60 startnih brojeva sam video... ne znam da li ih je zaista toliko bilo... ali ~60 je bilo po kolima ispisano......
Bilo je preko 80 startnih brojeva
Originally posted by JaMaL
to nije malo da se izdeli na manje klasa... i da bude fer borba... ne moze niko da mi kaze da fwd i rwd startuju isto...i da imaju iste sanse... to moraju biti odvjene klase.........
Ne moraju...zato se i vozi po sekundama
Originally posted by JaMaL
a ameri imaju dobar princip, koji bi realno mogli da usvojimo... pwr... power to weight ratio za amatere... ako vec kazete da smo amateri... dakle broj konja i tezina kola i ide u jednu klasu... pa bilo koje vreme da napravi... to je tek dokaz spremljenosti automobila i vozaca...
Ocigledno ti mnoge stvari nisu jasne i vrlo slabo si upoznat sa koliko je cega potrebno za koliko sekundi.
Ovo sto spominjes nema teorije da moze jer pola njih ne zna koliko im auto ima konja a i to im se menja iz dana u dan.
Originally posted by JaMaL
ok je to sto ti ljudi "steluju" kola za odredjeno vreme... mada ja mislim da je sve to veliki bs... gubi se poenta cele manifestacije... nije poenta ko bolje pusti gas... da se ne lazemo moze i komp onda da se nasteluje da koci umesto mene... i da meri predjeno rastojanje... i da uvek imam auto koji vozi xx.01 nije to frka, malo software-a i radice... ali u cemu je caka...
Opet ponavljamo niko u finalu nije steloao vreme, nego pun gas
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
I mogu da ti garantujem da nema nikakve shanse, i u to sam spreman da stavim pare, da izvezesh 2 puta za redom auto potpuno identichno, u hiljaditu, pogotovo sa reaction time-om, zato se automobili i shteluju da idu brze od indeksa klase.
To jeste sigurno... nije sporno...
moj jedini problem jeste tim probijanjem klasa koje su preblizu i nedostatkom diskvalifikacije istog... odnono izbacivanje takmicara koji su mogli da se plasiraju bolje ali su ispali od nekoga ko je igrao na sigurno samo da bi stigao do plasmana... sigurnost je nesto sto nepostoji u ovome i takva vrsta kalkulacije je po meni veoma necasna... i nefer prema sporijim takmicarima... takvo ponasanje moralo bi biti sankcionisano...
da se bar pomere na 2 sek razmaka... i probijanje znaci zbogom... to bi bilo fer... smanjilo bi zelju za taktiziranjem jer bi povecalo rizik od diskvalifikacije... bilo bi vishe fer prema ljudima koji su prvi put tu... odnosno i amateri bi dobili neku sansu... bar u sporijim klasama... kad neko stigne do 12+ vishe nije amater odavno...
npr... sve ispod 13 da se zadrzi i dalje princip 1 sek... [10-11, 11-12, 12-13] i probijanje je zbogom... nema dizanja u vishu... ako vozis 13.1 i dalje se bodujes za 12-13 klasu samo si mnogo los... to je to... ako odes u 11... zbogom... boduje se samo vreme bez reakcije i to je to...
a 13-15, 15+ i gotovo... veca konkurencija vishe ljudi koji vezbaju pravilan start i zagrevaju gume i biraju gorivo... itd... veci nivo takmicarskog duha...
16+ moze da vozi vecina danasnjih standardnih kola tako da ne vidim poentu za tom klasom... 2001 stock audi a4 1.8t vozi 15.8 a to vec nije nedostizan auto za vecinu ljudi koji zele da se takmice u ovome... sa malo filtera, guma i goriva moze i bolje... boost controller... dakle dobijamo nesto zanimljivo...
ok priznajem da je pwr ideja losha jer mi nemamo drag strip koji bi to pred trku izmerio... kao sto oni imaju...
ne znam... mislim samo da postoji veliki prostor za unapredjivanje ove narodne atrakcije i da to sve preraste u pravi sport kod nas... sto jos uvek nije definitivno... ima potencijala ali sa ovakvom inicijativom... veoma tesko... necu pominjati organizaciju dogadjaja i ovog i drugih u nasoj zemlji... dovoljno je reci da ne doprinosi nicemu korisnom... nisam bio u bivsim republikama pa ne mogu da tvrdim... ali kod nas je kriminal.
Vuk20vt koji auto vozis ? pitam iz radoznalosti.... hvala!
Crna sierra cosworth.
Originally posted by 24v
Sve je ovo OK samo mi se ne svidja to finale sa dozvoljenim probijanjem!
Sale, ideja je da se borish u finalu i da imash malo fore kada si vec doshao tu, a ne da probijesh i onda da neko ko se nije ni borio dobije prvo mesto. Zato su dali malo fore.
"Gledao sam to, ali jedino se ovaj sa kupeom zaista trkao. Ide 250 kmh u repu Bentlija, suvozac govori: "uspori uspori", a vozac "zezanje brate , zezanje" i jos prica kako mu kocnice bas i nisu nesto"
Takva su pravila tu već godinama - bolja nemamo. Ni meni nisu savršena, ali pošto bolja nisam smislio, držim jezik za zubima.
Zna se to odavno da to nije trkanje punim gasom, nego iskustvom i osećajem.
Ne vidim drugi način da više ljudi bude u nekoj takmičarskoj priči.
Samo što bi ja malo poštrio pravila. Nema probijanja klase, odma disq. I ako imaš vreme manje od klase bez reakcije, odma disq... pa da se makar to gađanje klase svodi na doziranje gasa i kočenje, a ne čekanje na startu.
Ccc,pa ti si decko u sve upucen,sve znas...
Nemoj bez razloga otkrivati rupu na saksiji posto je to odavno vec neko izmislio pre tebe vec pricaj kao normalan covek ukoliko mozes to nekad da budes!?
Ako se kaze rec trka onda se tu podrazumeva da je nesto dovedeno do maksimalnog iskoriscenja,a ne da tu treba biti takticar.
Lepo je to sve videti,cuti itd. ali totalno je glupo da se manipulise vozilima u smislu doziranja gasa jer to vec nije trka nego borba za uzimanje nagrade
Najcrnje je od svega toga sto se u toj borbi zaboravi i na prijatelje i na bracu,sestre....i pocne da se razmislja samo o tome kako cu biti prvi i uzeti 500eur!,koje su ziv qrac od para u odnosu na to kakvog "drugara" mozes izgubiti. Najgore od svega jeste sto je ovo zaista ziva istina ali ne bih sad navodio nekoliko primera koje sam cuo za vreme trajanja "trke".
Yebo ja ovakvo "trkanje"....
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Aj malo oladite strasti bez ličnih kvalifikacija, može rasprava ali bez ekstremiteta.
Recimo da organizujemo trke na 40 metara ali za taćno 10 sec, mora da se prodje. Višak ili manjak vremena se negativno boduje
@ Za Vuka
I samo josh zelim da kazem da shto se tiche toga da automobili koji su pobedili voze daleko brze od svoje klase, ni to nije istina. U klasi 16 je pobedio Marko, chija kalibra je napravila do sada najbolje vreme 15.5 shto je idealno vreme za klasu 16 i pretanko za klasu 15. Ticbra je osvojio klasu 15, najbolje vreme koje mu je auto ikada napravio je 14.5. Ista pricha vazi kao i za Marka. U klasi 14 je pobedio Frenki, najbolje vreme koje je napravio auto na kvalifikacijama je bilo 13.5. Opet ista pricha. U klasi 13 je pobedio Broz, najbolje vreme koje je auto ikada napravio je 12.5... Takvi automobili nisu debelo iznad svoje klase nego su taman nashtelovani za svoju klasu
O tome se radi, pola sekunde nije mnogo, pa mnogi bi dali nogu za pola sekunde
Neko ko ima auto za 15.002 ne ma šta da traži u klasi 15 a to mu je krajnji domet. I ono probam auto pa da se navežbam izbacim dva timska konkurenta usput
Samo konstatujem da je loš sistem, da li ima bolji ne znam, da napravim bolj ineznam.
Normalno da se kalkuliše pa to radi i formula jedan sa zaustavljanjem dva ili tri puta, ove ili one gume a da ne pričamo da klupski kolega ukoči tri metra pred cilejm da drugi prodje prvi, ali ono su pare bre...
Ja sam majstor i mogu da pretpostavim koliko ste svi uložili truda i novaca u ta auta, posle kažu auto od 3 soma evra a par iljada sati rada i benzian na probe ništa... Zato mislim da je mizerna nagrada da bi se ovako vozilo i ovoliko kalkulisalo i sasvim je normalno da će neko ko je učestvovao na više takvih trka imati više iskustva, manje adrenalina u glavi i mnogo veće šanse da pobedi u kalkulisanju jer trkanje nije svakako...
Bez više učesnika nema većih nagrada a ovako sumnjam da će se ikad pojaviti 300 takmičara. I ak ose pojavi opet će oni jači poizbacivati one slabije i nikom ništa. Zato bar diskvalifikacija za probijanej klase ili bar nema promena klase na dole pa se vozaj.
O tome se radi, pola sekunde nije mnogo, pa mnogi bi dali nogu za pola sekunde
Neko ko ima auto za 15.002 ne ma šta da traži u klasi 15 a to mu je krajnji domet. I ono probam auto pa da se navežbam izbacim dva timska konkurenta usput
Pretpostavljam da to znachi da mi ne verujesh, ali je meni ovo zaista prva trka sa ovim kolima, shta vishe slozio sam auto u kasnim nocnim satima u petak, i zaista sam ishao u 15 da bih se vozao. A konkurente sam izbacivao usput. Probio sam klasu kada sam naishao na timskog kolegu, shto odgovara na prethodni post koji kaze da se koljemo medjusobno za nagradu. Ne treba verovati tim prichama.
Nazalost takmichara nema kod nas i ja zaista ne znam razlog. Sledece nedelje idemo u Rijeku, i tamo se ochekuje izmedju 150 i 200 takmichara. Meni je potpuno antno bilo proshle godine kada se prvog dana prijavilo 80-ak takmichara, a drugog dana svega 60-ak, a chak se nije pojavio ni jedan od pobednika iz prethodnog dana. Vremenski uslovi su bili odlichni, trka savrsheno organizovana, a opet je doshlo vishe vozacha iz inostranstva nego iz nashe zemlje. Ja ne znam shta je u pitanju, ali mislim da nisu ni vremenski uslovi ni otkazivanje trke presudni za mali broj takmichara.
"Gledao sam to, ali jedino se ovaj sa kupeom zaista trkao. Ide 250 kmh u repu Bentlija, suvozac govori: "uspori uspori", a vozac "zezanje brate , zezanje" i jos prica kako mu kocnice bas i nisu nesto"
prva je nedostatak sponzora i nagrada... jer ako si ti dosao da spalis pare kroz svoj auto... koje kapiram da ti nisu pale sa neba... zelis nesto zauzvrat... dakle neces dobiti bistu niti spomenik... od emisije na tv-u i slave nema nista... ostaje ti samo da se nadas materijalnoj nagradi... tih 500e je realno smesno... gorivo + 2 gume su skuplje od toga...
dakle nedostaju pravi sponzori u ovom sportu... zasto... mogu ja to da ti kazem... ja sam organizovao dosta turnira i raznih takmicenja... ne u auto sportu ali sto da ne... princip je isti... samo kad imam veliki nagradni i reklamni fond imam i ucesnike... i samo gde se ne probija satnica i gde je takmicar ispostovan od strane mene kao organizatora i sponzora kao davaoca nagrade to je nekada zazivelo... ali poenta je u tome sto na svakom takmicenju u srbiji veci deo nagrada ode organizatorima ili sponzorima u dzep... zato sam i prestao sa celom pricom... 20% budzeta koji se dobije od firme iz inostranstva ode u takmicenje... sve ostalo je nekome ovde ko je predstavnik ili regionalni direktor ili sta god ode u dzep... da ne kazem u nov auto...
dakle ja dovedem 80 ljudi... koji se biju za stvar manje vrednu od njihobog puta do ovde... to ne stima... razumes...
neozbiljnost je velika ovde... i to ce nas uvek pratiti... bar jos par godina dok se neke stvari ne rese na nivou zakonske regulative... ako se i tada rese...
a sto se probijanja klase tiche... pogledaj ovaj timeslip... ima ih jos milion takvih... ja ne vidim ovde pola 0.6-0.7 razlike a vidi broj runova... dakle cekao je debelo tokom celog dana da odvoza ovo... a ne razlikuju mu se nesto RT i ET drasticno... i naravno samo se ET racuna... a tek pogledaj klasu u kojoj se vozi... 2.0 N/A i sve ide tu...
Bilo kako bilo i ja da kazem koju. Pre svega da cestitam fightersima posao odradjen extra!
Cestitke OPELIMA Ticbri, DTI, i ostalima definitivno ce biti mnogo tesko tu nijansu izmedju gsi-ja i gti-ja da preskocim, ali nastavljam istim tempom ka tom cilju
Organizaciju necu da spominjem jer smo to vec svi apsolvirali.
I neku rec o mom ucestvovanju, GTI je odrdio posao koji sam od njega ocekivao, vreme na treningu 14.9 a na trci 14.7 s te strane ja sam prezadovoljan jer kao sto svi ipak je to GOLF.....
Samo sebe kritikujem sto nisam na trningu jos cekao na startu nego sam najario auto koliko moze da ide i naravno upao 15 klasu gde nas je bilo cak oko 30 kola, Bilo kako bilo prvi krug sam bio Lacky Winner, drugi krug sa type R i to je to od Bgd-a ove godine.
Ostaje da se malo bolje oranizujem za Banja luku.......
Pravila su pravila, ako se ne trkas, sta imas da se bunis (ne mislim na nikoga licno), svaka diskusija na tu temu je uzaludna. Postoje i bolji zakoni o saobracaju pa ces morati da postujes bas ovaj koji ti se ne svidja, isto je tako sa pravilima 402-jke. . .
Sa ovim pravilima nema price o profesionalnom sportu. Kada budem video klase po pogonu i kubikazi, moci cemo da pricamo o pravim trkacima i jos boljim vozilima, dotle je ovo apsolutno amaterska prica, sa amaterskim pravilima. Ja samo kazem da ako se vec vozi amaterska trka onda bi pravila trebala da obezbede fer takmicenje. A ljutnje ne sme da ima, jer ko se ljuti....
To i nije profesionalni sport nego amaterski. Ko voli pravila RWD FWD I 4WD ima KING OF EUROPE pa nek proba tamo
Takva su pravila tu već godinama - bolja nemamo. Ni meni nisu savršena, ali pošto bolja nisam smislio, držim jezik za zubima.
Zna se to odavno da to nije trkanje punim gasom, nego iskustvom i osećajem.
Ne vidim drugi način da više ljudi bude u nekoj takmičarskoj priči.
Samo što bi ja malo poštrio pravila. Nema probijanja klase, odma disq. I ako imaš vreme manje od klase bez reakcije, odma disq... pa da se makar to gađanje klase svodi na doziranje gasa i kočenje, a ne čekanje na startu.
Ccc,pa ti si decko u sve upucen,sve znas...
Nemoj bez razloga otkrivati rupu na saksiji posto je to odavno vec neko izmislio pre tebe vec pricaj kao normalan covek ukoliko mozes to nekad da budes!?
Ako se kaze rec trka onda se tu podrazumeva da je nesto dovedeno do maksimalnog iskoriscenja,a ne da tu treba biti takticar.
Lepo je to sve videti,cuti itd. ali totalno je glupo da se manipulise vozilima u smislu doziranja gasa jer to vec nije trka nego borba za uzimanje nagrade
Najcrnje je od svega toga sto se u toj borbi zaboravi i na prijatelje i na bracu,sestre....i pocne da se razmislja samo o tome kako cu biti prvi i uzeti 500eur!,koje su ziv qrac od para u odnosu na to kakvog "drugara" mozes izgubiti. Najgore od svega jeste sto je ovo zaista ziva istina ali ne bih sad navodio nekoliko primera koje sam cuo za vreme trajanja "trke".
Yebo ja ovakvo "trkanje".... [/quote:3byprz3x]Sta ti blejis kad se nisi ni trkao
Comment