F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Lotus mora da bude bolji u kvalifikacijama


    Iako je E21 već postao “pobednički bolid” neophodno je da bude brži u kvalifikacijama.



    Tim menadžer Pol Sibi priznaje da u Lotusu užurbano pokušavaju da pronađu način kako da se poboljšaju u kvalifikacijama. Naravno, svi su svesni činjenice da im kvalifikacije nisu jača strana, a da je jedan od preduslova za postizanje pobeda dobra pozicija na starntom gridu

    Ova pauza će im dobro doći jer se užurbano radi na novim delovima.
    “Naš glavni cillj je da obezbedimo nove delove našim vozačima što je pre moguće. Pokazalo se da E21 odličano ide tokom trke, ali kvalifikacije su bitne da bismo ostvrilvali pobede. Nismo baš bili zadovoljni rezultatom u Maleziji, ali ukupno gledano, od početka sezone veoma sam zadovoljan načinom na koji je radio ceo naš tim, a naročito sve dobro funkcioniše kada smo pod pritiskom. Samo se nadam da će novi delovi biti spremni pre GP Kine”, rekao je Sibi


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Sauber: Gutierrez ce pokazati svoju vrednost


      Sauber veruje da će njihov vozač Gutierrez dokazati zašto je u F1


      Esteban Gutierrez neće morati dugo da dokazuje da zaslužuje mesto u Formuli 1 i da ne zaslužuje status 'plaćenog vozača', insistira šef Saubera Monisha Kaltenborn.

      Nemogućnost da se nađe adekvatan sponzor je bio ključni faktor zbog nekadašnjeg gubljenja mesta Sauberovog vozača Kamui Kobayashia na kraju 2012. Japanski vozač je sada deo Ferrarijevog GT-a.

      Gutierrez je zauzeo Konayashijevo mesto uz podršku istog sponzora koji je uveo Sergia Pereza u F1.

      Ali Kalterborn je rekla da je Gutierrezova poleđina bila u drugom planu.

      ''Za nas nacionalnost nije uopšte bitna. Ono što je bitno na kraju dana je da je on brz vozač,'' rekla je Kalterborn za Autosport.

      ''Morate da sagledate mnoge aspekte. Naravno, timovi su stavljeni na daleko veći naglasak nego što je to bio slučaj u prošlosti kada je u pitanju komercijalna implikacija koju vozač može imati.''

      ''Ne gledaju samo novac koji vozač donosi sa sobom, što se inače uvek gledalo, već se gleda i talenat vozača.''

      ''Bilo je puno vozača kada smo angažovali Sergia, koji je takođe došao kod nas, ali smo se opredelili za Sergia jer smo ga smatrali veoma talentovanim vozačem. Nije trebalo dugo i naravno svet je to video.''

      ''Odjednom je ovaj potez bio uredu i on više nije smatran plaćenim vozačem, što je bio slučaj u početku. Sa Kamuiem nije bila umešana komercijalna strana i upravo je isto sada (sa vozačima u 2013.).''

      ''Pre svega morate da pogledate potencijal performansi, a onda gledate komercijalnu stranu. Ili koliko sponzora donosi sa sobom ili koliko je marketinški interesantan.''

      Gutierrez je svoju F1 karijeru započeo sa trinestog mesta u Australiji i dvanestog u Maleziji.

      ''To je pokazalo koliko se brzo prilagodio svetu F1 jer je puno drugačije kada ste treći vozač ili kada vozite tokom testova mladih vozača i onda kada ste vozač trka.''

      ''Mislim da pokazuje veoma dobre performanse.''


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Webber izbegao kaznu


        Webber ima sreće što je izbegao kaznu


        Mark Webber je možda bio žrtva „Multi 21“ afere na Sepangu, ali njegovo ponašanje je podiglo par obrva na ovoj kontraverznoj trci.

        Pošto je njegov timski kolega, Sebastian Vettel, ignorisao timsku naredbu i pretekao Australijanca, Webber samo što nije gurnuo bolid svog timskog kolege na pitwall pri brzini od 300 km/h.

        Tada je svom nemačkom kolegi pokazao i srednji prst, a nakon isticanja karirane zastave u krugu koji služi za poslednji ovilazak pred ceremoniju, kao poslednji čin frustracije i besa, naglo je skrenuo ka njemu (Vettelu) i presekao mu put.

        Medjutim, FIA nije reagovala na te incidente, a nijedan sudija nije pokrenuo istragu protiv njega.

        „Ostali vozači su bili kažnjeni i za manje prekršaje“, rekao je neimenovani šef jednog rivalskog tima za Auto Motor und Sport.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Villeneuve: Ovo ce biti Alonsova godina


          Massa bi mogao biti ključna figura u Alonsovoj novoj tituli.


          To je vidjenje stvari šampiona iz 1997. godine Jacquesa Villeneuva, koji je ove nedelje u Milanu izjavio da Španac "umoran" od prošlogodišnje borbe sa lošim Ferrarijem.

          "Ovo bi mogla biti njegova godina", izjavio je Canadjanin za Italijanske medije.

          "Bolid je brz, mada je možda malo težak za vožnju. Takodje, mislim da bi ove godine mogao da dobije i Massinu podršku".

          Tim iz Maranella je napravio mnogo bolji bolid za 2013. godinu, ali i pored toga Ferrari je trenutno iza glavnih rivala Red Bulla, Mercedesa, i Lotusa u šampionatu vozača.

          Kad aje upitan da prokomentariše Alonsov prvu krug u Maleziji i to što nije otišao na zamenu nosa, Villeneuve je rekao:"Ferrari je svoje velike greške iskoristio ove godine".


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Resenje McLarenovih problema "moze potrajati"


            James Allen i Mark Gillian veruju da će McLarenu trebati vremena da reši sve probleme


            Tim iz Vokinga je prošlu sezonu završio sa najbržim bolidom, ali je preko zime odlučio da potpuno promeni bolid za ovu sezonu, umesto da evoluiraju prošlogodišnji boolid.

            Od stara ove sezone McLaren je daleko od lidera, a njihovi problemi nisu samo u novom vešanju.

            Tim ima samo 4 osvojena boda, i trenutno je 42 boda iza lidera Red Bulla, a Button i Perez su uspeli da osvoje po jedno deveto mesto na prve dve trke. Medjutim, Button je bio medju prvih pet na VN Malezije pre nego što je odustao iz trke.

            McLaren je startovao sezonu veoma loše, ali iz tima poručuju da će se tempo vratiti tokom sezone. Bivši tehnički direktor Williamsa Mark Gillian je izjavio da to možda neće ići lako sa novim McLarenovim bolidom, jer problem nije jednostavno samo aerodinamika, već da je mnogo komplikovaniji.

            "Bio sam iznenadjen koliko su bili spori na početku sezone", izjavio je Gillian.

            "Imali su dva veoma loša starta, ali obično bi to nadoknadili".

            "Očigledno je da su zabrinuti sa razvojem bolida u toku sezone, i sa tim koliko brzo mogu da razvijaju bolid, što znači da problem nije samo u aerodinamici već i u ogibljenju, a te probleme nikad nije lako rešiti".

            "Da je problem samo u aerodinamici, očekivao bih da se to reši za trku ili dve, ali pošto postoje dodatni problemi, mislim da će im trebati više vremena da srede sve to".

            Ukoliko McLarenu bude potrebno da promeni vešanje postoje dve opcije: Jedna je da se promeni šasija tj. napravi potpuno nova za čiju je izradu potrebno 90 dana, ili jednostavno "odseći" postojeću šasiju i montirati novo vešanje, ali druga opcija zahteva da šasija bude u Vokingu, a uz to se dobija i dodatna težina, a takodje neće biti moguće to uraditi izmedju trka u Kimi i Bahreinu.

            Čak i da odmah počnu da prave novu šasiju, ona neće biti spremna do VN Kanade koja je sedma trka sezone.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Bottas se nadao "boljem"


              Novajlija u Williamsu priznaje da je očekivao bolji start sezone


              Botas kaže da je očekivao više od ovogodišnjeg starta sezone i definitivno nije mislio da će nakon prve dve trke i dalje biti bez bodova.

              Nakon što je prošle godine vozio samo na slobodnim treninzima, Bottas je ove godine dobio mesto u Williamsu, umesto Bruna SSenne.

              Ali za sada ni Botas ni Williams nisu uspeli da dodju do bodova na prve dve trke ove sezone.

              Sa ne tao dobrim trkačkim tempom, Bottas je završio na 14 mestu u Australiji i 11 mestu u Maleziji, ali je ipak došao do samog kraja trke za razliku od njegovog timskog kolege.

              "Nadao sam se da ću se boriti za bolje pozicije. Cilj je da počnemo da osvajamo bodove i da budemo konstantni u tome", izjavio je Bottas.

              "To je nešto čemu smo se svi nadali - i ja i tim, tako da je trenutno to malo razočaravajuće".

              "Trenutno smo u takvoj situaciji, ali moramo da se vratimo jaki i nastavimo da forsiramo".

              "Sa svakom trkom razumemo sve više stvari na bolidu. Trebaće nam malo vremena, ali ćemo se vratiti medju osvajače bodova".

              "Ovo je različit bolid od prošlogodišnjeg i neke stvari su čak i bolje nego prošle godine. Ovaj bolid ima mnogo veći potencijal nego prošlogodišnji. Nije lako, ali stalno učimo sve više i više".

              "Glavni cilj tima ove godine je da popravimo poziciju koju smo imali prošle godine, tako da imamo dosta posla pred nama".


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Dodatni testovi za nove motore u 2014. godini


                Timovi će najverovatnije imati dodatne testove na početku 2014. godine


                Timovi F1 traže od FIA-e da zbog novih motora dobiju makar još jedan test naredne godine, i iako bi dodatni predsezonski test morao biti ranije održan, tj. početkom godine, timovi se ipak nadaju da će naredne godine ipak biti 4 predsezonska testa.

                "Predlog da se dobije dodatni predsezonski test deluje veoma normalno i razumno, i mislim da bi svim timovima to mnogo značilo", izjavio je zamenik direktora Renault Sport F1 tima Rob White.

                "Još uvek ne znamo kakv će format testiranja biti naredne sezone, ali svim timovima je u interesu da imaju što više vremena sa novim bolidima, i posebno motorima":

                Postojale su glasine da bi novi V6 motori mogli biti testirani ove godine, ali prema Rob White-u to bi bilo previše rano jer pitanje da li će motori biti 100% spremni ove godine, a i novi bolidi bi bili pod znakom pitanja.

                To je najviše zbog toga što proizvodjači motora još uvek nisu kompletirali svoje motore niti su FIA-i dostavljene kompletne specifikacije.

                "To je debata koja je manje - više ostala bez vremena, i novi motori će najverovatnije biti prvi put testirani naredne godine".

                "Hajde da uzmemo oktobar mesec kao period kada bi mogli da testiramo te motore, i vidimo kakve bi posledice mogle biti".

                "Ako imate test u oktobru onda to znači da motor morate napraviti u septembru. Proizvodjačima predstavlja teškoće to što bi svaki deo morao da bude završen tri meseca pre sastavljanja motora, što znači u maju, a to je za samo mesec dana".

                "Mi i dalje dizajniramo pojedina delove, a oni koji su već dizajnirani nisu u potpunosti napravljeni".

                "Sa trenutnim tempom jednostavno nije moguće staviti i testirati nove motore u oktobru".

                White je ipak priznao da postoji element rizika to što će se motori prvi put testirati na predsezonskim testovima naredne godine.

                Ali kako Renault ima čtiri tima koji će koristiti njihove motore naredne godine, sigurni su da će vreme provedene u testiranjima iti dovoljno za razumevanje novih motora.

                Tokom tog perioda razumevanje motorca će biti daleko važnije nego pronaći njegove mane iako će svi proizvodjači motora do tada imati dosta dyno testiranja.

                "Čak i ako se pretpostavi da neće biti značajnih prepravki sa motorima, a verovatno hoće, onda će svi timovi biti zauzeti sa prikupljanjem podataka i analizom istih, a takodje će raditi i na dizajnu i greškama koje će se pojavljivati".


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Tost: Besmisleno je zabraniti timske naredbe


                  I nakon afere „Multi 21“ Franz Tost smatra da nema svrhe zabranjivati timske naredbe


                  Nakon Red Bullove afere „Multi 21“, neposlušnosti Sebastiana Vettela, ali i poslušnosti Nica Rosberga, legalnost timskih naredbi je opet dovedena u pitanje.

                  „Uopšte nisam veliki ljubitelj timskih naredbi, jer želimo da vidimo borbu i preticanja“, rekao je šef Toro Rosso tima: „ Zbog toga, mi to držimo na apsolutnom minimumu u Toro Rossou.“

                  Sa druge strane, on je odgovorio potvrdno na pitanje da li ponekad Toro Rosso koristi timske naredbe kako bi pomogli timu „starijem timu“.

                  Medjutim, Tost se nije složio sa Vettelovim ponašanjem na Sepangu: „Disciplina je najvažniji uslov za uspeh.“


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Sauber i Planzer nastavljaju saradnju


                    Sauber F1 tim produžio saradnju sa Planzerom


                    U Formuli 1 brzina je praktično sve-ne samo na stazi, nego i van nje. Jednog minuta novi delovi su napravljeni u fabrici, a već u sledećem minutu su potrebni na stazi. Zbog toga je odabir logističkog partnera od izuzetne važnosti za timove u F1. U tom cilju, Sauber F1 tim je ostvario saradnju sa švajcarskom kompanijom Planzer, koja je zadužena za rukovanje prevozom, ne samo u Švajcarskoj, već i van granica, sa momentalnim delovanjem.

                    Sauber i Planzer su već saradjivali, a Planzer je preuzeo potpunu odgovornost za transport vazdušnim putem ka inostranim trkama, i sa aerodroma u Minhenu i Milanu materijali i delovi za bolide poleću ka krajnjim destinacijama.

                    „Partnerstvo sa Planzerom se već dokazalo kao uspešno u prošlosti, tako da je bilo logično da proširimo tu saradnju“, rekla je Monisha Kaltenborn: „Glatka logistička podrška je osnova za uspeh na stazi, tako da nam je izuzetno važno da imamo tako pouzdanog partnera u ovoj oblasti.“

                    „Kao partner Sauber F1 tima, Planzer Grupacija će demonstrirati svoju posvećenost zajedničkim vrednostima“, rekao je Nils Planzer, predsednik Upravnog odbora i direktor Planzera: „Za obe kompanije, sa akcentom na brzinu, potreban je i stepen stabilnosti kako bi se postigao uspeh. Obe kompanije su podjedanko uspešne onoliko koliko je savršeno uskladjen rad tima koji se nalazi oko njih.“


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Di Resta zabrinut oko razvoja bolida


                      Vozač Force Indije zabrinut da će se njegov tim boriti da održi korak u razvoju u 2013.


                      Vozeći za jedan od F1 timova sa manjim budžetom, Škot je zabrinut da će veliki tehnički izaziv unapređenja sadašnjeg bolida, kao i pripreme za radikalna nova pravila u 2014., biti glavna prepreka za tim iz Silverstona.

                      ''Imamo manje resurse od najboljih timova,'' citiran je 26-godišnjak od strane Speed Week-a.

                      ''To će biti nedostatak. U jednom trenutku ćemo morati da premestimo razvoj na bolid za 2014. Do tada, moramo da napredujemo zaista dobro, jer od juna ili jula ćemo morati da prestanemo (sa razvojom bolida u 2013.).''

                      Međutim, neki su su zabrinuti zbog buke koju pravi di Resta; povezujući njegov pad forme krajem prošle godine sa njegovim razočarenjem što nije među najboljim vozačima u 2014.

                      ''Paul di Resta izgleda kuka puno,'' navodi Speed Week.

                      ''Voleo bih da ga vidim više fokusiranog na pobeđivanje timskog kolege.''


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Pirelli balansira izmedju sporta i zabave


                        Usled navale kritika na račun Pirellia, Martin Brundle stao u njihovu odbranu


                        Nakon perioda zimskih testova i prve dve trke u 2013., puno vozača i najbolji timovi, uključujući i Red Bull i Mercedes glasno su se žalili na degradaciju pneumatika koja čini ovaj sport previše veštačkim.

                        Mark Webber to vidi kao balans između takmičenja s' jedne strane i šou sa druge strane.

                        ''Mislim da je to prilično dobro za neutralno, dobro za navijače i verovatno dobro za nove ljude koji prate Formulu 1,'' rekao je Australijanac.

                        ''Ali za starije, recimo za ljude koji više shvataju sport i koji su obrazovaniji o ovom sportu, još uvek je mali udarac i nedostatak.''

                        Ono što je na umu Red Bullovog vozača je da F1 vozači sada postaju eksperti za rad pneumatika, više nego sportske super zvezde.

                        ''Gledao sam Rafu Nadala i Roger Federera i to je igra sa linije, to je precizna igra za pet set meča i svi uživamo gledajući to.''

                        ''Ali u ovom trenutku mi vozimo osam ipo, osam desetinki. Trkanje je potpuno smešteno oko nege i pokušaja da pneumatici prežive, više nego vožnja bolida do limita. Ne vidite nas da sada forsiramo do limita.''

                        ''To je moje malo zapažanje,'' zaključio je.

                        Razmljivo, Pirelli nosi teret krivice za trenutnu situaciju.

                        Ali bivši vozač, koji je sada komentator, Brundle insistira: ''Oni su uradili samo ono što se od njih tražilo – da učine trku uzbudljivijom.''

                        ''Lagano su mogli da iznesu tvrđu komponentu pneumatika za sledeću Veliku Nagradu. Ali da li zaista to želimo?'' citiran je od strane Speed Week-a.

                        ''Balans mora da bude pravi. Mislim da niko ne želi da vidi dosadnu trku sa jednim zastavljanjem. Sa druge strane, pet zaustavljanja bi bila farsa.''

                        ''Mislim da su dva ili tri zaustavljanja dobar kompromis,'' dodao je Brundle.

                        ''Mogu da shvatim ukoliko neki vozači nisu zadovoljni – želimo da vidimo pobedu najbržeg momka, ne onog koji najbolje razume pneumatike.''

                        ''To je dilema: da li bi sport trebao da ima visoku vrednost njega samog ili bi trebao da ima zabavan karakter? Nikada ne smemo da zaboravimo da jedno bez drugog ne bi mogli da postoje,'' rekao je.

                        Usled kritika i pritiska velikih timova poput Red Bulla, Pirelli je pristao da ''preispita'' situaciju nakon VN Bahraina koja je kasnije ovog meseca.

                        Ali na kraju, Pirelli ima podršku vlasnika F1.

                        ''Da li preferirate današnje trke ili one kada niko nije preticao i kada su svi pre starta znali, sa velikim stepenom sigurnosti, ko će pobediti?'' rekao je vlasnik F1, Bernie Ecclestone, za brazilski O Estado de S.Paulo.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Bianchi: Nije ostvarren pun potencijal


                          Jules Bianchi kaže da i njegov pun potencijal i dalje nije ostvaren


                          Bianchi sumnja da će pre VN Španije biti u mogućnosti da pokaže svoj pun potencijal.

                          Ovaj mladi vozač je imao snažan start svoje Formula 1 karijere, završivši trinesti na VN Malezije.

                          Ali on je imao samo dan ipo testiranja, nakon što je zamenio Luiza Raziu koji je zbog problema oko finansija odustao od sedišta, i Bianchi veruje da ima još da pokaže.

                          ''Ne želim da kažem da ću dobiti jednu sekundu ili nešto slično tome, realan sam,'' rekao je Bianchi za Autosport.

                          ''U Melburnu sam bio 90-95 posto spreman i već se osećam zadovoljno sa bolidom.''

                          ''U Španiji ćemo biti sa 100%, kada će se sve spojiti zajedno i kada ćemo doneti neke nove delove na bolidu.''

                          Bianchi je dodao da je ono što još uvek treba da nađe jedna desetinka.

                          ''Moja vožnja je već dobra ali moram da radim na tome i možda ću pronaći desetinku na mojoj strani, što bi bilo dobro,'' rekao je.

                          ''To je samo poverenje u bolid jer nismo vozili puno (tokom predsezone).''

                          Bianchi je uveren da Marussia ima razvojni potencijal kako bi nastavila da smanjuje razliku ka srednjem gridu.

                          Ostanak ispred Caterhama je prioritet tima, razlika između srednjeg dela grida i pozadine je manja nego što je ikada bila.

                          ''Optimističan sam jer svaki put kada nešto donesemo, uvek bude bolje,'' rekao je Bianchi.

                          ''Sada trebamo da vidimo kada ćemo doneti nove delove bolida i da li će nam to dati mogućnost da smanjimo razliku sa srednjim delom grida.''

                          ''To je ohrabrujući početak.''


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Stewart: Hamilton je broj 1 u Mercedesu


                            Sir Jackie Stewart kaže da nema sumnje da je Lewis Hamilton br.1 u svom timu


                            Hamilton se pridružio Mercedesu ove godine i do sada osvojio više bodova od timskog kolege Rosberga, ali u Maleziji je naređeno od strane šefa tima, Ross Brawna, da Hamilton ostane ispred. Brawn kaže da bi uradio isto da je pozicija vozača bila obrnuta, ali Stewart misli da je Hamilton glavni vozač u Mercedesu.

                            ''Nema sumnje da Lewis ima prednost, jer on ima više uspeha – ima više pobeda i titulu. Takođe je počeo sezonu dobro.Niko je pobedio na jednoj trci (VN Kine prošle sezone), ali mora da to sledi,'' rekao je Stewart za BBC Sport.

                            ''Mercedes je sebi obezbedio veoma skupog vozača i želeće da on dobro funkcioniše. Imaju ljude za koje Lewis misli da će biti dobri za tim. Paddy Lowe dolazi iz McLarena i siguran sam da je deo razloga to što je Lewis tamo.''

                            ''Nico je vešt i talentovan vozač i možda može biti bolji sa svojim penumaticima ali bi trebalo da je naučio svoju lekciju u Maleziji da ne možete ostaviti za zadnji minut pokušaj i preuzimanje inicijative. Biće interesantno videti ga kako reaguje.''

                            Stewart takoše misli da Mercedes može da osvoji šampionat ukoliko ostane uz Red Bull.

                            ''Da, mogu pobediti na trkama. Lewis će voziti do poslednjeg daha bilo koji bolid da ima. Mogu se boriti za titulu, ali će morati da održe korak sa Red Bullom i Ferrarijem u pogledu razvoja,'' dodao je.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Brzi pit stop prioritet Lotusa


                              Prioritet Lotusa tokom naredne dve trke je brži pit stop


                              Tokom VN Malezije, Red Bull je postavio novi rekord pit stopa sa Mark Webberom koji iznosi 2.05s. prethodni rekord je bio u vlasništvu McLarena sa 2.31s, ali sa poboljšanom opremom i satima treninga Red Bull je pobedio to vreme pet puta tokom trke u Maleziji.

                              Lotusov trkački menadžer Paul Seaby je rekao da je neophodno da njegov tim nastavi da smanjuje to vreme kako bi ostali konkurentni.

                              ''I za mene i za ekipu, glavni prioritet u ovom trenutku je da dovedemo da naš pit stop bude konkurentniji i – što je još važnije – konstantniji. Želimo da damo vozačima bolju šansu da ostanu uz bolide koji su ispred, ili po mogućstvu dalje od onih iza nas. Znamo da možemo da to uradimo; to je samo pitanje ulivanja poverenja u um kako bi im omogućilo da se opuste i lete kroz pit stop kao da im je to druga priroda. Nema nedostatka truda, i sigurni smo da će to doći,'' rekao je.

                              Lotus je odradio oko 40 vežbi pit stopa ovog vikenda u fabrici i Seaby je rekao da je nova oprema pomogla da se smanji vreme obavljanja koju ekipa čini.

                              ''Isprobali smo novu dizalicu za zadnji deo što se pokazalo kao dobro, podizanje zadnjeg dela bolida je mnogo brže. Tražimo desetinku, tako da svaki mali detalj kao taj mogu napraviti veliku razliku.''

                              ''Naša najbolja zaustavljanja su sada oko 2.4s i konstantno trošimo između 2.5s i 2.7s što i nije uopšte loše. Izvođenje forsiranih zaustavljanja – gde par momaka gura bolid na poziciju – mogu vam malo laskati jer je lakše namestiti pištolj za šrafove, ali s' obzirom da je ovo 'uživo' i da se obavlja van staze zadovoljan sam napretkom.''


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Perez steti McLarenu


                                Perezovo neiskustvo samo šteti McLarenu


                                Bivši vozač McLarena, John Watson, smatra da Perezovo neiskustvo samo šteti njegovom bivšem timu, kada se poredi sa vozačkom postavom drugih top timova.

                                „Red Bull ima dva veoma iskusna vozača, kao i Ferrari i Mercedes“, rekao je Watson: „McLaren izgleda kao da ima jednog i po vozača.“

                                „On je imao neke odlične trke prošle godine, ali ja još nisam siguran koji nivo informacija ili vrednosti on donosi timu.“

                                „Ako mu date veoma dobar auto, on će možda zablistati, ali, za mene, vrhunski vozač je onaj koji može da izvuče performanse iz lošeg bolida. Još uvek se razmišlja o tome da li Perez to može da izvede.“

                                Medjutim, Watson je siguran da McLaren može da se povrati u narednim trkama.

                                „Mislim da imaju infrastrukturu i ljudstvo koji mogu da isprave problem, ali prvo moraju da otkriju gde se stvarno nalazi problem, a ja nisam siguran da oni to znaju“, rekao je Watson.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X