Dijagnostika greske?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #76
    Originally posted by brick
    pa ja i pricam o zestoko preradjenim autima, ne mislis valjda da je iz Volvoa izasao monstrum od blizu 6000 kubika
    kod fabrickih se i ne spominje ta tema
    Pa ti pričaš, pa Volvo je imao to kao fabričko rešenje pre 600 do 700 godina, pa obavezno dve pumpe jerbo se kad ide uzbrdo sve sliva nazad, pa očekuješ zabrinuto da to fabrika uzme kao provereno rešenje iz ranih 80 tih godina, pa još mnogo toga da ne nabrajam po sećanju...
    I onda pa ja pričam o monstrumima....

    Monstrum je nešto što ima fabrički 200 konja a prepravi se na 400+ konja a usput mu se smanji kubikaža a ostane isti rezervoar. Kakve veze ima Sab ili Volvo sa tim?
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Wiz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3104
      • Nish

      #77
      Primecujem da se ovde stalno spominje TRIONIC,ako se ne varam na tvom Saabu(Boost) nije bilo Trionica,vec DI/APC

      Mozda se i varam i lupam gluposti

      Comment

      • Black Knight
        CBC Senator XXL
        • 13.10.2004
        • 2020
        • Novi Beograd, kicblo

        #78
        "Sigurno ste već čuli za neuništive crne kutije u avionima... Zašto ne proizvode čitav avion od takvog materijala?"


        Boost sta cekas?
        Injection is good,but I'd rather be blown!

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #79
          Volvo takav avion jos nije napravio ali Saab jeste

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #80
            Sta se desilo Volvu da je pribegao Americkoj mutavoj filozofiji da su kubni inchi snaga..
            pa i kazem da Volvo nije nikada izbacio tunirani monstrum od 6000 kubika, ali Ameri to standardno rade i ubacuju americke motore i tuniraju ih sa pomenutih 400 ili 500 konja.... a pri tome se koristi originalni fabricki rezervoar i komplet sistem dovoda goriva bez izmena i bez pomenutih problema sa pomenutim ektremnim ubrzavanjem.
            pricam o 760 modelima sa pocetka 80tih i ubacivanju Fordovih motora, recimo onaj iz Mustanga pasuje taman, a koji se usput jos "malo doradi" :
            )

            samo sugestija, da pogledas kako su to oni uradili da bi lakse resio problem na koji si naisao.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #81
              Monstrum je nešto što ima fabrički 200 konja a prepravi se na 400+ konja a usput mu se smanji kubikaža a ostane isti rezervoar. Kakve veze ima Sab ili Volvo sa tim?
              fabricki Volvo ima 160 konja a onda sa prepravkom 400+ konja. ako to nije zestoko nasviravanje ne znam sta jeste

              a veza je da fabricko resenje sistema dovoda benzina bez problema trpi i takve zahteve pa nije zgoreg baciti pogled preko plota i videti kako je to skoro savrseno reseno pre 30tak godina, bez obzira ko je to resio i napravio.
              zar je sramotra iskopirati tudje provereno a kvalitetno resenje ?
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #82
                Jel bi poimogau tu sta Fuel catch tank???
                upravo sam pominjao da je na Volvou to standardno i da je praksa pokazala da veoma pomaze i pri ektremnim uslovima. dakle mislim da je to dobar putokaz za otklanjanje smetnji oko dobave goriva.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #83
                  Ima cach tank , pumpa se nalazi u njemu i ima pumpu koja snabdeva cach tank. Standardno, fabricki!!

                  Povratna linija sa regulatora pritiska ide nazad u cach tank.
                  Nista nije pomoglo jer nije dovoljno veliki, jednostavno , potrosio sam benzin iz njega

                  Resenje se zove PENA ZA REZERVAR !
                  Narucena i cekam je.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • *Egon*
                    CBC Senator XXL
                    • 31.12.2004
                    • 1232
                    • Beograd, Dorcol, N 44

                    #84
                    Mi na trkackom fici sa motorom od 1600 ccm i 240 KS, koristimo cach rezervoar zapremine 1,5 litara i koristimo racing rezevoar MF3 u kome nije pena, nego neka vrsta sundjera sa krupnim okcima. Inace u rezervoaru imamo tri pumpe za gorivo (levo, desno i sredina), jer su velike G sile u krivinama, posto se voze kruzne trke.
                    Ti bi mogao da koristis opciju (gore, sredina, dole) posto ti je G sila samo u ubrzanju.
                    Garaza
                    1996 SAAB 900 NG Cabrio

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #85
                      Originally posted by brick
                      fabricki Volvo ima 160 konja a onda sa prepravkom 400+ konja. ako to nije zestoko nasviravanje ne znam sta jeste

                      a veza je da fabricko resenje sistema dovoda benzina bez problema trpi i takve zahteve pa nije zgoreg baciti pogled preko plota i videti kako je to skoro savrseno reseno pre 30tak godina, bez obzira ko je to resio i napravio.
                      zar je sramotra iskopirati tudje provereno a kvalitetno resenje ?
                      Normalno da nije sramota, čak naprotiv, što bi se učio na svojim greškama.

                      Samo se nešto pitam šta bi bilo kad bi ti vozio Masaratija karavana... ili neki drugi tip auta.

                      Mislim ako fabrička pumpa omogućava dovod za tri puta veću snagu nego što je nominalna, onda su stvarno rasipnici
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #86
                        Pumpa je kao sto znas u prenjem kraju rezervara
                        hm, da li je moguce da premestis pumpu u zadnji deo posto se tu skuplja gorivo pri ubrzanju ?

                        mozda samo drugaciji nosac unutar rezervoara, ili da se stavi na usis pumpe savijena cev koja je usmerena na zadnji zid rezervoara ?
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #87
                          Samo se nešto pitam šta bi bilo kad bi ti vozio Masaratija karavana... ili neki drugi tip auta.
                          a sta bi bilo ako moze Jaguar da bi se vratio u zivot da prodaje vise karavana nego limuzina sto ne bi mogao Maserati da zadovolji zahteve modernih kupaca, barem tamo gde je najvaznije trziste- SAD.

                          neki drugi tip auta sam vozio, jedno bar 50tak tipova

                          Mislim ako fabrička pumpa omogućava dovod za tri puta veću snagu nego što je nominalna, onda su stvarno rasipnici
                          tu se slazem sa tobom, ali su oni sve radili na taj nacin. zato ih i volim da koristim, nema stednje sto daje adekvatne rezultate u praksi.

                          pa ja zakacio betonsku banderu od javnog osvetljenja pri parkiranju a ono se skinuo samo gornji deo laka. naravno lim krila se nije ulubio...

                          nosio sam gradjevinsku skelu na krovu a ona je teska oko 300-400kg, naravno da krov izdrzava bez problema jer je 3 puta vece nosivosti nego uobicajeno...

                          bas juce gledam BBC, kada oni krecu da se zezaju na temu starog Volvo karavana. kako oni kazu "Volvo is best caravaning friend ever", naprave test preletanja iznad kamp vozila, auto se zakuca i proleti direktno kroz 3 komada a ono- napukla plastika zmigavca... (Top Gear).

                          oni jesu ludi sto su pravili tako esktra radjene aute na nacin da fabricka pumpa tera 3 puta vecu snagu motora bez izmena.

                          pa isti sistem i paljenja i ubrizgavanja se koristio i u Rols Rojsu sa 12 cilindara i gladnim motorom, identicni elementi paljenja u prvoj ugradnji.

                          da li su ludi, pa jesu, sada je tu Ford da ih nauci kako da prave aute koji se kvare, i za sada sasvim dobro napreduje na tom polju.


                          nema vise rasipnistva, sada je profit glavna zverka. a usledice i takvi rezultati, samo je pitanje kada ce kvalitet konstrukcije da opadne ispod kriticne granice. ako vec nije nazalost jer ono sto cujem da se desava u SAD sa tekucim modelima je vrlo tuzno.


                          verovao ili ne, fabricki 760 turbo benzinac ima samo 160 konja, a odvrtanjem 2 srafa na waste gate-u bez ikakvih drugih izmena snaga raste na 220 konja, i to bez uticaja na trajnost motora. tako je to nekada radjeno i zato i jesu na takvom glasu i imaju status kult marke u SAD.

                          nisu oni bili nauceni da stede, he he.

                          kada sam koristio Walbro pumpu za benzin uvideo sam zasto je i taj proizvodjac toliko cenjen u tuning krugovima u Americi- njihove pumpe su zaista velikog kapaciteta protoka i pritiska istovremeno.

                          ono gde sam ja malo iznenadjen da je u Saabu pumpa za gorivo u prednjem delu rezervoara a ne u zadnjem, gde bi problem bio daleko manje uocljiv ili mozda i potpuno nepoznat. sitnica, ali eto i to moze da se dalje unapredi.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #88
                            Brick >> Vrtis se malo u nedoumici vidim.. da ti razjasnim da nema problema kod SAABa da ide na uspon od 40 stepeni sa lampicom za rezervu koja svetli?!?!

                            Nije problem u serijskoj produkciji , dakle nepostoji.
                            Problem je da kad ja stisnem gas u npr 3 brzini na 70Km/h da se sve baci u nazad, tockovi momentalno proslajfuju od napada obrtnog momenta i posle 2 sekunde kad pustim gas kazaljka se nalazi na 130Km/h.
                            Dakle u pitanju je momentalni trzaj koji odgovara hm... chek da vidim, udarcu kamionom odpozadi u auto?

                            Nisu cista posla, nije nimalo svakodnevna stvar.

                            Subbaru Imprezza kad se tunira ima problem iste prirode ako ima manje od 1/2 rezervara benzina.

                            Ako mi neverujes, probaj da vozis 70 s, stisni gas i nek te drmne kamion odpozadi koji ide 120km/h i vidi posle da li se ugasio motor na trenutak
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #89
                              Egon je dao resenje, , nisam znao kako se kod nas zove "tankskum" , no on je objasnio
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #90
                                Nije problem u serijskoj produkciji , dakle nepostoji.
                                Problem je da kad ja stisnem gas u npr 3 brzini na 70Km/h da se sve baci u nazad
                                jasno je od starta da problem nije u serijskoj produkciji. to i kazem, sve se baci nazad a tebi pumpa ostane napred i presusi. da je i ona nazad bila bi zalivena gorivom i ako nastane problem bio bi manje izrazen u idencitcnim uslovima.
                                tako kaze i logika.

                                ako moze tako da se prepravi bice pozitivnog efekta, ako ne moze ostaje samo nada u taj specijalni sundjer da ce moci dovoljnu kolicinu da zadrzi.

                                ili najjednostavnije, kada imas manje od 1/2 rezervoara stavi ciglu ispod pedale gasa da ne mozes da je pritisnes do kraja
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X