F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Rastaju se F1 i Monza?


    Nije sigurno da će F1 i Monza nastaviti saradnju nakon 2016


    Jedna od najboljih i najstarijih staza u kalendaru F1 mogla bi ostati bez organizacije F1 trke nakon 2016 godine, izjavio je Bernie Ecclestone.

    Trenutni ugovor koji imaju FOM i Monza je prema rečima Ecclestona "komercijalna katastrofa", i moglo bi se desiti da od 2017 godine, VN Italije bude održavana na drugoj stazi.

    Italijanska motorsport federacija je predložila Mugelo kao naslednika Monze, ali Ecclestone navodi da nije primio nikakve ponude niti predloge za Mugelo kao domaćina F1 trke.

    Ukoliko se Ecclestonove reči obistine, i Monza prekine ugovor sa Ecclestonom, Spa Frankochamp, Monaco i Silverstone će ostati najstarije staze u kalendaru.

    Ipak, F1 bi izlaskom Monze iz šampionata izgubila ono što mnogi veruju da je "hram brzine" u F1 u poslednjih 60 godina. Da li je to pravac u kome bi F1 trebala da se kreće, i na kakve reakcije će ova vest naići kod navijača ostaje da se vidi, ali jedno je sigurno: F1 se uništava na svim poljima - od bolida, preko vozača, pa sve do staza, koje su poslednjih godina dobile nove lokacije, ali ne i zanimljivosti koja se očekuje na njima.







    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7257
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Pirelli: Novo pravilo oko restarta treba analizirati


      Iz Pirellija poručuju da moraju dodatno istražiti novo pravlio o restartima


      Iako je pravilo o restartima donešeno i usvojeno, Italijanski dobavljač guma Pirelli kaže da će biti potrebno dosta istraživanja i analiziranja kako bi se osiguralo da prilikom restarta pneumatici ne izgube pritisak ili ne puknu.

      FIA je nedavno odlučila da od naredne godine nakon izlaska bezbednosnog vozila na stazu, ponovni start trke bude održan kao i početak trke - tj. da bolidi startuju iz mesta, a ne u pokretu kao što je to bio slučaj do sada.

      Šef Pirellija, Paul Hembery kaže da novo pravilo o statičnom restartu nije tako bezazleno kako se isprva mislilo, i da će biti potrebno dosta posla, analiza i istraživanja kako bi se osiguralo da prilikom restarta pneumatici ne puknu.

      "Moramo imati sve detalje na stolu. Da, znamo da će biti statični restart trke, ali posle koliko vremena. Vidite kada bolidi ulaze u boks tokom treninga i kvalifikacija, koliko se stvari koristi da bi se gume održale na optimalnom radnom nivou, a sada ćemo imati i statični restart".

      "Nije samo što će gume gubiti temperaturu, možda će se i bolidi pregrevati, tako da to pravilo treba dodatno istražiti i pojasniti. Sa naše tačke gledišta, mi smo naravno vozili iza bezbednosnog vozila, gde su temperatura i pritisak guma bili niži od optimalne. Mi moramo uraditi neke simulacije i istražiti sve moguće aspekte, kao na primer koliko će dugo bolidi biti na gridu pre nego što se zeleno svetlo ponovo upali".

      Jenson Button je jedan od retkih vozača koji je istakao zabrinutost da bi moglo doći do komplikacija prilikom statičnog restarta, na koje većina nije mislila.

      "Mislim da je to odlično za fanove, daće im dobar šou, jer je start trke jedan od najzanimljivijih delova trke. Ipak, kada startujete trku vi imate nove gume. Možete se naći u situaciji da imate 5,6 krugova do kraja trke a gume su vam prilično istrošene. Tada vam treba dobra brzina da bi ste samo zadržali radnu temperaturu guma, tako da će start biti veoma težak za vas, a i narednih nekoliko krugova, jer ćete morati da vozite brzo da bi zagrejali gume, ali problem će biti što nećete imati grip u njima".

      "Znači, sve u svemu, mučićete se na startu/restartu, ali i tokom prvih nekoliko krugova jer nećete imati dovoljnu temperaturu niti ćete moći da skrenete normalno u krivinu. Takva situacija bi mogla da stvori više problema nego što može da ih reši. To pravilo će sigurno biti dobro za gledaoce, ali mislim da bi ponovo trebalo razmisliti o tome".








      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7255
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Sochi 99% spreman


        Staza u Sochiju je skoro spremna za svoj prvi GP


        Čak i usred spekulacija da bi Krimska kriza mogla da ugrozi održavanje prve VN Rusije, organizatori su obelodanili svoje planove za oktobarsku trku.

        „Zbog velike potražnje, odlučili smo da izgradimo još jednu tribinu na jednoj od najzanimljivijih tačaka na stazi“, rekao je promoter trke Sergey Vorobyov za SID agenciju.

        Ruska novinska agencije Interfax je citirala neimenovanog zvaničnika Omege, koji tvrdi da je staza u Sochiju „99% spremna“ za oktobar.








        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7258
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Prodat Caterham


          Spekulacije su na kraju ispale tačne-Caterham je prodat


          Iako se do juče samo spekulisalo na tu temu, vlasnik Caterhama, Tony Fernandes, je danas potvrdio da je njegov tim prodat konzorcijumu švajcarskih i srednje-istočnih investitora.

          Timom će upravljati bivši F1 vozač, Christijan Albers, a u dogovoru je posredovao i bivši šef HRT tima, Colin Kolles.

          Medjutim, Rumun neće biti uključen u rukovodjenje novog tima, jer je fokusiran na sopstveni F1 projekat-Forza Rossa, sa kojim se nada da će ući na grid Formule 1 2016. godine.

          U saopštenju tima je potvrdjeno da će ostati u dosadašnjoj bazi lociranoj u Leafieldu, i da će „u doglednoj budućnosti“ nastaviti sa radom kao Caterham tim.

          „Svesni smo ogromnog izazova koji je pred nama s obzirom da se borimo na dnu poretka i naš sadašnji cilj je deseto mesto u šampionatu 2014.“, rekao je Albers: „Veoma smo posvećeni budućnosti tima i obezbedićemo neophodne resurse za razvoj i rast tima i postizanje svega za šta smo sposobni.“

          Bivši šef Caterhama, Cyril Abiteboul je napustio tim i spekuliše se da će da se vrati u Renault.







          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7265
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Smedley: Massa mnogo opusteniji


            “Više nema pritiska od strane Alonsa”



            Posle odličnog izdanja na trci u Austriji, ekipa Williamsa se priprema za Silverstone.

            Oni žele da se prikažu u najboljem svetlu pred svojim navijačima, na stazi na kojoj su već ispisivali stranice istorije. Naime, Williams je svoju prvu pobedu zabeležio daleke 1979.godine baš u trci za VN Britanije kada je Regazzoni prošao cilj sa čak 25 sekundi prednosti u odnosu na konkurente.

            Svoj 100-ti trijumf Williams je ponovo, simbolično, proslavio takođe pred domaćim navijačima.

            Upravo zato svaki nastup ove ekipe pred britanskom publikom ima posebnu draž. Ove godine imaju razloga za optimizam jer Massa i Bottas odlično voze i postižu zapažene rezultate.

            Smedley se nada da će u Silverstonu izbeći greške koje su načinili u Austriji kada Massa nije uspeo da zadrži prvo mesto osvojeno u kvalifikacijama. Pred trku u Britaniji Smedley je puno hvalio brazilskog vozača, posebno ističući da je Felippe Massa opušteniji otkada vozi za Williams:

            “Očigledno je da Massa ove godine pravi manje grešaka nego ranije. Vidi se da ne vozi pod pritiskom koji je osećao u Ferrariju. Upravo u tome se razlikuju naše ekipe-u Ferrariju je pritisak ogroman, dok u Williamsu to nije slučaj”.

            Po njegovom mišljenju, Massi je dodatnu tenziju pravio bivši timski kolega, Fernando Alonso:

            “Alonso je neverovatan rival, jedan od najboljih vozača svih vremena. Imati njega za timskog kolegu nije lako, što je ove godine i Kimi otkrio. Svi znamo koliko je Raikkonen brz, ali Alonso uvek daje svoj maksimum, za razliku od nekih drugih vozača koji jednog vikenda rade dobro, a drugog podbace. Teško je deliti garažu sa nekim poput njega, jer čim napravite grešku, što je takođe normalno, već ste pod pritiskom”.

            “Mi u Williamsu imamo izjednačenije vozače i zato Massa može da se opusti”.

            “Radujemo se nastupu pred domaćom publikom. Silverstone je interesantna staza, sa veoma brzim krivinama. U Britaniji su vremenski uslovi uvek promenljivi i bitno je pronaći pravi setap, ali po konfiguraciji to je staza koja bi trebalo da nam odgovara”, završio je Smedley.








            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7264
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Ricciardo: Ovakvi motori unistavaju talenat vozaca


              “Ova situacija je frustrirajuća”.


              U protekle dve trke Daniel Ricciardo je prošao put od vrha do dna. Vinuo se u zvezde u Kanadi, da bi potom jedva stigao do boda u Austriji.

              Australijanac ne krije svoje razočarenje tolikom oscilacijama u vožnji ali, kao i njegov šef, krivicu svaljuje isključivo na Renault:

              „Nemojte pogrešno da me shvatite, ali mi smo kažnjeni na pravcu, a da ni ne pominjem kakve posebne veštine mi trebaju sa pedalama. Ovi Renaultovi motori uništavaju talenat vozača jer to izgleda ovako-sednete u bolid, pod uslovom da se ne plašite, vozite 300km/h, pružite svoj maksimum, a onda shvatite da gubite vreme po sektorima. Red Bull je mnogo radio na tome da se bolid ubrza u krivini, ali smo nemoćni na pravcu“.


              “Otkada sam došao u tim, nisam želeo da komentarišem ništa, samo sam posamtrao sa strane šta se dešava. Smatrao sam da ima ljudi koji su duže tu i koji su kompetentniji od mene. Vozio šta mi daju. Sada već mislim da se udaljavamo od vrha i samo mogu da se nadam da ćemo naredne godine biti konkurentiji”.

              “Na prethodnim trkama je postalo očigledno ono o čemu govorim. Drugi su mnogo brži na pravcu, kao što je bio slučaj sa Williamsom u Austriji. Nadao se da ćemo uspeti da doteramo boild pred Silverstone. Mercedes je još uvek prebrz za nas, ali naporno radimo kako bismo im se približili”, završio je Ricciardo.








              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7263
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Haasova formula dobija oblik


                Ferrari prvi na listi potencijalnih partnera.


                Gene Haas je odlučio da odloži ulazak u Formulu 1 do 2016.sezone, kako bi imao više vremena za pripremu. On je svoju odluku o odlaganju obrazložio željom da vrlo temeljno i pažljivo izabere svoje tehničke partnere.

                Međutim, čini se da se odluka već doneta. Ferrari je prvi na Haasovoj listi, a zvanično saopštenje se očekuje u narednih dve nedelje.
                “Dogovorili smo se oko svih bitnih stvari, tako da sada samo čekamo potpisivanje ugovora. Odluku o saradnji ćemo objaviti zajedno. Ne želim da istupam sam, jer hoću da budem fer i da sve uradim korektno”, rekao je Haas.

                “Dvoumio sam se između Ferrarija i Mercedesa, dok sa ljudima iz Renaulta nisam ni razgovarao o eventualnoj saradnji. Pregovori su zavisili samo od toga šta ko može da mi ponudi. Renault je imao motor, ali nije imao menjačke kutije. Moj cilj je bio da nađem partnera koji može sve da mi obezbedi".

                Ovakav pristup je Haasu doneo rezultate u NASCAR šampionatu gde je njegov tim partner sa Hendrick Motorsportom još od 2002.godine.

                Ipak, Haas shvata da, ukoliko želi uspeh u Formuli 1, mora da razvija svoj bolid.

                “To je naš konačni cilj. Želimo da dizajniramo i razvijemo svoju šasiju sami. Da smo odlučili da startujemo naredne sezone, ne bismo imali vremena za taj projekat i morali bismo da je kupimo od nekog drugog, što nisam želeo”, rekao je Haas.

                Za razvoj šasije je zadužen Gunther Steiner koji je prešao u Haas ekipu iz Red Bulla. Međutim, u poslednje vreme se šuška o tome da je došlo do raskola između njih sdvojice, ali Haas to demantuje:

                “Ne znam odakle stižu te informacije. Mi smo se videli u Kanadi i razgovarali o svemu. Među nama nema nesuglasica i nije mi jasno kako pojedini novinari mogu tako da izmišljaju”.

                Pred novom ekipom je još puno posla. Haas je do sada zaposlio oko 200 ljudi, a trenutno se bavi problemom logistike. Po njegovim rečima, tu se tek na početku:

                “U Montrealu smo bili zbunjeni i stalno smo zapitkivali ostale ‘Ko ovo prevozi? Kako da prebacimo sve to?’ Dakle, sada radimo na osnovnim stvarima kao bismo bili spremni kada dođe vreme za trkanje”, rekao je Haas.







                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7260
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Walker podrzava Rosberga u borbi za titulu


                  Murray Walker smatra da je Rosberg "pametniji" od Hamiltona


                  Ovogodišnja borba za titulu šampiona sveta vodi se izmedju Hamiltona i Rosberga, a proslavljeni komentator BBC-a Murray Walker kaže da je Rposberg bliži toj tiuli nego Lewis Hamilton.

                  Uprkos tome što Hamilton ima pet pobeda ove sezone naspram Rosbergove tri, Rosberg ipak vodi u šampionatu sa 29 bodova razlike, zahvaljujući drugim mestima. Hamilton je do sada imalo lošu sreću i dve trke je bio primoran da se povuče zbog tehničkih problema.

                  Murray Walker smatra da Rosberg ima prednost u odnosu na Hamiltona u borbi za titulu, jer više razmišlja tokom trkanja od timskog kolege.

                  "Hamilton želi da bude svetski šampion, ali i Rosberg želi isto to. Mislim da nije pogrešno reći da je Hamilton emotivniji oko toga od Nemca. Što više gubi od Rosberga, što ga Rosberg više bude pobedjivao, tako će i Hamilton biti sve utučeniji zbog toga, jer je emotivac, a to može staviti dodatni pritisak na njega", izjavio je Walker.

                  Pošto Rosberg ima 29 bodova prednosti, on je celu trku ispred Hamiltona, tako da iako se desi da Rosberg odustane na Vn V.Britanije a Hamilton pobedi, Rosberg će ostati na prvom mestu sa prednošću od 4 boda. Hamiltonu će biti veoma, veoma teško da osvoji šampionsku titulu, jer je Rosberg vozač koji razmišlja. Hamilton je brži od Rosberga, ali nije pametniji. Rosberg veoma dobro razmišlja, a uz to je i prilično dobar tehničar", zaključio je Murray.






                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7254
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ecclestone: Vettel je brzi od svih


                    “Seb treba da ode u Ferrari”



                    Po mišljenju Bernia Ecclestonea, Sebastian Vettel bi trebalo da ode iz Red Bulla.
                    Posle četiri uspešne godine Nemac se muči da ostvari dobar rezultat, a to je znak da došlo vreme za promenu, smatra Ecclestone.

                    Iako mnogi misle da nije samo Red Bull kriv za Vettelove plasmane i potkrepljuju svoje tvrdnje dobrim Ricciardovim rezultatima, Ecclestone tvrdi da Vettel nije izgubio ništa od svog talenta i umeća:

                    "Sebastian je postizao neverovatne uspehe u odličnom bolidu. Kada bude ponovo imao dobar auto, osvojiće još neku titulu. On je brži od svih. Ukoliko Ferrari može da napravi takav bolid, mislim da bi trebalo da pređe u njihovu ekipu”

                    Eccleston je prokomentarisao i aktuelnu sezonu rekavši da je Mercedes najbolji, ali da težak posao čeka Hamiltona koji treba da nadoknadi 29 poena u poteri za Rosbergom.

                    Bernie smatra da je prednost na Nicovoj strani i to iz jednog razloga:
                    "Rosberg govori nemački".







                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7261
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Button nije zabrinut za svoju buducnost


                      Više sam fokusiran na performanse nego na novi ugovor - Button


                      Jenson Button kaže da nije zabrinut za svoju budućnost u McLarenu, ali i priča o problemima koje bi mogle zadesiti njegov tim na ovonedeljnoj VN V.Britanije, jer staza u Silverstonu ne odgovara njegovom bolidu, uprkos velikom broju unapredjenja u poboljšanja od početka godine.

                      Po padoku se već nekoliko nedelja priča o tome da lči će Buttonu ovo biti poslednja sezona u McLarenu, ili će Britanac ipak dobiti priliku da i 16 godinu za redom provede u F1.

                      McLarenov šef Ron Dennis, je nedavno "potpalio vatru" rekavši da je "Button visoko plaćeni F1 vozač i da bi konstantno trebao da pobedjuje svog mladjeg i neiskusnijeg timskog kolegu Kevina Magnussena".


                      Sa druge strane, Button je sada više posvećen vraćanju McLarena na vrh, nego o pregovorima za novi ugovor, jer je ovo najlošija sezona tima iz Vokinga u poslednjih 18 godina.

                      "Ne vidim razlog zašto ne bi bio u timu naredne godine. To tako ide sa velikim timovima. Uvek se stvari oko ugovora ostave za kraj godine i onda se reši problem. Nije nužno da sad pričamo o ugovoru, jer imamo mnogo bitniji posao da uradimo - da ubrzamo naš bolid", izjavio je Button.

                      "Nismo razgovarali o ugovoru i ja nisam insistirao na tome. Siguran sam da ukoliko bih hteo, seli bi smo i razgovarali o ugovoru ali to mi nije trenutni cilj, biće prilike i za to. Timu je potrebno da osvoji dobre bodove, a ja sam taj koji treba da donese timu bodove".

                      Kada je upitan o mogućnosti da se preseli u drugi tim ukoliko McLaren odluči da ne produži ugovor, Button ej rekao:"To nije opcija za mene, jer verujem da pripadam ovde".

                      Što se tiče sledeće trke, koja se održava na McLarenovom domaćem terenu, Button kaže da će i pored svih unapredjenja, biti veoma težak vikend za njegov tim.

                      To znači da će Buttonov rekord da nijednom nije završio na podijumu pred svojom publikom teško biti oboren i ove godine.

                      "Nećemo biti na podijumu u Silverstonu. Nema šanse. Ovo nije bolid koji radi dobro u brzim krivinama, a Silverstone je sav u brzim krivinama i naglim promenama pravaca. To je najveća mana ovog bolida, i zato će biti teška trka, zaista teška, ali daćemo sve od sebe da ostvarimo najbolji rezultat".

                      I uprkos tome što je ovogodišnji bolid loš po performansama, Button kaže da i dalje uživa vozeći na stazi.

                      "Naravno. Obožavao sam da vozim u Kanadi. U Austriji nije bilo toliko lepo, jer sam vozio manje više sam na zadnjem delu grida, ali ipak i dalje volim da vozim i uživam u tome. Naredne trke će biti zabavnije, pogotovo u Nemačkoj, gde očekujem da budemo konkurentniji", dodao je Button.







                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7266
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Vozaci porucuju Ecclestoneu: Dalje ruke od Monze


                        Svi su protiv izbacivanja Monze iz kalendara.


                        Bernie Ecclestone je izazvao buru nezadovoljstva svojom najavom da bi Monza mogla da ispadne iz kalendara za 2017.godinu.
                        Vozači se protive tome i složno kažu da trke treba da se održavaju na stazama koje posećuje veliki broj navijača i na mestima gde postoji strast za trkanjem.

                        Felippe Massa je izjavio da je veliki fan staze u Monzi:

                        “Nadam se da ćemo nastaviti da se trkamo u Monzi jer bi drugačija odluka bila jako loša za Formulu 1. To je prelepa staza na kojoj uvek ima puno srčanih navijača. Trke bi trebalo da se održavaju tamo gde postoji veliko interesovanje, kao što je slučaj i sa Silverstoneom”.

                        Jenson Button se takođe usprotivio izbacivanju Monze iz kalendara rekavši:

                        “Ta staza je ikona auto sporta. Na njoj su se ispisivale stranice istorije. Staza u Monzi je jedna od najlepših za vožnju, potpuno je jedinstvena, drugačija od svih ostalih. Posebnu draž trkama u Monzi daju navijači koji su uvek bučni i lepo je videti takav patriotizam. Iskreno se nadam da će se trke i ubuduće tu održavati”, rekao je Button.

                        Svoje mišljenje je izneo i Lewis Hamilton koji kaže:

                        “Pre svega, ne treba zaboraviti da ovaj sport ne bi postojao bez navijača. Jasno je da postoje neke odluke koje se donose zbog zarade i koje su važne za biznis. Međutim, postoje staze koje su bitne, bez obzira na sve. Ne sme se zanemariti činjenica da u Monzi uvek ima puno publike. Kako to može da ne bude važno za Formulu 1?”

                        Nico Hulkenberg tvrdi da Monza ima dušu:

                        “Obožavam da vozim na istorijskim mestima, na stazama koje su obeležile Formulu 1. Monza ima dušu. Dolazak na tu stazu je uvek poseban. Nažalost, odluka nije na nama. Možemo samo da prekrstimo prste i da se nadamo da će se trke i dalje održavati na Monzi”.

                        Vozač Red Bulla Daniel Ricciardo dodaje:

                        “Odluka o izbacivanju Monze mi se uošte ne bi dopala, i to ne samo zato što sam poreklom Italijan. Ta staza je deo Formule 1 toliko dugo. To je jedan od najlepših vikenda u kalendaru. Postoje neke staze na kojima uvek mora da se vozi-Monza, Spa, Silverstone. One čine istoriju Formule 1. Ne želim ni da pomislim da eventualno izbacivanje Monze jer je ona veoma bitna svim vozačima”.

                        Naravno, na kraju svoju reč ima i Ferrari:

                        “Ne razumem kako uopšte mogu da razmatraju takvu mogućnost. Sa moje tačke gledišta to bi bilo mnogo glupo jer bi tako bili kažnjeni svi koji vole Formulu 1. Znam da mi nećemo odlučivati o tome i samo mogu da se nadam da se to neće desiti. Znamo koliko je Monza bitna za Ferrari. Ja tu nisam nikada pobedio, ali se i dalje nadam da ću možda u budućnosti trijumfovati”, rekao je Kimi Raikkonen.

                        Njegov timski kolega Fernando Alonso je bio malo blaži:

                        “Treba da sačekamo da vidimo šta će se desiti. Mislim da je to bio Berniev nezvanični predlog. Mi vozači nemamo mogućnost izbora staza koje će biti u kalendaru. Naravno da je lepše kada se trkate pred punim tribinama na kojima je veličanstvena atmosfera”, diplomatski je izjavio Alonso.







                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7279
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Button na trzistu posle Dennisovih kritika


                          Jenson Button traži drugi tim za 2015-tu.


                          Veteranu Formule 1 se nise dopale kritike koje mu je javno uputio Ron Dennis kada ga je opomenuo da treba više da se trudi.

                          Iako je ranije tvrdio da bi rado ostao u McLarenu, posle Dennisovih reči Button je izjavio da je u potrazi za novim timom.

                          "Mislim da je Ron vežbao kako se drži motivacioni govor”, rekao je Button.

                          "Ne slažem se sa tim da treba da upiremo prstom jedni u druge u okviru ekipe. Nije tačno da se ne trudim dovoljno. Ja sam ranije govorio da bih voleo da ostanem u McLarenu i da se radujem dolasku Honde, ali ovo nije jedini tim Formule 1”, završio je britanski as.








                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7277
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Alonso ne razmislja o ugovoru nakon 2016.


                            Španac tvrdi da ne misli o karijeri posle Ferrarija.


                            Fernando Alonso ima ugovor sa Ferrarijem do kraja 2016.godine. Ovih dana se puno pričalo o njegovom mogućem povratku u ekipu McLarena, sa kojom se svojevremeno nije lepo rastao. Ratne sekire su zakopane i McLaren je kontaktirao Alonsa želeći da on bude zamena za Jensona Buttona.

                            Međutim, Ferrari je odlučio da po svaku cenu zadrži svog asa. U Maranellu su odmah pokrenuli proceduru za obnavljanje ugovora sa Alonsom, uz znatno veću cifru.

                            Bez obzira na sve, Fernando Alonso tvrdi da su njegovi prioriteti sasvim drugačiji:

                            “Trenutno sam fokusiran samo na poboljšanje performansi bolida. Želim da ostvarim najbolju moguću poziciju za Ferrari u šampionatu konsturktora. Moj prioritet je borba sa Williamsom, Red Bullom i Force India ekipom, kao i prirpema za 2015-tu”.

                            “Moj ugovor važi još dve godine, a šta će biti posle-o tome ni ne razmišljam. Vremenom ću videti koje su mi solucije, kako bih odabrao pravu” završio je Alonso.








                            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7276
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Monza se nada da ce ostati u kalendaru


                              Organizatori trke u Italiji se nadaju da mogu promeniti mišljenje Ecclestona


                              Nedavno je šef F1 Bernie Ecclestone izjavio da Monzi neće biti produžen ugovor nakon 2016 godine, ali šef staze Fedrico Bendinelli kaže da će sa novim investicijama na stazi, koje uključuju unapredjenje objekata kao i staze možda biti dovoljno da se 83-godišnji Ecclestone predomisli u vezi produženja ugovora.
                              "Gospodin Ecclestone nam još uvek nije ništa rekao o tome, tako da ne znamo kakvi su zahtevi sa ekonomske i komercijalne strane za održavanje VN Italije na Monzi", izjavio je Fedrico Bendinelli.

                              "Planiramo da unapredimo tribine, objekte i samu stazu. Projekat će startovati ove godine i trajaće 4-5 godina.Ne znamo koliko ćemo morati da potrošimo, jer će taj novac za obnovu doći iz javnog sektora, jer staza nije u privatnom vlasništvu, ali budžet neće biti manji od 10 miliona evra", objasio je Bendinelli.

                              Ukoliko unapredjenja ne uspeju da impresioniraju Ecclestona, veruje se da će VN Italije biti održana na nekoj drugoj stazi, i da Italija neće ostati bez trke u šampionatu. Ferrarijeva staza Mugello je jedna od opcija, jer je prošle godine na njoj održan zvanični F1 test, a staza takodje poseduje i sve potrebne licence kao i bezbednosne mere za održavanje F1 trke.







                              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7274
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Simona opet testira


                                Simona de Silvestro će opet testirati F1 bolid


                                Simona se pridružila Sauberu početkom godine, i u aprilu je završila dvodnevni test na Fioranu sa C31-Sauberovim F1 bolidom iz 2012. godine.

                                Sledeću priliku će dobiti u avgustu, ali ovoga puta na stazi Circuit of the Americas u Austinu, stazi koja je domaćin VN Amerike od 2012. godine.

                                „Moja trkačka karijera se razvijala u Americi, tako da ne mogu da zamislim bolju stazu za treniranje od Circuit of the Americas“, rekla je Simona, koja se trkala u IndyCar seriji u periodu od 2010. do 2013. godine, a prošle godine je u Houstonu osvojila drugo mesto.

                                „Staza je stvarno svetske klase, i jedna od najboljih u celom kalendaru. Jedva čekam da vozim tamo.“

                                COTA je potvrdila da će biti „zvanični trening partner“ mlade Simone de Silvestro.

                                „Mi smo oduševljeni što možemo da budemo deo Simoninog puta ka postanku prve žene vozača u Formuli 1“, rekao je predsednik COTA-e, Jason Dial: „Koje je bolje mesto za nju da nastavi svoj trening nego Circuit of the Americas, severno-američki dom za najbolji svetski motorsport.“






                                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7271
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X