Chvale
          Banovan
          • 06.12.2010
          • 61
          • Herceg Novi

          Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

          Originally posted by 206
          Originally posted by Bata Chvale
          Daj leba ti, nauci me kako rade diesell motori, da naucim vec jednom..Da ti ne brukam forum.Eto za tvoju informaciju motoristiku sam polagao kod tvog sugradjanina prof.Torbice..Da vidimo sta me je to lose naucio.Ne znam da li je covek jos uvek u zivotu..
          Za pocetak, nije ta naucio da se DIESEL pise samo sa jednim L. Odgovora na postavljena pitanja vezano konkretno za funkcionisanje dizel motora i dalje nema. I da si polagao tu motoristiku, verovatno bi mogao da pretpostavis da se glava od "butana" moze istopiti zbog malo "zavrnutog" TNG uredjaja, sta znam...

          Uopste ne ne namece polemika o tome da li je HHO bezvezna stvar ili ne, samo se dovodi u pitanje logika koja stoji iza toga, odnosno dokazivi rezultati, metodologija iza dobijanja "dokaza" o tome kakav efekat proizvodi, odnosno kvantifikovan dobitak - NISTA od toga nije dato, a kao dokaz se daje istrazivanje NASE od pre 30 godina na motoru efikasnosti 3x manje nego danasnji motori - i NISTA decidno se ne kaze o potrosnji, uopste se ne uzima u razmatranje bilo sta osim konstantnog opterecenja motora, odredjenog smanjenja emisije gasova ima, kao i povecanje NOx emisije...mislim, TO dokaz?

          Poenta ovakvih prigovora nije da se diskusija ugusi, nego da se digne na visi nivo u smislu davanja pouzdanih i merljivih boljitaka koji proizilaze iz cele price.

          A "Ide uzbrdo na vr' gasa moj diesell" nije prihvatljiv dokaz.
          Prijatelu, koji je to veci dokaz od onoga koji sam predlozio, budimo realni..Sto se slova tice ako znas engleski nema pravila kako se ime pise..moze biti ovako ili onako.Ok. pise se sa jednim l ali cemu strogost u nevaznim stvarima..mnogi ovde pisu-ne znam zajedno..pa odprilike umesto otprilike.. i kojekve gluposti pa nikom nista..Dokaz je kad probas, prica je prica..

          Comment

          • painter
            Banovan
            • 04.03.2010
            • 738
            • beograd,m.mostanica

            Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

            Evo vam jos jedan link,pogledajte stranu 24,32,59. Ovo je noviji dokument ali ne govori mnogo,samo kaze da "hidrogen on demand" radi.
            http://www.hho2u.com/uploads/Guidelines ... 007_1_.pdf

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

              Bata Chvale onda nemoj davati preporuke kad to sve ne znaš, ne pitam ja tebe da nešto dokažeš ako ne znaš nego da ne preporučuješ ako ne znaš. Zato što znaš izgoreli ti dva puta klipovi na plinu, princip je isti samo je drugo gorivo u pitanju, a ti se lepo navozao i sve ti dobro. Da se to ne bi desilo zato su sva ova pitanja.
              Tebi radi, nek radi 100 godina bez posledica i to je dobro, staviće neko tako kako ti preporučuješ na sasvim deveti motor i crći će a ti kažeš Oooopsss, meni radi...
              Ne znaš kako radi turbina i koje su posledice ali znaš da se lažira gorivo onako dekretom, toliko pa šta bude. Šta bude kad crkne HHO a ti ne znaš, ima elektronika koja tada vraća na fabričko ili ručno prebacuješ i sl.... Za ovo ne tražim odgovor, složena je to problematika. Po ovome ispadne kao sa plinom, ma turi mu venturi i to radi a onda na forumu jedno 100.000 poruka šta da radim sada?

              Ovim bi završio ovu celodnevnu prepisku, ko je shvatio taj je shvatio a ko nije samo će mu se kasti kad tad.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • painter
                Banovan
                • 04.03.2010
                • 738
                • beograd,m.mostanica

                Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                Sto se tice ovog popularnog dizajna elektrolizera sa tri rupe po elektrodi,kao sto rekoh sigurno da ima neke prednosti ali kao sto sam proizvodjac (inovator) sa sajta koji je Bata Chvale preporucio kaze,daje oko 1 do 1,5 lpm na dvadesetak ampera i 14V,a svi koji su kopirali napravili ga bolje pa prema tome price o narusavanju Faradejevog zakona meni su i dalje neozbiljne,a da ne bih pravio takav dizajn ako hoce neko ko ima nek dodje da izmerimo vrednosti.Uostalom,manite se tih prica kao sto sam i ja jer nije bitno preskociti Faradeja u ovoj prici.A ako bas zelite,moze da se preskoci upotrebom jednog ili nekoliko katalizatora(moj slucaj) a ja ne vidim nikakve katalizatore (osim blagog rastvora baze) u ovim trorupastim generatorima.Znaci,katalizator potpomaze hemijsku reakciju a ne trosi se,pa naizgled prevarimo zakone fizike,pa ako to zelite,knjige u ruke...

                Comment

                • Bata Chvale
                  Banovan
                  • 06.12.2010
                  • 61
                  • Herceg Novi

                  Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                  Koga zanima za odredjeni automobil moze potraziti odgovor od firme koja se bavi ovom problematikom.Kad sam sebi radio ..ja sam ih pitao..odgovorili su enhancer i nista vise.Nego zanima me nesto..rece, da smeta turbini hladjenje.Zanima me sta ce mu intercooler, da greje vazduh sta li..Nesto mi tu nije jasno, pa bih molio pojasnjenje..Sto se tice plina, svojevremeno majstori ugradili..oni stelovali..klipovi se istopili.E od tad, sam stelujem.HHo nikome ne preporucujem to je zaista pogresan zakljucak.Samo sam pomagao svojim iskustvom..sta i kako radim.Smatrao sam da je ovo pravo mesto za to.Od HHO zaista nista lose osim ustede, i boljih performansi nisam doziveo.Za sad ne topi klipove Da li ce tako biti i dalje videcemo.Ako te zanima na koliko se herca reze glas pojedini instrumenti, tu mozes dobiti mnogo precizniji odgovor.Dru Cell je na samom startu, par godina nije nekakav period.Vozimo i pratimo situaciju.

                  Comment

                  • Bata Chvale
                    Banovan
                    • 06.12.2010
                    • 61
                    • Herceg Novi

                    Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                    Originally posted by painter
                    Sto se tice ovog popularnog dizajna elektrolizera sa tri rupe po elektrodi,kao sto rekoh sigurno da ima neke prednosti ali kao sto sam proizvodjac (inovator) sa sajta koji je Bata Chvale preporucio kaze,daje oko 1 do 1,5 lpm na dvadesetak ampera i 14V,a svi koji su kopirali napravili ga bolje pa prema tome price o narusavanju Faradejevog zakona meni su i dalje neozbiljne,a da ne bih pravio takav dizajn ako hoce neko ko ima nek dodje da izmerimo vrednosti.Uostalom,manite se tih prica kao sto sam i ja jer nije bitno preskociti Faradeja u ovoj prici.A ako bas zelite,moze da se preskoci upotrebom jednog ili nekoliko katalizatora(moj slucaj) a ja ne vidim nikakve katalizatore (osim blagog rastvora baze) u ovim trorupastim generatorima.Znaci,katalizator potpomaze hemijsku reakciju a ne trosi se,pa naizgled prevarimo zakone fizike,pa ako to zelite,knjige u ruke...
                    Druze, moja celija je 100x100mm njegova 89x89mm neka proizvidi i 1lpm.Zaista me ne zanima..vidim da radi posao.na 18a proizvodi 2lpm.Imas video.Na 15a 1,5lpm..i to na 12v ne na 14 imas video klipove..pa pogledaj.Ljudi uopste ne tvrde da na 2000cc moras imati 2lpm.

                    Comment

                    • Bata Chvale
                      Banovan
                      • 06.12.2010
                      • 61
                      • Herceg Novi

                      Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                      Ne pada i na pamet da ih branim..ono sto stoji..Moje potrebe su zadovoljili.Ne tvrdim da ne moze bolje, kazem da ja nisam video bolje resenje od njihovog.Ja mogu ustvrditi da imam bolju celiju od njihove..mislim da je 316ti bolji za elektrolizu od 316l. sto se obrade tice..kondicioniram masinom.Nista rucno.I ono sto je definitivno..celija je mala moze da stane gde hoces.Dzaba ti efikasna celija koju mozes da gledas pored auta.Nije to samo napravimo sto vise gasa.Ti znas o cemu pricam.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                        Nego zanima me nesto..rece, da smeta turbini hladjenje.Zanima me sta ce mu intercooler, da greje vazduh sta li..Nesto mi tu nije jasno, pa bih molio pojasnjenje.
                        Prvo ću da ti objasnim a onda ćeš da me poslušaš.

                        Pitanjem pokazuješ da stvarno nema predstavu kako to sve radi. IC služi da ohladi vazduh što je više moguće jer je onda zgusnutiji (manji volumen) time se dobija više kiseonika a onda se može dodati više goriva i dobijaš snagu motora. Nije ista količina kiseonika ako sabiješ vazduh koji ima 20 stepeni ili 100 stepeni. Tu je hladnoća jako poželjna.
                        Drugi deo, izduv, ono što sagori u cilindru to ide na turbinu ali sa druge strane, na ono kolo koje pokreće turbinu. Tu se traži obrnuto što topliji vazduh opet iz razloga širenja da se turbina što pre i brže zavrti. Cilj da ako motor (glava) i turbina mogu izdržati trajno 950 stepeni motor daje 940 za maksimalno iskorišćenje. Ako spustiš temperaturu za 100 stepeni, degradirao si motor i performanse.
                        Daklem pozdravi gore pomenutog profesora (ako je živ naravno), nije obavio posao dobro.

                        Savet kao ja. Ako ja naštelbam klavir ili gitaru i virusi će plakati od muke, znam kako treba ali sluh je taraba. Naravno da postoje zvučne viljuške ali to meni ne pomaže.
                        Ito to važi za tebe ovde.

                        Savet kao admin,
                        Pogledaj par zadnjih strana, pola tvojih poruka u kojima ništa nije rečeno, na svaku poruku kojom sam ti odgovorio sam dao i neki koristan prilog pa i ovaj za turbinu ali nisi čitao, razumem da nisi shvatio šta sam hteo reći ali si trebao da pitaš. Pre dosta dana si zamoljen da ne piše rafalno poruke u kojima se ne zna kome i na šta odgovaraš, isti tempo.
                        Nemoj tako dalje, kad ima šta reci kad nemaš ne piši.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • painter
                          Banovan
                          • 04.03.2010
                          • 738
                          • beograd,m.mostanica

                          Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                          Originally posted by Bata Chvale
                          Druze, moja celija je 100x100mm njegova 89x89mm neka proizvidi i 1lpm.Zaista me ne zanima..vidim da radi posao.na 18a proizvodi 2lpm.Imas video.Na 15a 1,5lpm..i to na 12v ne na 14 imas video klipove..pa pogledaj.Ljudi uopste ne tvrde da na 2000cc moras imati 2lpm.
                          Ti video snimci,KAO STO SAM VEC OBJASNJAVAO,pokazuju merenje HHO-a na meracu za vazduh,i lazu jedno tri puta! A na sajtu ima podatak u pisanoj formi gde pise realan podatak,veoma dobre efikasnosti,od 1 do 1,5 lpm na oko 20A na kolima,gde ulazes 14V pa ako imas gubitke te padne na 12V tvoj problem,opet je ispod faradeja.A za kolicinu gasa po litri motora kazu 1/4lpm do1/2lpm,i s tim se ne slazem jer ti treba rezerva u zavisnosti kako si upotrebio taj gas i koje je pogonsko gorivo i kakav je motor,konstrukcijski.Uostalom nebitno,manimo se vise prazne price.Ko sta uradi neka objavi,ako hoce.

                          Comment

                          • Bata Chvale
                            Banovan
                            • 06.12.2010
                            • 61
                            • Herceg Novi

                            Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                            Originally posted by Dora
                            Nego zanima me nesto..rece, da smeta turbini hladjenje.Zanima me sta ce mu intercooler, da greje vazduh sta li..Nesto mi tu nije jasno, pa bih molio pojasnjenje.
                            Prvo ću da ti objasnim a onda ćeš da me poslušaš.

                            Pitanjem pokazuješ da stvarno nema predstavu kako to sve radi. IC služi da ohladi vazduh što je više moguće jer je onda zgusnutiji (manji volumen) time se dobija više kiseonika a onda se može dodati više goriva i dobijaš snagu motora. Nije ista količina kiseonika ako sabiješ vazduh koji ima 20 stepeni ili 100 stepeni. Tu je hladnoća jako poželjna.
                            Drugi deo, izduv, ono što sagori u cilindru to ide na turbinu ali sa druge strane, na ono kolo koje pokreće turbinu. Tu se traži obrnuto što topliji vazduh opet iz razloga širenja da se turbina što pre i brže zavrti. Cilj da ako motor (glava) i turbina mogu izdržati trajno 950 stepeni motor daje 940 za maksimalno iskorišćenje. Ako spustiš temperaturu za 100 stepeni, degradirao si motor i performanse.
                            Daklem pozdravi gore pomenutog profesora (ako je živ naravno), nije obavio posao dobro.

                            Savet kao ja. Ako ja naštelbam klavir ili gitaru i virusi će plakati od muke, znam kako treba ali sluh je taraba. Naravno da postoje zvučne viljuške ali to meni ne pomaže.
                            Ito to važi za tebe ovde.

                            Savet kao admin,
                            Pogledaj par zadnjih strana, pola tvojih poruka u kojima ništa nije rečeno, na svaku poruku kojom sam ti odgovorio sam dao i neki koristan prilog pa i ovaj za turbinu ali nisi čitao, razumem da nisi shvatio šta sam hteo reći ali si trebao da pitaš. Pre dosta dana si zamoljen da ne piše rafalno poruke u kojima se ne zna kome i na šta odgovaraš, isti tempo.
                            Nemoj tako dalje, kad ima šta reci kad nemaš ne piši.
                            Nasmejao si me.Intercooler na Engleskom znaci unutrasnje hladjenje.To da ja ne znam kako radi turbina..vidimo se.Sve si ipricao osim sto nisi objasnio koju vrstu lezaja koristi ista.Pa da ljudima kazes da posle turiranja ne gase motor odmah ..vec da malo odradi na leru.kako ne bi brzo upropastili istu.Ali verovatno nisi dosao do te stranice..Razocarao si me kao komunista..nemas sluha..pa kako ces da dajes dijagnozu kad ne cujes.A sad pokazi svoja balls pa ostavi ovaj komentar.Ili ce biti, vec vidjeno..

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                              Intercooler = unutrasnje hladjenje? Genijalno, pored osnova rada motora ne znas ni engleski, a delis lekcije.

                              Intercooler je kovanica od reci interchanger, odnosno izmenjivac - i cooler. Drugim recima, hladjenje izmenjivanjem toplote.

                              Vidi, nisi ni prvi ni poslednji koji je sa takvim stavom ekspresno odleteo odavde, pa imaj u vidu da sam biras duzinu ostanka, jer ovaj Forum trpi sve osim ljudi koji ne znaju a sigurni su da su u pravu.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                                Originally posted by Bata Chvale
                                Nasmejao si me.Intercooler na Engleskom znaci unutrasnje hladjenje.To da ja ne znam kako radi turbina..vidimo se.Sve si ipricao osim sto nisi objasnio koju vrstu lezaja koristi ista.Pa da ljudima kazes da posle turiranja ne gase motor odmah ..vec da malo odradi na leru.kako ne bi brzo upropastili istu.Ali verovatno nisi dosao do te stranice..Razocarao si me kao komunista..nemas sluha..pa kako ces da dajes dijagnozu kad ne cujes.A sad pokazi svoja balls pa ostavi ovaj komentar.Ili ce biti, vec vidjeno..
                                viewtopic.php?f=155&t=12271&hilit=turbo&start=150

                                Našao si tatu da učiš kako se deca prave ....
                                Obzirom da stvarno ne znaš ništa i da zaludjuješ ovu temu bezveze a imaš na forumu toliko toga da pročitaš pa bi znao, dobićeš vreme od mesec dana da čitaš.
                                Svi moderatori koji su se kladili da ćeš ranije da izletiš izgubili su, izdržao sam do uveče
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X