BRICK:
Nije.
Nove svjecice, kapa, ruka i kablovi.
???
Zar ti moras biti Brick svaki dan i svaki tren?"
Moja zelja bi bila da ne dajem nikakav opis, samo mjerne podatke s instrumenata. Zasto bih zaskocio na osciloskop ako nisam iscrpio ni ono sto mi kaze skener.
Kao sto vec rekoh, novi dijelovi. Ne da ja vjerujem novim dijelovima, ili tudjoj instalaciji, ...............................cesto ne vjerujem ni samom sebi.
No comment.
Ja nisam predlozio nagadjanje, samo da se potpuno icrpi pristup skenerom.
Stanje cetvrtog ubrizgavaca i nije bas tako lako provjeriti. Nalaze se ispod plasticnog poklopca.

Ovdje je poklopac skinut.

Ti i Elwood bi me natjerali na 3-4 sata posla da bi se postiglo nesto za sto treba 15 minuta.
_________________
povremeni kratak spoj na masu na nekom kablu od brizgaljke, ili zajednickom kablu za ceo red cilindara.
kabl upravljan inace od ECU.
kabl upravljan inace od ECU.
recimo ostecena izolacija delimicno (temperatura, vlaga).
sve je ispravno elektricki osim sto motor radi na nacin da ne slusa komande ECU- povratna sprega upravljanja ne funkcionise.
180k milja je nista posebno da bi se ocekivalo da se bilo sta pokvari mehanicki ako je auto iole normalno koriscen i odrzavan.

sa druge strane, VV skrtari na opisu stanja, kao da boli ako se napise koja rec vise o zapazanjima iz prve ruke..
a i dalje je ostalo bez odgovora i nepoznato stanje varnice, tj svecica i rada istih kao i sistema paljenje.
to sto treba 1 sata da se pridje svecicama kao stvar lose konstrukcije vozila ne menja potrebu da se sazan objektivno stanje tako vaznog elementa koji ucestvuje u procesu sagorevanja.
to sto treba 1 sata da se pridje svecicama kao stvar lose konstrukcije vozila ne menja potrebu da se sazan objektivno stanje tako vaznog elementa koji ucestvuje u procesu sagorevanja.
mozda je varnica ok a mozda i nije, zasto da to ostane neproveren podatak.
zasukati rukave i obaviti posao.
ionako zamena svecica/ provera spada u redovno odrzavanje pa je normalno ocekivati da ta aktivnost nije mrska za obaviti.
zasukati rukave i obaviti posao.
ionako zamena svecica/ provera spada u redovno odrzavanje pa je normalno ocekivati da ta aktivnost nije mrska za obaviti.
ja ne bih gubio vreme nagadjanjem, dok se ne proveri izmere svi radni parametri a u to spada i stanje varnice.
kao i stanje samog brizgaca 4. cilindra( i ostalih).

Ovdje je poklopac skinut.

Ti i Elwood bi me natjerali na 3-4 sata posla da bi se postiglo nesto za sto treba 15 minuta.
_________________
Comment