Koji autogasni uredjaj koristite?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ficoman
    CBC Veteran
    • 09.11.2005
    • 139
    • Beograd

    #16
    Zastava 101 95.god. 1.1 motor, uredjaj Lovato, mesac na karburatoru, ugradjen 12.2005.
    Potrosnja u gradu izmedju 9-10l sve zavisi od voznje, otvoren put 7.5, moze i manje ali sa laksom nogom na gasu. Sve u svemu prezadovoljan potrosnjom, performansama onako, slab motor+mesac, iziskuje da se na svakoj uzbrdici vozi nizim stepenom prenosa nego kad se vozi na benzim, najvise me nervira kad se penjem uz Kosutnjak onda obavezno prebacim na benzin.

    Sve usvemu zadovoljan sam, mnogo manje sam izgubio nego sto sam dobio.

    Comment

    • nikolapanic
      CBC Senator XXL
      • 16.10.2005
      • 657
      • Petrovac

      #17
      Renault 25

      Renault 25 GTX,2,2i 79KW,'87.godiste,ugradjen Landirenzo uredjaj,stako boca od 70l(54l),automatsko prebacivanje na gas.Potrosnja od 8l na otvorenom do 12-13l po gradu.Zadovoljan sam i ugradnjom i isplativoscu uredjaja.Ako kupim noviji auto,ne gine mu Landirenzo omegas.

      P.S.
      Nervira me kada neko kaze:trosi mi 5l benzina,ne treba mi TNG,a ne shvata da bi mu trosio 6-7l plina i da bi mu opet bilo jeftinije.
      Samo te slusam i pitam se dokle ces?

      Comment

      • Davor
        CBC Senator XXL
        • 02.03.2005
        • 498
        • Novi Sad

        #18
        Na Opel astri f 1.6 8V 52kw u julu je ugradjen Loveco sistem kod Ivana,i presao sam dosad sa njom 13000 na gas i utisci su odlicni.Trosi mi umerene voznje po gradu oko 8l a na otvorenom oko 6.5l,za nju sam dobio atest bez problema i cak mi je pohvaljen majstor koji ga je ugradio.

        Na Yugu 1.5 sam kupio auto sa ugradjenim gasom kod Narancica i mogu reci da nemam nikakvih problema,auto stvarno za Yuga leti,pa i potrosnja mi je oko 10.5l zustrije voznje(Miseluk i od semafora do semafora).

        Comment

        • Moonart
          CBC Član
          • 21.01.2006
          • 36
          • Bar

          #19
          Mercedes C220, 110 KW, 1995. god.
          uredjaj Lovato, isparivac "super", boca 80 l
          Potrosnja plina 11.5 - 12.5 l / 100 km, na benzin oko 10 l
          Vuca je na lpg slabija 15 -20%
          Sa lpg sam presao oko 50.000 km i dva puta se zacepio filter zbog prljavog plina. Sad je plin cistiji i nemam tih problema. Dva puta sam ispustao ulje iz isparivaca i posle toga je malo mirnije radio.
          Inace mixer nije orginalan pa planiram njegovu zamjenu i eventualnu ugradnju loveco pro.

          Comment

          • shadow
            CBC Senator XXL
            • 23.09.2005
            • 555
            • Beograd

            #20
            Opel kadett GSi '86, kompletna BRC instalacija za injection, venturi sistem, isparivac do 140kW...prosecna potrosnja 13l po gradu...plin je prevazisao moja ocekivanja, mislio sam da ce da se gushi pri visokim obrtajima, ali nisam primetio nikakvu razliku u odnosu na benzin....mozda je ima, ali je toliko sitno da ja to ne mogu da ocenim. Po hladnoci je lepo palio, doduse isparivac je nov, videcemo kako ce da se ponasa za jedno 2-3 godine...u svakom slucaju, prezadovoljan sam.
            My crew is all fired up
            Y'all better just wise up

            Comment

            • Dragan
              CBC Veteran
              • 18.09.2005
              • 184
              • U blizini Novog Sada

              #21
              Zastava 128 1991god. Isparivac Tartarini G-79, ostalo Lovato,(boca Lifam 60 l).
              Potrosnja:
              Potrosi sve sto uspem u rezervoar.
              Oko 11 lit po gradu.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                Volvo 740 karavan
                1988, 139KS/ 2000 ccm

                gas ugradjen pre 3 godine
                -isparivac Lovato RE92
                -toro boca 61litar poljska
                -mixer domaci (KG) namenski na meru pravljen (menjan umesto nekog bugarskog krsa zatecenoga na autu)
                -sistem bez emulatora, koristi originalni LH Boschov relej za kontrolu brizgaljki.

                potrosnja u gradu 13-14, na otvorenom od 13-16, leti do 18
                vuce bolje nego na benzin, narocito u podrucju ispod 1500 obrtaja
                prezadovoljan perfomansama, potrosnjom s obzirom na najprostiji moguci sistem, od radova jednom menjan filter gasa i 2 puta ciscen, presao na gas oko 55.000km, ukupno negde oko 230-250k km.
                jednom ciscene brizgaljke za benzin.

                jedina zelja, veca toro boca za vecu autonomiju pa da ne moram da punim bocu svaka 3 dana.

                jedna od retkih investicija u auto koja mi se isplatila, vredi svaki ulozeni cent.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • zvrle
                  CBC Senator XXL
                  • 01.11.2005
                  • 961
                  • Beograd, Batajnica
                  • Golf 4

                  #23
                  Golf II 1.6 karb 1990, ugradjen Lovato kod Dore. Presao sa gasom 6000km, potrosnja oko 10.5 l (kombinovane voznje).
                  Moje iskustvo je pozitivno tj. zao mi je sto nisam pre ugradio.

                  Mozda sam se zeznuo sto nisam dao jos 50evra za toro bocu, zadnjih par dana mi je bas trebao gepek ali koferi mogu i na zadnje sediste
                  Pad snage sam malo osetio ali nista znacajno, sto rece Dren oseca se u 5% slucajeva (mozda i manje).

                  Jedino sto me smara jeste prebacivanje benzin - gas, ono kao prebacim u srednji polozaj, cekam da se potrosi benzin i onda prebacim na gas, u vecini slucajeva mi se ugasi auto jer me mrzi da cekam da potrosi benzin
                  “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

                  Comment

                  • Sasa.J
                    CBC Član
                    • 24.09.2005
                    • 24
                    • Vinkovci

                    #24
                    BRC (venturi) boca 55 l, BMW e36 1992.g. 73kW

                    Plin je ugrađen 10.09.2005. i do sada sam presao 9.500 km.
                    Sta reci nego osim da mi je zao sto nisam ranije ugradio plin.
                    Potrosnja se krece oko 12l (u gradu i na autocesti), dok je na otvorenom oko 10.5 l.

                    Atestirao bez problema. Nakon ugradnje jedini problemi bili s ler gasom, naime kada je auto bio dobro zagrijan okretaji bi pali na oko 600, dok je na benzinu bilo OK. Problem rjesen

                    Comment

                    • skymobile
                      CBC Član
                      • 13.08.2005
                      • 97
                      • Sibir u Srbiji
                      • C5 2.0HDi i Ibiza 1.9TDi

                      #25
                      Lovato venturi, boca klasicna 60l, auto Opel Astra f 1.4i multi point sa 80 konja.
                      Sto se para tice, isto ko da vozim na dizel, samo sto ide mnooogooo bolje
                      When things look bad, I just remember that I've got a real big dick and things seem much better...

                      Comment

                      • dekideki
                        CBC Senator XXL
                        • 26.07.2005
                        • 1914
                        • Beograd

                        #26
                        - Lovato (venturi), boca 55l poljska, sve ostalo Lovato.
                        - Kec, 1116ccm, jednogrli karb, ubusena dizna.
                        - gas ugradjen na predjenih 169.120km, sad vec 177.500. standardne karike, lezajevi, sve standard.
                        Potrosnja gasa povecana 10ak odsto u odnosu na benzin, snaga neprimetno smanjena (da ne napisem nije ). vuce jako lepo u startu, sve do 70-80. potom tesko navlaci brzinu ali posle 95 podivlja i dostize maks. brzinu 145, vecu nego na benzin (140). sve ovo sa menjacem sa 4 brzine. motorno kocenje triput losije. startovanje hladnog motora triput bolje.

                        naravno, kao i svi koji ugrade gas, pitao sam se vec posle prvog sipanja: GDE MI JE PAMET RANIJE BILA???

                        jednom recju, zadovoljan sam. isplati se. ziveo TNG, dok ne dodje metan!
                        .

                        Comment

                        • Heinz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 1027
                          • Beograd, Voždovac
                          • Avensis 2.0 D4D

                          #27
                          Škoda Felicia Combi 1.3 LX (1999)

                          Ugrađen Lovato venturi, sa toro bocom 33l, elektroventilom na njoj (pošto ne stavljaju svi taj ventil - postavio sam poll), i pokazivačem u kabini. Kod Dore sam već imao jednu ugradnju pre Škode (vozio sam VW G2 1.8 karb.), tako da neću trošiti reči na uslugu i opremu
                          Potrošnja plina na Škodi se kreće od 8.5 do 12 litara, ne štedim kad vozim, tako da verovatno može i manje. Mana je jedino mala boca, ali sam baš takvu hteo jer nisam hteo da ostanem bez karavana.
                          Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                          Comment

                          • acapn
                            CBC Član
                            • 20.04.2005
                            • 86
                            • Paracin

                            #28
                            Fiat 131 Mirafiori 2000 tc

                            Isparivac: lo-gas
                            Boca: beloruska "Novogrudok" 60 l
                            Multiventil i ventili: Lovato
                            Ubusene dizne u karburator

                            Od ugradnje ni jedan problem nisam imao, sem sa automatskim preklopnikom u**** vazduga leto/zima. Od kad sam ga skinuo i zapusio "zimsku stranu" vise nema nikakvih problema i vrlo sam zadovoljan.

                            Potrosnja se krece od 8,5 l na otvorenom do 15 l gradske voznje zimi, leti je oko 12. Palim i vozim iskljucivo na gas, sem kod vrlo niskih temperatura. I onda upali na gas, ali se zaledi isparivac.

                            Comment

                            • dukili
                              CBC Veteran
                              • 29.08.2005
                              • 104
                              • pancevo

                              #29
                              ASTRA G 1.8 16v, '98, 115ks, sport, 13+ plina agresivne voznje PA-BG i po oba grada, uredjaj BRC sequent, toro boca 42lit

                              VECTRA B 1.8 16v, '99, 115ks, karavan, do 12.5 plina normalne voznje po BGD, na otvorenom (80-120kmh) 8.5, uredjaj BRC sequent, bojler 60lit

                              HYUNDAI getz 1.1, '05, 62ks, 10.5 plina u BGD samo gradske voznje, na otvorenom nisam merio, uredjaj BRC sequent, toro boca 42lit

                              ugradnjom prezadovoljan, performansama takodje.
                              "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
                              da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.

                              Comment

                              • zoranc
                                CBC Senator XXL
                                • 31.03.2005
                                • 1313
                                • Beograd
                                • AR 147

                                #30
                                Lada Samara 1300

                                Sve Lovato sem Poljske toro. boce.

                                Nemam nikakvih problema, palim i vozim isključivo na gas. Potrošnja se kreće oko 8,5 zimi litar više. Imao sam Kargas pre Lovata, vrlo neprijatno iskustvo srećom trajalo je dva punjenja boce.
                                Ne mogu da prežalim onolike kilometre na benzinu.
                                Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

                                Comment

                                Working...
                                X