Dijagnostika greske?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #46
    Ha... Zetu!!!!
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #47
      Zet :-))

      Sjajno...znači dao si zetu spravu? Mis*im šta reći (...andjeli 2) Reci šta je bilo u pitanju?Šta je slagalo Trionic?
      pozzzzz
      BP
      *********

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #48
        Scenario:

        Usled jakog ubrzanja dolazi do pomeranja svih tecnosti u autu u nazad.

        Lampe za nivo ulja i rashladne tecnosti se pale.

        Ali ni benzin nije imun, posto je bilo samo 10-15L u rezervaru, izmice se od pumpe sto cini da je pritisak sve manji i manji.

        Trionic reaguje osecajuci da je pred samodetonacijom usled siromasenja smese, i prvo radi na zakretanju paljenja na kasnije i kasnije i kasnije, da bi na kraju "procureo" sa paljenjem u izduvnoj grani.
        U medjuvremenu prezasiceni izduvni gasovi koji se nalaze u izduvu detonirau.

        Povratni talas detonacije na trenutak blokira izduvne gasove da prodju kroz TuRbinu, otvara WasteGate , motor zamire totalno.

        Gorivo se usled deakseleracije vraca pod pumpu i sistem se povratio.

        Medjutim posle toga od 3K rpm dolazi do redovnih trokiranja jer tu je tacka gde TuRbina postavlja najvisociji pritisak i motor opet gubi gorivo.

        No, ovih puta bez detonacija vec samo kroz pomeranje paljenja na kasnije gubi snagu .
        Trionic se adaptirao na novi rezim te nedozvoljava paljenju da ode u prekasno i izazove pad pritiska turbine kojeg se "seca" .

        5 minuta kasnije je ZET tu sa kanisterom goriva.

        I njega se Trionic seca i zahvaljuje mu na usluzi

        Jednostavno, zar ne?
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #49
          Koliko goriva u rezervaru?

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #50
            Izmedju 10-15L

            Pumpa je kao sto znas u prenjem kraju rezervara

            Radim na izmenama
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #51
              Originally posted by Valent Vudriga
              Koliko goriva u rezervaru?
              Cestitam!!!!!
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                #52
                Neverovatno :-)

                Savršeno dal* se seća i šta si preključe doručkov*o?
                Malo šale...Zaista ovo je ,bar meni,neverovatan primer...Život piše romane
                Ajde, predji (te) na moju temu...Pošto vidim da i Bricka nešto nema?
                Pozdrav!
                Bojan
                ps. sila G je čudna stvar....

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #53
                  Bez G sila i G tacke nema zivota
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #54
                    G

                    Moji prijatelji... Zanemarite ovu prvu G i radite na drugoj , velikoj
                    G(rafenbergerovoj)
                    Kako je moguće da sistem sa tom explozijom,padom pritiska goriva i td. nije memorisao niti jednu grešku?

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #55
                      Originally posted by BOOST
                      Originally posted by Valent Vudriga
                      Koliko goriva u rezervaru?
                      Cestitam!!!!!
                      Vec sam pomislio da sam poceo hrdjati. )

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #56
                        Uslovi zasicenosti smese i temperature su pratili tok , reagovao je samo na pad pritiska TuRba u trenutku detonacije dok nije doslo do novog spoolupa , ali u submenijima ne u memoriji.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Saabo
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1724
                          • Vrbas
                          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                          #57
                          Originally posted by BOOST
                          Scenario:

                          Usled jakog ubrzanja dolazi do pomeranja svih tecnosti u autu u nazad.

                          Lampe za nivo ulja i rashladne tecnosti se pale.
                          ) Ko je pratio citav rad na tom motoru i ko je skidao sve sto se moglo skinuti o tom projektu sa boostovog servera imao je priliku i da vidi da se pale lampice za nivo ulja i rashladne tecnosti... on je to jednom i napomenuo dok smo jos bili na VGu. A ja sam cak i sedeo u autu kad su se lampice palile usled ubrzanja...al tad je imao vise goriva u rezervoaru
                          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #58
                            ok, sada je sve logicno ali.... ako oje bilo celih 10 litara ili cak 15 u rezervoaru zar nema Saab unutar rezervoara one pregrade, komoru koja bas sluzi za tu svrhu da omoguci da uvek ima goriva, odnosno da spreci oticanje u stranu ?

                            Volvo to odavno koristi a za to ima i posebnu pumpu (samo za usis goriva, ne stvara pritisak), koja dohvata do samog dna.

                            uz to, kako se ubrzava, ima sve vise goriva jer je usis postavljen ka zadnjem delu rezervoara.
                            i to je odavno tako reseno, par decenija pa ocekujem da na novijim konstrukcijama i taj detalj konstrkutori uzimaju u obzir.

                            to se obicno radi i na drugim kolima da bi na uzbrdici pumpa mogla da u**** benzina i kada ga ima na rezervi samo 2-3 litra.
                            kada je usis u prednjem delu rezerovara onda pri usponu moze da se desi da pumpa ostane na suvom, imao sam prilike na nekom autu da mni se to dogodi- po ravnom ide a preko Bubanj Potoka se ugasi.

                            sve u svemu, poucno.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Saabo
                              Moderator
                              • 29.09.2004
                              • 1724
                              • Vrbas
                              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                              #59
                              Originally posted by brick
                              ok, sada je sve logicno ali.... ako oje bilo celih 10 litara ili cak 15 u rezervoaru zar nema Saab unutar rezervoara one pregrade, komoru koja bas sluzi za tu svrhu da omoguci da uvek ima goriva, odnosno da spreci oticanje u stranu ?
                              Eh... cak ni to ne pomaze kako ubrzava cak se malo i ulubi rezervoar od ubrzanja
                              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #60
                                hm pa ne verujem da ne pomaze, Volvo ima oko 400 konja sa V8 bez turbine, masa je slicna, tako da su i ubrzanja slicna a praksa (preko bare) pokazuje da problema sa doturom benzina nema, odnosno da ta pregrada i sistem sa 2 benzinske pumpe redno vezane dobro obavlja posao.

                                a rezervoar se ulubi, tacnije novcanik, to je sigurno
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X