Izmedju 350 i 400s na STFT B2 se vidi efekat integracije signala sa senzora i to sa velikom vremenskom konstantom.Brza promena signala na B1 senzoru to ne moze da prati i zato imamo relativno stabilan signal fuel trima.Iz grafika se vidi da je ECU ispravan.Jedino sto se signal B2 sonde stalno zakucava sa 0.16V i sa fuel trimom od 50% (verovatno predvidjeni maximum) koji ga ne vadi odatle do 0.64V kada je pusten acetilen.Izgleda da injektori na banki 2 prakticno ne ubacuju gorivo jer su zacepljeni
sve je ispravno elektricki osim sto motor radi na nacin da ne slusa komande ECU- povratna sprega upravljanja ne funkcionise.
180k milja je nista posebno da bi se ocekivalo da se bilo sta pokvari mehanicki ako je auto iole normalno koriscen i odrzavan.
sa druge strane, VV skrtari na opisu stanja, kao da boli ako se napise koja rec vise o zapazanjima iz prve ruke..
a i dalje je ostalo bez odgovora i nepoznato stanje varnice, tj svecica i rada istih kao i sistema paljenje.
to sto treba 1 sata da se pridje svecicama kao stvar lose konstrukcije vozila ne menja potrebu da se sazan objektivno stanje tako vaznog elementa koji ucestvuje u procesu sagorevanja.
mozda je varnica ok a mozda i nije, zasto da to ostane neproveren podatak.
zasukati rukave i obaviti posao.
ionako zamena svecica/ provera spada u redovno odrzavanje pa je normalno ocekivati da ta aktivnost nije mrska za obaviti.
ja ne bih gubio vreme nagadjanjem, dok se ne proveri izmere svi radni parametri a u to spada i stanje varnice.
kao i stanje samog brizgaca 4. cilindra( i ostalih).
Comment