Postavim snimku kasnije.
SAVANA PROBLEM
Collapse
X
-
@VV
Da budem potpuno iskren, ja sam dosao do rezultata na pogresan nacin. Posto je na grafiku oznacen RPM drop tj. pad i za ispravne cilindre je bio negativan ja sam shvatio da osciloskop mjeri pad obrtaja u trenutku paljenja odgovarajuceg cilindra pa je za ispravne cilindre rezultat negativan.
BTW imas li ideju zasto se ne radi ovako kako sam ja rekao tj. da se mjeri ubrzanje u trenutku opaljenja svakog cilindra a ne usporenje pri gasenju istog?
Kako osciloskop gasi varnicu (na koji nacin se realizuje gasenje) i sta to znaci u roku od 5 sekundi? Da li svaki cilindar drzi iskljucen po 5 sekundi i mjeri pad RPM kada dodje red na njegovo paljenje ili...? U kojem rezimu se to radi, ler ili...?
Kako bi se manifestovalo da nisu radile svjecice na citavoj strani, pretpostavljam da bi smrdio benzin na izduvu, mozda i plamen izlijetao i sl.? Pravo pitanje je sta bi pokazivala lambda, da li bi gorivo moglo sagorjeti u auspuhu dovoljno da pokaze bogatu smjesu? U svakom slucaju pretpostavljam da ne bi bila mrtva kao u prethodnom slucaju.Difference between man and boys is the price of their toys
Comment
-
-
Originally posted by Valent VudrigaNa 3. strani
Nije bilo preuranjeno. Da je sonda bila neispravna, da li bi smo imali misfire na svim cilindrima jedne strane?
Po opisu kvara i po delovima koji su do tada zamenjeni, odmah sam znao da nešto sa dovodom benzina na toj strani motora nije u redu. Kviz, ne bi bio kviz da sam odmah napisao injektori.
Način na koji ti postavljaš pitanja u svim kvizovima do sada je savršen i ja prosto imam utisak da mi je to vozilo u garaži. Čekamo sledeći...
Comment
-
-
Originally posted by Valent VudrigaKladiti se na odredjenu komponentu i pouzdano znati o istoj predstavlja veliku razliku..
@*IvanT*
Kako su rasporedjene l-sonde, na izduvnoj grani ? Ako je jedna odgovorna za jednu stranu motora, zasto ne bi bilo moguce da je ona uzrok misfire-a na svim cilindrima te strane, teorijski ?
Comment
-
-
Nije bilo preuranjeno. Da je sonda bila neispravna, da li bi smo imali misfire na svim cilindrima jedne strane?
Nije postojao direktan pokazatelj, osim ako ti smatras PO300 takvim pokazateljem. PO300 se nebi trebao uzeti zdravo za gotovo, jer moze biti uzrocen cak i voznjom na bijeloj seoskoj cesti.
GM software ima individualne parametre za trokirajuce cilindre u formi historije trokiranja kao i trenutacno trokiranje. Ostale kompanije nemaju, ili vecina nema. Bez te funkcije i bez osciloskopa, u slucaju Savane, bio bi "tanak led".
Drago mi je da vam vibrira dijagnosticki nerv.
Način na koji ti postavljaš pitanja u svim kvizovima do sada je savršen i ja prosto imam utisak da mi je to vozilo u garaži.
Comment
-
-
nijebitno:
Da budem potpuno iskren, ja sam dosao do rezultata na pogresan nacin. Posto je na grafiku oznacen RPM drop tj. pad i za ispravne cilindre je bio negativan ja sam shvatio da osciloskop mjeri pad obrtaja u trenutku paljenja odgovarajuceg cilindra pa je za ispravne cilindre rezultat negativan.
BTW imas li ideju zasto se ne radi ovako kako sam ja rekao tj. da se mjeri ubrzanje u trenutku opaljenja svakog cilindra a ne usporenje pri gasenju istog?
Kako osciloskop gasi varnicu (na koji nacin se realizuje gasenje) i sta to znaci u roku od 5 sekundi? Da li svaki cilindar drzi iskljucen po 5 sekundi i mjeri pad RPM kada dodje red na njegovo paljenje ili...? U kojem rezimu se to radi, ler ili...?
Kako bi se manifestovalo da nisu radile svjecice na citavoj strani, pretpostavljam da bi *stinking* benzin na izduvu, mozda i plamen izlijetao i sl.?
Pravo pitanje je sta bi pokazivala lambda, da li bi gorivo moglo sagorjeti u auspuhu dovoljno da pokaze bogatu smjesu? U svakom slucaju pretpostavljam da ne bi bila mrtva kao u prethodnom slucaju.
Comment
-
-
VV
GM software ima individualne parametre za trokirajuce cilindre u formi historije trokiranja kao i trenutacno trokiranje
Comment
-
-
@VV
Lako je tebi da se foliras sa analizatorom gasovaSta kaze tvoje iskustvo, ako imamo cilindre koji zaljevaju gorivom a svjecice ne pale sta onda veli lamda sonda, siromasna ili bogata? Sta kaze teorija Elwood-e?
Ja sam malo drugacije shvatio onaj test sa osciloskopom i padom obrtaja. Mislio sam da se gleda u realnom vremenu doprinos svakog cilindra, nesto slicno procjeni kompresije na osnovu oscilograma struje alnasera, pa da se na intervalu od 5 sekundi uzme neka srednja vrijednost ubrzanja koje pruzi svaki cilindar. Ovo naravno po uslovom da imamo senzor na radilici. Pretpostavljam da na slican nacin i motor detektuje missfire, samo me cudi da ih nije detektovao mnogo vise za ostala tri cilindra.
Ako sam dobro shvatio test koji si proveo je iskljucen IAC, leptir u nekom fiksnom polozaju, opterecnje konstantno ili nula i zatim se iskljucuje svaka svjecica u intervalu od 5 sekundi i gleda se za koliko padnu obrtaji. Ako je tako taj test se u odredjenoj mjeri zaista moze sprovesti i bez osciloskopa pomocu obicnog obrtomjera ako je iole precizan.Difference between man and boys is the price of their toys
Comment
-
-
Ne znam da li sam postavio trivijalno ili jako glupo pitanje, ali posto je ostalao bez odgovora da ga ponovim:
*IvanT*:
Nije bilo preuranjeno. Da je sonda bila neispravna, da li bi smo imali misfire na svim cilindrima jedne strane?
====================================
low rider:
@*IvanT*
Kako su rasporedjene l-sonde, na izduvnoj grani ? Ako je jedna odgovorna za jednu stranu motora, zasto ne bi bilo moguce da je ona uzrok misfire-a na svim cilindrima te strane, teorijski ?
Comment
-
-
Konkrektno kod ovog modela imamo po dve sonde sa obe strane motora.
U periodu dok ECU ne detektuje neispravnu sondu pre kata ( a sve ostalo ispravno) neće doći do promašene varnice na cilindru, jer se ECU ne programira na način koji može putem lambda regulacije da toliko obogati ili osiromaši smešu, koja će dovesti do misfirea.
Kada ECU detektuje neispravnu lambda sondu, a brzina detektovanja zavisi od generacije ECU-a, preći će u rezervni mod i neće ga interesovati lambda, već će upravljanje vršiti putem ostalih parametara koje očitava, ili će preći na srednje vrednosti fabrički zadate. Ovo opet zavisi od tipa ECU i načina na koji su programirani da se ponašaju u situacijama kada je neki od senzora van funkcije.
Comment
-
-
Da su kojim slucajem bile neispravne 4 svecice na toj strani Lsonda bi opet bila mrtva,u pitanju je V motor,svaka strana ima svoj kat.U trenutku dodavanja acetilena i dalje bi se ponasala isto,jedino bi RPM otisao malo dole,dok je u izvornom slucju imao veliki skok koji mi nismo umeli da "vidimo".Napisao sam da je verovatno zacepljenje u magistrali za tu stranu,ali mogucnost da zacepe sva 4 mi je izgledalo nemoguce,napajanje injektora bi se detektovalo kroz kodove gresaka.
VV,bas si me sludio,tek sam danas dosao sebi...
Comment
-
-
Stanje cetvrtog ubrizgavaca i nije bas tako lako provjeriti. Nalaze se ispod plasticnog poklopca
jasno je da nije lako, cim se videlo na sta lici motorski prostor.
konstruktivnu manu auta ne mozes promeniti, a posao moras /zelis/ obaviti.
zato sto je tesko proveriti i naplacuje se i visa cena rada na takvom (nepristupacnom) automobilu.
ne mogu da razumem obrazlozenja tog tipa da je nesto tesko uraditi a prihvatis se takvog posla.
kada nesto ne zelim da radim, ja to i naglasim unapred i ne uzimam takav posao.
uvek se nadje neko sa drugacijim procenama komplikovanosti kome nista nije tesko
da li mi je neki posao tesko pristupacan, naporno fizicki ili jednostavno nemam zelju, biram posao da bi ga uradio sa zadovoljstvom.
kako se pokazalo morace da se proveri, i popravi/ zameni ne samo brizgac na tom 4.tom cilindru vec i jos mnogo vise posla.
i sta sad, posao je jos tezi- odustaje se od popravke porazen obimom i tezinom potrebnog servisa ili ipak zagrize sredi i na kraju naplati.
verujem da je vlasnik svestan kakav (lose osmisljen) auto poseduje u smislu pristupacnosti servisiranja.
niti prvi niti poslednji auto koji je extra nezgodan i extra skup za odrzavanje- popravku.
uvek se setim slicnih primera gde za osnove stvari poput zamene sijalice fara ili zamene kaisa se demontira pola auta ili motor vadi van auta.
kako je to neko uopste mogao da napravi za mene je misterija.
ne vidim sto bih ja tu bio nesto kriv, osim sto primecujem potrebu da se i na takvom autu urade isti oni poslovi kao i na svakom drugom u datoj situaciji.
nisam primetio da je receno kako je moguce da se 4 brizgaca zapuse, vec sam rekao miljaza je premala za (ocekivati) tako drasticne efekte.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by *IvanT*Konkrektno kod ovog modela imamo po dve sonde sa obe strane motora.
U periodu dok ECU ne detektuje neispravnu sondu pre kata ( a sve ostalo ispravno) neće doći do promašene varnice na cilindru, jer se ECU ne programira na način koji može putem lambda regulacije da toliko obogati ili osiromaši smešu, koja će dovesti do misfirea.
Kada ECU detektuje neispravnu lambda sondu, a brzina detektovanja zavisi od generacije ECU-a, preći će u rezervni mod i neće ga interesovati lambda, već će upravljanje vršiti putem ostalih parametara koje očitava, ili će preći na srednje vrednosti fabrički zadate. Ovo opet zavisi od tipa ECU i načina na koji su programirani da se ponašaju u situacijama kada je neki od senzora van funkcije.
A pogotovo zbog ove recenice: "Da je sonda bila neispravna, da li bismo imali misfire na svim cilindrima jedne strane"
Mislio sam da nece doci do misfire-a zbog l.sonde ni na jednom, ali recenica sugerise da moze doci na nekom, ali ne na sva 4. Pa sam pomislio da sonda ipak moze izazvati misfire (ali da bi opravdao da moze na nekim, a ne na 4, poceo sam da razmisljm o tome da li mozda 1l.s. ide na 2 cilndra banke i slicne vratolomije)...
Comment
-
-
BRICK:
ne mogu da razumem obrazlozenja tog tipa da je nesto tesko uraditi a prihvatis se takvog posla.
kada nesto ne zelim da radim, ja to i naglasim unapred i ne uzimam takav posao.
uvek se nadje neko sa drugacijim procenama komplikovanosti kome nista nije tesko
kako se pokazalo morace da se proveri, i popravi/ zameni ne samo brizgac na tom 4.tom cilindru vec i jos mnogo vise posla.i sta sad, posao je jos tezi- odustaje se od popravke porazen obimom i tezinom potrebnog servisa ili ipak zagrize sredi i na kraju naplati.
verujem da je vlasnik svestan kakav (lose osmisljen) auto poseduje u smislu pristupacnosti servisiranja.
kako je to neko uopste mogao da napravi za mene je misterija.
ne vidim sto bih ja tu bio nesto kriv, osim sto primecujem potrebu da se i na takvom autu urade isti oni poslovi kao i na svakom drugom u datoj situaciji.
Jasno mi je o kakvoj se sredini radi i cime se raspolaze. Jednostavno je vrijeme da se napravi pomak napred.
nisam primetio da je receno kako je moguce da se 4 brizgaca zapuse, vec sam rekao miljaza je premala za (ocekivati) tako drasticne efekte.
ne postize radne temperature sto pridonosi formaciji garezi. Brzine na autoputu su ogranicene na 70 milja, ni tu nema velikih temperatura.
Nemam objasnjenje za 4 zacepljena ubrizgavaca na istoj strani motora.
Slucajnost mozda????
Nadam se da su po neki detalji sad jasniji.
_________________
Comment
-
Comment