CDI - Capacitor Discharge Ignition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #76
    ako ti treba takvo all in one paljenje smese, eto kupis Saaba i dobijes za cenu vozila i gratis avangardni sistem sa sve povratnom spregom

    i to za manje od 22k USD.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #77
      Nista novo, koristi se od kraja 90-ih kao referentni sistem gde se ispituju u fabrikama kapaciteti motora i dobija se jedna mapa paljenja za safe mode, bez knocka itd.
      Kasnije se podatci ubacuju u serijsko paljenje na autima na klasicnim sistemima za paljenje.
      E sad, sto nisu imali "Balkan" chorbu u rezervarima testirajuci masine dovodi u sumnju fabrichka stelovanja paljenja na nashim trzistima.

      U celosti ideoloski skinuta SAAB povratna sprega pokazuje u realnim uslovima da je potrebno 40% vishe "balkan" chorbe za visoke efekte i za izbeci knock. Tu netreba previshe da se testira jer stelovanje paljenja je nista drugo do uskladjivanje istog prema "chorbi" u rezervoaru.
      A za pare koje kosta SmartFire i koji 99% "tunera" nece ni znati da koriste kako je zamisljeno, jeftinije bude za uzeti bilo koju SAAB trionik mashinu i kupiti tuning iste od firmi koje su provereno priznate za igre sa ionskim signalima.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • FiatGroup
        CBC Senator
        • 11.06.2005
        • 228
        • Rijeka

        #78
        Boost kupio bi ja, znas kako je... jurilo bi to...

        2 brick, nemam matricu... da bi to postavio neki motor koji bi zelio...
        odavno mi je to ideja bila.
        *************************************
        The best is the enemy of the good
        The proof of the pudding is in the eating
        *************************************

        Comment

        • Vladd
          CBC Senator XXL
          • 09.07.2006
          • 581
          • NBG

          #79
          @dranix
          Nekada davno sam ucestvovao u razvoju "elektronskog" paljenja, naravno, projekat je propao...

          Jedna od "sema", za razmatranje je bilo i "tranzistorsko" paljenje, koje je bilo u stvari "buster" za platine, smanjivalo je struju i varnicenje, ali je "stucalo" kada se platine prosto zaprljaju. Imalo je svojih prednosti, sistem je bio prilicno nezavisan od "spoljnog" kondenzatora.
          Medjutim, uz dodatak oscilatora, bobina je "dobijala" 15-20 kHz, sto je povecavalo energiju na svecici. Pri tom, i samo sprecavanje varnicenja na platinama, povecava energiju na svecici.
          Ovaj "unapredjeni" sistem "tranzistorskog" paljenja, bio je dobar i za beskontaktne razvodnike, "podizao" je energiju, oscilator je "stalno" radio, i gotovo je bilo nemoguce da motor "pre****". A svecice su "umirale" tri puta brze.

          Poz.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #80
            Cemu ovoliko "navodnika" ?
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • FiatGroup
              CBC Senator
              • 11.06.2005
              • 228
              • Rijeka

              #81
              Originally posted by Vladd
              Ovaj "unapredjeni" sistem "tranzistorskog" paljenja, bio je dobar i za beskontaktne razvodnike, "podizao" je energiju, oscilator je "stalno" radio, i gotovo je bilo nemoguce da motor "pre****". A svecice su "umirale" tri puta brze.
              Imao sam nekih misterija na jednom vozilu... posljednja recenica.. (trajele su svega nekoliko paljenja; poslje toga su bile neupoterbive)
              Da li tko moze reci zasto se to tocno desava i da li treba odabrati neke druge svijecice (koje)

              Pod umirale mislis trosile su se elektrode? ili su jednostavno pregorijevale?
              *************************************
              The best is the enemy of the good
              The proof of the pudding is in the eating
              *************************************

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #82
                Elektrode su se trosile zato sto nisu u vacuumu ili drugacijoj zastitnoj atmosferi i nisu od volframa.
                Slicno onako kako se trose na TIG aparatu za zavarivanje.
                Takva tehnika je verovatno ubitacna i moze da zapali bilo sta ali je to veoma preterano.
                Nije normalno da jedno paljenje vuce konstantno ogromnu struju iz akumulatora pa se stoga koristi drugacija tehnika a pre svega je sve strogo podesivo i pod kontrolom kod modernih OEM sistema.
                Treba samo naci optimum za odredjeni slucaj.
                Bitno je takodje kod izbora da se dobije sto vise po $ a ne da se kupi nepotrebno osim ako se ne planiraju ekstremni uslovi sto je redak slucaj u praksi.
                Preterani overkill zaista nije potreban.
                Kod Saab-ovog sistema skoro da i nema overkill-a a i dijapazon je ipak ogranicen ali i dovoljno sirok za razumni tuning. Vec je velika prednost ako se ne moraju vrsiti modifikacije osim mozda zazora svecica a akcenat treba baciti na mehanicke stvari i ubrizgavanje goriva.
                Zgodno, a?

                Comment

                • Hic
                  CBC Veteran
                  • 17.11.2006
                  • 185
                  • Zagreb. Croatia

                  #83
                  Ja bi samo rekao da kada koristim CDI, povecam razmak elektroda na 1.3. I nikada problema.

                  Comment

                  • Vladd
                    CBC Senator XXL
                    • 09.07.2006
                    • 581
                    • NBG

                    #84
                    Povecanje zazora svecica je uvek praksa kod pojacanih sistema za paljenje. Naravno, i to je parametar, zavisan i od kolicine energije, visine napona, i desavanja u cilindru. Povecanje zazora zahteva veci napon, ali previse zazora moze da otsece i neki naredni koristan impuls, koji je nizeg napona od prvog.

                    Eto, bez "".

                    Poz.

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #85
                      Koliko kosta u ZGB Autronic Direct Fire CDI?

                      Comment

                      • FiatGroup
                        CBC Senator
                        • 11.06.2005
                        • 228
                        • Rijeka

                        #86
                        Evo malo jos prasine od ludih GRKA

                        Vezano za paljenje...

                        I.A.W. i stok ingnition... output bez "umiranja" i to sve na 1.6 BAR Boosta



                        *************************************
                        The best is the enemy of the good
                        The proof of the pudding is in the eating
                        *************************************

                        Comment

                        Working...
                        X