F1 2012

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    #61
    Odg: F1 2012

    Horner veruje FIA-i oko Bahrejna


    Za sada, šef ekipe Red Bull izjavio je da nema potrebe da se odkaže trka u Bahrejnu.


    Trenutna politička situacija u toj zemlji podgrejala je sumnje da bi trka moogla biti otkazana, dok
    je šef Formule 1 Bernie Ecclestone izjavio da nema potrebe za tako nešto.
    Horner je izjavio da ovu odluku prepušta FIA-i.
    "Sa onim što trenutno znamo, ne postoji ni jedan razlog zašto bi trka bila otkazana. Mi ćemo se
    osloniti na FIA-u i njoj prepustiti odluku. Verujemo FIA-i ,ali videćemo kako će se stvari odvijati.
    Ipak, sa današnjim stanjem stvari mi računamo na trku u Bahrejnu i nadam se da ćemo biti
    tamo", izjavio je Horner.
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      #62
      Odg: F1 2012

      Massa: Čeka nas još dosta posla sa F2012


      Brazilac je bio u Maranellu gde je proveo dosta vremena u simulatoru.


      Četvrtak i petak bili su jedni od onih dana kada je Massa svoje vreme proveo u simultoru, kako
      bi se što bolje spremio za test u Barseloni.
      "U medjuvremenu imao sam prilike da oprobam bolid na satazi Catalunya i to u simulatoru.
      Zadnja dva dana su bila veoma interesantna jer smo i ja i Alonso već vozili novi bolid u Herezu,
      a sada smo ga probali i na drugoj stazi", izjavio je Massa.
      Posle testa u Herezu, tim je odmah počeo pripreme za novi test u Barseloni, kako bi što bolje
      unapredili performanse novog bolida.
      "Biće nam potrebno još dosta posla kako bi lepo podesili novi bolid, kao što smo i ja i Fernando
      rekli prošle nedelje da F2012 ima dosta potencijala. Biće veoma važno da na sledećem testu
      zabeležimo dobru kilometražu, jer imamo mnogo ideja kako bi trebalo da testiramo. Znam da se
      tim trudi kako bi poboljšao pouzdanost što će omogućiti meni i Fernandu da izvezemo dosta
      kilometara", dodao je Brazilac.
      "Hoću samo da dodam da na sledećem testu nećemo juriti vremena, jer ne znamo šta naši rivali
      testiraju. Istina će se tek otkriti u Melburnu", rekao je Massa.
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        #63
        Odg: F1 2012

        Newey uvršten u Motor Sport kuću slavnih


        Adrian Newey je u četvrtak uveče u Londonu uvršten u MotorSport kuću slavnih.


        On se tako pridružio velikanima kao što su Michael Schumacher, Ayrton Senna, Ser Jackie
        Stewart i Ser Stirling Moss. Newey je bio veoma počastvovan činjenicom da se našao u takvom
        društvu.
        “Ovo je veoma posebna stvar za mene pogotovo kada pogledam ko se tu već nalazi. To su sve
        sami heroji motorsporta kojima smo se svi divili tokom godina i zaista je velika cast biti među
        njima”, rekao je Newey.
        Šef ekipe Red Bull Christian Horner je bio zadovoljan što je priznanje uručeno nekome ko je
        talentovan dizajner i sa kim je prijatno raditi.
        “Sjajno je što je Adrian nagrađen za svoj doprinos i potpuno je zaslužio ovo. Pored toga on je
        veoma prijatna osobaiI zaslužuje sve pohvale koje stižu na njegov račun. Naravno, iza sebe ima
        i sjajnu ekipu, ali su njegova dostignuća u motorsportu praktično neuporediva sa bilo čime
        drugim.”
        “Ove godine je u kuću slavnih primljen i svetski šampion iz 1964 John Surtees. On je ujedno
        jedini vozač u istorii koji je bio šampoin u Formuli 1 i svetskom motociklističkom šampionatu.
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          #64
          Odg: F1 2012

          Raikkonenu treba bolid za top osam kako bi ostao sa Lotusom


          Zavisno od rezultate u ovoj sezoni, Finac će odlučiti da li će ostati sa timom.


          Kako navodi Autosport, Raikkonen je potpisao dvogodišnji ugovor sa Lotusom, a špekuliše se
          da on može da napusti tim ukoliko ne bude zadovoljavajućih rezultata. Navodi se da je Kimiju
          potrebano da se nađe u prvih osam kako bi nastavio saradnju sa timom.
          Bazirajući se na prvi test u Herezu, to možda i neće biti nemoguće, jer Lotus želi da sa ovim
          bolidom E20 napravi što bolju platformu za budućnost. Novi bolid je pokazao da ima brzine,
          dosta dobrog prijanjanja i veoma je pouzdan, što se pokazalo kroz 404 izvežena kruga na testu.
          "Motvacija nije problem ako je bolid loš, jer tu daješ sve od sebe a za uzvrat ne dobijaš nikakav
          rezultat. Nije uvek za sve vozač kriv, ali je najlakše okriviti njega. Po meni ja sam vozio jednu od
          mojih najbojih sezona u 2009. god. Moj zadnji Ferrari koji sam vozio nije bio bolid sa kojim bi
          pravio dobre rezultate, ali sam imao nekoliko dobrih trka. Nikada neću odustati od borbe i ako
          sam na pimer na osmom mestu. Sve dok sam svestan da dajem 100% sebe onda sam
          zadovoljan mojom vožnjom", izjavio je Raikkonen.
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            #65
            Odg: F1 2012

            Whitmarsh: McLarenov koncept prednjeg nosa nije greška


            Martin Whitmarsh smatra da McLaren nije pogrešio sa standardnim izgledom nosa na
            MP4-27 bolidu.



            Sada, kada je jasno da će i Mercedes AMG W03 imati “grbav” nos, a Pedro de la Rosa je
            izjavio da će i HRT bolid imati isti koncept, McLaren ostaje jedini tim na gridu koji ima
            standardnu verziju nosa, a Martin Whitmarsh smatra da to nije greška.
            “Pitao sam naše momke iz tehničkog dela, da li su sigurni da su odradili pravu stvar, i oni su mi
            rekli da ne brinem”, rekao je Whitmarsh.
            On je, međutim, priznao da „grbav nos“ ima aerodinamičke prednosti.
            “Ali, mi imamo niži centar gravitacije, više slobode u geometriji suspenzije i mnogo komotniiju
            poziciju sedenja, a vozač ima bolji pregled dešavanja”, dodao je on.
            “Bolid je evolucija prošlogodišnjeg MP4-26. Što se tiče radikalnih inovacija, koje su očigledne,
            razočaran sam, jer nova pravila ne ostavljaju mnogo prostora za tako nešto“, izjavio je
            Whitmarsh.
            Ukoliko se ispostavi da je McLaren pogrešio sa dizajnom svog izazivača, promena na “grbavi”
            izgled nosa, zahtevaće kompletnu promenu dizajna bolida.
            Last edited by Pro FX-Sniper; 18.02.2012, 21:40.
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              #66
              Odg: F1 2012

              Moss: McLarenovi vozači nisu dobri kao Vettel


              Sir Stirling Moss je izjavio da McLarenovi vozači nisu dobri kao Sebastian Vettel,
              najmlađi dvostruki šampion.



              Nakon 2008. i 2009. godine kada su šampionske titule osvojili Lewis Hamilton i Jenson
              Button, počela je vladavina mladog Nemca.
              Red Bullov vozač je prvu titulu osvojio 2010. godine na poslednjoj trci , dok je prošle sezone od
              početka do kraja imao prvu poziciju na tabeli.
              "Vettel je izvanredan, ali ima i najbolji bolid, što je fer, jer najbolji vozač obično dobije i najbolji
              bolid", rekao je Moss.
              "On je prokleto dobar svetski šampion...", dodao je on.
              Da li Button i Hamilton imaju sve što je potrebno da pobede Vettela, Moss smatra da su blizu,
              ali on pre svega navodi da se Nemac može meriti sa petostrukim šampionom, Juan Manuel
              Fangiom.
              "Oni su blizu, ali nisu dovoljno dobri kao on. Vettel je moderan Fangio u Formuli 1. Ne mogu da
              vidim da je neko toliko dobar kao on", rekao je Moss.
              "Jensonov i Lewisov problem je što se takmiče protiv boljeg tima. Red Bull je takođe dobar. Oni
              još nisu na njihovom nivou", dodao je on.
              "Ako imate najbolji bolid vi ste uvek u prednosti, ali ako najbolji vozač ima najbolji bolid onda je
              to frustrirajuće", izjavio je Britanac.
              Na pitanje o bitci unutar McLarena, Moss je rekao: "Lewis je sjajan i zaista brz, ali Jenson misli
              o nekim stvarima bolje od Lewisa. On bolje razume stvari i iskustvo je na njegovoj strani".
              "Jenson je takođe mnogo više posvećen i ne misli o drugim stvarima tokom vožnje. Biće
              interesantno videti šta će se detiti ove i u godinama koje dolaze", rekao je on.
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                #67
                Odg: F1 2012

                Hamilton: Test u Barseloni će otkriti mnogo toga


                Britanac veruje da će posle testa u Barseloni neke stvari biti mnogo jasnije.


                Prošle nedelje mediji su objavili da Hamilton nije baš zadovoljan svojim bolidom, ali je kasnije u
                video intervjuu rekao da je zadovoljan prvim utiskom koji je McLaren MP4-27 pružio.
                "Bolid se ponašao veoma dobro na prvih nekoliko dana testa. Za sada nemamo problema kao
                prošle godine, što je dobar znak. Spremamo dosta novih delova, što je veoma pozitivno i
                radimo veoma naporno kako bi poboljšali bolid", izjavio je Hamilton.
                "Sledeći test je u Barseloni bi trebalo da razjasni neke stvari. To je dobra staza za poređenje u
                odnosu na druge, tako da će to sve biti veoma interesantno", dodao je on.
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  #68
                  Odg: F1 2012

                  Pic dobija tri dana testa u Barseloni


                  Francuz će testirati prošlogodišnji bolid MVR-02.


                  Posle propuštanja prvog testa u Herezu, Marussija će se na testu u Barseloni pojaviti sa svoja
                  oba vozača, Timom Glockom i Charlesom Picom, koji će testirati prošlogoišnju vreziju bolida.
                  Pic, kome je pre svega potreba što veća kilometraža, će biti na dužnosti tokom tri dana i to u
                  utorak, sredu i petak, dok bi Glock trebalo da testira bolid u četrvtak. Marussija očekuje da
                  predstavi novi bolid na zadnjem testu Barseloni početkom marta.
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    #69
                    Odg: F1 2012

                    Problemi sa F1 kalendarom...


                    F1 kalendar se dramatično promenio tokom protekle decenije, sa trkama u Bahreinu,
                    Kini, Turskoj, Valensiji, Singapuru, Abu Dabiju, Koreji i Indiji. Neke trke su uspešne, ali
                    druge nisu. Ovo takođe ima domino efekat i na druge staze.



                    F1 kalendar je čak pre deset godina bio mnogo jednostavniji, sve bi počinjalo u Australiji,
                    veći deo sezone bi se vozio u Evropi, zatim bi se otišlo u Kanadu, a nakon nekoliko trka sezona
                    bi se završila na Suzuki u oktobaru.
                    Vraćamo se u 2012. godinu, gde imamo složen kalendar koji se stalno menja. Sadašnji
                    kalendar zahteva veliku logistiku, što je suprotno aktivnom smanjenju troškova u Formuli 1.
                    Nikada mi neće biti jasno zašto trke u Maleziji, Singapuru, Abu Dabiju i Bahreinu nisu jedna za
                    drugom, jer bi se na taj način uštedelo dosta novca.
                    Svi znamo šta se dogodilo u protekloj deceniji. Omiljene evropske trke kao što su Austrija, Imola i Francuska su izbačene, kako bi se napravilo mesta za pretežno Azijske staze, a kalendar je
                    proširen skoro do decembra meseca. Samo pre deset godina Monza je bila treća trka od
                    pozadi, a sada od Monze do poslednje trke posećujemo sedam mesta. Ipak, više trka znači veći
                    broj TV publike, čak iako se radi pretežno o Tilkedromima, koje pravi ljubitelji Formule 1 uopšte
                    ne vole.
                    Međutim, Formula 1 počinje da ima problema sa održavanjem trka. Bernie Ecclestone je dugo
                    želeo 20 trka u kalendaru, a sada čak pominje i 25 trka po sezoni, da li će se to desiti ili ne, i
                    gde?
                    Skoro svaka trka je okružena problemima, samo su nekima ti problemi manji, a nekima veći.
                    Pred početak svake sezone, nekoliko zemalja ili njihovih vlada razmatraju pitanje održivosti trka
                    u tim zemljama. Da li je priliv novca dovoljno veliki kako bi se opravdali troškovi, sve više je
                    negativnih odgovora na ovo pitanje. A tome treba dodati i činjenicu da sve više ekologa protiska
                    vlade da se udalje iz Formule 1, zbog "uništavanja prirode".
                    Prva trka koja je pod pritiskom je naravno Bahrein. Mnogo se priča o tome da li karavan treba
                    da se vrati u to Kraljevstvo, zbog ponovne zategnute situacije sa demonstrantima. Mnogi
                    pozivaju da se trka otkaže, ali timovi i vozači mudro ćute o tome, ali svi će se zapitati za
                    sigurnost kada budu trebali da pošalju opremu i vozače u Bahrein. Ako se trka odloži, ponovo
                    ćemo, kao i prošle godine, gledati pokušaj rekonstrukcije događaja.
                    Zategnuta situacija u Južnoj Koreji će ponovo biti na stolu, ali to nije smetalo 2010. godine kada
                    je trka debitovala u kalendaru. Trka je privukla veliki broj gledalaca prve godine, što se nije
                    ponovilo 2011. godine. Ako se uzme u obzir da se ništa nije promenilo u poslednjih godinu
                    dana, osim što je glavni promoter razrešen dužnosti. Oko staze bi trebao da nikne grad, a
                    gradnja sporo ili uopšte ne napreduje. Staza proizvodi ogromne finansijske gubitke, što znači da
                    ako se situacija ne popravi ostajemo bez još jedne trke.
                    Slika koja je stigla sa staze u Americi, koja se još gradi, nije baš pokazala veliku želju za trkom,
                    jer su se na kraju 2011. COTA i Tavo Helmut razišli. Trka je zakazana za novembar, a sredstva
                    za održavanje još nisu poznata. COTA će možda uspeti da završi stazu na vreme, ali dolazak
                    Formule 1 u Njujork 2013. godine će biti mnogo veća atrakcija. To bi moglo značajno da ugrozi
                    trku u Teksesu na duži rok.
                    VN Turske je konačno platila cenu za malu posetu, ali i Kina ima takvih problema. Staza u
                    Šangaju moze da primi oko 200 hiljada gledalaca, pa zbog toga tribine izgledaju prazno i kada
                    ima sasvim solidan broj od 70 hiljada gledalaca. Naknada za održavanje trke u Kini će se
                    manjivati do 2017. godine, ali 2017. izgleda daleko za organizatore trke, čak i ako je na
                    poslednjih nekoliko trka u Šangaju bilo izuzetno zanimljivo.
                    Takođe se postavlja pitanje oko trke u Melburnu, mada su u poslednjih nekoliko godina
                    problemi smanjeni. I u Evropi nije baš sjano stanje sa stazama.
                    Mađarska koja je u kalendaru od 1986. godine, se nalazi pod novom valdom koja pokreće
                    radikalne promene. Mađarska valuta, Forinta, je značajno opala u odnosu na dolar. Velika
                    naknada za održavanje trke i nekonstantan broj gledalaca dovode u pitanje održivost trke u
                    susednoj zamlji.
                    Španija se takođe bori sa održavanjem dve trke u sezoni, pogotovo što je razlika između trka
                    sedam nedelja. Ekonomska kriza je veoma oštro pogodila Španiju, a nezaposlenost je dostigla
                    50%. Tako da Španci imaju novu ideju o naizmeničnom održavanju trka.
                    U Velikoj Britaniji, nakon godina politickih prepucavanja, staza u Silverstoneu je sigurna do 2026. godine.
                    Medjutim veliki znak pitanja je nad Hockenheimom, Nirburingom i SPA.VN Belgije je pod velikim pritiskom ekologa,
                    dok ni finansijski izvestaj nije bas sjajan.Francuski premijer Francois Fillon je spreman da vrati Francusku u kalendar Formule 1.
                    Predugovor je trebao da bude potpisan na proslogodisnjoj trci u Belgiji, ali se to nije desilo.Pocetkom januara je
                    trebalo da se objavi, ali ni od toga nista.Ako se tome doda i degradacija francuske ekonomije, izbori u aprilu i rasna razmena
                    daleko smo od trke u Francuskoj.Postoji mogucnost naizmenicnog odrzavanja trke na SPA i Paul Richardu, ali za sada nista nije potvrdjeno.
                    Situacija u Nemackoj je mnogo slozenija i najverovatnije ce se pogorsati tokom sezone, uprkos prisustvu Sebastiana Vettela,
                    Michaela Schumachera i drugih.Hockenheim i Nirburgring nastavljaju da se rotiraju, ali prava gubitke i bore se sa viskom zaposlenih.Moda sudbina ovih staza koje se od 2007. godine odrzavaju naizmenicno, treba da budu upozorenje Spaniji, koja planira isti model.U svakom slucaju nista nije dobro, ni ako imate dve trke, ni ako se te dve trke rotiraju.
                    Uprkos svim problemima, Bernie Ecclestone tvrdi da je pet zemalja zainteresovano za ulazak u kalendar.
                    Kap prva tu je Rusija koja ima ugovor za 2014. godinu, a izmedju ostalih pominju se Argentina, Juzna Afrika, Meksiko, Cile,
                    Holandija, druga trka u Indiji, Katar, Dubai.
                    Dakle u narednom periodu je realno ocekivati da nece biti trke u Spaniji, ili ce mozda biti jedna, nece biti Koreje, a potencijalni nista ni od zemalja Beneluksa, jer F1 nastavlja trend napustanja starog kontinenta, nesto sto ne odobravaju timovi, cije se baze nalaze upravo u Evropi.Oni koji se nalaze van Evrope, ce govoriti kako se radi u svetskom prvenstvu i to sa pravom.Ipak, sport je i dalje evropski, jer su mehanicari, inzenjeri, timovi, novinari i oni koji rade u sportu iz Evrope.Oni se sigurno nece sloziti sa tim da putuju na drugi kraj sveta da bi pozdravili nekolicinu navijaca, a tome treba dodati povecanje rashoda u odnosu na trke u Evropi.Plus, ako porazgovarate sa fanovima F1 otkricete da vecina ceni novu kulturu u najbrzem cirkusu, ali ipak zale za gubitko A1 Ringa, Imole a posebno SPA, koja je na samoj ivici opstanka.
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      #70
                      Odg: F1 2012

                      Projekat povratka VN Francuske nije propao


                      Francuski ministar sporta tvrdi da je njegova zemlja i dalje na putu da se vrati na
                      kalendar Formule 1.



                      Nedavno se činilo da je ugovor između Paul Ricarda i Spa-Francorchampsa, po kome bi ovde
                      dve staze menjale domaćinstvo na godišnjem nivou, bio sasvim izvestan.
                      Ipak, i pored toga što je još pre mesec dana održan ključni sastanak sa Bernijem Eclestoneom,
                      francuski ministar David Douillet je izjavio da realizacija projekta VN Francuske 2013. nije stala.
                      „Imamo tri nova vozača u Formuli 1 i zato želimo i da imamo i trku. To je moj posao“, izjavio je
                      Douillet za francuski kanal TF1.
                      „Sreo sam se sa Eclestoneom i on je potpuno spreman na varijantu da Francuska i Belgija dele
                      domaćinstvo.“
                      „On je angažovao i motivisao lokalne uprave da finansiraju događaj iako još uvek nismo
                      razjasnili sve detalje sa kolegama iz Belgije.“
                      „Još moramo da utvrdimo neke detalje sa jednim ili dva najbliža grada, ali smo skoro završili
                      sve“, dodao je Douillet.
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        #71
                        Odg: F1 2012

                        Pirellijeva medium guma će biti prvi izbor u Barseloni


                        Dve nedelje nakon prvog testa sa novim gumama Pirelli dolazi u Barselonu gde su nove
                        komponente najviše vožene tokom svog razvoja.



                        Ipak, ovo će biti prvi put da će u Barseloni biti korišćene konačne verzije pneumatika za 2012.
                        Godinu. Pirelli je dobro upoznat sa stazom, a isto važi i za tmove koji će konačno na pravi način
                        moći da vide koliki su napredak napravili sa svojim novim bolidima.
                        Pirelli će u Barselonu ukupno doneti 367 setova guma što je 73 više negou Herezu. Timovi
                        mogu da biraju setove koji će im biti doneti, a ponovo se kao i u Herezu ispostavilo da će
                        najpopularniji biti P Zero beli medium pneumatik pošto je naručeno 110 setova ovih guma.
                        Pirelli je medium komponentu razvio tako da bude kompatibilna u različitim uslovima dok su
                        trajnost i performanse zagarantovane. To je i jedan od razloga zašto je italijanski proizvođač
                        odličio da donese baš ovu gumu na prve tri trke sezone.
                        P Zero žuti meki pneumatik je drugi po popularnosti i Pirelli će u Barselonu doneti 82 seta ove
                        komponente. Pored toga, poručeno je i 69 setova tvrdih, po 36 setova Cinturato zelenih
                        intermedium i Cinturato plavih wet guma, kao i 34 seta P Zero crvenih super mekih pneumatika
                        koji će ujedno i debitovati pošto ih ni jedna ekipa nije naručila za Herez.
                        „Svi će priželjkivati toplije i konstantnije uslove od onih koje smo imali u Herezu. I pored toga,
                        utisci sa prvog testa su bili pozitivni. Vozači su bili zadovoljni brzinom zagrevanja pneumatika,
                        njihovim performansama i trajnošću. Staza u Barseloni se dosta razlikuje od one u Herezu
                        pošto gume trpe mnogo veći pritisak zbog velikih brzina na pravcima i brzih desnih krivina“,
                        izjavio je Pirellijev direktor motorsporta Paul Hembrey.
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          #72
                          Odg: F1 2012

                          Haug: Neće biti dramatičnih inovacija na W03


                          Norbert Haug je upozorio da novi Mercedes W03, koji će biti predstavljen sutra u
                          Barseloni, neće imati nikakve dramatične inovacije.



                          Na fotografijama sa privatnog testa se vidi da bolid ima "grbavi" nos, kao i ostalih osam
                          timova. Ali uprkos spekulacijama, da je Mercedes preskočio prvi test kako bi sakrili tehničke
                          inovacije, Haug tvrdi da je prioritet napraviti dobro upakovan bolid, a ne prizvodnja novih
                          koncepata.
                          "Ne mislim da će svi biti iznenađeni kada vide novi bolid sutra. Ali svakako se nadam da ćemo
                          imati nekoliko pametnih rešenja i nekoliko dobrih ideja ugrađenih u bolid", rekao je Haug.
                          "To će biti dobra osnova za dalji rad i sigurno je da nećemo okrenuti svet naglavačke, ali nama
                          je potrebno da sa ovim bolidom napravimo dobar korak napred", dodao je on.
                          Novi bolid je već dva puta izlazio na stazu, prvi put u četvrtak tokom snimanja promotivnog
                          materijala u Silverstoneu, i juče u Barseloni na privatnom testu. Haug se nada da će W03
                          dokazati efikasnost promena koje su napravljene u timu prošle sezone.
                          On je dodao da je Mercedesov dugoročan plan da pobedi prve tri ekipe.
                          "Ne bih rekao da je ovo novi početak. Ovaj bolid je prizvod onoga što smo naučili u prethodne
                          dve godine", rekao je Haug.
                          "Imali smo tri podijuma u prvoj sezoni, ali prošle gdoine naš razvoj nije išao u pravom smeru.
                          Da budem redovni kandidat pored Red Bulla, Ferrarija i McLarena je popriličan zadatak.
                          Moramo razvijati naš tim u tom pravcu i siguran sam da to možemo uraditi", dodao je on.
                          Novi Mercedes će zvanično biti predstavljen u Barseloni sutra ujutru, pre početka drugog
                          predsezonskog testa.
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            #73
                            Odg: F1 2012

                            Slim: Postoji mogućnost da Perez pređe u Ferrari


                            Čovek koji podržava Sergia Pereza, je priznao da nije isključena mogućnost da
                            Meksikanac 2013. vozi u Ferrariju.



                            Perez je već deo Ferrarijevog programa mladih vozača, a takođe ima podršku Telmexa,
                            koja se nalazi u vlasništvu najbogatijeg čoveka na svetu, Carlosa Slima.
                            Slimov sin, Carlos Slim Domit, koji kontroliše Telmexov Formula 1 program i ima sponzorsko
                            partnerstvo sa Sauberom.
                            Perez, se već neko vreme pominje kao zamena za Felipea Massu, sledeće godine.
                            "To će biti njegov najveći izazov ove sezone", rekao je Slim Domit za španske novine AS.
                            "Dobra ovogodišnja sezona ga može staviti u vezu sa vrhunskim timovima, ali loša sezona bi
                            mogla da ima suprotan efekat", dodao je on.
                            "Tačno je da postoji odnos sa Ferrarijem na dva nivoa, oni su dobavljač motora za Sauber, a i
                            Perez je deo njihovog programa mladih vozača. To je težak sport gde su rezultati veoma važni i
                            oni određuju budućnost", dodao je Slim Domit.
                            Takođe se postavlja pitanje da li Telmex želi tim u Formuli 1, usred spekulacija da porodica Slim
                            planira kupovinu HRT tima.
                            "Ne znam. Mi ne želimo da menjamo našu trenutnu strategiju", rekao je Slim Domit.
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              #74
                              Odg: F1 2012

                              Sibur novi sponzor Caterhama


                              Nakon što su prošle sedmice poželeli dobrodošlici Vitaly Petrovu u tim, Caterham je
                              danas dobio novog ruskog sponzora.



                              Sibur, najveća petrohemijska kompanija u Rusiji, nastavlja partnerstvo sa ruskim vozačem
                              koje je započela prošle sezone, a kao rezultat toga njihov logotip će se naći na bolidima
                              Caterhama.
                              "Mi želimo da poželimo dobrodošlicu Siburu u naš tim, kako bi se nastavilo partnerstvo između
                              njih i Vitalya, a sada i partnerstvo sa Caterhamom", izjavio je šef i vlasnik tima Tony Fernandes.
                              "F1 je zaista globalni sport, a Siburova investicija u naš sport je dokaz vrednosti koje Formula 1
                              može doneti na nacionalnom i globalnom nivou. Tako da se radujemo saradnji sa gospodinom
                              (Dimitry) Konovom (generalnim direktorom Sibura) i njegovim timom", dodao je on.

                              Petrov se priključio karavanu Formule 1 2010. godine, a ove sezone će voziti za Caterham.
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                #75
                                Odg: F1 2012

                                HRT potpisao ugovor sa logističkom kompanijom


                                Kompanija Azkar biće zadužena za logističke operacije tima.


                                Ova kompanije ima sedište u Španiji i sa HRT timom potpisala je ugovor na bazi logističkih
                                planova za ovu godinu.
                                16.000 kilometara je procenjena kilometraža koju bi kamioni ove komapnije morali da pređu
                                tokom trka u Evropi i vožnje do aerodroma za trke van starog kontinenta.
                                "U cilju renoviranja tima, mi radimo na mnogim frontovima i svi su nam podjedako važni. Ima
                                mnogo stvari koje se treba obaviti van rada na bolidu, kao što su telekomunikacije i logistika,
                                koje su vitalne operacije za funkcionisanje tima. Azkar je jedan od najvećih logističkih kompanija
                                i drago nam je što možemo sa njima da sarađuemo", izjavio je šef tima Luis Perez-Sala.
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X