K&N filter i gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Deki
    CBC Senator XXL
    • 18.02.2005
    • 307
    • Beograd

    K&N filter i gas

    Kao sto naslov kaze, vredi li ostaviti pecurkicu K&N prilikom ugradnje plina? Moze li to da radi kako treba?
  • GTI 16V
    CBC Senator
    • 04.02.2005
    • 236
    • Beograd

    #2
    Svaka chast Deki za pitanje????

    Do skora sam se i ja to pitao?!?!

    Posto vozimo isti auto(isti i motor) raspitivao sam se oko toga.Odgovori razlichiti...... :x

    Ali.......

    Mislim da ne bi bilo problema i da ga postavish jer ti imash METALNU USISNU GRANU (tako da o tome ne treba da razmisljas) za razliku od mene sa PLASTICNOM.

    Pozdrav!!!!!

    Comment

    • Jovan HF
      CBC Veteran
      • 13.02.2005
      • 145
      • BGD-Karaburma

      #3
      Kao sto naslov kaze, vredi li ostaviti pecurkicu K&N prilikom ugradnje plina? Moze li to da radi kako treba
      Naravno da moze, samo ocekuj malo vecu potrosnju plina.

      Kad planiras da ugradis plin i gde?

      Pozdrav!

      AUDI A3 1.8T-20V+CHIP
      www.lovatogas.co.yu

      Comment

      • cuore sportivo
        CBC Senator XXL
        • 16.01.2005
        • 954
        • Bezanijska Kosa
        • Alfa Romeo 147 1.6

        #4
        Originally posted by panda
        Mislim da ne bi bilo problema i da ga postavish jer ti imash METALNU USISNU GRANU (tako da o tome ne treba da razmisljas) za razliku od mene sa PLASTICNOM.
        Bas se sada pitam kakve ima veze KN sa plasticnom ili metalnom usisnom granom,a samim tim i sa kasnijom ugradnjom plina na motor sa Kn filterom.
        Interesuje me da li ima veze i zasto?
        Molim kompetentne za odgovor.

        Comment

        • Jovan HF
          CBC Veteran
          • 13.02.2005
          • 145
          • BGD-Karaburma

          #5
          Kod plasticne usisne grane dolazi do ostecenja same grane usled detonacije, verovatno misle da KN filter moze da doprinese tome zbog drugacije smese, ako se stavi odgovarajuci difuzor na mesac i dobro se nasteluje opasnosti nema sto se tice toga......, cesti problemi se javljaju u 90% slucajeva zbog lose varnice.

          AUDI A3 1.8T-20V+CHIP
          www.lovatogas.co.yu

          Comment

          • GTI 16V
            CBC Senator
            • 04.02.2005
            • 236
            • Beograd

            #6
            Upravo tako!!!!!!!!!

            Comment


            • #7
              filteri

              Imam Toyotu Corollu `91 godiste. Imam Lovato.
              Interesuje me da li bih dobio nesto ugradnjom K&N filtera ili slicnih, na mesto starog, ili ugradnjom pecurke(ako je ona uopste i moguca na moj auto)
              Jel bi skodilo autu posto vozim na gas i da li bi dobio nesto na zvuku/snazi?

              POZDRAV

              Comment

              • GTI 16V
                CBC Senator
                • 04.02.2005
                • 236
                • Beograd

                #8
                Dobio bi verovatno na zvuku.Za snagu ne verujem.Razne su price o tim "K&N" filterima>>>>

                Uglavnom ja bi ga stavio pa makar i zbog ZVUKA

                Comment


                • #9
                  FILTERI...

                  Ok!
                  Ali koji staviti?
                  Jel bih dobio bolji zvuk sa obicnim kao sto je ipredvidjen za nju ili trebam raditi jos nesto, tipa pecurka ili neki drugi oblik?
                  Jer rekli su mi da ne mogu dobiti zvuk ako je filter ukutiji?! Istina?

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    ne diraj nista, fabrika je vec napravila najbolje.
                    osim ako zelis da dobijes zvuk a izgubis motor, pogon na gas i pokretljivost auta.

                    za rad gasa mora da postoji tacno predefinisan pad pritiska a KN ce poremetiti sve ono sto su konstruktori u fabrici optimalno napravili, a auto ce naravno tada losije raditi, imati manje snage, vise trositi i biti bucniji.

                    ako je to cilj, onda napred sa KN i slicnim akrobacijama.

                    KN ima primenu, na starim klasicnim konstrukcijama motora od pre 50tak godina gde nije optimalan protok vazduha. koliko cesto tih motora tako stare konstrukcije ima u vozilima koja su kod nas u upotrebi je cini mis e toliko malo, gotovo raritet.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • GTI 16V
                      CBC Senator
                      • 04.02.2005
                      • 236
                      • Beograd

                      #11
                      Tachno tako."Dobijas" mnogo slabiji zvuk ako uzmes filter koji stoji u kutiji ,a ne ko klasicna "pecurkica".

                      Danas sam uzeo K&N filter, i stavljam ga ovih dana, pa Vam javljam o eventualnim promenama (potrosnji, zvuku, pa mozda i performansama)

                      Pozdrav!!!!!!!!!!

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Originally posted by jovan84
                        Kao sto naslov kaze, vredi li ostaviti pecurkicu K&N prilikom ugradnje plina? Moze li to da radi kako treba
                        Naravno da moze, samo ocekuj malo vecu potrosnju plina.

                        Kad planiras da ugradis plin i gde?

                        Pozdrav!
                        Voleo bih opet da čujem obrazloženje zašto može i zašto će biti samo veća potrošnja plina, i ko će platiti ako dekne kućište filtera?
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #13
                          Voleo bih opet da čujem obrazloženje zašto može i zašto će biti samo veća potrošnja plina, i ko će platiti ako dekne kućište filtera?
                          Pa kad stavi K&N filter nema kucishta, moz` da gekne samo filter, eventualno protokomer, usisna grana i josh po neshto.....

                          Shalu na stranu. Ako neznate shta radite nestavljajte K&N filter ako vam je auto konvertovan na LPG. Ako mislite da znate shta radite probajte, ali ochekujte posledice.
                          Montaza K&N filtera zahteva josh promena kod auta koji imaju LPG. Zato vozite auto sa standardnim filterom vazduha i uzivajte.
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • Jovan HF
                            CBC Veteran
                            • 13.02.2005
                            • 145
                            • BGD-Karaburma

                            #14
                            i ko će platiti ako dekne kućište filtera?
                            Pa kad stavi K&N filter nema kucishta, moz` da gekne samo filter, eventualno protokomer, usisna grana i josh po neshto.....

                            Voleo bih opet da čujem obrazloženje zašto može i zašto će biti samo veća potrošnja plina
                            Zasto stavljamo KN filter? Uglavnom zbog zvuka tako da nas automatsi tera da papucica gasa bude uvek zesce stiskana, samim tim i potrosnja mora da bude veca sto je i normalno, jer tako?

                            Poz dora!!!

                            AUDI A3 1.8T-20V+CHIP
                            www.lovatogas.co.yu

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Originally posted by jovan84
                              i ko će platiti ako dekne kućište filtera?
                              Pa kad stavi K&N filter nema kucishta, moz` da gekne samo filter, eventualno protokomer, usisna grana i josh po neshto.....

                              [quote:2zdo9h14]Voleo bih opet da čujem obrazloženje zašto može i zašto će biti samo veća potrošnja plina
                              Zasto stavljamo KN filter? Uglavnom zbog zvuka tako da nas automatsi tera da papucica gasa bude uvek zesce stiskana, samim tim i potrosnja mora da bude veca sto je i normalno, jer tako?

                              Poz dora!!! [/quote:2zdo9h14]

                              Opaska je na mestu što se tiče kućišta mada si i ti shvatio šta sam hteo da kažem, ono što nije dobro je tvoj savet da se stavi takav filter. On SIGURNO izaziva štetu na motoru koji ide na LPG. Da li danas ili za mesec dva ali definitivno će doći do detonacije kad tad.

                              Ako nisi siguran u to što kažeš, budi oprezan, neko može imati štetu na motoru.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X