F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Alonso odusevljen povratkom


    Alonso jedva čeka da vozi pred domaćom publikom


    Fernando Alonso je, do sada, imao četiri potpuno različite trke, sa pobedom u Kini, lomom prednjeg krila i odustajanjem u Maleziji i dvostrukim DRS problemom u Bahreinu.
    Prošle godine, on je na stazi Catalunya završio na drugom mestu, i nada se da će se ove godine poboljšati za jedno mesto na podijumu.
    „Moja pobeda u Barceloni 2006, zajedno sa Monzom 2010, i Valenciom prošle godine su mi, bez ikakve sumnje, najznačajnije pobede u mojoj karijeri“, rekao je Alonso.
    „Toplina fanova i emocije koje osetite kada se trkate u Španiji su uvek veoma specijalne, od momenta dolaska na aerodrom, preko čekiranja u hotelu do momenta dolaska na stazu.“
    „Već od prvih krugova u petak i u subotu, osećate strast fanova, i to vam daje dodatnu motivaciju, želite da to odradite još bolje, do najsitnijih detalja.“
    „I tada počinjete da skidate još jednu desetinku vašeg vremena, a ponekad je to sve što je važno u Formuli 1.“


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Kovalainen ponovo provozao bolid Caterhama


      Finac je ovoga puta snimao promotivni materijal za tim.



      Heikki Kovalainen je na stazi Manji Kur provozio bolid Caterhama, a razlog je bio snimanje promotivnog materijala. Jaka kiša nije smetala Fincu i timu da obave svoj zadatak.

      Priča se da je ovom prilikom Caterham možda testirao nove delove, na šta sugerišu pojedine fotografije sa testa. Tim je ovom prilikom testirao novi panel kako bi prekrio izlomljeni nos.

      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        RB junior spreman za F1


        Da Costa spreman da zauzme mesto u Toro Rosso timu


        Pošto je ugovor Marka Webbera pri kraju, a postoje sve jače glasine da će na njegovo mesto, od sledeće godine, doći Daniel Ricciardo, tim potezom bi ostalo slobodno mesto u Red Bullovom Toro Rosso timu.

        Najjači kandidat za to mesto je definitivno zvezda juniorskog programa, Antonio Felix da Costa, 21-godišnji Portugalac.

        On je već učestvovao u programu Formule 1, kada je na VN Kine zamenio Sebastiana Buemija na mestu rezervnog vozača tima, jer je Buemi morao da se trka u V.Britaniji, a na tom mestu će se opet naći u Singapuru, zbog Buemijevih trkačkih obaveza u Americi.

        „Ja sam veoma zadovoljan ovom strategijom“, rekao je da Costa: „Ovo je ključna godina, mi smo sada veoma blizu Formule 1 i moj cilj je jasan, a to je da budem u F1 sledeće godine.“

        „Zbog toga želim da pobedim u Renault seriji. Vreme je perfektno i osećam da sam veoma spreman.“

        Medjutim, da Costa se, trenutno, nalazi iza tri vozača u Renault 3.5 seriji uključujući i McLarenovog juniora, Kevina Magnussena i brata Charles Pica, Arthura.

        Nakon loše sezone juniorskog vozača, Dr. Helmut Marko je najavio „prekid saradnje“.

        Ali, da Costa tvrdi: „Morao sam da se borim sa pritiskom od prvog dana. To me je samo učinilo bržim.“


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Wurz postao menadzer


          Wurz vodi karijeru mladog Britanca


          Kako navodi Speed Week, bivši vozač F1 Alex Wurz, postao je menadžer mladog vozača FIA European F3 serije, Alexa Lynna.

          „On je neverovatan talenat“, rekao je Wurz čije je poslednje zaduženje bilo mesto trenera vozača u Williamsu: „Jedva čekam da mu pomognem da udje u Formulu 1.“

          U medjuvremenu, izveštaji navode da je i Nicolas Todt, sin Jeana Todta, postao menadžer još jednom britanskom vozaču.

          Todt već upravlja karijerama Feliepa Masse, Pastora Maldonada i Jules Bianchija, ali je, od pre nekoliko dana, zadužen i za mladog GP2 vozača Jamesa Caladoa.

          „Njegov talenat i njegov stav su ostavili veliki utisak na mene“, rekao je Todt: „Nadam se da je u stanju da se bori za titulu u GP2 i da će dokazati da je sposoban za F1.“


          Inače, Calado vozi u Todtovom timu, ART.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            HRT se vraca u trke


            Bolidi HRT-a se vraćaju na stazu


            Trenutni vlasnik bolida HRT-a, Teo Martin, postigao je dogovor da se njegovi bolidi vrate na stazu učešćem u BOSS GP seriji, kasnije u toku ove godine.

            Martin je, inače, kupio dve šasije HRT-a , kao i opremu za njihovo pokretanje u rad.

            Španski biznismen, Carlos Molla, postigao je dogovor sa Martinom da se bolidi HRT-a trkaju protiv automobila iz drugih serija, kao što su CART i IndyCar automobili, na različitim evropskim stazama.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Pirelli i dalje slusa timove


              Bottas tvrdi da se Pirelli i dalje oslanja na povratne informacije iz timova


              I ove godine Pirelli gume ostaju glavna tema u padoku F1, dok su se svi timovi uhvatili „u koštac“ sa jako-degradirajućim i teško-razumljivim gumama koje je italijanski dobavljač spremio za ovu godinu.

              U sred kontraverzi, doneta je odluka da se odustane od soft guma za VN Bahreina, a došlo je i do promene hard pneumatika od VN Španije i nadalje.

              Medju ostalim primedbama, pojavila se i tvrdnja da su ovogodišnje gume promenilo samu prirodu trka.

              „Mislim da se to ponekad dešavalo“, rekao je Valtteri Bottas, pilot Williamsa.

              „Na primer, u Kini, ja sam se skoncentrisao samo na moju trku, jer sam znao da je moja strategija drugačija i nije imalo smisla da pokušavam da se borim za pozicije.“

              „Nemate šansu a ponekad je i bolje da se ne takmičite. To nije dobro“,rekao je Bottas.

              „Ali, ja mislim da je Pirelli čuo timove i da je reagovao na to. Već u Bahreinu su odlučili da promene komponentu, i to bi trebalo da se ponovi i u budućnosti.“

              Štaviše, veruje se da Pirelli i dalje ima ideju da promeni „prirodu“ soft guma.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Dodatne promene bi stetile Mercedesu


                Brawn upozorava da bi dodatne promene u timu mogle da im naštete


                Nakon odlaska Norberta Hauga i dolaska Toto Wolffa i Niki Laude, naveliko se priča i o dolasku Paddy Lowea iz McLarena, a očekuju se još promene u timu Mercedesa.

                Medjutim, Brawn smatra da bi dodatne promene mogle loše da utiču na tim.

                „Treba uvek da gledate da se poboljšate, a da ne naštetite onome što već imate, što može vrlo lako da se desi“, rekao je Brawn: „To je veoma delikatna evolucija.“

                Mercedes je ostvario dve pol pozicije zaredom, što samo dokazuje da se tim poboljšao u odnosu na prošlu godinu, a sve zahvaljujući promeni u inžinjerskom delu tima pre godinu dana.

                Ali, Brawn upozorava da bi dodatne promene mogle da dovedu do toga da tim nazaduje.

                „Promene koje su tada napravljene su bile veoma bolne u to vreme, i bile su jedan od razloga što smo imali lošu drugu polovinu sezone.“

                „Sad imamo veoma motivisanu grupu ljudi i počinjemo da postavljamo stvari na svoje mesto.“

                „Uvek možete da gledate da nešto tu dodate i da pokušate da to poboljšate, ali ne smete da oštetite ono što već imate.“

                Kao i većina timova, Mercedes će na predstojećoj VN Španije, predstaviti novi paket poboljšanja.Brawn dodaje da niko ne treba da očekuje da će ta poboljšanja dovesti do pobeda.

                „Imamo vozače koji su sa opremom koju imaju odradili ono što je trebalo da odrade u prethodne dve subote. Ali milsim da još uvek nemamo opremu sa kojom bi bili najjači u trci.“


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Hamilton: Barcelona ce biti dobar pokazatelj


                  Koliko je Mercedes napredovao od prošle trke pokazaće trka u Španiji


                  Staza u Barceloni je verovatno najpoznatija vozačima F1, jer je mesto gde se bolidi testiraju pre sezone a takodje se vozi i trka tokom sezone.

                  Takodje, to je mesto za koje mnogi veruju da uvek pokaže koji je tim najspremniji i ima najbolji bolid.

                  Ove godine smo već imali tri različita vozača koji su pobedjivali u trkama, ali ono što većina čeka je upravo pobednik VN Španije.

                  Iako prošlogodišnji pobednik VN Španije, Pastor Maldonado nije nakon toga uradio ništa posebno, oni koji ostvare dobar rezultat u Barceloni tradicionalno imaju dobar i ostatak sezone.

                  Medjutim, to nije samo mesto gde se timovi porede jedni sa drugima, već i mesto gde timovi mogu da vide koliko su napredovali od predsezonskih testiranja i prvih trka.

                  "Mi smo od početka sezone imali dva treća i dva peta mesta, i to je veoma dobar podsticaj za nas da nastavimo sa radom kako bi popravili naš bolid, a ti rezultati su definitivno premašii naša očekivanja", izjavio je Hamilton.

                  "Osećam se veoma dobro u bolidu, a i znamo koja su to područija u kojima treba da se popravimo tako da se ulaže dosta napora kako bi se smanjio zaostatak za vodećima".

                  "Barcelona bi trebala da bude dobar test, jer odlično poznajemo stazu i tamo smo obavili većinu naših testiranja ove godine".

                  "Vikend u Španiji bi mogao biti dobar pokazatelj koliko smo napredovali od početka predsezonskih testiranja".

                  Što se tiče Nico Rosberga, on veruje da Barcelona i nije toliko dobar pokazatelj ko se gde nalazi na gridu.

                  "Biće zanimljiv vikend u Barceloni jer ćemo videti ko je šta radio i koliko se ko popravio, a to bi moglo da nam da neku sliku kako bi ostatak sezone mogao da izgleda".

                  Mercedes odlazi u Barcelonu kao četvrtoplasirani tim na tabeli, dok je Hamilton treći u poretku vozača sa 27 bodova zaostatka za liderom Vettelom, a njegov timski kolegha se nalazi na devetom mestu.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Samo rad


                    Lotus mora napornije da radi


                    Kimi smatra da Lotus mora napornije da radi kako bi stigli Red Bull

                    Kimi Raikkonen smatra da Lotus mora dva puta više da radi u odnosu na Red Bull kako bi ih sustigli.

                    Kimi se trenutno nalazi na drugom mestu u generalnom plasmanu vozača, na 10 poena iza Vettela, dok se Lotus nalazi na 16 poena iza Red Bulla u plasmanu konstruktora.

                    „Biće teško stići Sebastiana ako nastavi sa dobrim rezultatima“, rekao je Kimi: „Zato moramo da krenemo da mu oduzimamo više poena, jer nikada ne znate šta se može desiti.“

                    Kimi dodaje da je Lotusu potrebno više pobeda, kako bi smanjili razliku:“ Kako bi uhvatili vodeće, moramo dva puta više od njih da radimo.“

                    „Nije tajna da želimo da izvučemo više brzine iz automobila u kvalifikacijama. Grid je veoma tesan na vrhu, i moramo da budemo u prva dva reda, kako bi mogli, svaki put, da se borimo za pobede.“

                    „Dobro je startovati Evropsku turneju sa pozicija na kojima se nalazimo, jer to je mesto odakle timovi kreću da napreduju sa velikim brojem novih delova za automobile.“

                    „Moramo da nastavimo da osvajamo poene na isti način, čak i ako nam je loš vikend, moramo da završimo što bolje možemo. Tako ćemo se boriti do kraja sezone.“

                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Advokati krivi za Konkord


                      Bernie tvrdi da advokati zadržavaju novi Konkord ugovor


                      Prve četiri trke u 2013. godini su održane bez zvaničnog Konkord ugovora, iako je Bernie Ecclestone pristao da potpiše odvojene komercijalne ugovore sa svim timovima, osim sa Marussiom. Prethodni Konkord ugovor je istekao na kraju prošle godine, i Ecclestone tvrdi da su neslaganja izmedju advokata dovela do toga da novi ugovor još uvek nije potpisan.

                      „Mi radimo ono što moramo da uradimo sa Konkord ugovorom“, rekao je Bernie: „Što se novca tiče, tu je sve dogovoreno. Nije problem u finansijskoj strani ugovora. Konkord zadržavaju advokati. Jedni nešto napišu, a onda drugi kažu:“ Mislim da to ne treba da bude tako napisano, treba ovako da piše“, onda prvi kažu: „Ja ne znam za to“ ...“

                      Ecclestone je ranije optuživao FIA-u za zadržavanje Konkorda, ali sad kaže da to više nije slučaj: „FIA je bila veoma kooperativna. Nismo uopšte imali problema.“

                      U toku ove godine održaće se predsednički izbori FIA-e, i njen sadašnji predsednik, Jean Todt, je jedini kandidat koji se do sada prijavio.

                      „Todt će to dobiti“, rekao je Ecclestone: „On nije pravio nikakve probleme. On je mnogo putovao. On je radio sve ono što je trebalo da radi kao predsednik, i brinuo je o svim medjunarodnim sportskim autoritetima. On nije stavio svoj nos u Formulu 1, što je dobro.“


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Kazneni poeni za neodgovorne vozace u F1


                        Kazneni poeni u „fudbalskom stilu“ mogu da dovedu do zabrane za vozače u budućnosti F1


                        Neodgovorni F1 vozači su već upozoreni na to da bi mogli, u budućnosti, da se susretnu sa kaznenim poenima u „fudbalskom stilu“, koji će voditi do zabrane učešća u trci za njih.

                        Tokom trkačkog vikenda u Španiji, očekuje se da će FIA održati sastanak sa timovima, gde će razgovarati o revidiranom sistemu kažnjavanja, koji bi mogao da stupi na snagu tokom poslednjeg dela sezone.

                        „To je kompleksno pitanje i moramo da dobijemo pravu ravnotežu, jer zabraniti vozaču učestvovanje u trci je ozbiljno pitanje“, rekao je Charlie Whiting: „Moramo biti sigurni da vozač zaista zaslužuje bilo kakvu zabranu.“

                        „Mi ćemo nadgledati prekršaje i krenućemo sa hipotetičkim sistemom u pozadini svih dešavanja, kako bi utvrdili kako će to raditi u praksi. To moramo da radimo jedno vreme.“

                        Iako su mnogi timovi to već podržali, još uvek ne postoji jednoglasno odobrenje. Ako se to promeni, nova pravila bi mogla da budu uvedena i tokom ove sezone.

                        Timovi i vozači su zabrinuti činjenicom da bi niz relativno manjih prekršaja mogao da vodi do zabrane učestvovanja u trci.

                        Whiting je rekao da je FIA svesna ovog problema i da bi zabrana mogla da bude van konteksta sa opštim ponašanjem vozača, i da zbog toga on i njegovi pomoćnici moraju da analiziraju i testiraju sve moguće sisteme.

                        Vozači su shvatili da je novi sistem potreban kako bi se zamenio postojeći nepredvidivi način upravljanja i korišćenja kazni i grid pomeranja.

                        Prošle sezone, nekoliko ozbiljnih kazni je izrečeno nakon velikog broja incidenata u prvim krugovima trka, kasnijih sudara i ostalih incidenata.

                        Medju kažnjenima su Pastor Maldonado iz Williamsa, koji je učetsvovao u nekoliko sudara i Francuz Romain Grosjean iz Lotusa, koji je, od 12 trka, učestvovao u sedam udesa u prvim krugovima.

                        Asocijacija vozača (GPDA) je tražila razjašnjenje od strane FIA o tome zbog čega se vozači i dalje kažnjavaju zbog prebrze vožnje ove godine, kada je dogovor bio da se poveća cena super- licenci, kako bi se ukinule novčane kazne.

                        Nakon razgovora sa FIA-om, GPDA je rešila da i dalje „doliva ulje na vatru“ po pitanju finansijskih kazni, sve dok ne bude rešen problem sa sistemom kažnjavanja.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Mercedes ce patiti za novim gumama


                          Gillan smatra da će se svi snaći sa novim hard gumama, osim Mercedesa


                          Prošle nedelje, italijanski dobavljač guma je rekao da će promeniti hard gume, a ne soft kao što se očekivalo od početka sezone, kako bi bile bliže specifikaciji iz 2012. godine, čime bi bile izdržljivije. One će verovatno imati veći radni opseg, a Mark Gillan, bivši Williamsov inžinjer, tvrdi da će to odgovarati svim timovima na gridu, osim Mercedesu.

                          „Pirelli je na početku sezone precizirao da je radni opseg hard guma izmedju 110 i 135 stepeni“, rekao je Gillan: „Mercedes je u stanju da veoma brzo dodje do tog radnog opsega , što i jeste deo problema. U kvalifikacijama, oni mogu da odvezu veoma dobar jedan krug, ali zatim ispadaju iz radnog opsega i počinju veoma brzo da pregrejavaju gume, tako da će želeti da obezbede dodatno hladjenje u gumama.“

                          „Drugi timovi se muče da udju u taj radni opseg dovoljno brzo za kvalifikacije, pa smanjenjem donjeg opsega sa 110 na možda 100 stepeni, dovode gume bliže medium komponenti koja počinje svoj radni opseg na 90 stepeni. Od toga će, naravno, svi timovi imati korist osim Mercedesa.“

                          Govoreći početkom maja, Pirellijev direktor, Paul Hembery, je izjavio da veruje da će nove hard gume „bolje raditi u hladnijim uslovima“, naglašavajući da pojedini timovi „pritiskaju“ Pirelli da promeni svoje komponente.

                          Kada je 2014. godina u pitanju, tu ćemo imati značajnu promenu u propisima za motore, jer F1 prelazi sa V8 na 1.6 V6 motore. Povodom toga, Hembery je rekao da je malo zabrinut za specifikaciju guma za sledeću godinu, jer Pirelli nema šasiju za 2014. godinu, kako bi pripremili nove komponente. Umesto toga, oni moraju da se oslanjaju na simulacije timova.

                          „To će biti pravi izazov“, rekao je Hembery: „Simulacije koje smo imali kod nekoliko timova, koji su bili u stanju da podele neke podatke sa nama, sugerišu na to da ćemo po pitanju isporuke snage, videti neke razlike.“

                          Jedna od tih razlika će biti i veći obrtni momenat koji će, kako navodi direktor Mercedesa Toto Wolff, samo pogoršati trenutni problem sa pregrejavanjem guma koje ima nemačka ekipa.

                          „Mi pregrejavamo malo više zadnje gume, nego naši konkurenti“, rekao je Wolff: „To je u DNK naših automobila u poslednjih nekoliko godina. Radimo veoma naporno da bi saznali zbog čega je to tako.“

                          „U 2014. imaćemo veći obrtni momenat sa našim turbo motorom što bi moglo da nas još više „ujede“, tako da moramo da se izborimo sa tim.“

                          Hembery dodaje: „Novi motori će imati veći obrtni momenat od sadašnjeg V8 i to će stvoriti mogućnost za više slobodnog hoda točka, i više problema sa trakcijom bolida prilikom izlaska iz krivina. To, sa naše tačke gledišta, može da vodi do problema sa pregrejavanjem.“

                          „Takodje, postoje komentari da će zbog balansa novih automobila biti teško pronaći pogodan set-up za trenutne dimenzije guma. Možda će želeti uže prednje gume ili, još bolje, šire zadnje gume.“

                          „Još uvek se dosta razgovara, ali ako budemo govorili o promeni veličina guma, to će nažalost biti kasno da se uradi sada. Uglavnom, ni nama, ni timovima, neće biti lako sledeće godine.“

                          Gillan kaže: „Pirelli se suočava sa velikim zadatkom u 2014. To je neverovatno težak balansirajući zadatak, jer treba da proizvedu gume za automobil koji ne postoji i sa agregatom koji trenutno postoji samo kao prototip.“

                          „Dinamika vozila će biti veoma drugačija u odnosu na ovo što imamo u 2013. Pošto nemaju test platformu za sledeću godinu, oni moraju da se oslanjaju na povratne informacije od timova, ali to će se konstantno menjati. Plus, performanse izmedju velikih timova i malih timova neće biti samo dve sekunde, kao što je trenutno slučaj, već verovatno pet ili šest sekundi.“


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            RB ce profitirati


                            Hill: Red Bull će profitirati sa novim hard gumama


                            Red Bull je otvoreno vodio kampanju protiv Pirellija i vršio pritisak na njih da promene svoje pneumatike, jer veruju da ne mogu da iskoriste pun potencijal RB9, a da to ne utiče na potrošnju guma.

                            Pirelli je potvrdio da će da „očvrsne“ hard pneumatike od VN Španije, ali da će druge komponente ostati potpuno iste. Red Bull je i dalje nezadovoljan tim ishodom, ali Damon Hill smatra da će upravo oni imati najviše koristi od te promene.

                            „Red Bull nije bio previše zadovoljan hard gumama, jer mislim da njihov automobil generiše puno bočne G sile, i to previše utiče na potrošnju guma, tako da smatram da će oni više voleti tvrdje gume“, rekao je Hill.

                            Devet od 11 timova nije želelo nikakve promene guma, i Hill kaže da oni nisu zadovoljni ovom odlukom.

                            „Dakle, može se desiti da ćete videti da Red Bull ima koristi od toga, i postoje priče da je to upravo sad slučaj, i neki timovi kažu da to nije ono što su želeli da vide, i da oni više vole mekše gume. Ali, to je Formula 1.“


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Raikkonen: Lotus mora vrzo da uhvati prikljucak


                              Finac je izjavio da je njegov tim pod velikim pritiskom.



                              U poredku vozača posle prve četiri trke, Sebastian Vettel ima deset bodova predosti u odnosu na najbližeg pratioca. Kimi Raikkonen misli da Lotus ne sme da dozvoli da vozač Red Bull nastavi sa povećanjem predosti.

                              "Imali smo dobar start sezone i mislim da smo u boljoj poziciji nego li prošle godine. Sezona je dosta dugačka i još je rano za neke veće prognoze. Ako želimo da uhvatimo Sebastiana Vettela onda moramo da mu oduzmemo što više bodova. To možemo uraditi samo ako nastavimo sa razvojem bolida", izjavio je Raikkonen.
                              "Nije tajna da nama treba više brzine u kvalifikacijama. Ako želimo pobede onda moramo da startujemo iz prva dva reda. Videćemo šta će se dogadjati sa početkom evropske sezone, jer će dosta timova doneti mnogo novih delova", dodao je Finac.

                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Rosberg: Barcelona ce nam dati jasniju sliku


                                VN Španije odkriće dosta tajni po pitanju performansi bolida.



                                Mercedes se trenutno nalazi na četvrtom mestu u konkurenciji konstruktora, gde je bolid sa oznakom W04 za sada zabeležio dve pol pozijie i dva treće mesta.

                                "Svi u timu znamo da se bolid dobro ponašao na ovoj stazi tokom zimskih testiranja. Mislim da će vikend u Barseloni biti dosta zanimljiv, gde se nadam da možemo da zabeležimo pozitivan rezultat", kazao je Nico Rosberg.
                                I Lewis Hamilton ima dosta dobar osećaj pred trku na stazi Katalunja: "Osećam se veoma dobro u ovom bolidu i znamo na kojim poljima treba najviše da radimo kako bi se poboljšali. Barselona će za nas pored trke biti veoma dobar test, jer smo ovde odradili najveći deo tokom predsezonskih testiranja".

                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...