prva je nedostatak sponzora i nagrada... jer ako si ti dosao da spalis pare kroz svoj auto... koje kapiram da ti nisu pale sa neba... zelis nesto zauzvrat... dakle neces dobiti bistu niti spomenik... od emisije na tv-u i slave nema nista... ostaje ti samo da se nadas materijalnoj nagradi... tih 500e je realno smesno... gorivo + 2 gume su skuplje od toga...
Josh jedna od stvari koja je pravedna kod ovakvih pravila je da od ucheshca vozacha zavisi visina nagrade. Sve kotizacije, prigovori i kazne idu u nagradni fond i 100% tih para se deli na pobednike klasa. Zato je kod nas nagrada za prvo mesto iznosila oko 500 evra, a u Zagrebu proshle godine oko 1200.
Originally posted by JaMaL
a sto se probijanja klase tiche... pogledaj ovaj timeslip... ima ih jos milion takvih... ja ne vidim ovde pola 0.6-0.7 razlike a vidi broj runova... dakle cekao je debelo tokom celog dana da odvoza ovo... a ne razlikuju mu se nesto RT i ET drasticno... i naravno samo se ET racuna... a tek pogledaj klasu u kojoj se vozi... 2.0 N/A i sve ide tu...
Niko nije ni pominjao tolike razlike izmedju voznji. Ukoliko ti u klasi 15 dodje protivnik koji je probio iz 16 i ide 15.8, tebi je savrsheno dovoljno da budesh ispred njega sa vremenom 15.75, i toliko i vozish da ne bi forsirao auto. Mada naravno uvek postoje i oni koji namerno voze slabiju klasu, iz svojih razloga.
"Gledao sam to, ali jedino se ovaj sa kupeom zaista trkao. Ide 250 kmh u repu Bentlija, suvozac govori: "uspori uspori", a vozac "zezanje brate , zezanje" i jos prica kako mu kocnice bas i nisu nesto"
Josh jedna od stvari koja je pravedna kod ovakvih pravila je da od ucheshca vozacha zavisi visina nagrade. Sve kotizacije, prigovori i kazne idu u nagradni fond i 100% tih para se deli na pobednike klasa. Zato je kod nas nagrada za prvo mesto iznosila oko 500 evra, a u Zagrebu proshle godine oko 1200.
Ovde po meni postoji jedan problem. Nagrade bi morale da se mnoze sa nekim koeficijentom po klasama.
Ne moze onaj u 16 klasi sa obicnim Audijem A3 1.8T da uzme 500eur i onaj kadet u klasi 11 da uzme isto 500eur
Trebalo je da bude na pr.
16- 300eur
15- 400eur
14- 500eur
13- 600eur
12- 700eur
11- 800eur
Time bi se takodje jednim delom izbeglo taktiziranje klasa jer bi tezio da ides u visenagradjenu klasu.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Stvar je u tome shto je, uprkos chinjenici da je onaj iz klase 12, 11 ili 10 ulozio nemerljivo vishe para u svoj auto, on imao samo jednu ili dve voznje do prvog mesta, a na posecenijim trkama u klasama 16, 15, 14 imash po 40 parova, znachi potroshish ceo rezervoar dok dodjesh do finala, pa onda jedno kompenzuje drugo.
"Gledao sam to, ali jedino se ovaj sa kupeom zaista trkao. Ide 250 kmh u repu Bentlija, suvozac govori: "uspori uspori", a vozac "zezanje brate , zezanje" i jos prica kako mu kocnice bas i nisu nesto"
Mene zanima dali se M3 Aero pokvario pa nije vozio kvalifikacije a ni trku.Jer ipak smo svi cekali taj famozni Beograd da vidimo azdaju u punom svetlu a ono prcc...
O tome se radi, pola sekunde nije mnogo, pa mnogi bi dali nogu za pola sekunde
Neko ko ima auto za 15.002 ne ma šta da traži u klasi 15 a to mu je krajnji domet. I ono probam auto pa da se navežbam izbacim dva timska konkurenta usput
Pretpostavljam da to znachi da mi ne verujesh, ali je meni ovo zaista prva trka sa ovim kolima, shta vishe slozio sam auto u kasnim nocnim satima u petak, i zaista sam ishao u 15 da bih se vozao. A konkurente sam izbacivao usput.
Ma ne, nije neverica nego konstatacija, ti vežbaš a usput izbacuješ ljude koji vežbali ne vežbali imaju taj domet. To deluje malo sumorno za njih, bar bi na mene delovalo i tera te da praviš jači auto pa ponda imaš isti problem u sledećoj klasi pa tako redom a za to tako redom nemaju svi para.
Zato je malo ljudi, šta god radiš popušiš Daklem niej prozivanje nego razmišljanej šta mali Perica misli oko toga da vidi jednog dana 300 auta i da to traje ceo dan. Onda će biti para, sponzora i zabave.
Preterali s tim nacinom razmisljanja "takva su pravila i to je to..."
Svaka pravila se mogu promeniti, neka lakse, neka teze. Ova pravila nije doneo Bog, NATO, MOK, STO, FIA, Vlada Srbije, Ministarstvo Sporta, AMSS ili ne znam vec kako bitno i nedodirljivo telo (a i kod njih mogu da se menjaju pravila) vec neka grupa gradjana koju svi manje vise poznajete i koji su amateri kao i vi. Kada se stvori kriticna masa da se neka norma promeni ili ako postane besmislena onda se norma menja...i iranske muftije promene odluku, mozete i vi
Ovakva pravila vam obezbedjuju permanentni amaterizam i samozadovoljstvo unutar par "ekipica'...ali sponzore to ne interesuje, kao ni siri krug ljudi, pa ce cela prica lagano da vam odumire dok ne dodjete na nivo da na drag dodju ljudi koji se svi medjusobno poznaju.
Ako je to ono sto zelite (a podsvesno zelite mada ne biste to priznali), onda nemojte da se zalite na slabu organizaciju i sto manje ljudi dolazi - ne ide to jedno s drugim.
Nazalost, uvek u zivotu, dok jednom ne smrkne drugom ne svane, I ja sam bio pochetnik i gubio i pravio greshke, ali nisam odmah odustao.
"Gledao sam to, ali jedino se ovaj sa kupeom zaista trkao. Ide 250 kmh u repu Bentlija, suvozac govori: "uspori uspori", a vozac "zezanje brate , zezanje" i jos prica kako mu kocnice bas i nisu nesto"
Preterali s tim nacinom razmisljanja "takva su pravila i to je to..."
Svaka pravila se mogu promeniti, neka lakse, neka teze. Ova pravila nije doneo Bog, NATO, MOK, STO, FIA, Vlada Srbije, Ministarstvo Sporta, AMSS ili ne znam vec kako bitno i nedodirljivo telo (a i kod njih mogu da se menjaju pravila) vec neka grupa gradjana koju svi manje vise poznajete i koji su amateri kao i vi. Kada se stvori kriticna masa da se neka norma promeni ili ako postane besmislena onda se norma menja...i iranske muftije promene odluku, mozete i vi
Ovakva pravila vam obezbedjuju permanentni amaterizam i samozadovoljstvo unutar par "ekipica'...ali sponzore to ne interesuje, kao ni siri krug ljudi, pa ce cela prica lagano da vam odumire dok ne dodjete na nivo da na drag dodju ljudi koji se svi medjusobno poznaju.
Ako je to ono sto zelite (a podsvesno zelite mada ne biste to priznali), onda nemojte da se zalite na slabu organizaciju i sto manje ljudi dolazi - ne ide to jedno s drugim.
Predlog?
"Gledao sam to, ali jedino se ovaj sa kupeom zaista trkao. Ide 250 kmh u repu Bentlija, suvozac govori: "uspori uspori", a vozac "zezanje brate , zezanje" i jos prica kako mu kocnice bas i nisu nesto"
Starce...i jeste poenta da se svi poznaju i navijaju jedni za druge.
Inace sto bih dolazio da gledam neciji tamo auto kako ubrzava, oticicu pokraj autoputa i gledati kako vozila prolaze.
Ne mislim da je bilo malo automobila, bilo je malo ljudi za Beograd, nikada necu zaboraviti prvu godinu u Batajnici. Ali meni odgovara da ne dodju ljudi koje to stvarno ne zanima kao na bataji.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Ono najvaznije promena nacina razmisljanja - ona ce doneti promenu na bolje...
Stimulisite profesionalniji pristup - znaci NE razmisljanje "daj da sklopim nesto za 3 soma, pa da zeznem onog u Porsche-u od 150 soma" - vec jednostavno "daj da napravim najbrzi moguci auto koji mogu". Tako cete iz kompleksaskog miljea uskociti u nacin pozitivni nacin razmisljanja i delanja.
Ne razmisljanje "daj da se vozimo u slicnim klasama da bi u ekipi mogli da se zezamo i da se niko ne naljuti sto je mnogo sporiji", vec "pravim auto za sebe i oduvacu vas" - to je maska zato sto se plasite konkurencije sto je besmisleno. Besmisleno je zato sto se koljete za 500 evra, a ovde ste kao ekipa...u stvari svi vi volite da pobedite - naravno...ali ne volite konkurenciju. To je ono sto cini besmisao takvog nacina razmisljanja. Ne shvatate da bez konkurencije necete nista napraviti i napredovati. "Umrecete" u svom malom rezervatu okruzeni grupicom fanatika koji vas tapsu po ramenu posle trke i slihtaju se nekima. Bolje onda napravite versku sektu - kreativnije je.
Plasite se da ce sve to postati mnogo skupo - hoce, postace skuplje...ali dotle onaj koji je dobar dobice sponzora, a onaj koji nije neka menja nesto kod sebe ili da batali.
Kada dodje taj trenutak da drag postane mnogo ozbiljniji onda dolazi do problema da postane skup za pocetnika - to se lepo da resiti, ni to ne mora da vas plasi.
Bavite se tim sportom zato sto zelite da se njime bavite i da budete najbolji u tome, a ne zato sto nesto drugo ne mozete ili niste mogli da uradite, pa vam je ovo pribeziste za neispunjene snove. Ako neko zeli da se bavim ozbiljnijim i zahtevnijim trkama ovo mu moze biti polazna osnova i to tako treba shvatiti
U tehnickom smislu - promenite pravila (saslusajte predloge + medjunarodna iskustva), obilazite sponore kada napravite ozbiljnu pricu, napravite neku perspektivu tim sponzorima koji nece da daju pare zato sto nekog od vas znaju vec zato sto hoce da imaju neku korist. Potpuno je moguce ocuvati uravnotezenost klasa i sa takvim pristupom.
Ovo je ako zelite nesto da menjate - mozete i da ne menjate i to je ok.
Necu ulaziti u ovu prichu, iako ima takvih o kojima govorish, bar shto se tiche mene nishta od ovoga nije istina.
"Gledao sam to, ali jedino se ovaj sa kupeom zaista trkao. Ide 250 kmh u repu Bentlija, suvozac govori: "uspori uspori", a vozac "zezanje brate , zezanje" i jos prica kako mu kocnice bas i nisu nesto"
To....mislim jedna trka u 2 godine i to jedva organizovana.
Onaj dan umalo zapocne ilegalni drag, u fazonu, vi nama ni ne trebate mi smo sami svaki dan organizovali bez vas.....
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Vuce, prica nije personalna vec sistemska. Nije poenta da se neko tu prepoznaje, vec da se promeni pristup. Sigurno da ima tu ljudi koji ne razmisljaju luzerski, ali sa ovakvim sistemom samo ce izpucati entuzijazam SVIH nizasta.
Zamisli neki provincijski fudbalski klub - ti si talentovani igrac, hoces da napredujes, da se prodas nekom vecem timu...ali predsednik kluba, trener i vecina igraca jedino sto zele je da opstanu u ligi, da pobede klub iz susednog grada zbog komsijske sujete, eventualno da izvuku bod na strani, a kada dodju u Beograd da igraju protiv Zvezde ili Partizana odseku im se noge. Uz to, ako bi hteli da napreduju morali bi da anagazuju vise ljudi, skupljeg trenera, a to kosta...mora se igrati vise utakmica, a jedva placaju i ovog autoprevoznika za ovoliko utakmica... Jel` to sredina u kojoj neko moze da napreduje ili je osudjen na tavorenje?
Uostalom, da je tako kkao sam napisao govori i praksa...ovo sto sam napisao je komentar na postojece stanje i vasa misljenja o tome - nisam predvidjao sta ce biti, pa kao sada nesto drzim predavanje. Posto se u zivotu bavim nekim vrstama upravljanja ljudima, resursima, stvarima ovakve situacije su mi poznate.
Comment