K&N filter i gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Deki
    CBC Senator XXL
    • 18.02.2005
    • 307
    • Beograd

    #16
    Stvari stoje ovako:
    Ja trenutno nemam plin na automobilu, ali razmisljam da ga instaliram.
    Sto se tice K&N induction kit filtera (pecurkica), postoje razlicita misljena o njemu, ali ja mogu pricati samo o mom iskustvu (ne misljenju vec cinjenicama). Po instaliranju K&N induction kit filtera smanjena mi je potrosnja i auto ide za nijansu bolje. Znaci, planiram da ga ostavim.
    Mene isteresuje kako na plinu spreciti eventualne detonacije i raspadanje filtera. Filter nije jeftin i nebih ga uludo bacao (cena je oko 65eura).

    Comment

    • Jovan HF
      CBC Veteran
      • 13.02.2005
      • 145
      • BGD-Karaburma

      #17
      Opaska je na mestu što se tiče kućišta mada si i ti shvatio šta sam hteo da kažem, ono što nije dobro je tvoj savet da se stavi takav filter. On SIGURNO izaziva štetu na motoru koji ide na LPG. Da li danas ili za mesec dva ali definitivno će doći do detonacije kad tad.

      Ako nisi siguran u to što kažeš, budi oprezan, neko može imati štetu na motoru.
      Znam da nije pozeljno staviti KN na LPG sistem, ali ja prvi vozim tako vec 6 meseci i skroz sam zadovoljan, samo je potrosnja malo veca znas vec zbo cega.

      On SIGURNO izaziva štetu na motoru koji ide na LPG. Da li danas ili za mesec dva ali definitivno će doći do detonacije kad tad.
      Molio bih te za objasnjenje ako nije problem zbog cega si tako siguran da ce doci do detonacije kad tad?

      poz dora!

      AUDI A3 1.8T-20V+CHIP
      www.lovatogas.co.yu

      Comment

      • Jovan HF
        CBC Veteran
        • 13.02.2005
        • 145
        • BGD-Karaburma

        #18
        Mene isteresuje kako na plinu spreciti eventualne detonacije i raspadanje filtera. Filter nije jeftin i nebih ga uludo bacao (cena je oko 65eura).
        Ako si vec odlucio da ga stavis obavezno stavi nove oreginalne svecice a nebi bilo lose i kablove meni se pokazalo bar do sad super.

        KN imas u mirjevskom bulevaru na karaburmi za 45 eura oreginal americki pecurka.

        A cekamo od dore strucno objasnjenje!

        pozdrav!!!

        AUDI A3 1.8T-20V+CHIP
        www.lovatogas.co.yu

        Comment

        • sri98
          Admin od Trpeze
          • 24.10.2004
          • 7262
          • Republic of Konjarnik
          • Toyota Corolla E 210

          #19
          Originally posted by Deki
          Stvari stoje ovako:
          Filter nije jeftin i nebih ga uludo bacao (cena je oko 65eura).
          Moze da bude i preko 100e. Kupuje se prema modelu auta i motora, a cena moze da bude i +/- 40%.
          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            ali ja mogu pricati samo o mom iskustvu (ne misljenju vec cinjenicama). Po instaliranju K&N induction kit filtera smanjena mi je potrosnja i auto ide za nijansu bolje.
            sjajno, odavno nisam sreo nekoga ko ima direktna fakta sa svog auta u vezi KN filtera.
            koja je pre ugradnje KN filtera bila potrosnja u l/100km i u gramima po kWh razivjenog efekta. jos bolje ako imas merenu krivu u grafickom obliku pa posalji.

            i koliko je to za nijansu ide bolje, kada se prebaci u brojke ?

            a pre bilo svega, koji auto i koji motor je u pitanju.

            veoma me zanimaju tvoji podaci da ih uporedim sa podacima sa merenja na jednom drugom autu, radi analize i saznanja novih pojedinosti oko KN i slicnih tipova filtera.

            jos nesto, da li ste merili promenu pritiska u usisnoj cevi u mmH2O pre i posle ugradnje KN filtera ?
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sri98
              Admin od Trpeze
              • 24.10.2004
              • 7262
              • Republic of Konjarnik
              • Toyota Corolla E 210

              #21
              Ja sam primetio najvecu razliku u zvuku (k'o da imam jedno 40ks vise). Potrosnja i performanse su otprilike iste, samo sto se auto radije odaziva. U sustini nista bitno sem zvuka. Pravi efekti bi se pokazali uz promenu grane, ECU...
              Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Originally posted by Deki
                Stvari stoje ovako:
                Ja trenutno nemapm plin na automobilu, ali razmisljam da ga instaliram.
                Sto se tice K&N induction kit filtera (pecurkica), postoje razlicita misljena o njemu, ali ja mogu pricati samo o mom iskustvu (ne mosljenju vec cinjenicama). Po instaliranju K&N induction kit filtera smanjena mi je potrosnja i auto ide za nijansu bolje. Znaci, planiram da ga ostavim.
                Mene isteresuje kako na plinu spreciti eventualne detonacije i raspadanje filtera. Filter nije jeftin i nebih ga uludo bacao (cena je oko 65eura).
                Ja ne znam kako bi se ta kombinacija izvela. Kad jednog dan na kukovo leto bude napravljen motor samo na gas onda će biti moguće verovatno sve kombinacije.
                Dotle je bitno da na postojeći sistem stvlaja strano telo koje nije fabrički predvidjeno. Zato se to zove konverzija na LPG. Pošto je to kompleksna radnja koja zahteva neke promene postoje i neka pravila koja treba da se poštuju. Jedno od njih je da protok vazduha mora biti u odredjenim granicama. KN filter nije u tim granicama.

                Ako neko ne želi da izgubi nešto od performansi ili da napravi neki kompromis u odnosu cena, ugodjaj, kvalitet, ne treba da ugradjuje gas.

                Ne može ništa na silu ja bi to i to pa mora tako. Može sve ali to onda košta i pitanje je da li je investicija opravdana.

                Uglavnom, treba se držati preporuka proizvodjača opreme i servisa.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Deki
                  CBC Senator XXL
                  • 18.02.2005
                  • 307
                  • Beograd

                  #23
                  Za Brick-a

                  U pitanju je Fiat Bravo 1.6 16v (74kW)

                  Sto se K&N tice:
                  Potrosnja pre ugradnje KN filtera bila je 10,3 l/100km, posle 9.5 l/100km.
                  Merenu krivu u grafickom obliku nemam.
                  Auto za nijansu bolje povlaci, ali to je subjektivno i nije mereno.

                  Sto se tice merenja, bilo kakvih, uvek sam raspolozen i mozemo otici gdegod, kadgod i premeriti stagod pozelis. e-mail imas javi se.

                  Comment

                  • Deki
                    CBC Senator XXL
                    • 18.02.2005
                    • 307
                    • Beograd

                    #24
                    Za Dora-u

                    Hvala na odgovoru.
                    Znaci preporuka je da K&N ide napolje ako plin ide unutra.

                    Sta se desava sa chip tuningom, mora li i chip napolje, originalni chip nazad, pa tek onda plin.

                    Mozda bi trebalo ovo postaviti kao nov topic.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Originally posted by Deki
                      Za Dora-u

                      Hvala na odgovoru.
                      Znaci preporuka je da K&N ide napolje ako plin ide unutra.

                      Sta se desava sa chip tuningom, mora li i chip napolje, originalni chip nazad, pa tek onda plin.

                      Mozda bi trebalo ovo postaviti kao nov topic.
                      Tvoj komjuter i dalje odradjuje sve oko paljenja, regulacije lera i ostalog na motoru. Samo se gorivo zamenjuje u jednom trenutku. AKo to sve sad radi lepo i stablno neće praviti problema ni sa gasom.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        Poslao: 30 Mar 2005 12:27 Naslov:

                        --------------------------------------------------------------------------------

                        Za Brick-a

                        U pitanju je Fiat Bravo 1.6 16v (74kW)

                        Sto se K&N tice:
                        Potrosnja pre ugradnje KN filtera bila je 10,3 l/100km, posle 9.5 l/100km.
                        Merenu krivu u grafickom obliku nemam.
                        Auto za nijansu bolje povlaci, ali to je subjektivno i nije mereno.

                        Sto se tice merenja, bilo kakvih, uvek sam raspolozen i mozemo otici gdegod, kadgod i premeriti stagod pozelis. e-mail imas javi se

                        da li to znaci da nikakvih fakta i nema, i da je sve odokativna procena ?

                        cime je merena potrosnja pre i posle zamene filtera ?

                        razlika od skoro litar je ogromna i prakticno nemoguca usled filtera kao uzroka jer na svim merenjima raznih auta do sada stanja
                        A ima fabricki filter
                        B nema nikakva filter
                        C ima KN ili slican filter

                        se razlikuju od 0,5 do 2,0 % promene potpritiska u usisnoj grani a time i promene potrosnje goriva dok u tvom iskustvu navodis promenu oko 10% sto je 5 puta veca razlika.

                        mislio sam da je izvrseno neko merenje sa brojkama pa da se uporede fakti, sto se mene tice ja nisam zainteresovan za merenje, niti znam gde bi u ovoj zemlji moglo da se uradi.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #27
                          Sta se desava sa chip tuningom, mora li i chip napolje, originalni chip nazad, pa tek onda plin.

                          Mozda bi trebalo ovo postaviti kao nov topic.
                          Chip tuning koji se kod nas vrshi, najvecu promenu pravi u vremenu otvaranja benzinskih brizgacha, pa to moze da ima uticaja ako bi se odlucio za sekvencijalni sistem.
                          Tvoj auto je sa alu usisnom granom tako da cesh verovatno izabrati lambda kontrolu pa chip bez problema moze da ostane.

                          Shto se tiche K&N filtera, nije preporuka da se na LPG vozi sa njim, mada i to nije neizvodljivo. Da bi mogao da ostane u funkciji na LPG-u morao bi da se smanji difuzor u meshachu, shto za rezultat daje samo "zvuk", bez ikakvog poboljshanja performansi.
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #28
                            Pa da Ivane, ali bi prvo morala da se vrse merenja ili da se proba i proba dok se ne dobije rezultat. Vidis da ne shvataju zasto KN nije preoporucljiv kao jednostavna zamena fabrickog filtra. KN i slicne stvarcice nisu uzaludni proizvodi ali gde ih i kada koristiti to je druga stvar. Poenta je da ne treba tek tako narusavati fabricki proracunat balans jer je potrebno da podpritisak u celom dijapazonu obrtaja bude odgovarajuci sto je isto nista drugo nego kompromis fabrickih inzenjera. Kad se to sve poremeti ja ne znam zaista sta tu moze da se dobije u smislu povecane snage kad motor ne povlaci gorivo kako treba (ne stvara dovoljan vacuum). A zvuk ima. To da, kao Saabov Ford bez auspufa. Ne mogu da verujem da nam Saabo jos nije zalepio "muzicki materijal".

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #29
                              Poenta je da ne treba tek tako narusavati fabricki proracunat balans jer je potrebno da podpritisak u celom dijapazonu obrtaja bude odgovarajuci sto je isto nista drugo nego kompromis fabrickih inzenjera

                              To sam upravo i rekao u predhodnom postu.

                              K&N filter zbog manje gustine omogucava motoru bolji dotok vazduha, ali samim tim smanjuje podpritisak u tom delu plenuma. Smanjenje podpritiska onemogucava rad standardnim plinskim sistemima koji upravo na taj nachin i funkcionishu. Zato je potrbno napraviti vecu redukciju od propisane u samom meshachu i opet smo na istom.

                              No da ne duzimo. K&N filter i LPG ne idu zajedno. LPG sistemi se ne prave da bi se dobilo na performansama, vec je tu ekoloshki i ekonomski aspekt (u nashoj drzavi trenutno presudan). Ako neko trazi poboljshanje performansi svoga auta, bolja je varijanta da stavi jachi motor ili kupi auto sa jachim motorom pa ce rezultati i voznje na LPG biti znatno bolji.
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              • Uros Piperski
                                CBC Senator XXL
                                • 31.01.2005
                                • 2978
                                • Beograd

                                #30
                                Otvoren filter smanjuje podpritisak izmedju leptira i filtera, zar ne?
                                Nekoliko stvari mi tu nije jasno... Ako plin radi uz pomoc te depresije (ako ga taj podpritisak i****va iz isparivaca) cemu onda mikser?
                                Zar nije mikser tu da smanjenjem precnika izazove povecanje brzine i samim tim pad pritiska, lokalno - u samom mikseru? I taj podpritisak u samom mikseru bi trebao da i****va plin, a ne podpritisak koji se nalazi u ostatku u**** do filtera.
                                Gde gresim?


                                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                                Comment

                                Working...
                                X