F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    VN Indije negirala glasine


    VN Indije negirala glasine koje tvrde da neće biti trke u 2014.


    Organizatori VN Indije su opisali glasine, koje tvrde da će ova trka biti izbačena iz kalendara F1 2014., kao „potpuno neosnovane i zlonamerne.“

    VN Indije je imala svoj debi u F1 2011. godine, pa iako Buddh International Circuit ima ugovor do kraja 2015., nedavni medjunarodni izveštaji tvrde da se promoter trke Jaypee Sports International (JPSI) nalazi u velikim finansijskim poteškoćama.

    Kao odgovor na to, potparol JPSI kaže da su te tvrdnje potpuno neistinite.

    „Neke medjunarodne novinske organizacije pokušavaju da šire glasine da JPSI ne može da ugosti VN Indie u 2014. To je totalno neosnovano i zlonamerno“, rekao je potparol.

    „Naš dogovor sa FOM-om je da držimo F1 trke na Buddh International Circuitu do 2015., i mi smo potpuno posvećeni tome.“

    „Nema razloga da se odreknemo održavanja F1 trka.“

    Indija će ove godine biti domaćin 16. trke, koja se vozi za vreme vikenda 26-27. oktobra


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Sutil brani Pirelli


      Sutil smatra da svi timovi mogu da održavaju gume kao Force India


      Adrian Sutil veruje da to što je Force India uspela da uspešno održava ovogodišnje gume, znači da i svi ostali timovi na gridu mogu to da urade.

      „Svi govore o problemima sa Pirelli gumama, ali to su dobre gume, i to smo videli u Canadi“, rekao je Sutil: „Mi možemo da odradimo jedan pit stop ako je automobil ispravan. Mislim da je to bila dobra trka za različite strategije.“

      „Paulov tempo je bio dobar i to je samo dokazalo da mi nemamo problem sa gumama“, rekao je Sutil, ukazujući na Paul di Restov stint od 54 kruga u Canadi.

      „Ne želim promenu komponenti. To nije dozvoljeno. Mi imamo pravila i pravila se moraju poštovati. Pravila se ne menjaju u sred sezone.“

      „Nema više šta da se kaže. Nije dozvoljeno uvoditi nove komponente i nema opasnosti sa ovim gumama. Mi nemamo problem sa gumama.“

      „Samo neki timovi su se bolje snašli sa gumama, a neki drugi timovi bi to želeli da promene. Videćemo šta će na kraju ispasti, ali ja samo želim da se pravila poštuju i ne želim velike promene guma.“


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        McNish: Le mans bi prihvatio Mark Webbera


        Bivši F1 vozač, Allan McNish, misli da bi Le Mans svet raširenih ruku prihvatio Webbera u 2014.


        Njegov ugovor sa Red Bullom ističe, i šampioni već razmatraju kanidate za zamenu, pa je 37-sedmogodišnji Australijanac povezan sa Porscheovim povratkom.

        "Ukoliko Mark odluči da dođe, svi bismo ga dočekali raširenih ruku - do prve krivine," našalio se McNish. "Ne bi on želeo nikako drugačije. On je inteligentan, mislilac, dobra osoba... Bio bi dobar u padoku."

        24 časa Le Mans trka se vozi ovog vikenda, i McNish misli da se događaj može takmičiti rame uz rame sa Formulom 1.

        "Mislim da su sportski automobili ponudili proizvođačima mesto gde mogu da razvijaju tehnologiju o dobrom, razumnom trošku. Mogu da se trkaju na visokom nivou, u Le Mansu, koji bez pogovora parira bili kojoj F1 trci, i ima i šampionat. Pogledajte Renault - oni već nekoliko godina osvajaju šampionat, ali to niko ne zna. Svi misle da je to Red Bull."

        McNish je takođe rekao da je Le Mans postao održiva opcija za vozače sa F1 pedigreom, kao što su Kamui Kobayashi i Bruno Senna, i zapitao se da li je Formula 1 otišla u pravom smeru sa trkanjem u kome dominiraju gume.

        "Veoma je čudno kako je sada u Formuli 1. Gledao sam vremena po krugu sa VN Bahreina, i primetio sam da su maltene ista kao naša vremena tamo - vremena automobila koji je 300 kg teži. Mislim da se F1 u zadnjih par godina veoma trudila da postane spektakl, da fanovi uživaju u trkanju točak uz točak. Mislim da je to pozitivno ali možda su otišli malo predaleko," dodao je McNish.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Svet F1 ceka odluku o Mercedesu


          Danas u 09:30 počelo saslušanje u vezi „test-gate“afere.


          Kao što se moglo predvideti, glasine već kruže. Sa jedne strane, Mercedes i Pirelli mogu dobiti oštru kaznu, ali ni oni ne dolaze nespremni u Pariz. Navodno, Ross Brawn će se pojaviti “naoružan” raznoraznim dokumentima. Mercedesov Toto Wolff neće biti prisutan na saslušanju, a juče je izjavio:
          “O ovom slučaju govore mnogi koji ne znaju sve činjenice”.
          Po rečima Nikija Laude, Wolff je prethodnih dana pokušavao da učini sve kako do saslušanja ne bi došlo. Zbog toga je imao sastanke sa Ecclestoneom i Todtom, ali bez uspeha. Dakle, saslušanje je počelo po planu, a na pitanje o tome kakva sudbina čeka Brawna, Wolff kaže:
          “Ross Brawn neće biti žrtvovan u Parizu. Jednostavno, nije u mojoj prirodi da se tako odnosim prema saradnicima”.
          Većina F1 stručnjaka smatra da bi eventualna tzv. “sportska” kazna bila daleko efektnija od novčane. Ukoliko Mercedes dobije novčanu kaznu to će biti jasna poruka ostalim timovima da i oni mogu da obave takve testove, samo ukoliko imaju dovoljno novca da plate kaznu što velikim timovima svakako ne bi bio problem.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            FIA nije odobrila test


            Mercedesov test nije odobren od strane FIA-e


            Upravni organ vladajućeg tela FIA-e je još jednom izjavio da zvanična dozvola za sprovodjenje Mercedesovog testa sa Pirellijem koji koristi ovogodišnji bolid nije izdata, a svaki oblik odobrenja koji je dobijen od strane direktora trka Charlie Whitinga opisuje se kao "nerelevantno".

            Pravni zastupnik vladajućeg tela, Mark Howard, je izjavio da čak iako je Mercedes dobio dozvolu od Whitinga za test, korišćenje šasije iz 2013. godine je probijanje članka 22, ukoliko se World Motorsport Councile (WMSC) pre toga nije složio sa tom odlukom.

            Howard je objasnio da je Whiting prvo kontaktiran telefonom od strane Ron Meadowsa, timskog menadžera Mercedesa 2 maja kako bi razgovarali o korišćenju šasije iz 2013. godine na testu u sezoni, dok je 3 maja Ross Brawn takodje održao sličan razgovor sa Whitingom.

            Howard je onda objasnio da je Whiting poslao e-mail FIA-inom advokatu Sebastianu Bernardu kako bi dobio jasnije razumevanje, a odgovoreno je da takav test može biti održan ukoliko Pirelli pristane da svim timovima ponudi isti takav test. Medjutim, vladajuće telo tvrdi da to nije bio slučaj sa testom u Barceloni.
            Howard je kansije izjavio da razgovori izmedju Whitinga i Bernarda nisu bili podržani FIA-inim pravilnikom i da je to bilo "jednostavno tumačenje trenutnih pravila".


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Brawn: Nismo imali koristi


              Ross Brawn je na saslušanju izjavio da informacije sa testova nisu Mercedesu donele značajnu prednost.


              Tokom unakrsnog ispitivanja Brawn je uporno tvrdio da njegov tim nije imao previše koristi od podataka sa spornog testiranja, te da im ti podaci nikako nisu mogli pomoći u borbi sa konkurencijom.

              “Nismo znali koje su gume u pitanju, niti šta je Pirelli razvijao. Mi uvek radimo po principu da je nedostatak informacija bolji od pogrešnih informacija. Nije mi jasno na koji način bismo mi uopšte mogli da koristimo bilo koji podatak sa tog testa”, izjavio je na FIA tribunalu Ross Brawn.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Hulkenberg priznao da je pogresio


                Nico Hulkenberg je po prvi put otvoreno rekao da se kaje zbog napuštanja Force India ekipe.


                Na početku sezone mladi Nemac je pravdao svoj potez time što se od Saubera očekivalo da održi nivo na kome su vozili 2012.godine. Međutim, nakon trećine sezone Hulkenberg priznaje da je Sauber u “teškoj situaciji” sa svojim C32 bolidom. Istovremeno, njegova bivša ekipa Force India se nalazi na solidnom 5.mestu u šampionatu, ispred McLarena.

                “Nisam ovo očekivao. Očigledno, nismo na poziciji na kojoj želimo da budemo. Nažalost, u svetu Formule 1 je tako-donesete odluku iz najbolje namere, ali niko ne može da garantuje da nećete pogrešiti i da je odluka bila ispravna. Jedino što možemo da uradimo je da damo sve od sebe da nekako spasemo ostatak sezone. Želeo bih da imam brži bolid.”, rekao je Hulkenberg.

                Uspeh Force India tima je ovih dana komentarisao i Jenson Button :
                “Pojedini delovi na njihovom bolidu potiču od nas, a drugi od Mercedesa. Nije čudno što idu tako dobro”.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Mercedes se kaje zbog izbora kaciga


                  Test je izgledao još tajnovitije zbog crnih kaciga koje su nosili vozači.


                  Tokom dugog davanja iskaza pred FIA tribunalom Mercedes je priznao da je bilo elemenata koji su mogli delovati sumnjivo tokom spornih testova. To se posebno odnosilo na crne, neobeležene kacige koje su tom prilikom nosili Hamilton i Rosberg. U Mercedesu tvrde da su se za te kacige odlučili kako bi izbegli fanove ne razmišljajući o tome da njihov izbor kaciga može da pobudi dodatne sumnje.
                  Advokat ekipe Paul Harris je izjavio:
                  “Sada nam je jasno da smo pogrešili i veoma nam je žao. Imali smo svoje razloge-nije bilo dovoljno ljudi u obezbeđenju. Nažalost, svi su zbog toga postali sumnjičavi.”
                  Dosta se pričalo i o tome da li su drugi timovi bili obavešteni o testiranju, ili eventualno pozvani da ga i oni obave. Ross Brawn je izjavio da je ta odluka zavisila od Pirellija jer je to bio Pirellijev test. Samim tim, tvrdio je Brawn, Mercedes nije prekršio pravila, jer to nije bio Mercedesov test.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Sud sutra donosi odluku o test aferi

                    Sud u Parizu izjavio je da će sutra sopštiti odluku o test aferi Mercedesa i Pirellija.



                    Danas su četiri sudije suda čula izlaganja Mercedesa i Pirellija, kao i da su dobile dokazne materijale od strane FIA-e. Današnje zasedanje trajalo je sedam sati, što je nateralo sud da se sutra ponovo sastane i donese odluku o ovom slučaju.

                    "Odluka o ovom slučaju biće saopštana sutra. Do tada se nećemo oglašavati", kazao je jedan od sudija.

                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Hamilton: Nisam imao više šansi za titulu sa McLarenom


                      Bivši vozač McLarena izjavio je da je ovo jedan od glavnih razloga zbog čega je napustio tim.



                      Lewis Hamilton je 2008. godine osvojio titulu šampiona sa McLarenom, da bi četiri godine kasnije napustio tim sa bazom u Vokingu. Jedan od glavnih razloga za rastanak najverovatnije je bila svadja izmedju njega i Rona Dennisa, kao i da je McLaren popustio sa svojim performansama u odnosu na ostale.

                      "Neki ljudi ponekad izgube iz vida šta je krajni cilj. Kada izgubite pojam šta i kako radite, onda vi izgubite pogled na to šta vam je potrebno da budete šampion", kazao je Dennis.
                      Sa druge strane Lewis Hamilton je izjavio da je napustio McLaren jer nije želeo da gubi vreme u novim pokušajima za osvajanje titule sa ovim timom.
                      "Jedna titula nije više toliko cenjena, jer imamo dosta vozača koji su bar jednom osvojili šampionat. Kada imate dve ili više tutle, onda postajete poseban. Ja sam u svojoj prvoj sezoni u Formuli 1 umalo osvojio šampionat, ali sam to uspeo godinu dana kasnije. Od tada više nisam imao bolid da učinim tako nešto. Bolid pravi veliku razliku na stazi, a ja sam svoje stpljenje sa McLarenom izgubio", kazao je Hamilton.

                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Ecclestone odkrio da ima ugovor sa Pirellijem


                        Prvi čovek Formule 1 izjavio je da ima ugovor sa Pirellijem za narednu sezonu.



                        Iako je u prvom planu sudjenje Mercedesu i Pirelliju gde se danas se očekuje odluka suda u Parizu, Bernie Ecclestone je obelodanio da ima ugovor sa italijanskim dobavljačem za narednih nekoliko godina.

                        Pirelliju na kraju ove sezone ističe postojeći ugovor, koji je najavio da će tužiti FIA-u ukoliko sud u Parizu donese preveliku kaznu na njihovu štetu.
                        "Mi imamo ugovor sa Pirellijem za sledeću sezonu, ali se oni još nisu dogovorili sa FIA-om", izjavio je Ecclestone.

                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Webber: Lopta je sada na mojoj polovini


                          Australijanac je izjavio kako ima kontrolu oko daljih planova u svojoj karijeri.



                          Mark Webber bi trebalo da tokom letnje pauze počne nove pregovore sa Red Bullom oko nastavka saradnje, a još ranije pojavile su se priče da može postati fabrički vozač Porschea u Le Man seriji.

                          "Lopta je trenutno na mojoj polovini. Skoncetrisan sam na svoju vožnju, jer samo tako imaću prednost u daljim pregovorima a sve više vozača povezuje sa mojim mestom u Red Bullu", kazao je Webber.
                          Odnosi izmedju Webbera i Vettela su dobi, kao i da on nema nikakvih problema sa vlasnikom tima Dietrichom Mateschitzem.
                          "Biću u kontaktu sa njim o mojim daljim planovima, kao i o motivaciji i energiji o nastavku saradnje. Imam još malo vremena da razmislim, jer Red Bull neće još dugo da čeka moju odluku", doddao je Australijanac.

                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Bottas ne ugrozava Maldonada


                            Maldonado insistira da se ne oseća ugroženo od strane svog timskog kolege debitanta Bottasa


                            Mladi Finac je bio na naslovnicama nedavno u Montrealu, kada se kvalifikovao na treće mesto, ispred Venecuelanca Maldonada, iskusnijeg vozača i pobednika iz Barselone 2012.

                            Ali Maldonado je rekao u sredu: "Uslovi u Kanadi su odgovarali Valtteriju. To je ne znači da je on brži a ja sporiji. Naš auto je pomalo težak, ali ne moram ništa nikome da dokazujem."

                            Maldonado tvrdi da se Williams previše oslanja na njega, zbog Bottasovog neiskustva.

                            "Previše se uzdaju u mene. Zapravo, ja sam dogovoran za sva tehnička testiranja automobila, jer imam više znanja i iskustva sa timom."

                            Njegovi komentari se poklapaju sa glasinama da je on na meti Lotusa, kao potencijalni kandidat za mesto, možda Red Bull vezanog, Kimija Raikkonena.

                            Maldonado insistira: "Nije vreme za planiranje gde ću biti 2014. Iskreno se nadam da ću nastaviti sa Williamsom još par godina. To je tim koji mi je dao priliku da budem u Formuli 1, i prvu, i do sada jedinu pobedu, sam ostvario sa njima. Verujem da imamo potencijala za još pobeda."


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Presude nece biti u cetvrtak


                              FIA neće objaviti presudu nakon prvog dana saslušanja


                              Upravljačko telo motorsporta je, u popodnevnim satima, izdala saopštenje da neće objaviti presudu u procesu protiv Pirellija i Mercedesa, nakon prvog dana saslušanja.

                              Proces je trajao celo prepodne, a sve tri strane, FIA, Pirelli i Mercedes, su imali vremena da iznesu svoje prve argumente u procesu.

                              Pravni zastupnik FIA-e, Mark Howard tvrdi da ne postoji zvanična dozvola za održavanje testa. Sa druge strane, Mercedes je odgovorio izjavom da su dobili zeleno svetlo od strane upravljačkog tela, dodajući da nisu stekli konkurentsku prednost dodatnim testom.

                              Mercedes i dalje tvrdi da je i Ferrari kriv za kršenje pravila, zbog učešća na sličnom testu sa automobilom iz 2011. godine.

                              Nakon pauze za ručak, Pirelli je tvrdio da FIA ne može da ih sankcioniše zbog njihove uloge u trodnevnom testu. Pošto ne poseduju dozvolu od strane rukovodećeg tela, oni su svoju situaciju uporedili sa „Crash-gate“ aferom, kada su šefovi Renaulta svoje prvobitne presude, donešene na Savetu Svetskog Motorsporta, preokrenuli na Francuskim sudovima.

                              Presuda se očekuje u toku sutrašnjeg dana.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Mercedes odbio dogovor


                                Mercedes odbio Laudin van-sudski dogovor


                                Šef Mercedes F1 tima Ross Brawn i izvršni direktor tima Toto Wolff odbili su van-sudski dogovor koji je osmislio ne-izvršni direktor tima, Niki Lauda.

                                Trostruki svetski šampion kaže da je imao dogovor sa Berniem Ecclestoneom, koji je vodio do toga da Mercedes izbegne suđenje na Međunarodnom tribunalu, ali da su njegove kolege to odbile.

                                „Red Bull jer uložio protest protiv nas sa Ferrarijem“, rekao je Lauda. „Tokom celog vikenda u Montrealu sam pokušavao da izbegnemo sudski proces. Sa Berniem sam se dogovorio oko van-sudskog poravnanja, i da bi to uspelo trebalo mi je samo pismo od Mercedesa za šefa FIA-e, Todta. Ali naši šefovi, Wolff i Brawn, su to odbili. Sad moraju da žive sa tom odlukom.“

                                Lauda nije želeo da prokomentariše detalje tog dogovora, ali veruje se da je bila u pitanju velika novčana kazna, umesto bilo kakvih isključenja iz šampionata.

                                Lauda nije bio prisutan na suđenju u četvrtak, a Mercedes su predstavljali šef tima, Ross Brawn, šef trkačkih inžinjera, Andrew Shovlin i menadžer tima, Ron Meadows.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X