Auto JAKO slabo vuce...?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Ja sam lepo rekao, ulazim kod ovlastenih kod sekretarice na kafu i te price SAMO dok traje garantni rok, jer moram. Da mogu da ostvarim garanciju (za kojom je itekako bilo potrebe) na neki drugi nacin, birao bih alternativu, ali plasim se da zaista nemam izbora... Cene rada, profesionalizam, znanje pre svega - na JAKO niskom nivou.

    Sreca pa postoje ljudi koji VOLE svoj posao i gledaju da ga rade onako kako bi sebi radili auto, i da malo mucnu glavom pre nego sto kazu sta misle da nije u redu, sve sto je ponekad potrebno je da te ne mrzi da radis ono sto ti je u stvari posao.

    Elem, bio sam u servisu jednog clana Foruma (ovom prilikom mu se ponovo zahvaljujem na pomoci), i BMW tester lepo rekao da su katalizatori u maleru, gicnuli totalno Nisam mislio da ECU i taj parametar ima, ali eto, pokazuje da je protocnost katalizatora pala ispod nekog najnizeg nivoa koji je njemu zadat kao granica, i zato i pali CHECK ENGINE. Lek je ili novi katalizatori (sto cu znati do kraja nedelje da li dobijam ili ne) ili cupanje saca iz postojecih. Sve sto ce se desiti je sto ce monitor lambda malo da popizdi (dakle nema apsolutno nikakve veze prica da ECU moze da crkne zbog toga, jer jednostavno ne postoji nikakva sprega izmedju cupanja katova i crkavanja ECU-a, jednostavno nemoguce) ali posto ona ne radi regulaciju smese, nece imati nikakve efekte po sam rad motora. Jbg, volim sve po PS-u, dakle voleo bih nove katove, ali boze moj, Srbija je ovo...izgleda da cemo morati po seljacki

    Mada, -2 katalizatora, +par KS viska, pa jos neki cip, na 4.8 hmmmmm Ima da mu se osvetim za 2 meseca limita na 200 km/h
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • mirdza
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2005
      • 2437
      • Katowice (PL) / Banja Luka
      • AGP / W126

      Originally posted by 206
      Katovi kostaju 1.050 EUR. Komad
      izvinjavam se za OT - pa od cega ih prave da ih jbm zasto mi se cini da je cijena uzrokovana klasom automobila (a i njegovom cijenom...)
      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        206
        Nisam mislio da ECU i taj parametar ima, ali eto, pokazuje da je protocnost katalizatora pala ispod nekog najnizeg nivoa koji je njemu zadat kao granica, i zato i pali CHECK ENGINE.
        ECU nemoze direktno mjeriti protocnost katalizatora, vidi nedostatak kataliticke funkcije usporedbom signala prednje i zadnje sonde. Osim ako nisu postavili neki sensor za mjerenje pritiska u ispusnoj grani, sumnjam.

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          mirdza
          pa od cega ih prave da ih jbm
          Plemeniti metali. Platina, paladij, cerij. Keramicki materijal je presvucen vrlo tankim slojem mjesavine tih metala. Treba uzeti u obzir kvadraturu povrsine saca. Iznenadio bi se.

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            Mada, -2 katalizatora, +par KS viska, pa jos neki cip, na 4.8 hmmmmm Ima da mu se osvetim za 2 meseca limita na 200 km/h
            _________________
            vrlo je cak moguce da neki performance chipovi uopste ne uzimaju podatke sa zadnjih sondi, pa onda jos jedan razlog manje za brigu...
            treba proveriti prilikom narucivanja chipa..
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Originally posted by Valent Vudriga
              ...ECU nemoze direktno mjeriti protocnost katalizatora...
              Moze, upravo to me i iznenadilo Znam da moze da meri i razliku signala, to je uslovno receno "glup" i posredan nacin, ali nije to u pitanju, meri BAS pritisak, odnosno protocnost samih katova.

              @Mirdza: rece ti Valent zasto su skupi, ali naravno da im je cena odredjena i klasom automobila, ali ne na nacin da isti BMW-ov bude isti kao Opelov, ne. Stvar je u velicini motora (samim tim i kapacitetom i kolicinom utrosenih materijala) i naravno tehnologijom izrade, osnosno sto manjom restriktivnoscu. Ne znam sta vozis, ali sta god da vozis, 3-stepeni katalizator za Euro 4 motor za bilo koji model i tip auta nije nimalo jeftin.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • mirdza
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2005
                • 2437
                • Katowice (PL) / Banja Luka
                • AGP / W126

                ma znam kako radi kat i od cega se prave
                iznenadila me je cijena iako znam da su E3 i E4 skupi, ali nisam znao da bas toliko...ali cinjenica da mjere pritisak i sl. ide u doprinos cijeni.
                a vozim auta sa E2 i drugi koji nikad nije vidio katalizator (BTW srednji lonac za tog bez kata je 500euro iako ima preko 20godina - placa se i marka...)
                Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                Comment

                • ale944
                  CBC Senator XXL
                  • 20.03.2006
                  • 1457
                  • Beograd

                  Moze, upravo to me i iznenadilo Znam da moze da meri i razliku signala, to je uslovno receno "glup" i posredan nacin, ali nije to u pitanju, meri BAS pritisak, odnosno protocnost samih katova.
                  hoces da kazes da ima merenje pritiska ispred i iza kata ??
                  space shuttle )
                  ovo se moze proveriti i tako sto pecnes dva prikljucka za creva,ispred i iza, pa na dif manometar pa sa da se vidi sta ce da kaze...
                  http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    Mislim da za time vise nema potrebe, zar ne? Znam sta je problem, sad je samo pitanje kako ga resiti.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      Nisam mislio da ECU i taj parametar ima, ali eto, pokazuje da je protocnost katalizatora pala ispod nekog najnizeg nivoa koji je njemu zadat kao granica, i zato i pali CHECK ENGINE
                      Dali je ovaj put poznata oznaka zabiljezene greske?

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Uhmmm...bila je poznata dok je nisam zaboravio

                        "Catalytic converter...(nesto)...below threshold..." 'bem li ga, tako nesto bese
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          Catalytic converter efficiancy below treshold. Code PO420. Oznacava
                          nedostatak kataliticke funkcije, kaze da je ispod dozvoljenog nivoa.
                          Na koji se nacin doslo do zakljucka da se direktno mjeri pritisak ispusnih plinova tj. otpor u ispusnom sistemu?

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            To i jos neki djavo, da...
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • ale944
                              CBC Senator XXL
                              • 20.03.2006
                              • 1457
                              • Beograd

                              Catalytic converter efficiancy below treshold. Code PO420. Oznacava
                              nedostatak kataliticke funkcije, kaze da je ispod dozvoljenog nivoa.
                              ovo bas i nema veze sa merenjem pritiska...samo o2 ispred i iza..
                              da li si apsolutno siguran da je ecu prijavio preveliku razliku pritisaka ?
                              jos nisam video vozilo koje ima i to merenje, ali kod takvog auta ne bi me nista iznenadilo...
                              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Pa izgleda da bi najbolje bilo da vam se Alex sam javi i objasni sta je bilo u pitanju.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X