K&N filter i gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #46
    Nego kako je tak K&N type filtera otporan na atmosferske uslove kisu vodu,sneg,vlagu

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #47
      Kraj sa ličnim porukama... Obrisan višak, tema je autogas.
      Da ne pišem dve poruke...

      Venturi sitem za gas je relativno primitivan i spor sistem. koncipiran je za neki predvidjen protok vazduha i zato posto odgovarajući mikseri za taj tip motora. Promena ulaznih parametara podrazumeva da će se nešto poremetiti u radu motora.
      Ako to na dva motora radi a jedan je karburator (drugi ne znam šta je) ne znači da će to raditi na svim motorima. ja sam potpuno siguran da neće ne većini.

      Ovo pišem čisto kao upozorenje da neko ne uradi tako nešto a posle se kaje. Detonacije na karburatorima su retke i bezopasne, dok su na indžekšnima većinom sa posledicama materijane prirode. uopšte ne ulazim u to da li će trošiti više ili manje, da li ima efekta ili ne i da li se nekom svidja baš takav zvuk, to je stvar izbora.

      Ne postoji ništa na svetu idealno.
      Idealno bi bilo jeftin sistem za gas koji malo troši, dobar zvuk i po mogućnosti turbo. Sve tri karike na jednom motoru su nemoguće, neke se morate odreći.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Deki
        CBC Senator XXL
        • 18.02.2005
        • 307
        • Beograd

        #48
        Ugradjeno i (zasada) radi LovEco Pro i K&N filter (induction kit).

        Comment


        • #49
          Ja biti odusevljen - K&N Luffi & Gas

          Ja sam u ponedeljak ugradio nov originalni K&N filter u auto (ne Jamex ili neku trecu firmu pravi K&N u kutiji sa nalepnicom) u kom imam gasnu instalaciju. Doneo mi prijatelj iz Nemacke i prvo je auto malo slabije vukao jer je dobijao previse vazduha pa sam morao da malo odvrnem onaj sraf za protok gasa, sad ima jako lep zvuk i naravno vuce primetno bolje!

          BTW Ne gasi se na leru kao sto su se neki "majstori" plasili
          K&N rulez

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #50
            Koliko sam upoznat, ti na autu imas venturi sistem. E, sada bih molio za objasnje "...i naravno vuce primetno bolje! ".

            Naravno razmisli pre nego li das odgovor.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #51
              i prvo je auto malo slabije vukao jer je dobijao previse vazduha
              kako moze motor da dobije previse vazduha ?

              atmo motor uvek dobija identicnu kolicinu vazduha, a koliko je to odredjuje zapremina motora odnosno rad klipova kao pumpe.

              filter vazduha uopste ne utice na kolicinu vazduha, pa i kada se skine potpuno bilo kakav filter ostaje konstantna kolicina vazduha kao i prvog dana kada je auto napustio fabriku.

              Bernulijeva jednacina protoka fluida...

              zvuk, ah da to se menja.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • dekideki
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1914
                • Beograd

                #52
                za Vuleta

                pogledao sam sliku na kojoj se vidi stari filter za vazduh pri demontazi, dok jos stoji u kucistu. moram da primetim da je (bio) nekvalitetan ili neodgovarajuci ili ste ga previse stegli sto hoce da kod takvih (malopre opisanih) izazove guzvanje usisne povrsine. to hoce TOTALNO da poremeti rad motora (prakticno zapusen iako je nov). bas zato Frad stavlja metalnu mrezicu i spolja i iznutra koja trpi sva prejaka stezanja gornjeg poklopca.

                ceo rad vam je jako lepo ilustrovan, ali imam par pitanja.

                1. gde sad drzite rezervni tocak?
                2. zasto ste napisali 1.3 na poklopcu kaisa kad je karb IPM 32 MGV 12? (ocigledno 1.1)
                3. ko vam je ugradjivao gas, pod hitno kod njega da vam lepo namesti isparivac (stoji nagnut i prema napred - katastrofa). zato vam sad, kad je filter normalno namesten (koji god da je), i ne gusi usis, auto fenomenalno ubrzava. nije ni cudo. ali nemojte da se zalite nikome za potrosnju od 15l/100km.
                *mnogo ce bolje raditi ako se namesti da stoji pod vertikalom 90% i da mu je ravan u pravcu vozila a ne pod uglom. to se lako namesti. i potrosnja ce biti idealna, a vuci ce mozda malo slabije.

                srecan rad
                Pozdrav
                .

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #53
                  Uh Brick sad si okrenuo tezu. Zbunjujes .

                  Ko ti je kriv Deki sto ne znas da je polozaj isparivaca deo postupka tuninga na gas. Imas i "majstorsko oko" a uvek sve ofiras pre vremena sto smanjuje "ugodjaj". Mislim ovaj zimski, novogodisnji. Deda Mraz, i to.

                  Comment

                  • kiza
                    CBC Početnik
                    • 28.08.2005
                    • 6
                    • Beograd

                    #54
                    Izvinjavam se sto izvlacim temu iz "naftalina", ali moram da pitam:
                    U postojece kuciste filtera za vazduh sam stavio ulozak K&N filtera, koje je predvidjeno za ovaj auto. Da li je to opasno ili da vratim stari ulozak filtera?
                    Inace, auto je Audi 100/2.3 sa Lovato uredjajem.

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #55
                      FOR YOUR EYES ONLY. FACTS AND MISCONCEPTIONS.

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #56
                        dakle... brate...pored ovog K&N i šrafovi i kamenje upadaju u motor ...



                        (Arlen) SPICER wrote,

                        “Now that I am not doing the tests and my objectivity is not necessary, let me explain my motivation. The reason I started this crusade was that I was seeing people spend a lot of money on aftermarket filters based on the word of a salesperson or based on the misleading, incomplete or outright deceiving information printed on boxes and in sales literature. Gentlemen and Ladies, Marketing and the lure of profit is VERY POWERFUL! It is amazing how many people believe that better airflow = more power! Unless you have modifications out the wazoo, a more porous filter will just dirty your oil! Some will say " I have used aftermarket brand X for XXX # years with no problems. The PROBLEM is you spent a chunk of ching on a product that not only DID NOT increase your horsepower, but also let in a lot of dirt while doing it! Now how much is a lot? ANY MORE THAN NECESSARY is TOO MUCH!

                        Others are persuaded by the claims of aftermarket manufacturers that their filters filter dirt "better than any other filter on the market." Sounds very enticing. To small timers like you and me, spending $1500 to test a filter sounds like a lot. But if you were a filter manufacturer and you believed your filter could filter dirt better than any other media on the market, wouldn't you want to prove it? Guess what. Test your filter vs. the OE paper. It will cost you $3000 and for that price you will have the data that you can use in your advertisements. Your investment will be returned a thousand fold! EASIER than shooting fish in a barrel! So why don't these manufacturers do this? Hmmm? Probably not because they would feel guilty about taking more market share.



                        Now I am not saying that ALL aftermarket filters are useless. A paper filter does not do well if directly wetted or muddy. It may collapse. This is why many off-road filters are foam. It is a compromise between filtering efficiency and protection from a collapsed filter. Now how many of our trucks collapse their filters from mud and water? However, if a filter is using "better airflow" as their marketing tool, remember this....Does it flow better? At very high airflow volumes, probably. BUT, Our trucks CAN'T flow that much air unless super-modified, so what is the point? The stock filter will flow MORE THAN ENOUGH AIR to give you ALL THE HORSEPOWER the engine has to give. And this remains true until the filter is dirty enough to trip the air filter life indicator. At that point performance will decline somewhat. Replace the filter and get on with it.

                        Hopefully the results of this test will do 2 things. Shed some light on the misleading marketing claims of some aftermarket manufacturers and/or give us new insight on products already on the market that are superior to our OE filter. I stand for truth and will eat my words publicly if my statements prove wrong. I appreciate all of the help and support that you members have offered in this project. It would simply be impossible without your help. A huge thanks to Ken at Testand for his willingness to take on this project. I would be spinning my wheels from here to eternity without his help… SPICER”



                        Our thanks to Arlen and Ken for making the test happen and providing the valuable test results for the benefit of all.

                        Jednom recju sto se tice performansi...BACANJE PARA.
                        Ali sto se tice sminke i stailnga.. vredi svaku paru ...
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        • jeronimo
                          CBC Senator XXL
                          • 27.10.2005
                          • 390
                          • beograd
                          • ваз 21214-20

                          #57
                          koliko ja znam kn bi trebalo da bude filter radjen na tehnologiji tenkovskog filtera (metelna mrežica natopljena uljem za zaštitu od prasine i sa maksimalnim protokom zato se i zove "veciti filter" jer se nakon odredjene upotrebe opet pere u ulju i koristi i dalje. ako je nešto dobro za pustinju gde najgori mogući pesak leti svud uokolo zašto ne bi bio dobar za grad. postujem valentovo znanje ali mi se čini da onaj iz njegovog članka malo više vuče ka ac delko filterima(koji nisu loša marka uopšte)pozdrav
                          prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            #58
                            Jeronimo, vidje li sto pise? Samo za tvoje oci. Sjedi pa procitaj podrobno.
                            Test u kontroliranim uvjetima. K&N = PRASINA na tvom MAF sensoru i u motoru.

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #59
                              Neki tzv. suvi filtri (ulosci) su takodje blago natopljeni uljem ali i uradjeni od specijalnih modernih vlakana pa zato nije cudo sto je test pokazao to sto smo videli. Licno smatram da KN filter nije tako los mada nije bas nesto prakticno to pranje pa ponovo uljenje. Ja ga imam zato sto je situacija pod haubom slucajno to zahtevala inace bi svakako koristio originalnu kutiju sa klasicnim filtrom ako ni zbog cega drugog onda zbog smanjene buke.
                              Ima itekako nacina da se na mnogo efikasniji nacin vrsi filtracija vazduha a da materijal za filtriranje ne bude HI TECH. Npr. jaci ionizator na ulazu pre filtra itd. mada je to sve nepotrebni overkill.

                              Comment

                              • jeronimo
                                CBC Senator XXL
                                • 27.10.2005
                                • 390
                                • beograd
                                • ваз 21214-20

                                #60
                                procitao sam, koliko sam razumeo ne radi se o zvanicnom testu vec je neki entuzijasta organizovao testiranje u "laboratoriskim" uslovima kod proizvodjaca.(sta da se radi mi iz istocnog bloka smo previse sumnjicavi na tekovine kapitalistickih zemalja )kad sve ovo potvrdi laboratorija zavoda u kuznjecku rado cu se sloziti (ili bar nezavisni institut za precizna merenja u cirihu)do tad...
                                pozdrav
                                prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                                Comment

                                Working...
                                X