SAVANA PROBLEM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA


    Neki su zaskocili na MAF sensor s obzirom na kod, a bilo je i pitanje o regulatoru i pritisku goriva. Sto se moze zakljuciti o istima na osnovu grafikona parametara? Ako zelite da vam pomjerim marker, recite.

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      206:Zacepljen kaatalizator.
      Vrlo legitimno pitanje. Dat cemo svima vremena za razmisljanje.

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        Drugi red cilindara ne reaguje smanjenjem goriva u trenutku dodavanja spreja,znaci da nedostaje tu goriva od ranije,zacepljenje na reilu???

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          Elwood:
          naj deo sa signalom B1 senzora,smesa je rich smanji kolicinu goriva,a onda
          pre nego sto smo presli 0.45V umesto da idemo jos do 0.2 ECU ponovo obogacuje smesu sve do 0.8V pa opet isti problem.MAF signal i pedala gasa za to vreme miruje.Zasto se to desava?
          Normalna pojava za stariji motor s 180K milja. Prljavstina, karbon na ventilima itd.
          Sistem sa povratnom spregom ne bi trebalo tako da se ponasa.Po meni ovo ukazuje na neispravnost ECU ili injektori nemaju konstantan protok.
          Moguce.
          Molio bi komentar i na onaj deo gde MAF kasni za TPS signalom,ne mogu da podelim vremensku osu toliko precizno ali cini mi se do je par sekundi u pitanju.
          Baud rate i nacin na koji skener cita prametre ne dozvoljavaju preciznost osciloskopa.

          Comment


          • Valent nisi slucajno fiksirao marker na 0% trim B2 senzora kada je napon 0.64V.

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              Ako se trim u tranziciji nadje na nuli to je normalno. Na koji trim mislis?

              Comment

              • SAAB PoWeR
                CBC Senator XXL
                • 26.04.2005
                • 1394
                • tu iza coska(Milwaukee USA)

                na 350toj sekundi zadnji senzor dize voltazu ,gorivo opada to se sve desava na leru ??
                _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  Vec je receno, dodan je acetilen da bi se provjerila funkcionalnost sensora.

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    Ako moze grafik izmedju 250-300s za TP i MAF i RPM

                    Comment

                    • Delkan
                      CBC Senator XXL
                      • 14.06.2005
                      • 829
                      • 60 km From BG,West

                      Originally posted by Valent Vudriga
                      206:Zacepljen kaatalizator.
                      Vrlo legitimno pitanje. Dat cemo svima vremena za razmisljanje.
                      Zar ne rece da signal sa B1S2 i B2S2 nije bitan,tj. nece nista reci?Taj signal bi trebao da otkrije los katalizator ili se varam?

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        Ja bih i dalje ostao na ubrizgavanju. Imamo ispravnu sondu, podatak sa sonde posle kata nije merodavan, jedna polovina motora radi "pristojno", nemamo falš vazduh , znači injektori zapušeni ili sama rampa na toj polovini motora.
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment


                        • a kod greske na MAF pre existing (ko zna od kad je).U trenutku kada je radjena dijagnostika aktuelni kod je P0300 i P0304 u najavi.

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            Ako moze grafik izmedju 250-300s za TP i MAF i RPM

                            Comment

                            • CannoN
                              CBC Senator XXL
                              • 15.09.2007
                              • 485
                              • Beograd

                              Iz grafika rada lamda sondi se vidi da levi i desni red cilindara ne rade u istim rezimima.

                              Posto motor ima jednu bregastu iskljucujem senzor radilice i bregaste jer bi se to odrazilo na oba reda cilindara jednako.

                              Ako procenimo da su lambda i ostali senzori ispravni dolazim do zakljucka da ECU nije u redu.

                              MAF mozemo da zanemarimo jer i on utice jednako na oba reda cilindara a i deluje mi ok?

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA

                                Originally posted by Valent Vudriga

                                Neki su zaskocili na MAF sensor s obzirom na kod, a bilo je i pitanje o regulatoru i pritisku goriva. Sto se moze zakljuciti o istima na osnovu grafikona parametara? Ako zelite da vam pomjerim marker, recite.
                                Nitko nije pokusao odgovoriti !!!

                                Comment

                                Working...
                                X