V10 era je bila najbolja
Najviše sam uživao dok sam imao V10 motor iza sebe - Alonso
Fernando Alonso, koji će ove godine doživeti drugu promenu motora u svojoj karijeri, kaže da su lakši i snažniji bolidi iz vremena kad je on počeo da vozi bili mnogo zabavniji i bolji za vožnju od sadašnjih.
"Istina je da je svaka era unikatna za sebe", izjavio je Alonso prilikom odgovaranja na pitanja fanova nakon predstavljanja bolida.
"Ja sam iskusio tri promene do sada u F1: V10 kad sam došao u F1 pa sve do 2005, od 2006 do 2010 bolidi su i dalje imali dobar nivo zanimljivosti prilikom vožnje, kao i dobre performanse, i poslednja era, od 2010 do sad sa Pirelli gumama koje su promenile način vožnje", dodao je Španac.
"Od sve tri ere, ja bih izabrao prvu, jer su bolidi bili lagani a imali su odlične performanse, tada su bolidi bili i do 150-200 kg lakši nego današnji, a imali su gotovo 1000ks, tako da su te godine definitivno bile najuzbudljivije za mene".
"Gledajući u nazad, teško je odabrati jednu eru. Tokom devedesetih bolidi su bili estetski lepi, ali ne znam kakvi su u vožnji jer ih nisam vozio".
"V10 era ostaje najinteresantnija za mene", dodao je Alonso.
Najviše sam uživao dok sam imao V10 motor iza sebe - Alonso
Fernando Alonso, koji će ove godine doživeti drugu promenu motora u svojoj karijeri, kaže da su lakši i snažniji bolidi iz vremena kad je on počeo da vozi bili mnogo zabavniji i bolji za vožnju od sadašnjih.
"Istina je da je svaka era unikatna za sebe", izjavio je Alonso prilikom odgovaranja na pitanja fanova nakon predstavljanja bolida.
"Ja sam iskusio tri promene do sada u F1: V10 kad sam došao u F1 pa sve do 2005, od 2006 do 2010 bolidi su i dalje imali dobar nivo zanimljivosti prilikom vožnje, kao i dobre performanse, i poslednja era, od 2010 do sad sa Pirelli gumama koje su promenile način vožnje", dodao je Španac.
"Od sve tri ere, ja bih izabrao prvu, jer su bolidi bili lagani a imali su odlične performanse, tada su bolidi bili i do 150-200 kg lakši nego današnji, a imali su gotovo 1000ks, tako da su te godine definitivno bile najuzbudljivije za mene".
"Gledajući u nazad, teško je odabrati jednu eru. Tokom devedesetih bolidi su bili estetski lepi, ali ne znam kakvi su u vožnji jer ih nisam vozio".
"V10 era ostaje najinteresantnija za mene", dodao je Alonso.

Comment