DODGE NEON

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #76
    Zna li neko gde je instaliran senzor bregaste?Signal je cas ispred cas iza signala radilice!

    Comment

    • Type_R
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2007
      • 900
      • Valjevo

      #77
      Istegnut kais ili los hidro zatezac spanera zupcastog kaisa bi se poznao po zvkuku na leru, lupao bi po plasticnom stitniku i zvucao kao dizel...
      3SG(T)E EXPERT

      MAN service

      Comment

      • Type_R
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2007
        • 900
        • Valjevo

        #78
        Re: DODGE NEON

        Originally posted by Valent Vudriga
        94 god Dodge Neon, SOHC 2.0L motor, DIS sistem za VN struju, sekvencijalno ubrizgavanje pomocu MAP sensora.
        Jel taj DIS ima bobine u glavi motora? Od velike temperature znaju da prave problem.

        Gde je sam DIS smesten? Da li je izlozen temperaturi? Kakvu masu ima? Na fordovima obicno EDIS-u dovedu masu direktno sa akumulatora kada zbog loseg ozicenja pocne da pravi probleme.
        3SG(T)E EXPERT

        MAN service

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #79
          Zna li neko gde je instaliran senzor bregaste?Signal je cas ispred cas iza signala radilice!
          TECA, sensor bregaste je pricvrscen na glavi, tik do bregaste na suprotnoj strani od remenice.
          Signal nije cas ispred cas iza. On pocinje od nulte referentne tocke i giba se samo u jednom pravcu. Napravio sam tri mala oscilograma i zaokruzio
          tri razlicita polozaja (odnosa). Prvi na hladnom motoru, drugi gdje se vidi pocetni pomak i treci gdje se vidi maksimalni odklon.

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #80
            Istegnut kais ili los hidro zatezac spanera zupcastog kaisa bi se poznao po zvkuku na leru, lupao bi po plasticnom stitniku i zvucao kao dizel...
            Nema neuobicajenog zvuka karakteristicnog za remen koji udara po poklopcima.

            Comment

            • nijebitno
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2006
              • 629
              • Modrica

              #81
              Je li isprobana i zamjena senzora novim?
              Da li je na neki nacin provjerena ispravnost senzora i ozicenja?
              Da li je problem jos uvijek nerijesen?
              Difference between man and boys is the price of their toys

              Comment

              • SAAB PoWeR
                CBC Senator XXL
                • 26.04.2005
                • 1394
                • tu iza coska(Milwaukee USA)

                #82
                @nijebitno
                pa jos uvek ratujes sa tim neonom ,ja reko da se problem otkrio ,kad ono jos se nagadja i menjaju se delovi
                _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                Comment

                • nijebitno
                  CBC Senator XXL
                  • 14.03.2006
                  • 629
                  • Modrica

                  #83
                  Ne nagadjam. Pitam da ne bih nagadjao
                  Difference between man and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #84
                    Kao sto je vec receno, za sada imamo samo radne hipoteze. Fizicka provjera situacije ce usljediti kasnije.

                    Comment

                    • jeronimo
                      CBC Senator XXL
                      • 27.10.2005
                      • 390
                      • beograd
                      • ваз 21214-20

                      #85
                      da li taj motor ima knock senzor i da li je isti u funkciji(pravilno pritegnut)
                      prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                      Comment

                      • Gavra
                        CBC Senator XXL
                        • 06.03.2008
                        • 2031
                        • Beograd

                        #86
                        Originally posted by Valent Vudriga
                        Ako zatezac popusti, u kom smjeru ce krenuti bregasta i dali se oscilogram slaze s tim pomakom?
                        Ako zatezac popusti bregasta ce krenuti da kasni,
                        motor se vrti u desno znaci ako je labav kais radilica ce napraviti mali pomak u desno dok se kais ne zategne pa ce tek onda "povuci" bregastu.

                        Doduse ostala bi da kasni samo pod uslovom da se ne menja brzina motora vise od 50 RPM i da zatezac ne nastavi da popusta.

                        moram na posao kasnije cu jos malo da pregledam signal pa se javljam
                        Poslednji nek ugasi svetlo

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #87
                          VV,zbunio me poslednji oscilogram,iz prva tri se vidi da bregasta krece napred.Srednji pik radilice na poslednjem snimku mi nije jasan,ne mogu da povezem kako ECU raspoznaje koji je cil.na paljenju,cemu onda srednji pik od bregaste na istom snimku?Znaci li to da uski pikovi posle senzora radilice odredjuju GMT

                          Comment

                          • nijebitno
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2006
                            • 629
                            • Modrica

                            #88
                            @VV
                            Pa da li je auto popravljen ili nije?
                            Ako ja dobro kuzim one oscilograme imamo jedan siri zub na radilici i nekoliko manjih koji sluze za preciznije mjerenje polozaja rasporedjenih u dvije grupe oko GMT i DMT. Na bregastoj imamo jedan veliki zub koji zauzima pola kruga. Ovo mi djeluje kao prilicno neprecizan sistem za paljenje i ubrizgavanje zbog malog broja zuba i samim tim male preciznosti .

                            Kada se poklope visok signal na radilici i na bregastoj (ili visok na radilici i padajuca ivica na bregastoj sto je malo preciznije) to znaci da je prvi cilindar na redu za paljenje. Sad da li je GMT prvog cilindra odredjena velikim zubom na radilici ili nekim od manjih koji slijede nije mnogo bitno.
                            Da li ja dobro kuzim?
                            Difference between man and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Tech
                              CBC Senator XXL
                              • 13.01.2008
                              • 384
                              • Novi Sad

                              #89
                              Pod predpostavkom da je kais dobro zategnut jer se ne cuje kako "cese" o zast.plastiku i da je spaner dobar jer se takode ne cuje,moguce da remenica nije dobro stegnuta(ako nema kajlu) i da u nekom momentu dode do pomeranja ili da je pukla kajla(pin koji fiksira remenicu u jednom polozaju) i da iz tog razloga dode do pomeranja.
                              Medutim sve je ovo nagadjanje,cinjenica je da dode do pomeranja signala CMP-a unazad u odnosu na signal CKP s tim da meni voltaza oba signala deluje(neka me VV ispravi ako gresim) korektno,padovi napona koje su neki videli kao problem ili smetnje su "normalni", treba da se zabrinemo kad ih nema.U toj situaciji mislim da bih vec skinuo zasti. plastiku zubc.kaisa da vidimo sta se desava

                              Comment


                              • #90
                                a kako se pumpa za vodu uklapa u svu tu teoriju??? nju pokrece zubcasti remen i naravno u kontaktu je sa rashladnom tecnosti(temperatura).Lezaj?

                                Comment

                                Working...
                                X