Detonacije

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #31
    Promenio sam kablove i svecice sta dalje?
    pretpostavljam da si ugradio originalne fabricke (nove) kablove a ne neke kopije. moderni sistemi paljenja su osetljivi na svakakve kablove (moje iskustvo) koji su drugacijih elektricnih osobina (otpora, impedanse).

    kod svecica vec nema sta da se pogresi, nije tako klriticna zamena.

    posto kazes da imas alatke laptop i interfejs za merenja, povezi osciloskop sondu od najmanje 20 Mohma preko VN razdelnika na svecicu prvog cilindra i snimi log fajl koji nastane tokom probne voznje.
    u voznji probaj da izazoves siutaciju koja dovodi do detonacije, kasnije ce se videti iz loga oscilograma kakvog su oblika prednja i zadnja ivica impulsa na bobini i varnice na svecici.
    neka rezolucija bude 1 mili sekunda da bi se fino videlo povratni tok struje na bobini kada promeni smer u primaru.

    ako sumnjas na MAP (ne znam koliko bi uopste trebao da utice na rad pri voznji na LPG) ne znam kako da ga proveris osim da mersi vakuum necim tokom voznje i paralelno meris izlazni signal MAPa (digitalni pretpostavljam) preko nekog prevodioca koji razume Reno jezik komunikacije ECU-MAP pa onda natenane uporedis uparene izmerene podatke sa fabrickim iz tabela (a gde naci tabele mape paljenja pojma nemam).

    to je koliko ja mogu da ti dam iz daljine neki predlog u kom smeru pokrenuti analizu uzroka problema.

    ako je sistem LPG podesen ( a jeste, proveravano i podesavanao sveze), preostaje jos da uzrok moze biti u vazduhu (sto ukljucuje i MAP i sva sitna vakuum crevca, ABS kocnice, klimatizacija vozila, itd svuda gde se koristi vakuum iz usisne grane), zatim varnica i sve sto je pre varnice pa i te bobine, i sama mehanika motora- razvod ventila i posebno tajming usisnih ventila.

    to sve pod pretpostavkom da taj motor sa tim LPG sistemom trpi takav stil voznje (gadan sam po sebi za LPG venturi) u smislu da je otporan na detonacije i da kvar zaista postoji (a nije stil voznje koji je i ranije bio sa naglim promenama potpritiska u usisu).

    moj nekadasnji problem-
    na bivsem autu imao sam crevo od ispravica do mixera oko 80cm sto je jako dugacko (nisam ja birao, tako je ispalo) i vozio sam kako mi se prohtelo ukljucujui i patosiranje i nikada niti jedna detonacija kada je auto bio ispravan.
    takav motor, otporan.

    ali, 2 puta sam imao detonaciju, jednom bas bucnu dok je auto bio jos svez u mom posedu. uzrok je bila ona rebrasta plasticno/gumena cev koja povezuje filter vazduha i mixer/leptir.

    imala je jednu zarezotinu jedva vidljivu golim okom i tu je bio problem (promena pritiska van kontrole LPG sistema). na benzin je takoreci savrseno radio i nikakvih naznaka nije bilo da nesto fali sistemu u****.

    promenio sam crevo za novo, i otada niti jedna detonacija za oko 50.000km uz bilo kakvo patosiranje na bilo kojoj brzini u bilo kom polozaju menjaca. da, zamenio sam i kablove za original nove fabricke (Buogicord) koji su bili ne bas jeftini ali izbora nisam imao kada zelim pouzdanost.

    probaj natenane jedan po jedan deo u**** da proveris pod lupom i na jako dobrom svetlu, pukotina velicine vlasi kose od 50tak mikrona je vec prevelika da bi usis bio hermeticki zaptiven sto je nuzan preduslov za venturi LPG.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Anjamen
      CBC Član
      • 30.11.2005
      • 29
      • Beograd

      #32
      U vezi puštanja kvačila i dodavanja gasa.. (nije off nadam se)
      Jel to znači da ljudi koji voze na gas i na uzbrdici ne povlače ručnu već kreću tako što prvo popuste kvačilo pa tek onda zaskoče na gas tako povećavaju rizik od detonacije? Imam LovEco takođe a nisam mašinac-mehaničar po struci.. dakle, trudim se da vozim po PS-u pa pitam

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #33
        Valjda za opisane uslove vazhi upravo obrnuto, odnosno prvo je potrebno dodati (malo jachi) gas pa tek onda otpushtati kvachilo Takav start pri opisanim uslovima ce verovatno rezultirati "ukopavanjem" u mestu

        PS. Promashena tema =]
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Da, na taj način se povećava rizik od detonacije. Probelm sa ovim je što nekom neće pući nikad a nekom hoće. Zavisi od mnogo faktora. uglavnom moja preporuka je da se uvek prvo doda gas pa onda pusti kvačilo.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Bane
            CBC Senator XXL
            • 30.05.2006
            • 344
            • Konjarnik Bg

            #35
            Originally posted by Dora
            Da, na taj način se povećava rizik od detonacije. Probelm sa ovim je što nekom neće pući nikad a nekom hoće. Zavisi od mnogo faktora. uglavnom moja preporuka je da se uvek prvo doda gas pa onda pusti kvačilo.
            a sta raditi sa kocnicom??????????????

            Comment

            • Dren
              CBC Senator XXL
              • 24.08.2005
              • 1068
              • Sarajevo

              #36
              Pa zar vas nije (kao mene) majka rodila poput oktopoda...?

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #37
                Originally posted by alfa146ts
                a sta raditi sa kocnicom??????????????
                Muškarcima je lako...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #38
                  znaci svi koji voze na gas a na usponu nekrenu nazad i nemaju detonaciju....vrlo su OBDARENI
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #39
                    Ili im je sedište preblizu...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      #40
                      Pa onda udaraju kolenima u tablu ?! I nosom o volan ?
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • vlada
                        CBC Član
                        • 07.05.2005
                        • 96
                        • Beograd, Banovo Brdo

                        #41
                        Sta bi sa Djukicem, jel sredio taj plin....
                        ili je postao tata pa je batalio sve
                        ?
                        BMW E46 320D

                        Comment

                        • Bane
                          CBC Senator XXL
                          • 30.05.2006
                          • 344
                          • Konjarnik Bg

                          #42
                          ma ima problema sa zakonom (marfijev)

                          Comment

                          • djukic
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2005
                            • 2526
                            • Beograd

                            #43
                            Ma da odlucio sam da:
                            1. Promenim motor
                            2. Upisem skolu dobre voznje kod dore
                            3. Pazim kad idem uzbrdo
                            4. Pazim kad idem nizbrdo
                            5. Pazim na semaforima
                            6. Drzim auto stalno na optimalnom broju obrtaja (znaci jedna noga na gasu, druga na kvacilu a posle vepa i treca na kocnici)
                            7. Sipam gas samo gde je provereno, prvo probam jezikom pa onda sipam
                            8. Dodam jos 1000EUR-a i postavim sekvencijalni plin
                            9. Ubijem zenu (ona vozi) al ostaje mi dete

                            E sad stvarno:

                            Smanjio sam zazor na svecicama (neko je to predlozio), proverio sam MAP senzor (odnosno zaptivanje). E sad Laguna je od 12.11.2006. presla nekih 50km (supruga cuva dete a auto stoji). U tih 50km islo je sve ko podmanzano.

                            P.S. Cim uhvatim vremem idem do IvanaT da je pogledamo zajedno cisto radi kontrole e sad ako on tada kaze da menjam motor cu da menjam i motor
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • djukic
                              CBC Senator XXL
                              • 27.03.2005
                              • 2526
                              • Beograd

                              #44
                              E sad mi je stvarno dosta. Evo posle nekoliko mesec ponovo detonacija. U medjuvremenu sam promenio i filter vazduha.

                              Nego pitanje za strucnjake:

                              Da li usled praznog akumulatora (otkacila se klema) moze doci do gubljenja podesenih parametara u LovEcoPro sistemu?

                              Odnosno da li lose podesen LovEcoPro moze osiromasiti smesu prilikom kretanja i samim tim dovesti do detonacije?

                              Posto znam da je osnovni uzork tetonacija lose paljenje i siromasna smesa.
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              • prolupator
                                CBC Senator XXL
                                • 02.09.2005
                                • 3968
                                • Zemun

                                #45
                                Eto... i ja sam imao problema s detonacijama i to dve godine ! I Dora i IvanT su podesavali auto i sve je islo kako treba neko vreme pa opet. Nije do njih!
                                Onda se desilo da je crkla bobina pa sam je zamenio. A i kablove s njom. Od tad (kuc, kuc u drvo) nikakvih problema... Ona je pravila probleme koji se nisu ispoljavali na benzinu, a ni na plinu vecinom.
                                Kako sam zamenio komplet struju, sve je ok...
                                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                                prolupator.mojblog.rs

                                Comment

                                Working...
                                X