F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Lotus prelazi na Mercedesove motore?


    Pored Red Bulla, i Lotus razmišlja o promeni dobavljača motora


    Nove glasine su se pojavile o Renaultovim motorima. Naime, Lotus već razmatra mogućnost da se prebaci na Mercedeove motore od naredne godine, zbog nekonkurentnih pogonskih jedinica Renaulta ove godine.

    Navodi se da bi promena motora ne samo donela konkurentnost Lotusu, već bi i potencijalno donela nove sponzore.

    Kako McLaren naredne godine prelazi na Hondine motore, ostaće upražnjeno jedno mesto za Mercedes, koje Lotus trenutno razmatra.








    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7230
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Boullier: McLaren ce sledece godine imati dobar bolid


      Boulier veruje da su promene u McLarenu na pravom putu


      Šef McLarena Eric Boulier izjavio je da će "izazivač" za 2015 godinu biti mnogo bolji od ovogodišnjeg, zahvlajujući novom partneru Hondi, ali i zbog velikih unutrašnjih promena u strukturi McLarena.

      Uprkos tome što McLaren i ove godine ima najbolju pogonsku jedinicu - Mercedesovu, njihova šasija nije dorasla izazovima do sada. I Magnussen i Button su na prvoj trci sezone završili na podijumu, ali od tada imaju problema da završe trku u bodovima.

      Iako je ova sezona daleko od kraja, Boulier smatra da će bolid za narednu godinu biti daleko bolji od ovogodišnjeg.

      "Imam poverenja da će bolid za sledeću godinu biti mnogo bolji, jer smo se okrenuli rešavanju unutrašnjih problema i napravili prave izmene u timu", izjavio je Boulier.

      "Već u Austriji smo videli da unutrašnje promene koje smo napravil u timu daju velike rezultate, i sada znamo da idemo u pravom smeru".

      McLaren nije jedini tim koji ove godine ima problema, tu je i četvorostruki šampion Red Bull, ali sa totalno drugačijim problemom.

      Boulier veruje će motori ponovo postati najbitniji u F1.

      Od ove godine predstavljeni su novi V6 turbo motori, a timovi koji koriste Mercedesove pogonske jedinice uživaju u uspehu od početka godine.

      Renaultovi timovi poput Red Bulla i Lotusa imaju gomilu problema ove sezone sa svojim pogonskim jedinicama, i ti problemi su konstantni od početka sezone. I u proteklim godinama Renaultov motor nije bio najjači na gridu, ali je bio dovoljno jak za pobede i podijume, što sada nije slučaj.

      Kada imate svoje motore, to vam omogućava da se "igrate" sa njegovim podešavanjima mnogo više nego kada ste kupac tih motora. Uzmimo kao primer ovu godinu. Ako poredite Mercedes GP sa Red Bullom, svi znamo da je Red Bullova šasija bolja od Mercedesove. Ali, ako pogledamo motore, vidimo da je Mercedes u ogromnoj prednosti u odnosu na Red Bull, jer Mercedes ima svoj motor, Red Bull nema, oni su kupci Renaultovih motora", izjavio je Boulier.

      McLaren sledeće godine prelazi na Hondine motore, a Eric Boulier smatra da je tim na dobrom putu, i da će biti spreman za nove motore i za nove izazove 2015 godine.

      "Naravno, potrebni su meseci, ili čak i godine da bi doveli program do savršenstva. Da bi ste to uradili morate imati jasne i realne ciljeve pred vama. Za sada, mislim da je sve na pravom putu i sve se radi prema planu, kako bi na prvu trku sledeće godine došli u najboljem mogućem svetlu", dodao je Boulier.







      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7232
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Kimi: Isprobavali smo razne varijante, ali...


        Raikkonen razočaran.


        Kimi Raikkonen je izjavio da glavni razlog za njegove loše vožnje leži u problemu koji ima sa kočnicama i gumama prilikom ulaska u krivine.
        Ferrari je uložio veliki napor u želji da to reši, ali Finac kaže da se još uvek muči sa bolidom.

        Posle još jednog lošeg vikenda Raikkonen je izjavio da postoji čitav niz faktora koji su uticali na njegov plasman.

        "Radi se o tome kako se bolid ponaša na stazi. Imam problema sa gumama i sa prianjanjem. Mnogo smo radili u želji da to poboljšamo, ali nismo uspeli. Pokušali smo da popravimo balans, ali i dalje nisam mogao da kontrolišem prednji deo bolida. Zatim, kada smo rešili problem sa prednjim, ja sam izgubilo kontrolu nad zadnjim delom bolida. Mrzim kad se to dešava. “

        “U Austriji smo se odlučili za eksperimentalni pristup. Isprobavali smo razne varijante, ali se rezultat nije menjao”, razočarano je izjavio Raikkonen.







        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7233
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Lauda: Vozaci su nekad bili gladijatori


          “Ima previše nepotrebnih pravila”


          FIA je prošlog vikenda objavila da će ubuduće istraživati incidente na stazi samo ukoliko timovi to zatraže, ili ako je očigledna krivica vozača.
          Niki Lauda, međutim, predlaže korak više. On smatra da bi trebalo ostaviti samim vozačima slobodu da rešavaju sporne situacije :
          “Nekada su se asovi Formule tretirali kao gladijatori. Razgovarao sam sa Ecclestonom i rekao sam mu da nepotrebnim intervencijama FIA-e odbijamo publiku. Evo, imali smo situaciju u Kanadi kada su Rosberg i Hamilton bili blizu na ulasku u prvu krivinu. Tv gledaoci su odmah videli poruku u kojoj piše da su pod istragom?! Ne treba se toliko mešati.”
          Lauda smatra da bi se vozači češće odlučivali na duele i preticanja kada ne bi strahovali od mogućih kazni.
          "Publika više ne može da vidi ko je kakav karakter. Napuštaju nas jer ispada da nema pravih vozača”.
          Lauda je zatim prokomentarisao incident između Masse i Pereza:
          "To je bio uobičajen trkači incident, ništa više. Samo ću reći ovo-Hvala Bogu što se uopšte desio!”.
          Austrijski as kaže da Formula 1 pati od viška pravila:
          “Ovo mora da prestane. Ako neko želi da se žali posle trke, neka se žali. To zahteva mnogo novca, mnogo advokata i mnogo s..nja. Prema tome, neće se ni žaliti”, žestok je bio Niki Lauda.







          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7234
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Ferrari trazi nove dobavljace pogonskih jedinica


            Italijanski tim traži drugog dobavljača turba


            Kao i njihovi konkurenti Red Bull, i Ferrari traži načine da promeni svoju trenutnu nekonkurentnu situaciju sa motorima. Za razliku od Red Bulla, čiji motor Renaulta ima različite dobavljače ostalih komponenti, Ferrari sve drži pod jednim krovom. Ipak, i Ferrari ima dosta partnera na koje se oslanja van zidova Maranela.

            Autosprint izveštava da Ferrari trenutno traži alternativne dobavljače komponenta, za svoj V6 turbo motor.

            "Ferrari ima svoje istorijske partnere", napisao je Alberto Antonini,"ali nešto mora da se promeni".

            Antonini navodi da je trenutni dobavljač komponenti za turbo, Američka kompanija Honeywell, navedena kao glavni krivac za Ferrarijeve loše performanse motora.
            "Da bi pobedili u F1, vaš motor ne sme imati slabih strana", izjavio je šef odseka za motore u Ferrariju Luca Marmorini.

            Sa druge strane, šef tima Marco Mattiacci je ove nedelje izjavio:"Ne želim da pokažem prstom ni na jedan sektor posebno. To ne bi bilo u redu. Ali nema govora o tome da Mercedesov motor i cela pogonska jedinica rade mnogo bolje nego naša".







            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7231
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              WMSC-Pravila


              WMSC odobrila promene u 15 pravila


              Savet Svetskog Motor Sporta se složio sa velikim brojem promena u Sportskim i Tehničkim propisima za 2015. godinu, tokom sastanka koji je danas održan u Minhenu.

              Promene uključuju restartove, smanjen broj testiranja i niz tehničkih izmena usmerenih na poboljšanje izgleda bolida i zadnjih titanijumskih blokova koji će izazivati varnice.

              Agregati

              Svakom vozaču je dozvoljeno samo četiri pogonske jedinice u toku jedne sezone. Medjutim, ako bude više od 20 trka u toku sezone, broj dozvoljenih jedinica će biti povećan na pet. Kazna za kompletnu promenu pogonske jedinice će biti start sa zadnje pozicije grida, a ne iz pit lanea.

              Aerodinamičko testiranje

              Broj sati provedenih u vazdušnom tunelu biće smanjen sa 80 na 65 sati nedeljno. Vreme provedeno sa maketama bolida u vazdušnom tunelu biće smanjeno sa 30 na 25 sati nedeljno. Upotreba CFD-a će biti smanjena sa 30 teraflopsa na 25. Biće uvedeno dvostruka posećenost vazdušnom tunelu u toku jednog dana (umesto dosadašnjeg jednog). Timovi će moći da imenuju i koriste samo jedan vazdušni tunel tokom godine.

              Testiranja

              U predsezoni će biti tri četvorodnevna testa u Evropi. To će biti smanjeno na dva testa u Evropi za 2016. godinu. Takodje, biće dva dvodnevna testa u toku sezone, oba u Evropi (umesto dosadašnjih četiri). Dva od ova četiri dana moraju da budu rezervisana za mlade vozače.

              Specifikacije bolida na dogadjaju

              Trenutna ograničenja Parc Fermea će biti korišćena od početka trećeg treninga, umesto od početka kvalifikacija, kao što je do sada bio slučaj.

              Točkovi i gume

              Nema zabrane grejača guma za 2015. godinu. Takodje će se naknadno raspravljati i o tome kada i kako će doći do povećanja obima i prečnika guma u budućnosti.

              Policijski čas za osoblje

              Policijski čas za osoblje petkom uveče će biti produžen sa šest na sedam sati u 2015. godini, a to će se povećati na osam sati u 2016.

              Restart nakon bezbednosnog vozila

              Restart nakon izlaska bezbednosnog vozila će biti klasičan. Klasičan start nakon bezbednosnog vozila neće biti korišćen ukoliko je vozilo izašlo u prva dva kruga trke ili u poslednjih pet krugova trke.

              Promene u Tehničkim regulativama

              Tu je došlo do nekoliko promena, uključujući:

              Broj novih propisa vezanih za nos bolida kako bi se obezbedila veća sigurnost i bolja estetska struktura.

              Broj novih propisa u vezi mini-blokova, koji će izazivati varnice, kako bi bili napravljeni od lakšeg materijala (titanijuma).

              Nova pravila koja će obezbediti da kočioni diskovi rotiraju istom brzinom kao i točkovi.

              Sistem dvostepenog zatvarača točka je sada obavezan






              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7238
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Gene: Alonso je srecan u crvenom


                Test vozač Ferrarija, Mark Gene, negirao je špekulacije da Fernando Alonso razmatra odlazak za 2015.


                McLaren traži pravog top vozača za početak svoje Honda ere naredne godine, a Alono je – sa Vettelom i Hamiltonom – među imenima koja se spominju.

                Alonso je vozio za McLaren samo 2007, ali izvori iz tima su jasno stavili do znanja da ništa neće stati na put ponovnoj saradnji sa Ronom Dennisom, nekih osam godina kasnije. 32-godišnjak je često zvučao isfrustrirano zbog svojih pet godina bez titule u crvenom, koje su kulminirale još jednin razočaravajućem početkom sezone.

                Mclaren-Honda bi bio novi list za Alonsove ambicije o osvajanju treće titule.

                „Na tome radim i nadam se,“ rekao je ranije. „Nije da nisam zadovoljan sa dve, ali treća vas stavlja na listu veoma važni imena. Mislim da mogu da ostanem dovoljno dugo da pobedim i budem konkurentan nekoliko godina. Ne znam koliko – tri, pet, sedam. Mislim da to ne bi trebalo da bude problem.“

                Međutim, što se tiče Ferrarijevog test vozača i zemljaka Španca, Marca Genea, Alonso je savršeno srećan u Maranellu.

                „Da, da. Mislim da od 2010. gledamo najbolje od Fernanda. 2010, 2012 ili ove godine – njegova vožnja je savršena. On je definitivno najbolji vozač u F1 u ovom momentu, najkompletniji. I šteta što se to nije odrazilo u titulama – u bar još dve. Zaslužio je. On je srećan u Ferrariju, ne može da bude na boljem mestu.“







                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7242
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Hamilton: Jedino je podednik bitan


                  “Nije bitno kako trofej izgleda, samo neka je za prvo mesto”.


                  Uoči trke pred domaćim navijačima Lewis Hamilton je izjavio kako se u poslednje vreme dodeljuju trofeji čudnog i neobičnog dizajna.
                  Međutim, njemu je najlepši pehar koji se uručuje na Silverstonu, posebno ako ga dobije za osvojeno prvo mesto.

                  "Iskreno, F1 trofeji nisu posebno lepi. Kada se setim kako su izgledali ranije, recimo-2003.godine. Predivno! U poslednjim par godina, hmm...”

                  "Silverstone ima prelep pehar, ali oni ga ne poklanjaju. Dodele ga i posle uzmu nazad”.

                  "Međutim, uopšte nije bitno kakav je dizajn, samo da piše “Prvi”. Može da bude stara limenka, samo da je pravi natpis”, našalio se Lewis.


                  Pred naredni trkački vikend Hamilton kaže:

                  "Ne mogu da objasnim koliko mi znači pobeda na Silverstonu! To je za mene nešto sasvim posebno. Dosta je vremena prošlo otkada sam ovde trijumfovao, a ta pobeda je prosto bila nestvarna. Publika je ovde neverovatna. Toliko vas podržavaju da imate osećaj da vozite zajedno. Čak i kada izostanu dobri rezultati oni pružaju podršku kao da žele da poruče – Bez brige, biće bolje drugi put”.

                  “Ove godine imam odličan bolid i mislim da ću obradovati domaće navijače. Pun sam samopouzdanja i nema razloga da ne stignem do pobede”, završio je Hamilton.







                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7239
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Grosjean: Perez treba da prizna krivicu


                    “Biće bolji vozač ako prihvati svoje greške”


                    Ako je iko stručnjak za incidente, onda je to svakako Romain Grosjean.

                    Francuski vozač, kojeg su svojevremeno zvali “crash kid” je uputio poruku Perezu u kojoj kaže da je suočavanje sa sopstvenim greškama jedini put ka boljoj vožnji:

                    "Ukoliko želite da napredujete morate prihvatiti krivicu. Ako ste imali loš dan, morate da se zapitate šta ste mogli da učinite da ne dođe do incidenta. Samokritika je neophodna kako biste išli napred”.


                    "Govorim iz sopstvenog iskustva. Dešavalo mi se da u ključnim momentima donesem pogrešnu odluku. U ovom sportu je ponekad mala razlika između ispravnog i lošeg poteza. Zato sam angažovao psihologa sa kojim mnogo radim na sebi. To mi pomaže da bolje sagledam neke situacije i da tačno definišem cilj. Ranije mi je u glavi bila samo misao o pobedi i srljao sam od samog starta. Ustvari, nisam se fokusirao na pravi cilj.”

                    “Potrebna je velika mentalna snaga da biste izašli na grid kada znate da svi mogu da vas pobede. To su bili teški trenuci u Formuli 1 za mene”, rekao je Grosjean.







                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7240
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Jos uvek se ne zna ko ce voziti McLaren 2015.


                      Eric Boullier ne želi da komentariše glasine o Buttonovom odlasku.



                      Jedna od glavnih tema ovih dana je mogući odlazak Jensona Buttona iz ekipe McLarena. Pronose se razne glasine, a mnogi čak najavljuju povratak Alonsa u britansku ekipu. Naime, španski as ne krije svoje nezadovoljstvo lošim rezultatima u Ferrariju, zbog čega se nagađa o tome da li će definitivno napustiti tim iz Maranella.

                      Dodatno, tim je pokrenuo pregovore i sa Hamiltonom koji bi mogao da bude veoma nezadovoljan ukoliko Rosberg osvojio titulu ove godine. Upravo zbog toga ljudi iz McLarena smatarju a bi možda i on želeo da se vrati u svoju staru ekipu.

                      Zbog svih špekulacija veteran Formule 1 Jenson Button je po dodatnim pritiskom. Neki mediji su već preneli da će Britanac dobiti otkaz na kraju sezone, ali Boullier to demantuje:

                      "Još uvek se ne zna ko će činiti McLarenov vozački tandem naredne godine. Moram da istaknem da smo veoma srećni što imamo vozače koji žele da voze za nas i ubuduće. Razmatramo razne opcije, procenjujemo svaku situaciju, ali nismo doneli odluku”.

                      “Trudimo se da imamo dobar odnos sa svojim vozačima. Posle trke u Austriji sam otišao do Magnussenove sobe da malo popričam sa njim. Znate, ponekad je veoma teško pronaći pravi balans između slobode koju treba da date vozačima i podrške koju treba da imaju od strane tima”, rekao je Boullier.







                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7241
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Fernandez priznao da nije ispunio svoj F1 plan


                        Vlasnik Caterhama priznao je da njegov tim nije uspeo da ispuni njegova očekivanja u Formuli 1.



                        Na VN Monaka ove godine Marussija je uspela da uradi onu stvar za koju je Caterham uvek bio favorit, odnosno Jules Bianchi je uspeo zabeleži dva velika poena za svoj tim. Od tada su krenule priče da bi ovaj tim mogao da napusti šampionat a Tony Fernandes je ubrzo zatim ugasio svoj Tviter nalog.

                        Malezijac je nekoliko puta upozoravao svoje ljude da moraju da poprave performanse, jer Caterham računa na 40 miliona dolara koje se dobijaju od FOM-a za osvojeno deseto mesto u šampionatu. On je u jednoj od poslednjih poruka na svom Tviter nalogu napisao da projekat Formule 1 nije bio uspešan za njegov tim.






                        Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/fernandes-priznao-da-nije-uspeo-da-ispuni-svoj-f1-plan
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Wolff i Marko ne govore


                          Mercedes, dominantni tim 2014. i četvrostruki šampioni, Red Bull – savršeni su F1 neprijatelji


                          Nakon pobede na domaćem terenu Red Bulla prošlog vikenda, Mercedes je objavio reklamni slogan: „Srebrna Strela daje ti krila.“

                          Takođe, nakon pobede na Red Bull Ringu, Mercedesovo osoblje se popelo na ogromnu gvozdenu statuu bika u centru staze i ukrasilo je velikom ogrlicom sa trokrakom zvezdom. Sve zarad zabave.

                          Ali manje vesele su bile priče o ukinutim rezevracijama u hotelu, ili kada su Mercedesovi advokati urgirali da FIA banuje Red Bull na tri trke...

                          Očigledno je da je to uticalo na odnos između dvojice Austrijanaca u Red Bull i Mercedesu – Dr Helmut Marka i Toto Wolffa.

                          Wolff je potvrdio za austrijski nedeljnik...

                          „Ne, mi ne govorimo. On je u takvoj ulozi da prosto nema svrhe da bude među mojim kontaktima, i zbog toga nema razloga da razgovaramo jedan sa drugim. Mržnja bi bila previše emotivna. Mi smo konkurenti na stazi, to nam je posao i važno je da ostvarimo najveći mogući uspeh. Ja poštujem Red Bull tim. Ipak, život je previše kratak da biste pili loše vino.“







                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7243
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Treci bolid za timove od 2015?


                            Da li je ovo naznaka da će biti po tri bolida za timove od 2015?


                            Savet Svetskog Motorsporta se sastao u četvrtak u Minhenu i tom prilikom je promenio nekoliko bitnih pravila za sezonu 2015. i na dalje.

                            Pošto je predlog za uvodjenje dodatnih mera kontrole troškova za 2015. godinu „pao u vodu“, manji timovi su se nadali da će Savet ipak rešiti nekoliko stvari u njihovu korist.

                            Medjutim, to se nije desilo i moćna Strateška grupa je uspela da se izbori za samo „manje“ promene.

                            Mnogi se slažu da su promene za 2015. godinu samo „krpljenje rupa“, a ne značajan potez da se obezbedi opstanak manjih timova u Formuli 1.

                            Roger Benoit, novinar-veteran Blicka, zapitao se: „Da li je ovo kraj Marussie, Caterhama ili Saubera?“

                            Predsednik FIA-e, Jean Todt i prvi čovek F1, Bernie Ecclestone itekako znaju da može da dodje do toga da neki timovi ispadu iz Formule 1, a poznato je da se već održao sastanak na kome se razgovaralo o tome da se uvede treći bolid za timove.

                            „U ovom trenutku imamo jedanaest timova i nadam se da će ostati u Formuli 1“, rekao je Toto Wolff iz Mercedesa.

                            „Ali, u poslednjih 50 godina smo videli da neki timovi dolaze a neki odlaze. Ako padne ispod kritičnog nivoa, možemo da popunimo grid sa trećim bolidom.“

                            Franz Tost, šef Toro Rosso tima, takodje priznaje da „postoji rizik“ da sledeće sezone ne bude 22 bolida na gridu.

                            Medjutim, pravila još uvek ne dozvoljavaju upotrebu trećeg bolida.

                            „Ukoliko bude potrebno, ne bih se iznenadio da vidim treći bolid u 2015. godini“, tvrdi Jean Todt.








                            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7244#p36051
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Renault priznaje da ne moze da sustigne Mercedes


                              Francuski proizvođač motora priznao je da ove sezone ne može da uhvati priključak za vodećim Mercedesom.



                              Rob White izjavio je da zbog pravila o homologaciji motora njegova kompanija sada nema nikakve šanse da u razvojnoj trci sustigne vodećeg nemačkog proizvođača. Renault je pod velikim pritiskom od strane Red Bulla a White je dodao da je sada veoma ograničena promena specifikacije pogonske jedinice u toku sezone.

                              "Mi smo sav naš rad usmerili ka narednoj godini, kako bi zabeležili bolji rezultat. U ovom momentu ne možete promeniti specifikaciju motora bez dozvole FIA-e. Promene koje smo najavili od početka sezone dale su rezultate i postigli smo neke bolje performanse. Na kraju dana ne tražimo izgovore, ali su pravila sita za sve i mi moramo da živimo sa oni što smo napravili." kazao je White.








                              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/renault-priznaje-da-ne-moze-da-sustigne-mercedes
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Raikkonen: Mattiacci je dobar za Ferrari


                                Mattiacijev pristup vodjenju tima je odličan - Kimi


                                Kimi Raikkonen izjavio je da je ohrabren novim šefom tima Scuderie, i njegovim pristupom vodjenja tima, a Finac navodi da bi takav pristup mogao biti odličan za timsku budućnost.

                                Mattiacci je preuzeo vodjstvo tima od Domenicalija u aprilu mesecu, a nakon VN Austrije Mattiacci je izjavvio da "ima plan oporavka" za svoj tim, nakon jedne od najlošijih sezona u istoriji tima.

                                Finac, koji ima svojih problema sa upravljanjem novog bolida, izjavio je da Mattiacci od kako je došao unosi ogromnu dozu optimizma u tim.

                                "Svako ima svoje vidjenje stvari - za Marka je još uvek rano, jer kada je počeo da se bavi ovim poslom nije imao mnogo dodira sa njim kao Domenicali, ali on je odličan momak i želi da napravi nešto dobro, a pri tom veoma brzo uči", izjavio je Raikkonen tokom VN Austrije.

                                "To su dobri znaci. On radi mnogo poslova koji ljudi ne vide, i mislim da njegov posao radi odlično. Sa njim je odlično raditi: on ej totalno drugačija osoba od Domenicalija. Imao sam dobar odnos sa Domenicalijem, ali svima nam je bila potrebna promena i mislim da je ovo odlična promena koja se mogla desiti timu".

                                "Ljudi dolaze u F1 sa različitim idejama i novim pogledima na vodjenje tima, a to može biti dobro. Za sada se odlično slažemo i on svoj posao obavlja perfektno, a verujem da će ga obavljati još bolje kako vreme bude prolazilo", dodao je Kimi.







                                Preuzeto sa http://www.f1srbija.rs/index.php/f1-vesti-f1-news/8921-mattiacci-je-dobar-za-ferrari-raikkonen
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X