K&N filter i gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • captain_Proton
    CBC Član
    • 27.01.2006
    • 24
    • Zrenjanin

    #91
    >>na kolicinu vazduha ne utice, utice na kolicinu goriva

    Slazem se sa tim da filter (naravno nezaprljan) malo utice na snagu motora, nema tu dileme, ali pad pritiska utice na kolicinu vazduha jer po jednacini gasnog stanja promena pritiska povlaci i promenu gustine, ni tu nema dileme :-)

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #92
      razresili smo brojkama dilemu- filter u odnosu na leptir prakticno ne utice ni na sta, niti na snagu motora, niti na pritisak niti na zapreminu u****nog vazduha, niti na perfomanse motora na iole vidljiv/ merljiv nacin i zadrzava se u domenu mikro promena na nivou teorijskih (idealizovanih) objasnjenja.

      ostale promene temperatura vazduha, zagadjenosti vazduha ( u gradu smog), nadmorske visine i ostalo daleko prevazilaze uticaj bilo kog (cistog) filtera.

      filter ima praktican uticaj nula na perfomanse motora i koji god da se stavi ima ulogu da preciscava vazduh i nista vise.

      takodje i KN ili deseta marka.

      najprostiji moguci reality test- stoperica u ruke i merenje od 60-120 recimo sa fabrickim filterom.

      izvaditi potpuno filter i sa praznim kucistem ponoviti merenje.

      razlika je......

      manje od podeoka na stoperici, prakticno nemerljiva.

      namerno se filter proizvodi sa onoliko puta vecom povrsinom kroz koju prolazi vazduh od potrebne i zadovoljava apsolutno sve potrebe motora onaj fabricki.

      ako se zeli tjuning motora i bolje perfomanse filter vazduha je poslednje mesto kome treba posvetiti paznju, ima najmanji moguci uticaj.
      upravo oko toga je bila moja poenta, najveci tjuning je zamena filtera kada se isprlja
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #93
        ali pad pritiska utice na kolicinu vazduha jer po jednacini gasnog stanja promena pritiska povlaci i promenu gustine, ni tu nema dileme :-)
        u teoriji da.
        u praksi, ne postoji pad pritiska prostom cinjenicom da se malko mrdne desna noga i pomeri leptir koliko treba i "problem" resen
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • captain_Proton
          CBC Član
          • 27.01.2006
          • 24
          • Zrenjanin

          #94
          >>u teoriji da.
          >>u praksi, ne postoji pad pritiska prostom cinjenicom da se malko >>mrdne desna noga i pomeri leptir koliko treba i "problem" resen
          naravno, zato je tuniranje promenom filtera prakticno besmisleno, ali smo morali malo i teorije da se dohvatimo

          Comment

          • nikolans78
            CBC Senator
            • 16.03.2006
            • 277
            • Vankuver, Kanada

            #95
            sad ja jos malo da zakuvam A sta ako je leptir vec otvoren skroz pa ne pomaze mrdanje desne noge?

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #96
              Dodaš kompresor iliti turbopuhalo ili čekić i malo opališ po podu da pedala ide dalje, ako i to ne pomogne onda oturpijaš leptir da ide preko granice ili staviš granu sa promenljivim usisom ili staviš cev kao truba od gramofona ali mora biti napolju i usmerena prema napret i veličine kolko ti treba, Mislim da je optimalni prečnik oko 120 cm, može da se iskoristi tanjir od satelit antene uz minimalnu doradu opet univerzalnim latom, čekićem.... I tako, ima tu još mnogo toga ali na dalje naplaćujem savete....
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #97
                A sta ako je leptir vec otvoren skroz pa ne pomaze mrdanje desne noge?
                probas da odvezes jedno 30 minuta non stop sa potpuno otvorenim leptirom- brzo ce se pokazati koliko je leptir i dovod vazduha problem a koliko mozda sama konstrukcija/ izdrzljivost konkretnog motora.
                u praksi, malo motora se pravi fabricki da trpi duze vremena (par sati) max opterecenja bez posledica, i hipoteticki problem voznje pod punim gasom obicno se manifestuje mehanickim problemima u radu motora pocevsi od pregrevanja antifriza, ulja motora itd..

                za veci kapacitet atmo motora ima drugih efikasnijih resenja od zamene filtera. ventilski razvod na prvom mestu pruza puno toga..

                atmo motor nije bas pogodan za tjuniranje bez ulaganja truda, znanja i novcica (podosta).
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                Working...
                X