F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Hamilton: Mogao bih da podnesem Alonsa i Vettela


    Lewis Hamilton smatra da bi mogao da vozi u istom timu sa Vettelom, ili Alonsom


    Nakon 7. godina provedenih u F1, Lewis Hamilton smatra da je zreo dovoljno da može voziti sa bilo kojim vozačem u timu.

    Pre nego što je potpisao ugovor sa Mercedesom za Hamiltona je bio zaiteresovan Red Bull, čiji je vozač Sebastian Vettel osvojio tri uzastopne titule šampiona.

    Ali na početku svoje karijere Hamilton je imao odličnu borbu sa Fernandom Alonsom u timu McLarena.

    Helmut Marko oji je trenutno zauzet sa problemima oko Vettela i Webbera je izjavio da je problem u timu kada imate dva "alfa mužjaka".

    Hamilton je jeizjavio da je on sada mnogo zreliji i da bi svaki vozač mogao da bude njegov timski kolega.

    "Siguran sam da bi sada imali totalno drugačiji odnos u timu (odnoseći se na Alonsa i njihovo rivalstvo iz 2007. godine)".

    "To bi i dalje bili napeti momenti izmedju nas dvojice jer smo obojica brzi vozači, tako da bi bilo teškog trkanja, ali smo sada mnogo stariji i ja i on i bilo bi daleko više poštovanja".

    "Mislim da sam sada mnogo bolji u negovanju odnosa sa timskim kolegom. To sve zavisi od vozača".

    "Stavite Sebastiana sa Alonsom u tim i u istom trenutku bi ste upali u nevolje, to je jednostavno ne izvodljivo".

    "Znate, mislim da bi čak mogao da vozim i pored Sebastiana sad. Samo ne bih isključivao motor", nasmejao se Hamilton.

    Sada, kada više nije pod nadzorom Rona Dennisa i njegovog oca Anthony Hamiltona, Lewis kaže da je naučio da se nosi sa kritikama.

    Najbolji primer su proteklih nekoliko meseci kada je sir Jackie Stewart kritikovao njegov prelazak u Mercedes, a nedugo zatim je izjavio da je Hamilton jedan od favoita za titulu.

    "Mislim da sam vremenom dobio "deblju kožu".

    "Na početku je lako da "vas bodu" Sada sam mnogo konstantniji zbog mentalne snage koja se kod mene mnogo popravila. Tako da kada Stewart govori o meni ja se jednostavno nasmejem".


    "Neki ljudi jednostavno pričaju, jer nemaju šta drugo da rade. To je njihovo mišljenje i oni imaju pravo na njega. Ali Jackie Stewart baš mnogo priča".


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Tombazis: Ferrarijev start sezone 6/10


      Ferrarijev dizajner ocenio je početak nove sezone kao "ne tako dobar"


      I pored toga što veruje da je njegov tim trebao da bude daleko bolje plasiran i sa više bodova iz četiri trke, Tombazis smatra da je Ferrari u veoma dobroj poziciji da se ove godine bori za šampionske titule.

      Nakon što je prvu pobedu ostvario na VN Kine, sledeća trka za tim je bila razočaravajuća, jer su oba bolida imala nesvakidašnjih problema na VN Bahreina, i zbog oga Alonso sada zaostaje 32 boda za liderom šampionata Vettelom.

      "Mislim da i pored lošeg starta sezone, mi imamo razlog da verujemo da će nastavak sezone biti veoma dobar za nas, i imamo osećaj da ćemo biti u trci za obe titule. Medjutim, ako bih morao da ocenim naše ukupne performanse do sad, dao bih nam 6/10 iz dva glavna razloga: Prvi je da još uvek nismo na nivou na kojem želimo da budemo".

      "U prve četiri trke nismo bili u mogućnosti da se boirmo za pol pozicije a to je jedan od naših glavnih ciljeva trenutno. Drugo, ako pogledate trenutne rezultate, iako smo pobedili na jednoj trci, takodje smo imali dve trke gde smo osvojili veoma mali broj bodova. Medjutim,kada se sve pogleda mislim da možemo očekivati dobar nastavak sezone".

      Za predstojeću VN Španije Tombazis kaže da je Ferrari radio na unapredjenju poklopca motora, zadnjem i prednjem krilu i podu bolida, a to će Alonso i Massa imati priliku da probaju na prvom treningu u petak.

      "Mislim da će većina konkurenata imati značajna unapredjenja u Barceloni, što nije nikakvo iznenadjenje, jer je razmak izmedju Bahreina i Španije povelik. Naravno, i mi imamo unapredjenja na bolidu, ali ne bih želeo previše da zalazim u detalje, ali mogu reći da su to unapredjenja na poklopcu motora, prednjem i zadnjem krilu i podu bolida".

      "Sa novim konmponentama se nikad ne zna da li će raditi na stazi kao što rade u simulatorima i to je jedna od teškoća kada donosite nove delove za bolid. U petak uveče, mi želimo da imamo jasnu sliku koji delovi rade kako je zamišljeno i koje delove treba odbaciti za nastavak vikenda. Takodje se nadamo da ćemo videti iste podatke kada ti delovi budu na bolidima i na stazi kao podatke koje smo dobili u vazdušnom tunelu".


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Wolff: Stvari dolaze na svoje mesto


        Wolff je uveren da neće više biti nesporazuma u timu


        Tim iz Breckleya je uživao u odličnom startu sezone, sa dve pol pozicije i dva podijuma u četiri trke. Medjutim, kritičari će reći da i pored odličnih performansi u kvalifikacijama, tim nije uspeo da pol pozicije u potpunosti kapitalizuje, a performanse bolida su dovedene u pitanje kada je na VN Kine Rosberg sa pol pozicije završio tek na desetom mestu.

        Wolff, koji je preuzeo vodjstvo nad timom od Norberta Hauga na početku ove sezone, je uveren da će tim nastaviti da bude na "pravoj strani grida" tokom ostatka sezone.

        "Mogu da primetim zašto su performanse prošle godine bile toliko loše", izjavio je Wolff za Press Association Sport.

        "Sada sam kompletno upleten u sve poteze koje tim pravi i u sve stvari koje se dešavaju u timu. Neke stvari su promenjene u timu, i mislim da je to bilo od velike pomoći"
        "Da li sada imam više poverenja u sebe? Da, naravno, ali i dalje moram da se pobrinem da tim nastavi pravim putem kroz sezonu".

        "Ali, da, zadovoljan sam sa onim što vidim".
        Pored Wolffa tim Mercedesa je u poslednje dve godine dodao još nekoliko zvučnih imena u sovje redove, što je navelo neke ljude da se zapitaju da li sada u timu postoji previše njih koji imaju veliki autoritet, i da li bi to moglo da predstavlja problem.

        Wolff, medjutim kaže da je sve u tome imati prave ljude na pravim pozicijama.

        "Mi smo već počeli da menjamo stvari unutar tima - a mnoge od tih promena nisu vidljive na trkačkim vikendima ili u javnosti".

        "Gledamo stvari kako funkcionišu unutar celog tima, o strukturi, komunikacijama i odgovornostima. Taj proces i dalje traje".

        "Mogu da napravim neke razumne odluke samo ako vidim i razumem celu sliku, a to ne možete razuemti posle samo nekoliko meseci provedenih u timu".

        "Postojale su izjave tipa "Sačekajte do Bahreina pa će te videti kako će Wolff otpustiti 35 ljudi", to je ******ština".

        "Momci koji rade u timu su veoma inteligentni. Nemam nameru nikog da otpustim, samo treba gledati strukturu tima i na pravi nači rasporediti osoblje i podeliti odgovornosti".


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Alison napusta Lotus?


          Izveštaji navode da bi Alisson mogao da se pridruži nekom rivalskom timu


          Alison je sojvu karijeru započeo davne 1991.godine kada se tim trkao pod imenom Benetton, ali je takodje bio član Ferrarijeve ekipe od 2000. do 2005. godine kada se vratio u tim iz Enstona.

          Njegova uloga tehničkog direktora u Lotusu započela je 2009.godine, i od tada je tim pravio konstantan pomak napred. Prošlu sezonu su završili na petom mestu u šampionatu konstruktora, dok su ove godine posle četiri trke drugi u plasmanu.

          Medjutim, prema pisanju Autosportovog novinara Joa Swarda, Alison je na putu da napusti tim još jednom.

          "Na pomolu su promene u tehničkom delu Lotusa, sa jakim naglaskom da će tehnički direktor James AAllison napustiti tim na kraju godine".

          "Poslednjih godina, mnogi timovi su hteli Alisona, ali je on odbijao te ponude, ali je sada izgleda dobio ponudu koju nije mogao odbiti. Ovo navodi da je ponuda stigla iz Mercedesa. Skoro sam čuo glasine da se Alison raspitivao o Ferrariju, Mercedesu i McLarenu, ali svi ti timovi su negirali bilo kakve kontakte sa njim", napisao je Saward na svom blogu.

          Prema Sawardu, direktor inženjera Nick Chester, koji je sa timom od 2000.godine, će preuzeti Alisonovu poziciju u timu.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Mallya hvali Di Restu


            Šef Force Indije smatra da je di Resta sazreo kao vozač


            Škot nije imao tako dobra kraj prošle sezone i mučio se da održi korak sa timskim kolegom Hulkenbergom, ali je u novu sezonu ušao sa pozitivinim razmišljanjem.

            "Performanse koje je Paul prikazao u prvim trkama dokaz su da je on sazreo kao vozač. Njegova konstantnost i dobri rezultatai donose nagrade timu", izjavio je Malyya za Autosport.

            "On je imao težak završetak prošle sezone, ali je pokazao veliku mentalnu snagu i odlučnost da se pregrupiše preko zime i vrati se u najbolju formu, a to je ono što svima treba".

            Di Resta je na trci u Bahreinu bio nadomak svog prvog podijuma u karijeri, ali je ipak na kraju trke morao da se zadovolji sa četvrtim mestom.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Mercedes sa novim bojama u Spaniji


              Niki Lauda je najavio da će bolid Mercedesa izgledati drugačije.



              Kako se po nekim izveštajima navodi, boja bolida Mercedesa biće manje-više ista, odnosno u pitanju je druga nijansa.

              "Mi smo želeli da naš bolid izgleda kao srebrna strela. Takodje, mislim da je ova stvar dobra za tim pošto daje dodatnu motivaciju. Tokom sezone uspeli smo da smanjimo zaostatak za vodećima. Suština je u tome da naš razvoj bolida bude brži nego li kod ostalih timova", kazao je Lauda.

              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Lauda negira price da zovu Vettela


                Mercedes negira da pregovaraju sa Vettelom


                Helmut Marko je nedavno izjavio da bi Mercedes i Niki Lauda "definitivno trebali da pokušaju da angažuju Vettela".

                Lauda je na Markovu izjavu odgovorio u Bild am Sonntag novinama.
                "Ja sam samo nastavio ono što je Norbert Haug započeo".

                Medjutim, govoreći za Austrijske novine Osterreich, Lauda je izjavio pokušaj da se dovede Vettel u Mercedes "nije ozbiljan".

                "Zaboravite", insistirao je Lauda,"Ne pokušavamo da ga dovedemo u tim, jer on ima ugovor sa Red Bullom zauvek".

                Lauda je izjavio da je tim veoma srećan sa svojom vozačkom postavom.

                "Sa Hamiltonom i Rosbergom, mi trenutno imamo najbolju postavu na gridu", insistirao je Lauda.

                "Njih dvojica forsiraju jedan drugo do granica, naravno u pozitivnom smislu, a promena vozača je bila veoma motivaciona za ceo tim".

                Lauda je takodje potvrdio da je Mercedes testirao u simulatoru bivšeg vozača BMW-a Roberta Kubicu.

                On je čovek sa velikim iskustvom. Zbog manjka testiranja, vožnja u simulatorima je od velikog značaja".


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  James Allison napustio Lotus


                  Tim Lotusa ostao je bez svog tehničkog direktora.



                  Allison je već duže vreme u centru pažnje medija, jer se sumnjalo da će ovaj Britanac napustiti tim. Kao što smo ranije objavili, McLaren je spreman da zameni svog sadašnjeg tehničkog direktora i postoji velika je mogućnost da se baš Allison pridruži timu iz Vokinga.

                  Već sada bivši tehnički direktor Lotusa važi za jednog od cenjenijih ljudi na gridu, i on je predstavljao jedan od oslonaca tima u dosadašnjim uspesima. Njega će u Lotusu zameniti Nick Chester, koji je u timu od 2000. godine.

                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Hamilton slobodniji u Mercedesu


                    Britancu se svidja pristup rada koji ima u Mercedesu.



                    Hamilton je priznao da je prilikom boravka u McLarenu imao problema da u pojedinim situacijama pronadje pravu motivaciju.

                    "Tamo se nalazio u veoma kontrolisanom okruženju, i nekoliko puta mi je bilo jako teško. Napravio sam odluku koju sam želeo. Sada sam svoj čovek. Srećniji sam i mogu da radim neke stvari, a da pritom ne pitam nikoga", izjavio je Hamilton.
                    "Sve ovo je novo životno iskustvo za mene. Ako vam neko oduzme vašu enegriju, onda ćete teško odraditi posao kako treba. Kakva vam je energija takva vam je i motivacija", dodao je on.

                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Dve DRS zone u Spaniji


                      Po prvi put na stazi Katalunja imaćemo dve DRS zone.



                      Prva zona detekcija biće ispred krivine 9, a posle nje nalazi se prva DRS zona koja će trajati sve do kočenja za krivinu 11. Vozači će na trci imati priliku da još jednom koriste ovaj sistem, i to na startno-ciljenom pravcu a zone detekcije nalaziće se ispred krivine 16.



                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Timovi glasaju za vise testova


                        Timovi danas glasaju o povećanju broja testova u toku sezone


                        Kako navode izveštaji iz nemačkih medija, Jonathan Neale, McLarenov direktor, je izjavio da je Ferrari uspeo da pronadje još četiri saveznika koji će glasati za „olakšavanje“ zabrane testiranja u toku sezone.

                        „Naravno, ako u svom dvorištu imate stazu i opremu, onda želite da otvorite vrata garaže i pošeljete vozača na stazu“, navodno je izjavio Neale.

                        Navodno, Neale je naglasio da je McLaren protiv toga, insistirajući da su postojali „veoma dobri“ razlozi za uvodjenjem zabrane testiranja pre nekoliko godina, uglavnom sa finansijske strane.

                        „Te okolnosti se nisu promenile“, dodao je Neale.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Berger sumnja u Kimija


                          Berger ne veruje da Kimi može da osvoji titulu ove godine


                          „Kimi trenutno sedi u veoma dobom automobilu“, rekao je Gerhard Berger.

                          „Ali Lotus nema finansijsku snagu da se takmiči sa Red Bullom i Ferrarijem tokom cele godine.“

                          „On će pobedjivati u trkama, ali neće se boriti za titulu šampiona.“

                          Sa druge strane, Berger tipuje na „blisku borbu“ izmedju Vettela i Alonsa.

                          On je, takodje, prokomentarsio i situaciju sa gumama: „ To možete posmatrati sa dve strane.

                          „U suštini, svima je isto, a čuvati gume je uvek bio problem, ali ne toliko dominantan kao sada.“

                          „Sa druge strane, nema mnogo smisla uložiti milione u razvoj automobila i motore, ako gume odlučuju o svemu.“

                          „I ako je pobednik onaj ko najbolje čuva gume, onda je to problem. Mislim da je 2012. bila bolja“, rekao je Berger.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            RB nastavio saradnju sa Siemensom


                            Infiniti Red Bull proširio svoju saradnju sa Siemens PLM Softwareom


                            Infiniti Red Bull je proširio svoju saradnju sa Siemens PLM Softwareom, vodećim globalnim software provajderom, i to na duži niz godina, a početak saradnje datira još od 2005. godine.

                            Kroz ovo partnerstvo, Siemens će nastaviti da i dalje snabdeva projektni biro Red Bulla NX CAD/CAM/CAE softwareom, kao i sa snabdevanjem inžinjering ekipe Teamcentar PLM softwareom. Ovaj software je kičma timskog digitalnog produkcijskog razvojnog i proizvodnog procesa, i značajno ubrzava dizajn i razvoj trkačkih automobila.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Mercedes menja svoje boje


                              Mercedesovi F1 bolidi će, od ovog vikenda, izgledati vidno drugačije


                              Frank Schneider, novinar Bilda, kaže da će glavna promena biti u bojama W04: „ više plave boje, manje sive.“

                              Lauda je to i potvrdio: „Želeli smo da auto još više liči na „Srebrne Strele. Verujemo da je ovo takodje dobro za tim, jer novi izgled donosi i novu motivaciju.“

                              Medjutim, još važnije promene se nalaze ispod te boje. Za VN Španije, novoobojeni W04 će imati i nov izduvni sistem i nova prednja i zadnja krila.

                              „Tokom Evropske sezone, mi želimo da se poboljšamo za jednu do dve destinke po stazi.“

                              „Odradili smo dobar posao za početak sezone. Sada je važno da razvijamo automobil brže od konkurenata.“

                              Mnogi smatraju da je upravo Mercedes favorit za pobedu u Španiji, jer su, tokom zimskih testova na ovoj stazi, pokazali neverovatne performanse.

                              „Ne, mi nismo favoriti“, rekao je Lauda: „Pirelli donosi nove gume i niko još uvek ne zna kako one rade, jer je Pirelli bio veoma tanak sa informacijama.“


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                McLaren se poredi sa Ferrarijem



                                "Stvarno je važno da rešimo probleme sa automobilom i korelacijom"


                                Jonathan Neale, McLarenov upravnik, uporedio je probleme britanskog tima u 2013. sa ranim problemima rivala Ferrarija godinu ranije.

                                On je rekao reporterima da je glavni problem sa nekonkurentnim MP4-28 korelacija informacija između vazdušnog tunela i staze.

                                "Siguran sam," rekao je Neale, "ukoliko bismo seli i porazgovarali sa našim kolegama iz Italije, i rekli 'kako ste se osećali prve četvrtine prošle sezone?', oni bi razumeli kroz šta prolazimo u ovom trenutku."

                                "Mi, u osnovi, pokušavamo da rešimo problem sa korelacijom. Stvarno je važno da rešimo probleme sa automobilom i korelacijom. Svaki put kada imate tu sumnju 'sačekaj malo, šta je pošlo naopako, šta smo pogrešno uradili i kako da to popravimo?, imate šansu da se ponovo uzdignete."

                                McLaren će ovog vikenda u Barceloni pokazati veliki paket poboljšanja, ali Neale uporno odbacuje očekivanja.

                                "Nije zabavno postaviti se za udarac od vas (reportera)," rekao je.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...