A da nije mnogo pametan i mozda izgubio kontakt sa senzorima pa prekinuo paljenje a ubrizgao gorivo pa kada je proradio zna se sta se desi sa parama u izduvu ,ja to onako amaterski mislim laicki .
27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
cini mi se da je ovo pitanje kao ono sto je Sasha postavio..."Kada zadavis strumfa, kakvu on boju poprimi?"...
nekako mi bilo ocigledno ako nije nista ozbiljno...da je spala shelna sa IC ili turbine (ili bilo kog dela sklopa TuRbo kompresora) ali kazu ljudi nije to...
a da nije nesto sa svecicama? ali opet Trionic...
Originally posted by Boost
Da pomognem malo.
Posle 10 minuta je auto odvezen sasvim normalno i bez ikakvih smetnji u rezimu rada.
jesi li radio nesto ili si "izblejao" 10 min...
pa onda mi se cini da je problem na menjacu...ali kaze bez havarije...
"Sta je covek pokusao onog trenutka onog trenutka kada je otkrio da krava daje mleko?"
Da, motor ima zastitu u vidu elektricne pumpe, tipa prelubera koja u slucaju da mehanicka pumpa ima failure u funkciji preuzme i da gura ulje u maticni kanal bloka.
Nije bilo gubljenja paljenja ali ima veze
Ako ima veze, na koji nacin zastita reagira. Dali se pobudjuje nedostatkom pritiska, nivoa, ili oboje?
Dali turbo punjac ima klasicni wastegate. Tuning i preradjeni modeli nisu moja jaca strana.
Pod punim opterecenjem dovoljno zapaljivog materijala je doslo u ispusni sistem i detonirano je. T. punjac ne curi ulje i antifriz. Motor je zamro dvije sekunde no nije se prestao vrtjeti. Ako nije bilo gubitka palenja, zasto je motor zamro? Gorivo?
Koliki je vremenski period izmedju signala niskog pritiska/ nivoa ulja i reakcije zastitnog sistema?
Stvar je iznad običnog rezona koji će upotrebiti majstor.
Koliku ulogu igra Boost-ova prerada originalnog sistema?
Dakle, auto do 3 ide normalno, tada se dodaje gas do daske i dešava se paljenje lampica za ulje i vodu a potom i detonacija u auspuhu.
Dakle veliko opterecenje. Ranije je receno da lampice nisu uzrok vec posljedica istog problema koji je uzrocio detonaciju. Posto se radi o signalima nivoa, kratki spoj na instalaciji je upitan.
Opet pomoć ako je pomoć Uzrok detonacije jeste siromašna smeša.
Siromasna smjesa gori puno vecom temperaturom i uzarit ce cestice karbona i izazvati detonaciju, no ne vjerujem da na Boost-ovom motoru postoje takve cestice. Osim toga, nije bilo eksplozije u usisni sistem.
Dali postoji mogucnost da je mrsavom smjesom bio usijan ispusni sistem?
Taj motor pri punom opterecenju moze progutati puno vece kolicine zraka i goriva s puno uvecanim posljedicama.
Šta može osiromašiti smešu prilikom dodavanja gasa u automobilu?
Filter goriva, naravno Komanda Trionic-a ako je prevaren, fizicki dogadjaj na spojevima, relejima, gubitak propisne mase. Dosta mogucnosti!
Ovakav problem ne dozvoljava mjerenje radnih parametara, zahtjeva nadahnuce.
Šta može izazvati paljenje lampica kod dodavanja gasa?
Osim problema s instalacijom? Predpostavljam da taj motor ima kontrolu
gibanja ulja u koritu. Dali taj motor moze ubrzati obrtaje dovoljno naglo da povuce ulje i antifriz u tolikoj mjeri da sensori reagiraju.
Hint... Trionic
[/quote]
Trionic i ja stranci. Zasto bi Trionic bio uzrok mrsavoj smjesi, ako jest. Rev. limiter? Ne, radi se o trecoj s punim gasom na samom pocetku, ne na kraju prije cetvrte.
Zbog praćenja, moji odgovori us izmedju ovoga <<<<<<<<
Originally posted by Valent Vudriga
Stvar je iznad običnog rezona koji će upotrebiti majstor.
Koliku ulogu igra Boost-ova prerada originalnog sistema?
<<<<<<<<<<<
Priličnu, motor je velike snage i ubrzanja.
<<<<<<<<<<
[quote:22gm0hwt]Dakle, auto do 3 ide normalno, tada se dodaje gas do daske i dešava se paljenje lampica za ulje i vodu a potom i detonacija u auspuhu.
Dakle veliko opterecenje. Ranije je receno da lampice nisu uzrok vec posljedica istog problema koji je uzrocio detonaciju. Posto se radi o signalima nivoa, kratki spoj na instalaciji je upitan.
<<<<<<<<<<
Nema kratkog spoja, lampice korektno prijavile trenutno stanje...
<<<<<<<<<<<
Opet pomoć ako je pomoć Uzrok detonacije jeste siromašna smeša.
Siromasna smjesa gori puno vecom temperaturom i uzarit ce cestice karbona i izazvati detonaciju, no ne vjerujem da na Boost-ovom motoru postoje takve cestice. Osim toga, nije bilo eksplozije u usisni sistem.
<<<<<<<<<
Ni ja ne verujem, pegla on to redovno )
<<<<<<<<<
Dali postoji mogucnost da je mrsavom smjesom bio usijan ispusni sistem?
Taj motor pri punom opterecenju moze progutati puno vece kolicine zraka i goriva s puno uvecanim posljedicama.
<<<<<<<<<<<
Ne nije to uzrok...
<<<<<<<<<<<
Šta može osiromašiti smešu prilikom dodavanja gasa u automobilu?
Filter goriva, naravno Komanda Trionic-a ako je prevaren, fizicki dogadjaj na spojevima, relejima, gubitak propisne mase. Dosta mogucnosti!
<<<<<<<<<
Ne, Trionic radi svoj posao dobro, mana je na isuviše dobro...
<<<<<<<<<
Ovakav problem ne dozvoljava mjerenje radnih parametara, zahtjeva nadahnuce.
<<<<<<<<<<
Upravo, zato sam rekao iznad rezona sa kojima se stalno srećemo
<<<<<<<<<<
Šta može izazvati paljenje lampica kod dodavanja gasa?
Osim problema s instalacijom? Predpostavljam da taj motor ima kontrolu
gibanja ulja u koritu. Dali taj motor moze ubrzati obrtaje dovoljno naglo da povuce ulje i antifriz u tolikoj mjeri da sensori reagiraju.
<<<<<<<<<
Postoje senzori za nivo ulja, da, taj motor može izazvati pad nivoa ulja.
Postoji i dodatna pumpa u tom slučaju, što je Boost naglasio. Ali ima još jedan element koji drma nivo ulja.
<<<<<<<<<<
Hint... Trionic
[/quote:22gm0hwt]
Trionic i ja stranci. Zasto bi Trionic bio uzrok mrsavoj smjesi, ako jest. Rev. limiter? Ne, radi se o trecoj s punim gasom na samom pocetku, ne na kraju prije cetvrte.
<<<<<<<<<<<<<<<<<
Trionic i ja vanzemaljci )
Ideš dobro, treća na početku, pun gas, sledi ubrzanje, nema dovoljno goriva, siromšna smesa, detonacija u auspuhu zbog viška benzina.
Dotur u redu komplet, nema zamki, sve radi.
Trionic vrši regulaciju paljenja u zavisnosti od mnogih faktora.
Mislim da je Boost stavio na forumu link u vezi Trionica. Ako te zanima u edukativne svrhe, potraži sa serch....
<<<<<<<<<<<<<
Pošto se radi o sistemu meni nepoznatom,ne želim da lupetam...Očigledno je u pitanju neka vulgarnost koja je odmah otklonjena.To ukazuje da Boost to
poznaje "u dušu"...Očigledno je Trionic sistem bio "prevaren"...
Pošto ovde imamo samo neke skrivalice sa kojima se većina običnih smrtnika nikada neće sresti,postaviću novu temu,sa Passatom i tačnim brojem greške...O tome možemo da pričamo,a ima je i u literaturi od Autodate,koja je jako popularna,do Else...
Pozdrav svima! :-)
BP
**********
I ja sam više za poznate stvari gde može više da se učestvuje. Ovo je samo kao kuriozitet da se vidi koliko ne vidimo
I najgore, nije ni bilo greške i ništa nije radjeno pa time ni otklonjeno, sve je radilo baš kako treba, ama baš sve. Doduše ne sve, gazda je kriv
Tero ga maler da stiska gas, ne mož on da se voza ko svi ostali )
Pošto se radi o sistemu meni nepoznatom,ne želim da lupetam...Očigledno je u pitanju neka vulgarnost koja je odmah otklonjena.To ukazuje da Boost to
poznaje "u dušu"...Očigledno je Trionic sistem bio "prevaren"...
Pošto ovde imamo samo neke skrivalice sa kojima se većina običnih smrtnika nikada neće sresti,postaviću novu temu,sa Passatom i tačnim brojem greške...O tome možemo da pričamo,a ima je i u literaturi od Autodate,koja je jako popularna,do Else...
Pozdrav svima! :-)
BP
**********
Sve su teme dobrodosle. Ja bih istovremeno predlozio da se teme postavljaju nekim redosljedom, da se ne preklapaju previse. Bit ce kontraproduktivno.
Comment