Putovanje u Sengensku zonu - iskustva, saveti itd...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mucic2
    CBC Član
    • 31.08.2009
    • 18
    • Bor

    #91
    Re: Putovanje u Sengensku zonu - iskustva, saveti itd...

    a sta mislite o ostalim mojim pitanjima, zatamnjena stakla, za decije sediste i sto je bio englez.

    Comment

    • mupe
      CBC Senator XXL
      • 05.10.2006
      • 822
      • bg
      • Laguna 3 GT 2.0T 205

      #92
      Re: Putovanje u Sengensku zonu - iskustva, saveti itd...

      U Austriji je vinjeta ili 7,90 ili 8,90€, za 10 dana. Da me ubiješ ne mogu tačno da se setim. Bitnije je spomenuti da je u Sloveniji 600€ kazna za nemanje vinjete, a pretpostavljam da je slično i u Austriji. Ako ideš kroz tunel Karavanke, tu spremi još 7€. U svakom tunelu su montirane kamere i ograničenje brzine je niže nego na putu koji mu prethodi, tako da treba biti oprezan. Na izlasku iz EU slovenački pandur mi je ukucao tablice u kompjuter, verovatno da proveri da li imam prekršaje. Posle toga je proveravao i broj šasije. Osim toga, niko ništa nije pitao na celom putovanju, ni kuda idem, ni koliko ostajem.

      Što se ostalih tvojih pitanja tiče, zaista nemam pojma jer me ni jedno od njih lično ne interesuje.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #93
        Re: Putovanje u Sengensku zonu - iskustva, saveti itd...

        Originally posted by jomini
        Šare na gumama ne moraju biti iste, bar ja tako mislim, bilo bi glupo (imaš 4 Nokian npr i jednu isečeš i treba da menjaš i tražiš obe ili je dovoljno da su identičnih dimenzija?)
        Vidim da si ostao uskracen odgovora pa da pomognem.
        nemci su malo specificni i u pitanju je da ce njihova policija SAMOVOLJNO pokusati da vas ubedi da TUV vazi i za vas auto kad ste na proputovanju kroz njihovu zemlju.
        Ovo naime NIJE TACNO i preporuka je da se nedokazujete i prepucavate sa njima.
        U puno slucajeva mogu da vas iskljuce iz saobracaja (bespravno - neki nazzi fazoni) posebno u bivsem delu istocne Nemacke.

        Kad su gume u pitanju ista osovina mora da ima isti TIP guma, gde se prvenstveno misli na da nije dozvoljeno mesanje dijagonalnih i radijalnih guma. Znamo za apsurd, smesan nam je u 2010 godini ali to je to.
        Auta novija od 1998 god u celoj EU imaju homologizaciju gde se nista nesme izmeniti na autu. Cak ni dimeznija guma. Kod nemaca je ovo moguce samo uz poseban atest i ako vam je ayto iz druge drzave moguce da ce neki zardjali svabo pokusavati da istera mak na konac, bez obzra sto se to njega ne tice. U saobracajnoj dozvoli u kojoj pise dimenzija pneumatika to mora da se sledi kad je u pitanju Nemacka, ali opet samo za njihova auta.
        Nepostoji osnova ni za kaznu u ovom slucaju jer nepostoji formular za pisanje iste gde se osudjuje direktiva neke druge drzave po kojim pravilima se auta registruju kod njih.

        Imao sam bezbroj okrsaja sa svabama i uvek sam izlazio na kraju da sam u pravu, jedino sto se mora biti strpljiv i prikazati totalnu ignorantnost na njihovo zakeranje.
        Kad ukapiraju da ih nehebete ni za zuti fening kojeg vise nema, otici ce i ostaviti vas na miru.
        Ukoliko vas cede i "iskljuce" iz saobracaja sa naznakom da mozete nastaviti put kad otkloniti sve sto su imali da kazu, lepo spustite sediste i zauzmite polozaj za tutu sna. Ovo ih ubija u pojam da vi spavate a oni da "dezuraju" pa ce na kraju otici.
        Jedino mesto gde vam se ovako nesto moze desiti jesu parking placevi pored autobahn stanica.

        Imam oko 200.00km staza na njihovim autoputevima te sam doziveo svega i svacega, verujem i svaku situaciju u kojoj cete se mozda naci.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #94
          Re: pomoc oko puta u inostranstvo

          Originally posted by mucic2
          1. vozim decu jedno ima 14 god a drugo 6+god, e sad sto se tice ovog mladjeg dali mi je potrebno posebno sediste za decu ili moze i ono jastuce sediste koje ima istu svrhu za te namene.
          Sa 6+ godina moze jastuce, poenta je da pojas u 3 tacke moze da predje preko deteta na isti nacin kao na odrasloj osobi.

          Originally posted by mucic2
          2. auto mi je uvezen iz U.K pre dve godine (druga registracija u SRB) i normalno volan je prebacen i ekstra je to sve uradjeno da to nemoze da se primeti, e sad me interesuje dali mi je potreban neki ATEST(kao za plin) da nebih tamo imao nekih problema ako kojim slucajem recimo primete da je auto bio englez, ili to nema veze kao ovde kod nas.
          Konverzija nema veze sa nicim. Nepostoji nigde podatak u saobracajnoj gde je volan te je nemoguce napraviti prekrsaj po tompitanju

          Originally posted by mucic2
          3. na autu su mi zatamnjena stakla sva osim šoferke dali bih imao nekih problema zbog toga.
          O da, i to veliki problem, sve ispred B stuba ora da bude nezatamnjeno.

          Originally posted by mucic2
          4. dali su mi potrebna sva cetri pneumatika budu ista mislim na sare ili mogu da budu raliciti kao kod nas (na jednoj osovini moraju da budu isti)
          Ovako sam planirao put Srbija-Madjarska-Austrija-Nemacka
          a sledeca ruta kad se vratim bila bi Srbija-Makedonija-Grcka i Srbija-Bugarska sve to planiram da obijem u Julu, Bože Zdravlje!
          Eto za ove me zemlje me interesuju pravila na prvom mestu znaci put u Nemacku prko ovih zemalja sto sam naveo.
          Pozdrav,
          na ovo sa pneumaticima sam vec dao odgovor.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • jomini
            CBC Senator XXL
            • 11.03.2007
            • 490
            • Novi Sad

            #95
            Re: Putovanje u Sengensku zonu - iskustva, saveti itd...

            Hvala Boost na opširnom odgovoru.
            Ali par pitanja:
            Auta novija od 1998 god u celoj EU imaju homologizaciju gde se nista nesme izmeniti na autu. Cak ni dimeznija guma.
            Da li ovo važi samo za osovinu ili za sve četiri? I da li ta homologacija (šta li) sadrži i alternativu? Npr zimske gume u originalnoj dimenziji mog auta su veoma retke, da ne pominjem npr situaciju u nekom supersportskom automobilu gde verujem da ni nema zimskih guma u originalnim dimenzijama.

            U saobracajnoj dozvoli u kojoj pise dimenzija pneumatika to mora da se sledi kad je u pitanju Nemacka, ali opet samo za njihova auta.
            Ovo stvarno postoji? Dimenzije pneumatika da pišu u saobraćajnoj dozvoli?!? Šta još može da sadrži saobraćajna dozvola, nešto ovog tipa?
            San ispunjen. Impreza Turbo.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #96
              Re: Putovanje u Sengensku zonu - iskustva, saveti itd...

              Originally posted by jomini
              Hvala Boost na opširnom odgovoru.
              Ali par pitanja:
              Auta novija od 1998 god u celoj EU imaju homologizaciju gde se nista nesme izmeniti na autu. Cak ni dimeznija guma.
              Da li ovo važi samo za osovinu ili za sve četiri? I da li ta homologacija (šta li) sadrži i alternativu? Npr zimske gume u originalnoj dimenziji mog auta su veoma retke, da ne pominjem npr situaciju u nekom supersportskom automobilu gde verujem da ni nema zimskih guma u originalnim dimenzijama.

              [quote:369z1jzg]U saobracajnoj dozvoli u kojoj pise dimenzija pneumatika to mora da se sledi kad je u pitanju Nemacka, ali opet samo za njihova auta.
              Ovo stvarno postoji? Dimenzije pneumatika da pišu u saobraćajnoj dozvoli?!? Šta još može da sadrži saobraćajna dozvola, nešto ovog tipa?[/quote:369z1jzg]

              Cao

              Ovako , idi na:



              U polje Registreringsnummer unesi registarski broj od mog starog auta:

              MKF006


              u pokje pored slicice antipsam filtera upisi brojeve koje vidis na slici.

              Klikni na Fortsätt dugmence.

              Otvorice ti se stranica koja sadrzi podatke koji pisu i u saobracajnoj dozvoli.

              Primetices dole nize sledece:

              Däckdimension axel 1: 205/55R15
              Däckdimension axel 2: 205/55R15

              Dakle, osovina 1 i osovina 2 zasebno.

              Super sportski automobili se nevoze zimi Pneumatik naime nesme biti siri od toga koji pise u saobracajnoj.

              Sad cu da potrazim podatke za bas indentican auto kao tvoj.

              Pozz
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #97
                Re: Putovanje u Sengensku zonu - iskustva, saveti itd...

                Ovako, za tvoj auto bazi:

                Däckdimension axel 1: 205/50R16 Fälgdimension axel 1: 16X7JJ
                Däckdimension axel 2: 205/50R16 Fälgdimension axel 2: 16X7JJ
                Dakle, posto je novije od 98 ima i tipski atest koji obuhvata i koje felne su na njemu.
                Sve su to podatci iz saobracajne i za tebe vazi: To od podataka koji su u saobracajnoj vaze za tvoj auto ma gde da si.
                Posto nismo u EU nemamo veze sa tipskim atestiranjem , za tvoj auto vazeci EU atest:

                e13*98/14*0026*03

                Na istoj stranici sa linka za proveru i ispis podataka ukucaj reg oznaku:

                RDS100

                i prodji kroz login proceduru.

                Ako sam slucajno omanuo u koji je tvoj auto, nadji isti ovde:
                http://www.blocket.se/jonkoping?q=impre ... a=17&md=th

                Procitaj sa slike registarski broj i trazi na sajtu podataka o autu.

                Iskopiraj sve podatke i ubaci u google translate, najradje na engleski jer neki izrazi nisu obradjeni na srpskom.

                Treba da dobijes OVO:

                Vehicle Identification
                Registration: RDS100
                Make: Subaru Impreza 2.0 GT
                Color: Blue Vehicle Description: PB
                Fordonsår: 1999 Vehicle Type Class: I
                Chassis No.: F1GGC8LD3YG098804
                Type-approval number: e13 * 98/14 * 0026 * 2003
                Approval Date: 1999-05-10
                Latest EU regbevis Part 1: 2009-09-02
                Latest EU regbevis Part 2: 2009-09-02
                Trade name:
                Information:

                Vehicle Data
                Vehicle Status: In traffic (2009-09-02)
                Random Registration: No individual importation: No
                Number of owners: 7 Professional service: No
                The vehicle manufacturing: 1999-11
                Producer Editor: 556418-8117
                In traffic the first time in Sweden: 2000-03-16
                In traffic the first time abroad:
                Owners Bound exemption: No
                Owners Bound dispensation ends: No

                Inspection Information
                Inspection Term: 2010-10-01 - 2011-02-28
                Last approved inspection: 2009-10-01
                Odometer: 171 316

                Tax Information
                Vehicles Taxable: Yes
                Årsskatt, SEK: 1635
                Repayment at shutdown, SEK: 1226
                Monthly Payment / s: March
                Road Records Fee: 65 SEK is payable when årsskatten.

                Technical data
                Engine Number:
                Body: Covered (01)
                Karosserikod specific purposes:
                Stroke volume, cm3:
                Transmission: MANUAL

                Number of passengers, max: 4
                Number of seated passengers, max:
                Number of belted passengers, max:
                Number of passengers in wheelchairs, max:
                Number of standing passengers, max:
                The vehicle is reportedly equipped with an airbag front passenger seat.
                Tax Weight, kg: 1330
                Operating weight, kg: 1330
                Weight, kg: 1750
                Decreased total weight, kg:
                Maximum trailer weight, kg: 1200
                Maximum trailer weight kg, unbraked: 500
                Towable maximum mass at B-power, kg: 1330
                Maximum total gross weight, kg: 2950
                Max load weight, kg: 420
                Coupling device: detachable ball
                Link Distance, etc.:
                Coupling Distance Europe, etc.:
                Effective brakes: No.
                Load compartment length, mm:
                Front overhang, etc.:
                Rear overhang, etc.:
                Equipment:
                Driving axles front: 1
                Drifting rear axles: 1
                Number of wheels:
                Tyre size axis 1: 205/50R16 Rim size axis 1: 16X7JJ
                Tyre size axis 2: 205/50R16 Rim size axis 2: 16X7JJ



                Bandwidth, etc.:

                Length, mm: 4450 Width, mm: 1690
                Height, mm:

                1 Fuel: PETROL
                Engine power, kw: 160.0
                Power Standard: EC
                Noise Level DB, while driving: 73
                Noise Level DB, stationary: 84


                Elem, sve ovo stoji u saobracajnoj.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • jomini
                  CBC Senator XXL
                  • 11.03.2007
                  • 490
                  • Novi Sad

                  #98
                  Re: Putovanje u Sengensku zonu - iskustva, saveti itd...

                  Originally posted by BOOST
                  ...Elem, sve ovo stoji u saobracajnoj.
                  Au... Velika neka saobraćajna...

                  Super sportski automobili se ne voze zimi
                  Pa nije zima samo kad je sneg od pola metra na putu, nije svuda kao u Švedskoj Šalim se, ali garantovano neko izbaci Kareru na ulicu da se odvoza malo i u zimskom periodu kad je suvo. Makar na registraciju, servis i sl.
                  Hvala na informacijama u svakom slučaju. Interesantno mi je da se po tablicama samo može naći toliko informacija o nekom automobilu, a slobodno je na netu...
                  San ispunjen. Impreza Turbo.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #99
                    Re: Putovanje u Sengensku zonu - iskustva, saveti itd...

                    Primerak 1 stranice Saobracajne dozvole

                    https://www.transportstyrelsen.se/Globa ... mation.jpg

                    Taj koji ima Carreru ima vise auta da bira pa pa i zimskih.
                    A da ga istera na ovu so, na prolece ce naci u garazi samo rdjani fleku na sred garaze.
                    Sto se registracije tice, mozes da registrujes i odregistrujes auto koliko oces puta u toku godine.
                    Sve preko internet servisa. Nijedan supersportski auto nije registrovan zimi, to imas moju garanciju na to, sem ako mu vlasnik nije neki nas koji se natego , prica o konju, potkivanju i zabama.

                    Ljudi ovde drugacije misle i drugacije zive u odnosu na Srbiju.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • rajmax63
                      CBC Prijatelj
                      • 02.04.2005
                      • 1415
                      • Bačka Palanka
                      • AUDI A6 2.0TDI 170KS

                      Re: Putovanje u Sengensku zonu - iskustva, saveti itd...

                      Originally posted by BOOST
                      Super sportski automobili se nevoze zimi Pneumatik naime nesme biti siri od toga koji pise u saobracajnoj.
                      Ne znam kako u je to rešeno u S ali u Austriji se voze i to baš baš, a viđao sam po Italiji i Nemačkoj.
                      kada kažem viđao mislim na ski centre ne na auto put ili grad
                      video sam ove godina bar na jedno 3-4 ski centra ,a ovoga sam uspeo da uhvatim na delu tj u vožnji na Obertauren-u kada je visina snega bila oko 1m
                      kao što se vidi Lambo sa pogonom na sva 4 točka ide bez problema a da dođe na deo gde sam ga uhvatio ima jedna uzbrdica od 15% dužine bar 150-200m.
                      ja sam inače koristio lance kada sam prilazio Obertauren-u jer drugačije nije moglo i na tu uzbrdicu sam se tako i popeo.
                      policija je stajala dole pre penjanja i ko nema pogon na sva 4 točka morao je da stavi lance .







                      pusti zvuk da čuješ sinfoniju motora
                      blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
                      Audi ima crveno T

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        Re: Putovanje u Sengensku zonu - iskustva, saveti itd...

                        Nije u pitanju kako je reseno, vec da kao sto sam napisao niko nece da istera na ovu silnu so takav auto sto je i razmuljivo. Mozes da zamislis koje iznenadjenje su imali vlasnici Audija od alu karoserije posle izvesnog vremena, so i aluminijum neidu zajedno.

                        BMWi imaju problema u Svedskoj u vesanju jer posle 4 godine sve od aluminijuma u podvozju, tockovi bi im odleteli svaki na svoju stranu da tehnicki pregledi nisu rigorozni.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          Re: pomoc oko puta u inostranstvo

                          Originally posted by BOOST
                          Originally posted by mucic2
                          3. na autu su mi zatamnjena stakla sva osim šoferke dali bih imao nekih problema zbog toga.
                          O da, i to veliki problem, sve ispred B stuba ora da bude nezatamnjeno.
                          Kakve veze to ima ako auto nije prošao (i ne mora da prolazi) tehnički u dotičnoj zemlji ?!

                          Dakle, auto je legalno registrovan, sve ok u matičnoj zemlji, a tu šengen zonu ulazi sa sve zelenim kartonom i ostalim papazjanijama ... prođe granicu i sad ga neki pandur drka zbog zatamnjenih stakala ?! Po kom osnovu ?! Da nije ona priča "TUV važi i za turiste"?!
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • mucic2
                            CBC Član
                            • 31.08.2009
                            • 18
                            • Bor

                            Re: Putovanje u Sengensku zonu - iskustva, saveti itd...

                            Hvala ti puno Mnogo si mi pomogao, sto se tice guma imam sve 4 iste (kupio ovih dana) nego ovo sto moram da skinem folije sa prednjih prozora to me ubija ali ako se mora mora se! sve u svemu mislim da sam ispravan i za njih (Švabe) svaki savet koji si mi dao je dobro dosao pogotovo spustis sediste i dremka, pogotovu sto u nekim specificnim situacijama u drugoj zemlji treba da znas kako da se ponasas bio sam u Bugarskoj na proputovanju i za tamna stakla niko nista nije rekao cak i na carini.
                            A sto se tice dimenzija guma moje su 195/60/15 tako sam ga uzeo tako pise i service knj. a i rezervni mu je te velicine. Akod nas u saobracajnoj nigde ne stoji velicina guma, jedino ako se oni ne upravljaju po nekom njihovom katalogu ili cega jos. A ako imas jos neki savet ili tako sto napisi, Ali u svakom slucaju mnogo si mi pomogao
                            Hvala,

                            ostaje

                            Comment

                            • djukic
                              CBC Senator XXL
                              • 27.03.2005
                              • 2526
                              • Beograd

                              Re: Putovanje u Sengensku zonu - iskustva, saveti itd...

                              Za nase trziste uvek su isli osakaceni modeli u svakom pogledu. Tako i u pogledu guma. Ako su u nemackoj 15tice kod nas ce biti 14stice...
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                Re: pomoc oko puta u inostranstvo

                                Originally posted by prolupator
                                Originally posted by BOOST
                                Originally posted by mucic2
                                3. na autu su mi zatamnjena stakla sva osim šoferke dali bih imao nekih problema zbog toga.
                                O da, i to veliki problem, sve ispred B stuba ora da bude nezatamnjeno.
                                Kakve veze to ima ako auto nije prošao (i ne mora da prolazi) tehnički u dotičnoj zemlji ?!

                                Dakle, auto je legalno registrovan, sve ok u matičnoj zemlji, a tu šengen zonu ulazi sa sve zelenim kartonom i ostalim papazjanijama ... prođe granicu i sad ga neki pandur drka zbog zatamnjenih stakala ?! Po kom osnovu ?! Da nije ona priča "TUV važi i za turiste"?!
                                Ni u jednoj NORMALNOJ zemlji gde nema korupcije nemoze se LEGALNO registrovati auto sa zatamljenjem ispred B stubova. (necu da cepidljacim o % zatamnjenja koji je dozvoljen za OEM, nije predmet diskusije).Uzimam zdravo za gotovo da kad se na Balkanu prica o zatamnjenima da su na nivou "gangster look", iz krajnosti u krajnost jer umerenost je mana TUV nema veze sa ovim, mozak je u pitanju.
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X