HHO ili HAHA generator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sasasta
    CBC Član
    • 26.11.2012
    • 47
    • smederevska palanka

    #31
    evo na b92 repriza galilea , testiraju hho
    a gledao sam premijeru i usteda 30 posto

    Comment

    • Sasasta
      CBC Član
      • 26.11.2012
      • 47
      • smederevska palanka

      #32


      evo i na youtubetu

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #33
        Ko sad laže, Golub ili Galileo? Mislim, znam ali pitam
        Reklama je sprdačina i atak na razum...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Dekarbonizacija

          Siluju bre ovi na FB sa tom dekontaminacijom, pardon dekarbonizacijom.. Opis je da kad vodonik udje u cilidar i pritisne ga klip, on se razlaže na bla i bla i tom prilikom pretvara ugljenik u gas i to odlazi kroz dimnjak... Razlika u izduvnim gasovima može ići od 40 do čak 90% u boljem smislu naravno i smanjena potrošnja goriva uz povećanje snage..

          Sad mene zanima kako se povećava snaga čistim motorom a ništa hardverski i softverski nije menjano.. Znači nov ima fabrički xxx konja a kad se tretira sa tom napravom dobije i nekog yyy konja pride...

          Druga stavka koja mi bode oči... Skida naslage sa dizni, pečurki ventila, siceva i ostalog u lancu gde i dospeva do njih, ali kako iz cilindra dospe na dizne, pečurku usisnog ventila i usisnu granu koaj je baš prljava pa i kod novijih i savremenijih motora.. Gledam ih svaki dan, mislim te grane...

          Treća stavka je da se tretman radi svakih 20.000 km... Pa brate kakav je to krš od motora ako nabije gareži za tu kilometražu...

          Četvro bi bilo kako siroti motor uopšte radi ako su mu izduvni gasovi 40 do 90% loši, šta radi sonda, senzori i ostalo, kako se ne bune?
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #35
            Uradio baš juče dekarbonizaciju. Eve sad ga merim...mislim potrošnja štoperica i to al mislim da znam odgovore na sva 3 pitanja. Verovatno sviranje kurcu...videću uskoro.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #36
              Zar nije pre par godina ovde na forumu objasnjeno kako se uklanja garež iz motora? Vodu staviti u prskalicu koja pravi maglu. Onda se digne motor na oko 2000 obrtaja i lagano prska voda i usis. Prilikom sagorevana voda se razlaze na kiseonik i vodonik i cisti klip glavu i ventile. Ja sam se licno uverio u to kad mi je probio dihtung glave na 4 klipu je uvlacio vodu. Klip je bio kao ispoliran. Naravno treba paziti kod motora koji imajumnogo naslaga moze doci do ostecenja ventila ako naslage zaglave izduvni ventil.

              Comment

              • zverko
                CBC Senator XXL
                • 19.08.2005
                • 7085
                • BGD
                • Audi A4

                #37
                Originally posted by M-power View Post
                Uradio baš juče dekarbonizaciju. Eve sad ga merim...mislim potrošnja štoperica i to al mislim da znam odgovore na sva 3 pitanja. Verovatno sviranje kurcu...videću uskoro.
                ima li razlike u radu motora, odziv na gas i to.. ?
                deutsche gemacht-gut gemacht...

                Comment

                • stevak
                  CBC Senator XXL
                  • 31.05.2009
                  • 1215
                  • Zemun
                  • Saab 9000 cs 2.0T

                  #38
                  Originally posted by b_samardzic View Post
                  Vodu staviti u prskalicu koja pravi maglu. Onda se digne motor na oko 2000 obrtaja i lagano prska voda i usis...
                  A kamenac!?
                  ex SAABotražitelj

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #39
                    Ne bih rekao. Možda malo subjektivnog osećaja. U prvom trenutku mi se činilo da je potrošnja relativno niža po bordu koji je resetovan posle tretmana BC2 ali evo po bordu BC1 danas se već iznivelisala sa starom. Najviše mislim da je pročistio malo katalizator i da nema dimova na gasiranju ali i to još nisam ispitao jer sam sinoć samo u par navrata imao priliku da vozim ispred nekoga sa xenonima i da potopim gas. Ono što sam uočio je da mi je već sutra tj. danas riknula klima neće da pali kompresor ako ima ikakve veze sa tim . Uglavnom pokušavam sada sebe da slažem da negde ima napretka. Da ne grešim dušu ja sam tvrdio da džaba radim tretman jer je motor relativno čist zahebo sam majstora i na njemu je sve što se tiče u**** skinuto i oprano do stanja novog nedavno pre dekarbonizacije ali on je tvrdio da to nema veze. S obzirom kakvo je stanje u**** bilo pre pranja što je uobičajno kod većine novijih vozila dekarbonizacija bi svakako pomogla, nekom slabije održavanom motoru, u mom slučaju ne. Ali neki su tvrdili da nema veze što mi je čist motor smanjiće potrošnju i povećati snagu jer kako Dora kaže ubedjuju da dekarbonizacija ima neku neobjašnjivu čudesnu moć pa će i na novom čistom motoru snaga biti povećana a potrošnja smanjena.
                    Odziv na gas je po meni isti ali nisam ni očekivao da će biti bolji jer nemam egr, swirl flaps izvadjene, varijabilna geometrija turbine ok, map senzor, turbina, sonda, MAF sve na dijagnostici radi besprekorno.
                    Idem uskoro i na dalji put pa ću videti ima li tu nekog poboljšanja ali ne znam sa čime da uporedim jer nije to neka stalna moja ruta pa da znam kolika potrošnja treba da bude.
                    Možda jedno malo zapažanje.....tempomat blokiran na 100km/h trenutna potrošnja se kretala izmedju 4.2-4.6L pre tretmana.
                    Posle tretmana bila je stabilnija na 4.2 sa mnogo manjim šetanjima na 4.4 pa do istih 4.6l
                    E sad ili je to posledica čistijeg kat-a i sonde itd. ili je u pitanju razlika u vetru, deonici, razlika u temperaturi vazduha od par stepeni.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #40
                      Originally posted by stevak View Post
                      A kamenac!?
                      Tu je kalgonit...
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #41
                        Sad ce korsa dide 200
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • zoranbg
                          CBC Senator XXL
                          • 23.03.2005
                          • 4098
                          • Rooster's Hill , Beog
                          • Grande Punto 1.2

                          #42
                          i koliko si dao para za TO ?!
                          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #43
                            Džimi nije corsa nego astra 1.9
                            Zorane, para dao ništa.....zar misliš da bi ja naseo na tako nešto da sam morao da platim Više je bilo u experimentalne i edukativne svrhe, čak mi i to bio problem u glavi da čačkam mečku a zadovoljan sam kako mi radi motor.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • painter
                              Banovan
                              • 04.03.2010
                              • 738
                              • beograd,m.mostanica

                              #44
                              Iznenadjenje
                              Dugo me nije bilo i - gde cu ja nego u temu o HHO gasu
                              Nezgodan taj gas, a? Imam nesto malo volje da objasnim kako stvari stoje (u skladu sa mojim dosadsnjim iskustvom) ali mislim da je bolje da otvorim posebnu temu, a, sta kazete?
                              Inace, sve me pitajte samo ne "kako to radi" jer to ili ne znam ili vam se nece dopasti odgovor. I verujem da niko ne zna! Ali radi, i usteda goriva, i veca snaga, narocito veci obrtni moment. Radi i dekarbonizacija. Dakle sve radi ali ne uvek, zapravo, retko koji uredjaj pravi ustedu goriva dok dekarbonizacija ima efekta na svim ili skoro svim vozilima (nisam siguran samo za ona koja nisam licno isprobao a rekli mi da "i nije neki efekat"). Dekarbonizacijom se dobije usteda 15-20% uglavnom ali brzo se vraca na staro ili negde izmedju, sve zavisi od prethodnog stanja vozila. Ako se radi na max 2000km onda ima stalni efekat, ne kao sa HHO generatorom pod haubom ali primetno je. U svakom slucaju dobro je, mnogo znaci motoru. Desavalo se da se nakon tretmana ugasi "check" lampica koja je sijala zbog egr-a ili neceg drugog, skidao sam zacepljene katalizatore i filtere cestica i bili su skoro kao novi nakon tretmana, iz izduva vise ne dimi, mirnije i tise radi, itd, itd.
                              I da, moracete da mi verujete na rec jer nemam nikakva zvanicna merenja, samo licni testovi i utisci vlasnika vozila koja sam radio. Ali ne bih pricao nesto u sta nisam siguran. Testove radim veoma studiozno i imam takav osecaj da ako mi date da provozam 10 automobila od kojih tri imaju (uspesno) ugradjen HHO, odmah cu pogoditi koja tri su u pitanju. Kada osetim neki "novi efekat" dam automobil nekome da provoza i ne govorim mu nista da ne bih uticao na njegova zapazanja, i tako proverim da li sam se istripovao (mada znam da nisam lud ali eto, ne verujem sam sebi). Ranije sam vam obecao dokaze i dobicete ih, cim mi finansije dozvole. Ali obzirom da dokazi nisu svakome ubedljivi, kada budem radio to sto planiram zvacu moderatore sa foruma da prisustvuju, da ne bude posle, ovo - ono... Sto se tice dekarbonizacije, mozemo bilo kada da napravimo test (testove), dogovorite se pa dodjite (moderatori).
                              E da, najveci efekti dekarbonizacije su uglavnom na novijim dizelasima.

                              Comment

                              • painter
                                Banovan
                                • 04.03.2010
                                • 738
                                • beograd,m.mostanica

                                #45
                                I jos nesto: M-poweru sam ja radio dekarbonizaciju, motor i usis su mu bili skroz cisti, uvek ga gasira, pa je efekat minimalan ali ga je ipak bilo samo sto izgleda da on ne veruje samom sebi (ja se secam sta mi je pricao) a i efekat polako bledi pa i to zbunjuje. Ali vecina automobila nije u takvom stanju pa je efekat mnogo upadljiviji. Navescu primere u posebnoj temi ako je otvorim...

                                Comment

                                Working...
                                X