Dijagnostika greske?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Dijagnostika greske?

    Ajd da vidimo da li moze da se resi i nadje greska koju imam na SAABu i koja je veceras nastupila.

    Izlazim sa raskrsca, izmenjam na brzinu do 3:-e brzine, i na 60Km/h stisnem gas do daske.

    Na kratko posle toga, neke 2 sekunde, duje se jaka detonacija iz auspuha i oblak crnog dima nastupa.
    Direktno pre nego se desilo se su se upalile 2 lamice na kontrolnoj tabli.
    Nizak nivo ulja i nizak nivo tecnosti za hladjenje.
    Kako je motor stucnuo, i zamro na tren skroz na skroz, sve se povratilo u normalu, ali sada kad se stisne gas do 3K rpm ide OK a preko nece.

    Sta je greska?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Dijagnosticka greske?

    Pa ovako što mi je poznato iz prakse, eksplozija vuče na siromašnu smešu. Vazduh ili benzin, nešto fali. Rekao bih benzin pošto je i posle nastavio da nema snage.
    Lampice.... Pregrevanje?
    Zagrejan motor ili...?
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Zasto gomila crnog dima pri eksplociji?
      Da je falilo goriva nebi bilo tako ?
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        #4
        Dg. greške

        Hej Boost Pritisnuo si gas "do daske" i na malim obrtajima ubacio u cilindre dosta goriva...Nije mog*o "šporet da sagori" izvini zbog ovoga,ništa lično,samo kao "fora, i kad je "puk*o" pri detonaciji je verovatno
        izbio negde neko crevo...Sad,otkud lampe ulja i rashladne tečnosti,ne bih znao reći pomozi malo,ipak si ti vozio...
        Pozdrav!
        Boki
        **********

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Blizu si, sad, zasto neradi posle?
          BTW: Sporet i nesme da sagori sve u tim uslovima
          Lampe ulja i rashladne se pale pre detonacije u trenutku detonacije su se ugasile i vise se nisu palile.

          "Pomozi"
          Ajde majstori jeste dobili CB certifikat, sta je sad
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Originally posted by BOOST
            Zasto gomila crnog dima pri eksplociji?
            Da je falilo goriva nebi bilo tako ?
            Ne verujem da je kasno paljenje ali može biti uzrok detonacije u auspuhu?
            Regulacija paljenja?
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Boki Ar
              CBC Senator XXL
              • 11.11.2004
              • 2827
              • Aranđelovac
              • Vektra

              #7
              Dg. greške

              Ma ono 'da sagori" je bilo figurativno... Pa,rekoh ti da je prilikom pucnja izbio negde nešto,spalo crevo ovo - ono...Daj,nemoj da se pretvaraš u Valenta Nisam ja Trgovčević da vrtim prsten i pišem javlja mi se,(alo , jel me čujete) pao provodnik od pokazivača na "masu" pa ih popalio...Zato i kažem, pošteno,da ne znam zašto su se pokazivači "javili"...Nisi rekao jel auto bio na radnoj,nije...
              pozzzzzz
              Boki
              ********ps.Kod Saaba ima onaj glavni konektor za ceo motor,jel?

              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                #8
                Dg. greške

                *ajde gazda,odgovori ...Spava mi se,bio kod kuma na slavi )

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Ha.. ma ne.. nije u pitanju pretvaranje u nekoga vec mi se svidela ideja igranja.
                  Sa velikom razlikom da ja necu ispustiti nijedan bitan odgovor.

                  Ne, nije nikakvo crevo bilo u pitanju.

                  Za nevolju senzori su ispravno ocitali stanje sa tecnostima u datom trenutku.. crna magija

                  Normalna radna temperatura, nije greska za centralnom buksnom, jer je na CC modelu nema, dolazi na CS modelima 92 godine

                  Sta dalje?
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #10
                    Dg. greške

                    OK...Posle ovoga si radio dijagnozu šta je "rekla"
                    uhhhh
                    A,kažeš neće od 3k rpm...? Kuuuuuku,brate,nije valjda "puko" turbo?ili,ne daj Bože IC...
                    jel si nije ništa "prosulo" od tečnosti...

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #11
                      Re: Dijagnosticka greske?

                      Originally posted by BOOST
                      Ajd da vidimo da li moze da se resi i nadje greska koju imam na SAABu i koja je veceras nastupila.

                      Izlazim sa raskrsca, izmenjam na brzinu do 3:-e brzine, i na 60Km/h stisnem gas do daske.

                      Na kratko posle toga, neke 2 sekunde, duje se jaka detonacija iz auspuha i oblak crnog dima nastupa.
                      Direktno pre nego se desilo se su se upalile 2 lamice na kontrolnoj tabli.
                      Nizak nivo ulja i nizak nivo tecnosti za hladjenje.
                      Kako je motor stucnuo, i zamro na tren skroz na skroz, sve se povratilo u normalu, ali sada kad se stisne gas do 3K rpm ide OK a preko nece.

                      Sta je greska?
                      Postoji li na tom modelu zastita motora protiv pada pritiska ulja ili pregrijavanja. Postoji li mogucnost da je motor igubio sistem za palenje u kratkom roku dok je istovremeno ubrizgavao gorivo. Kad se iskra povratila, BOOM. Zasto nece preko 3K, ne znam, limp modus, detonacija razbila MAF.

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Dijagnostika kaze da nema greske, cak ni interminentne.
                        Nema izliva tecnosti a TuRbo je ceo
                        ???
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Re: Dijagnosticka greske?

                          Originally posted by Valent Vudriga
                          Postoji li na tom modelu zastita motora protiv pada pritiska ulja ili pregrijavanja. Postoji li mogucnost da je motor igubio sistem za palenje u kratkom roku dok je istovremeno ubrizgavao gorivo. Kad se iskra povratila, BOOM. Zasto nece preko 3K, ne znam, limp modus, detonacija razbila MAF.
                          Da, motor ima zastitu u vidu elektricne pumpe, tipa prelubera koja u slucaju da mehanicka pumpa ima failure u funkciji preuzme i da gura ulje u maticni kanal bloka.
                          Nije bilo gubljenja paljenja ali ima veze

                          Detonacija je bila samo u auspuhu , dakle na izlaznoj liniji.
                          Usis nije bio izlozen.

                          Greska je otklonjena brzo i efikasno.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Boki Ar
                            CBC Senator XXL
                            • 11.11.2004
                            • 2827
                            • Aranđelovac
                            • Vektra

                            #14
                            kviz #2

                            Ma,misterij....

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #15
                              Kakav je to Saab? Tvornicki paket, ili tvoja prerada? Dali vozis s katalizatorom?

                              Comment

                              Working...
                              X