F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Vozaci ne uzivaju u trkanju


    Vettel kaže da vozači više ne uživaju u vožnji koliko bi želeli


    Sebastian Vettel je priznao da je u Monacu ponovo odbio da posluša naredjenje tima jer je trka postala "dosadna", pa je odlučio da izveze najbrži krug. Vettel je takodje rekao da vozači ne uživaju da voze u "modu za čuvanje".

    U poslednjim krugovima trke, Vettel je odjednom pojačao svoj tempo iza lidera trke Rosberga, i tako ponovo prekršio timsko obaveštenje da ne ubrzava, ali je Nemac postavio najbrži krug trke.

    "Ovo je satisfakcija umesto 77 krugova dosadne vožnje", rekao je Vettel preko radija.

    "Za nas nije satisfakcija", odgovorio mu je njegov trkački inženjer Guillaume Rocquelin sa pit walla.

    Kada je video koliko je Red Bull mogao da vozi brće u trci, i koliko su sačuvali svoje "krhke" gume, komentator BBC-ja David Coultard je onda nazvao trenutnu Formulu 1 "djubre".

    "Ne pokušavam da uradim ništa glupo, i izvinjavam se zbog rasprave sa moji trkačkim inzenjerom preko radija", dodao je Vettel.

    "Ali to je jednostavno bila reakcija na to kakva je trka bila, a mogli smo da vozimo za tri sekunde brže po krugu", citiran je Vettel od strane Brazilskog Totalrace-a.

    "Znam da vozači ne uživaju u trkanju trenutno koliko bi želeli. Dobro je do jedne odredjene mere, ali ako ćemo pratiti jedan drugog do karirane zastave... Nisam siguran da je to "show" koji ljudi že da vide".

    Vettel je takodje rekao da se nada da će Pirelli promeniti gume za narednu trku Canadi i nakon toga, i da će situacija biti malo bolja.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Hamiltonu kocnice glavni problem


      "U McLarenu sam imao 100 posto poverenja u automobil"


      Glavni problem Lewisa Hamiltona, dok se bori da dobije brzinu svog kolege Nica Rosberga, jesu kočnice na W04 bolidu.

      Rosberg je zadnja tri puta pobedio Hamiltona za pol poziciju, a u Monaku je Lewis gledao kako sestrinski automobil ide prema pobedi.

      Citiran je kako priznaje da su najveća razlika između novog Mercedesa i prošlosezonskog McLarena - kočnice.

      "U McLarenu sam imao 100 posto poverenja u automobil, i sada radim na tome da povratim to pouzdanje. Set-up i kočnice su veoma drugačije u odnosu na ono na šta sam bio navikao. To je jedan generalni osećaj koji je teško objasniti. Nije problem u koncentraciji, nego jednostavno u poverenju u bolid."


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Salo: F1 nije nesto za Grosjeanovo vezbanje


        Prema Fincu Miki Salu, dani Romaina Grosjeana u F1 mogu biti odbrojani


        Nakon što je izgledalo da je svoje 'ludosti iz prvog kruga' iz 2012. ostavio iza sebe, Francuz je u Monaku ponovo 'ratovao', i sudario se ne manje od četiri puta.

        Zbog sudara sa Danielom Ricciardom, dobio je kaznu od deset mesta za Kanadu, što je podgrejalo spekulacije da su njegovi dani u Lotusu odbrojani.

        "Teško je reći šta će Lotus odlučiti, ali od pravi dosta štete i gubi dosta poena, a to nije ono što timu finansijski treba. On će uskoro povrediti nekoga, ili sebe," upozorio je bivši vozač Saubera. "Grosjean je neverovatno brz, ali previše sklon greškama u ovoj seriji. Imao je dovoljno godina da vežba, ali onda dođe vreme kada ovo nije više mesto za vežbanje."

        Nakon Monaka, pod mikroskopom je takođe i Sergio Perez, čija je kontroverzna vožnja privukla gnev rivala, kao što su Fernando Alonso, Kimi Raikkonen, pa čak i njegov timski kolega - Jenson Button.

        Jean-Eric Vergne, vozač Toro Rossa, takođe nije bio impresioniran.

        "Da budem iskren, ne radujem se lošoj sreći drugih vozača, jer se to i meni dešavalo. Ali da imam komentar, rekao bih da Sergio nije imao lošu sreću, i da mislim da je odustao jer je to želeo. Ili je bar izgledalo da daje sve od sebe. Mislim da se pojam 'loša sreća' više odnosi na Daniela (Ricciardo), kada je Romain (Grosjean) udario u njega."


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Renault da snabdeva do cetiri tima


          Do kraja sledećeg meseca, Renault će potvrditi broj klijenata za 2014.


          Nakon potvrde da će Williams, od 2014. godine, preći sa Renaultovih na Mercedesove agregate, Renault je dao izjavu koja ukazuje na to da će ovaj proizvodjač motora najverovatnije snabdevati četiri tima, od sledeće godine.

          „Što se tiče Renault Sport F1, mi smo više puta rekli da bi mogli da snabdevamo do pet timova, ukoliko postoje uslovi za to, ali to ne bi imalo ekonomskog smisla, niti bi bilo idealno za naše resurse“, pisalo je u saopštenju.

          „Tri do četiri tima, bi bila idealna za nas, tako da je odlazak Williamsa normalizovao situaciju, i olakšao stvari sa naše strane. Mi ćemo u narednim danima predstaviti sledeći tim, a pre kraja juna ćemo potvrditi i završnu fazu.“

          Renault je već potvrdio da će Red Bull i Toro Rosso koristiti njihove V6 agregate sledeće godine. Lotus i Caterham trenutno koriste njihove motore.

          Iako je Williams raskinuo njihovu buduću saradnju, Renault je obećao da će „nastaviti aktivno da radi sa timom, do poslednje trke u novembru, kako bi završili njihovu saradnju sa rezultatom koji će da opravda njihovu reputaciju.“


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Timovi moraju da se sloze oko promene


            Da bi Pirelli mogao da upotrebi nove gume, timovi treba da se slože


            Pirelli je, u toku ove nedelje, već najavio da će nove komponente guma doneti na treninge koji se voze u petak u Canadi, kako bi timovi mogli da ih testiraju, a da će njihova zvanična upotreba početi na VN Britanije.

            „Nakon povratnih informacija od strane timova i vozača, nove specifikacije guma će biti spremne za predstavljanje od VN Britanije“, dodao je Pirelli.

            Ali, potparol Pirellija je malo „razjasnio“ situaciju i kaže da nove gume mogu da se upotrebe samo ako se timovi slože sa tim.

            „Test u Canadi će svima pružiti priliku da ih testiraju, i nadam se da će svi da se slože“, rekao je on.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Ferrari pod istragom


              Nije samo Mercedes pod istragom FIA-e, već i tim iz Maranella


              FIA je kasno večeras saopštila da želi da osim Mercedesa, i Ferrari pruži dodatne informacije vezane za disciplinsku istragu koja se vodi oko tajnih Pirelli testova održanih u Barceloni.

              Mercedes se suočava sa mogućnošću da bude pozvan pred Medjunarodni sud, nakon što se ispostavilo da je tim proveo tri dana u Barceloni posle VN Španije, na tajnom testu Pirelli pneumatika.

              Tom prilikom su Ferrari i Red Bull uložili protest sudijama u Monaku, jer su tvrdili da je Mercedes koristio ovogodišnji bolid na testu guma.

              Nakon te vesti, pročulo se da je i Ferrari odradio sličan test izmedju VN Bahreina i VN Španije, kao i dodatni test na Catalunyi.

              Medjutim, Ferrarijev test je odradjen uz pomoć bolida iz 2011. godine, i italijanski tim veruje da su u potpunosti postupali po propisima koji sprečavaju sezonska testiranja, za razliku od Mercedesa koji je koristio svoju trenutnu mašinu.

              Medjutim, iako je timovima dozvoljeno da koriste dvogodišnje automobile u testovima tokom sezone, Ferrari je ipak pozvan da se pridruži Mercedesu u pružanju dodatnih informacija koje bi pomogle upravnom telu u istrazi.

              „FIA je je od Mercedes AMG Petronas F1 i Scuderie Ferrari tima, koji su učestvovali u testovima guma u toku 2013. godine, zatražili odgovore, za disciplinsku istragu koja je u skladu sa FIA sudskim i disciplinskim pravilima“, glasilo je saopštenje iz FIA-e.

              „Ovo je nastavak sudske odluke sa VN Monaca i predstavlja dodatne informacije koje je FIA zahtevala u svetlu odgovora dobijenih od Pirellija, od kojih je traženo pojašnjenje 28. maja.“

              Ferrari tek treba da odgovori na ovu odluku FIA-e.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Hankook nije zainteresovan za F1


                Hankook nije zainteresovan za dolazak u F1, ukoliko Pirelli otpadne


                Pirellijev ugovor sa F1 ističe na kraju ove godine, pa iako je italijanski dobavljač jasno stavio do znanja da želi da ostane ovde, nedavni dogadjaji, vezani za tajne testove, ne ide im u prilog.

                Pa čak i ukoliko se desi da Pirelli ispadne iz F1, Hankook neće biti njihova zamena.

                „Za 2014., to je potpuno nemoguće, i to ne samo zbog nedostatka vremena za razvoj pneumatika“, rekao je inžinjer Michael Eckert.

                „Čak i kada bi Hankook želeo da uzme tri, četiri ili pet godina da uskoči u F1 kao snabdevač guma, nedostatak testiranja čini to nemogućim.“

                „Sa aktuelnim bolidima i vozačima je nemoguće testirati, tako da je potrebno pronaći odgovarajući broj vozila i vozača koji će Vam omogućiti da dobijete neku pouzdanu povratnu informaciju.“

                On dodaje da nesigurni propisi takodje predstavljaju problem za ulazak u F1.

                „Čak i kada bismo počeli ove godine sa testiranjima pneumatika, trebalo bi nam tri godine da završimo bezbedne i delotvorne F1 pneumatike.“

                „Sada se propisi menjaju; motor, šasija i aerodinamika... niko još uvek ne zna ni dimenzije guma za 2014., jer još nisu fiksne.“

                „Još uvek nije 100% sigurno ni da će nastaviti sa 13-inčnim gumama. Mogu da budu 15 ili čak 17 inča.“

                „Može se desiti da u narednih pet godina Formula 1 predje na 18-inčne gume.“

                Eckert kaže da prisustvo u Formuli 1 nije jedini cilj, iako to ne znači da Hankook to neće razmatrati u budućnosti.

                „Nije obavezno da F1 bude krajnja destinacija trkačkih serija.“

                „Sa inžinjerske tačke gledišta, F1 je najveći izazov, ali sa finansijske tačke gledišta to je ogromna investicija.“

                „Morate biti spremni sa svim aspektima Vaše kompanije, ne samo sa pneumaticima, već i sa logistikom.“

                „Trenutno, sva Hankook proizvodnja se nalazi u Koreji, i bilo bi od velike pomoći kada bismo imali evropsku bazu, kao što Pirelli ima u Turskoj.“

                „Mi nismo spremni da uskočimo u F1 2014. godine, to nam nije kratkoročan cilj.“

                „Svakako ćemo pratiti situaciju, i zainteresovani smo za nove prilike sa poslovne tačke gledišta, a takodje i sa tačke brendiranja, gledamo na nova tržišta.“


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Moss podrzava Hamiltona


                  Moss smatra da će Hamilton pobediti na VN Britanije


                  Glavni McLarenov vozač je tokom zime prešao u Mercedes gde je napravio relativno impresivan start u karijeri vozača Srebrnih Strela.

                  Iako se često mučio da impresivni kvalifikacijski tempo pretoči u pozitivan trkački ritam, Sir Stirling Moss veruje da Hamilton ima odlične šanse da pobedi na svojoj domaćoj trci.

                  „Mislim da Lewis ima veoma dobre šanse da pobedi na VN Britanije ove godine“, rekao je Moss.

                  „Neće biti lako i ima mnogo drugih dobrih vozača na gridu, koji će pokušati da ga zaustave, ali on je veoma brz vozač, uzbudljiv za gledanje, i auto koji ima je dobar kao bilo koji drugi. On ima veoma dobru priliku.“

                  Velikan Formule 1 prisetio se svoje vožnje na ovoj trci.

                  „Pobeda na VN Britanije mi mnogo znači. Pobedio sam sa Mercedesovim W196 1955. godine, neposredno pre poslednje krivine. To je zaista bio poseban dan. Dobro se sećam: stigao sam Fangia i pretekao ga u gužvi kada smo išli ka poslednjoj krivini, pritisnuo sam gas i prošao ispod karirane zastave. Doslovno sam završio sa pola dužine automobila.“

                  „Ako pogledamo na Lewisov automobil danas, nema šanse da udjem u njega, ali to je on isto rekao i za moj auto. Pitao me je gde se nalaze sigurnosni pojasevi-mi nismo imali sigurnosne pojaseve!“

                  „Atmosfera na VN Britanije će biti fantastična. Biće interesantnih trka na Silverstoneu, publika koja ovde dolazi uvek se lepo provede. Ovo će takodje biti poslednja prilika da dodju i slušaju 2.4l-V8 „vrištanje“ po stazi. Navijači zaista moraju da dodje i to vide.“


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Massa i Maldonado ce biti spremni za Kanadu


                    Felipe Massa uverio svoje fanove da će se vratiti u akciju narednog vikenda


                    Nakon dva udesa u prvoj krivini u Monaku, pre nego što je otišao u bolnicu na provere, Brazilac je sedeo pored staze sa kragnom na vratu.

                    Šef Ferrarija, Stefano Domenicali, je rekao ranije ove nedelje: "Felipe je dobro. Samo su ga malo boleli mišići nakon udesa."

                    U četvrtak, Massa je na twitteru postavio fotografiju sebe kako trenira kod kuće, uz komentar: "Naporno se vežba. Bicu 100 posto sreman za trku."

                    Williamsov Pastor Maldonado takođe je imao ozbiljan udes tokom VN Monaka. Istaknuta je crvena zastava kada je pomerio meke barijere.

                    "Telo me i dalje boli, ali to nije problem. Čim sam znao da sam dobro, počeo sam već da mislim na Montreal."


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Lauda prihvata odlaganje novih guma


                      Mercedes prihvata Pirellijevu odluku da odloži promenu guma, dok one ne budu testirane


                      Timovi kao što su Mercedes i Red Bull, pritiskali su za promene, ali neki drugi timovi - posebno Lotus, Ferrari i Force India - insistirali su da dobavljač guma prati pravila o dogovoru.

                      Pirelli kaže da se nada da će se svi timovi složiti za nove gume, kada ih budu probali u Montrealu narednog petka.

                      "To je odluka koju prihvatamo, naravno," rekao je Lauda. "Svi će dobiti priliku da testiraju nove gume na treningu, a onda će biti odlučeno da li će se koristiti na narednoj trci u Silverstoneu ili neće."

                      Dok su Red Bull i Mercedes želeli da Pirelli napravi fundamentalne promene za gume za Kanadu, veruje se da je finalni proizvod samo izmenjena zadnja guma, sa unutrašnjom oblogom od kevlara umestno čelika.

                      "Uvereni smo da će problemi delaminacije biti potpuno rešeni," citiran je Pirellijev izvor.

                      Paul Hembery je priznao da je promenu bilo teško izbalansirati.

                      "Možete da zamislite, neki timovi su se žalili i tražili promenu, a neki su se žalili na promenu. Moramo da pokušamo da napravimo što je moguće manju promenu, jer su svi imali iste informacije pre početka sezone, pa ne bi bilo fer da kaznimo timove koji su razumeli kako da koriste gume."

                      U međuvremenu, izvor blizak Pirelliju, negirao je spekulacije da je tajna u zameni - prebacivanju guma sa leve strane automobila na desnu.

                      "Od 2010, svi su znali da su Pirellijeve gume zamenljive. Konstrukcija to dozvoljava, suprotno od Bridgestoneovih."

                      Izvor je rekao da ukoliko postoji korist od toga, to je samo za par krugova najviše.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        John Watson porucuje Hamiltonu da se fokusira


                        Veteran Formule 1 kaže da Lewis mora da se usredsredi na svoju F1 karijeru.


                        Bivši timski kolega čuvenog Nikija Laude iz 1982.godine izjavio je da je veoma zabrinut za Lewisa Hamiltona. Naime, tokom GP vikenda u Monaku Hamilton ne samo što je bio lošiji od svog timskog kolege Rosberga, već se ponašao prilično neozbiljno. Dok su se njegove kolege fokusirale na trkački vikend, on je pozirao fotoreporterima šetajući svog psa.

                        “Padok nije mesto za pse. Možda to na prvi pogled deluje glamurozno, ali za pse je buka F1 motora zastrašujuća. To samo pokazuje koliko se Merecedes trudi da udovolji Hamiltonu. Siguran sam da McLaren ne bi dozvolio tako nešto. Lewis je govorio kako mu treba više slobode i očigledno ju je u Mercedesu dobio. Ipak, mislim da je preterao. Trebalo bi da se odluči da li želi da bude vozač Formule 1 ili hip-hop zvezda. U Mercedesu ima priliku da radi sa trostrukim šampionom Laudom, da dobije svu pomoć i podršku od njega. Takvu šansu mora da iskoristi, jer ovako šalje poruku ostalima-vozača kojeg stalno pobeđuje timski kolega počnu da pobeđuju i svi ostali”, završio je Watson.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Mercedes nije u prednosti


                          Pirelli tvrdi da Mercedes nije u prednosti nad ostalim timovima


                          Pirelli je u svom saopštenju za javnost, izdatom u petak, potvrdio da Mercedes nije bio favorizovan ni na jedan način, zbog toga što je pomogao proizvodjaču guma sa testom u Barceloni.

                          U svom saopštenju Pirelli je objasnio da „Pneumatici koji su korišćeni nisu bili iz ovogodišnjeg šampionata, već pripadaju asortimanu proizvoda koji je još uvek u fazi razvoja u pogledu eventualnog obnavljanja ugovora o snabdevanju guma. Nijedan od testova nije sproveden u cilju unapredjenja odredjenog automobila, već samo za testiranje različitih rešenja za buduće šampionate.“

                          „Korišćenje automobila koji nam je obezbedio Mercedes je bio rezultat direktne komunikacije izmedju FIA-e i samog tima. Pirelli, ni na jedan način, nije pitao da koristi automobil iz 2013., bilo od Mercedesa, FIA-e ili bilo kog drugog tima, kojima je tokom godine pružena prilika da učestvuju u testovima za razvoj guma za 2014. Gume koje će timovi testirati na slobodnim treninzima VN Canade, nikada ranije nisu korišćeni. Što se tiče novih guma, tehničati Pirellija su rešili problem putem laboratorijskih testova. Delaminacija, koja se desila u četiri slučaja i uvek zbog nanešenih delova na stazi, ni u jednom trenutku nije dovela vozače u opasnost, ali je ugozila Pirellijev imidž. To je jedini razlog zbog koga je kompanija rešila da interveniše.“


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Lotus bi pozdravio test Pirelli guma


                            Da je dobio priliku, Lotus bi "raširenih ruku" prihvatio privatni test


                            Francuz je svoj komentar izneo nakon što je iz Pirellija stogla izjava da je Italijanski proizvodjač ponudio svim timovima isti test, ali da je samo nekoliko pristalo na njega.

                            Boulier medjutim, misli drugačije, ali će ipak sačekati da se završi saslušanje Mercedesa pred medjunarodnim sudom.

                            "Kada imate jednog dobavljača guma koji traži da jedan tim testira na privatnom testu sa bolidom za ovu godinu je najblaže rečeno neobično, pogotovo ako niko nije obavešten o tome, ni pre ni posle testa", rekao je Boulier.

                            "Da nam se kojim slučajem ponudi takav test - ako je unutar pravila - i ako su svi upoznati sa tim, mi bi smo raširenih ruku dočekali taj test".

                            "Sigurno je da, ono što se desilo na tom testu je kršenje sportskih pravila, tako da će biti veoma zanimljivo čuti ishod saslušanja".


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Ferrari umanjuje znacaj testa


                              Ferrari je umanjio značaj svog Pirelli testa


                              Ferrari umanjuje značaj njihovog Pirelli testa, govoreći da su oni taj test odradili sa automobilom iz 2011. godine, što je po pravilima FIA-e, dok je Mercedes svoj test uradio sa ovogodišnjim automobilom.

                              „Nešto više od godinu dana postoji mogućnost za obavljanje ovog, takozvanog, 1000-kilometarskog testa koji Pirelli odrađuje zbog razvoja guma“, rekao je potparol Ferrarija.

                              „Ferrariju je oduvek bilo jasno da za ove testove ne može da se koristi automobil iz 2013. Kada se radi o starom automobilu, stvar je potpuno nebitna, jer se to u potpunosti slaže sa pravilima.“

                              „To je nešto što nikada nismo negirali, to je bilo veoma jasno. Svi timovi imaju ovu mogućnost. Gume i specifikacija testova je nešto što samo Pirelli zna, a ne mi.“


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Zvanicno: Mercedes i Williams zajedno od 2014.


                                Mercedes-Benz će od 2014. i nadalje, snabdevati motorima Williams F1 tim


                                Govoreći o novom dugoročnom partnerstvu, osnivač Williams tima i šef, Sir Frank Williams, je rekao: "Sa oduševljenjem objavljujem našu novu saradnju sa Mercedes-Benzom za sezonu 2014. i nadalje. Mercedes-Benz je jedan od najuspešnijih dobavljača motora, i mi verujemo da će imati ekstremno konkurentan motor. Takođe bih želeo da iskoristim priliku da se zahvalim Renaultu za njihov naporan rad, od kada smo obnovili naše partnerstvo početkom 2012. Uživali smo u jakoj vezi koja je rezultirala mnogim uspesima tokom ovih godina, ukljčujući i pobedu prošle godine na VN Španije."

                                Claire Williams: "Objava ovog partnerstva je uzbudljiva vest za Williams. Obezbeđivanje pravog dobavljača motora je ključna prekretnica u našoj strategiji za dugoročni uspeh. Takođe smo zadovoljno što smo zaključili dogovor rano u sezoni, i veoma se radujemo radu sa Mercedesom na razvoju našeg automobila za 2014."

                                Andy Cowell: "Objavljivanje početka novog partnerstva sa Williams F1 timom je veoma ponosan momenat za sve u Mercedes AMG HPP-u. Williams je jedno od ikonskih imena u sportu, i veoma smo uzbuđeni što ćemo raditi zajedno na uspešnoj budućnosti pod novim pravilima. Dalja pozitivna stvar je što novi ugovor pruža Mercedes-Benzu dugoročnu stabilnost u snabdevanju našeg tima, i bar dva partnera od 2015. pa nadalje, nakon završetka naše saradnje sa McLarenom na kraju naradne sezone."

                                Toto Woff: "Ponosno nasleđe Williamsa i predanost kompanije tehničkom savršenstvu, čini ga savršenim dugoročnim partnerom za Mercedes-Benz. To je dobra situacija i za HPP i za Williams, koja će osigurati da HPP snabdeva bar tri tima na dugoročnoj osnovi pod novim pravilima, i može otvoriti ineteresantne nove perspektive za tehnološki transfer. Radujemo se zajedničkom uspehu u dolazećim godinama."


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X