Kombinovana funkcija benzin/plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NickRP
    CBC Senator
    • 19.10.2005
    • 263
    • Serbia - Germany

    #16
    Jasno... znaci - da bi se odradilo kako treba, potrebna je 3D mapa, sve ostalo je krpljenje... Pokusacu nekako da napakujem, sta mi drugo ostaje.

    Sto se tice preklapanja na plin, sta treba da postavim od uslova da bi sistem automatski prebacivao na plin?

    Pozdrav,
    Nikola

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #17
      Da bi uređaj funkcionisao ispravno, potrebna mu je temperatura rashladne tečnosti od min 30°C. Znači treba ti veza sa senzorom temperature rashladne tečnosti.
      Sledeće što ti treba je senzor pritiska i temperature gasa (npr. BOSCH 0 281 002 456), koji će u slučaju nedovoljnog pritiska gasa(ispod 1.2 bara za taj motor) pogon motora vraćati na benzin.
      Trebaće i jedan običan prekidač koji će omogućiti manuelno biranje tipa goriva.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • NickRP
        CBC Senator
        • 19.10.2005
        • 263
        • Serbia - Germany

        #18
        Ok... a sta radim sa temperaturom gasa?

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #19
          Opet je jedna od safe funkcija i koristi se da ako ako temperatura gasa padne ispod 0°C, pogon vrati na benzin. Nije neophodna..
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • NickRP
            CBC Senator
            • 19.10.2005
            • 263
            • Serbia - Germany

            #20
            A gde fizicki ugradjujem ovaj senzor pritiska / temperature gasa? Vidim da je to ovaj tip sto ide u granu, kod klasicnih aplikacija... a ovde bi trebalo da ide u ... bocu?

            Comment

            • nijebitno
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2006
              • 629
              • Modrica

              #21
              @NickRP
              Ide negdje izmedju isparivaca i plinskih dizni i mjeri temperaturu i pritisak vec isparenog gasa.
              @IvanT
              Da li standardni plinski ECU koristi ove dvije informacije za neku korekciju ili samo kao sigurnosne margine za prebacivanje na benzin?
              Difference between man and boys is the price of their toys

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Originally posted by NickRP
                A gde fizicki ugradjujem ovaj senzor pritiska / temperature gasa? Vidim da je to ovaj tip sto ide u granu, kod klasicnih aplikacija... a ovde bi trebalo da ide u ... bocu?
                Isparivač, filter gasne faze, merač pritiska/temperature pa dizne. Kod nekih dizni moža na sam rail od dizni sa druge strane od uvoda gasa. U svakom slučaju posle filtera.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • NickRP
                  CBC Senator
                  • 19.10.2005
                  • 263
                  • Serbia - Germany

                  #23
                  Razumeo, hvala!

                  Prakticno, moze da se krene u nabavku delova... uskoro, kada bude postavljena bolja slika motornog prostora, mozda cete moci da mi pomognete oko specifikacije materijala i naravno, mesta gde se isti moze nabaviti.

                  Pozdrav,
                  Nikola

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #24
                    Razmisljam o mestu za busenje usisne grane i polozaju dizni.

                    Ako se koriste pojedinacne dizne mogle bi da se stave sa donje strane kanala, skroz uz blok/glavu tako da je duzina creva od dizne do uvodnika u granu minimalna.
                    Mozda je cak moguce i da se dizne srafe direktno u usisnu granu? Trebalo bi napraviti uvodnike koji sa obe strane imaju navoj.


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • NickRP
                      CBC Senator
                      • 19.10.2005
                      • 263
                      • Serbia - Germany

                      #25
                      Urose, da li mozes da nacrtas na grani gde bi je busio... ako hoces, postavicu sliku grane, mada sam siguran da imas vec.

                      Inace, ja mislim da ce Tipo ici bolje na plin nego na benzin, s obzirom da cemo moci da mu udarimo veci boost za istu staticku kompresiju i ugao pretpaljenja... a ionako se ne vrti nesto preterano taj motor...

                      Haha... al' ce biti fora, ides da sipas plin pre nego se trkas sa nekim .

                      Pozdrav,
                      Nikola

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #26
                        Pa to ja pricam svima, a oni mi ne veruju i pljuju me sto cu da stavim plin u Deltu . Videce oni... jednog dana
                        Posalji mi sliku grane, nisam siguran da cu je naci. Je l' iz dva dela njegova?


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • nijebitno
                          CBC Senator XXL
                          • 14.03.2006
                          • 629
                          • Modrica

                          #27
                          @NickRP
                          Oprosti sto postavljam svoja pitanja u tvojoj temi, ali mislim da nisu offtopic. Ako smeta reci, necu vise.

                          Dakle:
                          Moje pitanje je...da li kod uobicajenih (ne ekstremeno velikih) benzinskih dizni vrijeme otvaranja/zatvaranja znacajno? Mislim na period od slanja signala na diznu do trenutka punog protoka goriva.

                          Da li se kod benzinskih sistem ubrizgavanja javlja problem pada pritiska u railu i uzima li se u obzir?

                          Da li se zbog stisljivosti gasa javlja pad pritiska u railu pri vecim protocima gasa ili samo odredjeno kasnjenje od trenutka otvaranja do trenutka maksimalnog protoka kroz diznu, ili oboje. Na zalost o mehanici fluida nemam pojma, blagog
                          Difference between man and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • NickRP
                            CBC Senator
                            • 19.10.2005
                            • 263
                            • Serbia - Germany

                            #28
                            Urose, ovo sam uspeo da nadjem od slika... neke su nase, neke sa neta... Nisu mi tu diskovi sa gomilom slika koje mi je Ernest nasnimio, jbg. Svejedno, on ima nekoliko usisnih, a sada koristi jednodelnu granu iz integrale 16v. Ona je dosta slicna ovoj crvenoj na slici.
















                            Poz,
                            Nikola

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              Da li se kod benzinskih sistem ubrizgavanja javlja problem pada pritiska u railu i uzima li se u obzir?

                              Da li se zbog stisljivosti gasa javlja pad pritiska u railu pri vecim protocima gasa ili samo odredjeno kasnjenje od trenutka otvaranja do trenutka maksimalnog protoka kroz diznu, ili oboje.
                              kod benzina nema problema, pritisak odrzava regler konstantnim za sve moguce protoke. naravno i pumpa dotura benzina mora da bude potpuno ispravna i adekvatno odmerena po kapacitetu.

                              kod gasa se javlja pritisak u railu, malko je teze obezbediti dotur gasa dovoljnog kapaciteta u rail s obzirom da u gasnom sistemu uopste ne postoji pumpa.
                              pritisak se formira na bazi vrenja tecnog gasa, tj promeni agregatnog stanja.

                              kod mene kada naglo stisnem pedalu, i potpuno otvorim dizne gasa pritisak u railu opadne za oko 100 milibara. (EDIT inace je 1050 milibara podeseno).

                              ako polagano stiskam pedalu, ili drzim pedalu gasa do poda ali stalno u tom polozaju nema pada pritiska u railu (vrednog pomena, tj merenja).

                              uz isparivac veceg kapaciteta nestao bi taj problem , ili se bitnije umanjio.

                              meni ne smeta, tj ne dolazi do trzanja ili smetnji u radu sekvent sistema pa nista ne planiram da diram po tom pitanju.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • NickRP
                                CBC Senator
                                • 19.10.2005
                                • 263
                                • Serbia - Germany

                                #30
                                Originally posted by nijebitno
                                @NickRP
                                Oprosti sto postavljam svoja pitanja u tvojoj temi, ali mislim da nisu offtopic. Ako smeta reci, necu vise.
                                Nije problem, sve dok je u vezi sa temom.

                                Originally posted by nijebitno
                                Moje pitanje je...da li kod uobicajenih (ne ekstremeno velikih) benzinskih dizni vrijeme otvaranja/zatvaranja znacajno? Mislim na period od slanja signala na diznu do trenutka punog protoka goriva.
                                Zavisi od napona u instalaciji, i vrste dizne (nisko ili visokoomske), ali mozes racunati da na otvaranje i zatvaranje otpadne prosecno oko 1-1.5ms.

                                Comment

                                Working...
                                X