Zanima me zna li neko kako i da li uopšte trpe plinsku instalaciju novi Fiatovi motori od 0.9 i 1.4 l koji su najavljeni za ugradnju u novi Fiat 500L, a mislim da se već ugrađuju u Fiat 500 i Grande Evo?
Da li se uopšte isplati ugradnja plina na Twin air motor od 900 kubika, mislim zbog potrošnje (koliko li troši?) i turba koji puni 2 cilindra?
Ako je neko nešto čuo, pročitao ili izgooglao nek postavi, jer sumnjam da je neko, već, imao praktičnih iskustava.
U prethodno pomenuti Lanos (1.4, 55KW, 2001 god), ugradjen je AC Stag 200-4 i Tomasetto AT09 isparivač, da li je ovo OK ?
Koliko sam gledao razlika izmedju Stag 4 i Stag 200-4 je u plastičnom kućištu ili ima još nešto ? Da li je pametno tražiti Stag 4 uz doplatu ?
Prebacivanje na benzin-gas je podešeno na 30 Stepeni a ako je već zagrejan pri paljenju posle 10 sekundi. Da li je to OK ? Da li ima još neka podešavanja koja su bitna ? Rekli su mi da tu nema štelovanja, emulator uzima podatke od ECU i ako radi dobro na benzin sa gasom ne bi trenalo da bude problema. U vožnji stvarno ništa ne primećujem, ide lepo, ler je stabilan. Čekam da predjem bar 1000km pa da vidim potrošnju.
Htedoh da pogledam na sajtu ac.com.pl ali je nedostupan, ne mogu da nadjem više informacija o emulatorima.
Sad da bi promenio sa 200 na 4 treba se menajti kompletna instalacija što je posao. Ono sa emulatorom i nema štelovanja mi nije baš jasno ali ako radi dobro nemoj se zabrinjavti.
Mislio sam da su Stag 4 i Stag 200-4 pin kompatibilni, mislio sam da je razlika samo u kućištu pa da je "laka" zamena...u ovom trenutku nije bitno.
Oko štelovanja - mislo sam kako se ovde podešava količina gasa koja ide u sistem i da li se uopšte podešava ili je to sve automatika. Ovo mi samo treba na nivou informacije, da znam koje su mogućnosti ovog računara u ovom pogledu npr. da li se nekim parametrima u računaru može uticati da li auto troši 10l ili 12l.
Auto mora trošiti tačno onoliko koliko mu treba, ni više ni manje a naravno da se podešava preko softvera za kontrolu STAG ECU-a tako da parametri na benzinu ostanu isti kad radi na plinu.
Ukratko, podešava se, nije automatika.
Zanima me zna li neko kako i da li uopšte trpe plinsku instalaciju novi Fiatovi motori od 0.9 i 1.4 l koji su najavljeni za ugradnju u novi Fiat 500L, a mislim da se već ugrađuju u Fiat 500 i Grande Evo?
Da li se uopšte isplati ugradnja plina na Twin air motor od 900 kubika, mislim zbog potrošnje (koliko li troši?) i turba koji puni 2 cilindra?
Ako je neko nešto čuo, pročitao ili izgooglao nek postavi, jer sumnjam da je neko, već, imao praktičnih iskustava.
Ima li neko odgovor na napred postavljeno pitanje?
Takođe me interesuje kako, sada, Renoov motor 1.2 TCE (mislim da sam pogodio oznaku), koji je od skora počeo da se ugrađuje u Dacia-u, trpi plin? Mislim, imali neka nova verzija sekventa koja pouzdano može da se kači na pomenuti motor?
Dobro vece imam jednu dilemu,naime planiram da kupim xantiu 2.0b 16v 81kw 110 ks automatik 1998 godista pa me interesuje koji plinski uredjaj mogu da u nju ugradim obican ili sekvent_Hvala
Daewoo Nexia 1.5 16V, trenutno obican elektronac, pre sam planirao sekvent, pa finansije zakocile, ali evo me opet sa zeljo i trebalo bi i finansijama.
1. Znaci koji uredjaj bi odgovarao i najbolje radio posao?
2. Eventualno ako mi finansije zakazu, razmisaljo sam o ugradnji LCS-a, bilo je negde na forumu da ima neki koji se lako veze, ostaje sve od instalacije i na njemu ima sraf za podesavanje smese i to je to, ali ne pise koji model je u pitanju, pa ako moze odgovor i na ovo pitanje...
Ima Zavoli takav LCS a i AC čini mi se koji ne zahteva softver za podešavanje.
Na pitanje koji uredjaj, odbijam sa gnušanjem i indignacijom da odgovorim
Comment