F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Scudamore umesto Ecclestonea?


    Richard Scudamore na čelu F1?


    Dok se Bernie Ecclestone bori za svoju budućnost i slobodu pred Nemačkim sudom, mnoga imena su povezivana sa njegovim poslom na čelu komercijalnih prava Formule 1, a poslednji kandidat na to mesto je Richard Scudamore.

    Ovaj 54-godišnji Britanac se nalazi na čelu Engleske Premier lige, ali je njegov posao trenutno pod znakom pitanja zbog navodnih seksističkih email poruka.

    Ali, ukoliko Scudamore izgubi posao, CVC je zainteresovan da ga zaposli.

    „TV prava su životna snaga Formule 1“, rekao je izvor blizak CVC-u: „U tome je Bernie brilijantan.“

    „U tome je brilijantan i Scudamore. Ukoliko ne budemo mogli da imamo Bernija, trebaće nam neko poput Scudamorea.“

    „Nikada nismo pomišljali da će on biti slobodan, ali ako bude, treba razmisliti o tome.“








    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7049
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Brawn se vraca u Mercedes?


      Toto Wolff pokušava da vrati Rossa Brawna u tim...


      Čuveni Ross Brawn je napustio Mercedes krajem prošle godine, kako bi se posvetio pecanju i uživanju daleko od Formule 1. Međutim, od kako je napustio svet najbržeg cirkusa, za njegovo ime su vezivani mnogi timovi a najviše Ferrari, čiju je bazu posetio pre izvesnog vremena.

      Međutim, Toto Wolff izgleda želi da vrati Brawna u svoj tim, i tvrdi da je upravo on delom zaslužan za dominaciju u kojoj trenutno uživa Mercedes.

      „Ross Brawn je 2012. shvatio da neće biti bolje, pa je zato počeo da zapošljava neke ljude na ključnim mestima. Kada dođe do neke teške situacije tokom trkačkog vikenda, ja pokušavam da zamislim šta bi tada Ross uradio. Ako mi zatreba, ja ga pozovem. Ali već vidim da nam nedostaje njegova smirenost i iskustvo u kritičnim situacijama tokom trke ili tokom šampionata. Ross je imao značajnu ulogu u ovogodišnjem uspehu. Velika je šteta što nije ovde. U stalnom sam kontaktu sa Rossom, i pokušavamo da ga dovedemo na neku od narednih trka da pogleda naš tim. On je bio važan u izgradnji osnove ovog tima, i postavljanju strukture, i želeli bi da bude deo tima i da vidi sve šta se dešava ove godine. Jednog dana će doći jer nam je to obećao.“







      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7051
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Susie Wolff-Ne takmicim se sa de Silvestrom


        Test vozač(ica) Williamsa ne smatra da je u trci sa De Silvestro oko toga koja će prva na grid


        Susie Wolff je posvećena da malim koracima postane stalni vozač F1, iako je u F1 stigla i Simona De Silvestro.

        Susie insistira da se ona ne trka sa Simonom oko toga koja će pre dobiti pun aganžman u nekom timu.

        Ova dama iz Škotske je sa timom iz Grouva testirala za WIlliams u Španiji i imala sasvim solidno vreme.

        Verovatno će se pojaviti i na testovima u Engleskoj i Nemačkoj u Julu. A de Silvestro je već imala prilike da vozi dva dana na Fioranu, doduše u dve godine starom bolidu i bez KERS-a.

        "Mislim da Simona radi odličan posao, i smatram da je odlično što je dobila šansu u Sauberu, ali za mene, to nije takmičenje koja će pre na grid. Svaka žena koja koja se probila do F1 je fantastična, i zaista je motiv za druge da vide da ovde ima više žena."

        Na pitanje da li njen program za 2014. može da je dovede do trkačkog sedišta, Susie kaže da je to teško ne samo za nju već i za sve ostale.

        Takođe je i dodala da je osećaj vožnje bolida za ovu sezonu drugačiji.

        "Imala sam nekoliko dobrih krugova, ali nije da ih je bilo mnogo, i vreme provedeno u kokpitu mnogo pomaže jer je stil vožnje veoma drugačiji. Sa toliko obrtnog momenta je drugačije kada treba da se postigne temperatura guma i generalno da se poveže nekoliko dobrih krugova."

        "Veoma je lako dostići limit i imati manja blokiranja, ili male greške kada prerano date gas, imate preupravljanje i onda podupravljanje i onda izgubite zadnji kraj u sledeće dve krivine."

        Dolazak Susie Wolff i Simone De Silvestro na grid bi bio odličan marketinški potez.

        Iako mnogi smatraju da ženama nije mesto u F1, neki su čak imali i predrasude zbog njihove građe, one se ipak ne razlkuju od muških kolega.

        Njihova glad za pobedom je gotovo ista ako ne i jača, imaju gotovo iste reflekse, i ponekad su mirnije u nekim situacijama.

        Ali da ne ispadne da sada ovome dajemo prefiše feministički stav, treba napomenuti, da nije važno ono ispod kombinezona nego ono na stazi.

        Bilo bi zaista lepo da ove dame ukrase pre svega svojom pojavom grid i da donesu jednu zaista neophodnu svežinu Formuli 1 koja zbog različitih promena prolazi kroz verovatno jedan od najgorih perioda.

        Podsetimo se, prva žena moderne Formule 1 koja je krenula ovim putem je bila sada pokojna Maria De Vilotta.

        Nažalost, jednan trenutak je doveo do nesreće čije su posledice kasnije prerano odnele život ove hrabre žene koja je sa Marusijom otvorila ovo zanimljivo poglavlje - poglavlje kada i nežna ženska ruka može da kroti snagu F1 oktana.









        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7047
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Renaultovim timovima je potrebno vise motora


          Renaultovim timovima će trebati više od pet motora


          Od ove godine, sa dolaskom Turbo V6 motora, broj dozvoljenih motora po vozaču u toku jedne sezone je spušten na 5, a svaki dodatni agregat nosi kaznu od plus deset mesta na gridu.

          To je ono što zabrinjava sve timove, a posebno Renaultove, koji su veoma teško započeli ovu sezonu.

          „Na prvom testu smo bili miljama daleko“, rekao je Rob White iz Renaulta: „Bili smo u kritičnoj situaciji. Ali nismo paničili.“

          „Napravili smo plan kako bi smanjili razliku. Od tog momenta smo samo napredovali, ali nažalost, to nije dovoljno.“

          Kako White navodi, taj napredak nosi odredjenu cenu.

          „Sa pojedinim timovima smo potrošili više komponenti pogonskih jedinica nego što smo planirali. To znači da su timovi u različitim razvojnim ciklusima.“

          „Nekima će biti teško da ostanu u granicama dozvoljenog broja motora.“

          Iako se Red Bull, od svih Renaultovih timova, najviše mučio sa svojim bolidom od početka sezone, novinar Auto Motor und Sporta, Michael Schmidt tvrdi da je Lotus najugroženiji, a posle njega Caterham.

          Bez obzira na trenutne probleme, White je ubedjen da Renault može da smanji razliku, i kaže da prednost koju ima Mercedesov motor nije nedostižna.

          „Ne postoji ništa na našem motoru što nas sprečava da budemo najbolji“, tvrdi White.

          Medjutim, Mercedes je taj koji je napravio najbolji koncept V6 motora, postavljajući turbinu i vazdušni kompresor na oba kraja pogonske jedinice.

          White tvrdi: „Nije da nismo razmišljali u tom pravcu. Samo nismo smatrali da je to pobednička koncepcija.“

          Renaultov šef, Jean-Michel Jalinier, se slaže sa tim: „Nismo imali nikakvo iskustvo, zbog koga bi sebi morali da priznamo da smo pogrešili.“

          Umesto toga, White tvrdi da su Renaultovi problemi nastali zbog toga što su“ kasnili u postizanju ciljeva jer su potcenili rizik ili precenili svoju sposobnost da rešavaju probleme.“






          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7040
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Montezemolo "dresi kesu" za Ferrari


            Montezemolo će povećati budžet F1 tima


            Luca di Montezemolo je nagovestio da će povećati budžet svog F1 tima kako bi mogli da uhvate korak sa dominantnim Mercedesom.

            Čuveni italijanski tim se muči sa svojim performansama od početka sezone, što je dovelo do toga da iz tima bude izbačen Stefano Domenicali.

            Ali, nedavne glasine sugerišu da je Ferrari sada spreman da „otvori kesu“ kako bi u Maranello doveli najplaćenijeg inženjera u Formuli 1 – Adriana Neweyja.

            Ferrari to sebi može da priušti.

            The Financial Times izveštava da je ova komanija prošle godine zabeležila rekordni prihod od 246 miliona evra.

            Montezemolo je za La Gazzetta dello Sport izjavio da je „veliko ulaganje u F1 dodatni ekonomski napor, ali da je neophodan kako bi se smanjila razlika u odnosu na konkurente“, iako su Ferrarijeva drumska vozila i dalje prioritet ove kompanije.

            Španski El Mundo Deportivo piše da će Ferrari prvo zaposliti penzionisanog, 68-godišnjeg, Jean-Jacques Hisa, eksperta za motore koji je vodio Renault u eri njihove dominacije.







            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7048
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Maldonado ostaje bez sponzora


              „Nećemo više dati ni dolar u motosport“


              Sve do sada, karijeru mladog Venecuelanca je podržavala ogromna količina novca koju je velikodušno davala PDVSA kompanija i njegov kućni prijatelj, predsednik Hugo Chavez. Međutim, Chavez je preminuo prošle godine a sadašnji ministar za sport ove zemlje, Antonio Alvarez, tvrdi da je motorsport totalno izbačen sa liste sponzorstva ovog ministarstva.

              „Znam da ću na ovaj način da steknem veliki broj neprijatelja. Ali nećemo više dati ni dolar u motosport. Venecuelanski sport ima druge prioritete, i bilo bi glupo davati državni novac za sportove koji ne pospešuju razvoj zemlje.“







              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7050
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Rakuten "otkacio" McLaren


                McLaren ostaje bez glavnog sponzora


                Izgleda da će Mclaren ove godine ipak ostati bez glavnog sponzora, kako navodi italijanski blogf1.it.

                Naime, nakon rastanka sa Vodafoneom, McLaren je započeo pregovore sa Japanskim gigantom – Rakutenom, kompanijom iz Tokija u čijem se vlasništvu nalazi buy.com i play.com.


                Pričalo se da je taj ugovor vredan oko 60 miliona dolara godišnje, što bi britanskom timu itekako dobro došlo, jer se od početka prošle sezone muče sa svojim performansama.

                Medjutim, blogf1.it tvrdi da su pregovori sa Rakutenom propali i da postoji mogućnost da će Lotus potpisati ugovor sa ovim kompanijom.







                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7061
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Domenicali-dao otkaz i zvao Vettela


                  Kada je dao otkaz, pozvao je tri osobe: Alonsa, Raikkonena i Vettela


                  Stefano Domenicali je zvao svetskog šampiona Sebasiana Vettela na dan kada je dao ostavku na mesto šefa Ferrarija.

                  Do sada, Domenikali se nije oglašavao od kada je napustio Maranello usled loših rezultata slavnog italijanskog tima.

                  Nemački dopisnik za Sport Bild, Bianca Garloff, rekla je u sredu, da je intervjuu postavljen na Italijanskom blogu u stvari lažan.

                  Ali intervju je postavio niko drugi do ugledni Leo Turrini, pouzdani izvor Ferrarija, na njegovom uobičajenom i pouzdanom Quotidiano blogu.

                  Domenicali je navodno rekao, da kada je dao ostavku, da je pozvao tri osobe:"Po alfabetu, Alonsa, Raikkonena i Vettela", kaže on.

                  "Fernando i Kimi su moji pravi prijatelji. Žao mi je zbog rezutata", dodaje italijan.

                  "Nisam ih spojio da bi se borili za šesto mesto, ali na žalost tako je na kraju ispalo."

                  On je zaobišao temu o Ferrarijevoj kontroverznoj pit stop strategiji u Španiji, tvrdeći da nije ni gledao trku na televiziji.

                  "Možda neću gledati ni Monte Carlo", dodaje Domenicali.

                  Kada se već spominje Monaco, on se priseća 2001, i pete pobede Michaela Schumachera u Kneževini.

                  "Sećam se da smo to veče svi bili ubeđeni da će Mihael da potuče Sennin rekord od šest pobeda, ali na žalost to se nije nikada dogodilo", kaže Domenicali.

                  Kako s piča odvijala prema Šumijevoj nesreći i komi, Domenicali priznaje:"Ponekad mislim da smo mi (Ferrari) imali Michaela negde između 2008 i 2013, da bih ja osvojio bar još jednu titulu."

                  "Ali da me ne shvatite pogrešno: mislim da je Alonso zaslužio da bude šampion i 2010. i 2012", insistira on.

                  A što se tiče trećeg vozača koga je zvao taj dan nakon ostavke, Domenicali je bio manje rečit.

                  "Zašto sam zvao Seba? To ćete morati sami da saznate, žao mi je..."

                  O svojoj budućnosti u F1, Domenicali je isključio povratak sa drugim timom.

                  "Nikada nisam odbio da ostanem u trkama, ali ne da radim sa dugim timom, bili to Caterham ili McLaren ili već ko."

                  "To ne bi funkcionisalo da odem do pit Walla i da kličem Raikkonenu i Alonsu. Ali na nekoj dugoj poziciji? Zašto da ne," kaže on.

                  "Dobio sam dosta ponuda čak i iz drugih serija, ali iskreno, nema potrebe da žurim."

                  Domenicali odbija, za sada da javno govori o svome nasledniku, neiskusnom Marcu Mattiacciju.

                  "Mattiacci me nije ništa pitao", priznaje on.

                  "Dobro je to što njemu nije trebalo saveta."







                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7066
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Newey demantuje glasine o prelasku u Ferrari


                    Već dve nedelje kruže glasine o tome kako je Ferrari spremio za Neweya “ponudu koja se ne može odbiti”.


                    Međutim, najcenjeniji F1 inženjer i dizajner je u Monaku izjavio:
                    "Ostajem veran Red Bullu."

                    Svetski šampion Sebastian Vettel je izneo svoje mišljenje o eventualnom odlasku Neweya iz ekipe:
                    "On je jedan od najvažnijih ljudi u Red Bullu. Međutim, nemojmo zaboraviti da u timu ima i drugih osim njega. Ne treba mu pripisivati sve zasluge. Uostalom, to bi vam i Newey rekao”.

                    "Naravno, mi bismo voleli da ostane u ekipi. Na kraju krajeva, to je za sada samo prazna priča. Koliko ima istine u svemu tome, saznaćemo na kraju. A možda i nećemo “, dodao je Vettel.






                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7067
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Rosberg potpisao novi ugovor?


                      Nico Rosberg produžio saradnju sa Mercedesom


                      Mercedes je spreman da zaustavi spekulacije u kojima se tvrdi da žele da Nica Rosberga zamene Fernandom Alonsom od sledeće godine..

                      Kada su se te glasine prvi put pojavile, pre dve nedelje u Barceloni, Niki Lauda je izjavio da Mercedes ima „dugoročne ugovore“ sa svojim vozačima.

                      Medjutim, veruje se da ugovor Nica Rosberga ističe na kraju ove godine.

                      Ali. kako navodi BBC, Nico Rosberg je potpisao novi ugovor sa svojim timom i to na period ne manji od dve godine.

                      „Mi imamo ugovor na duže staze sa oba naša vozača“, potvrdio je potparol Mercedesa.







                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7071
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Hamilton svestan svoje uloge u istoriji F1


                        Hamilton je itekako svestan da je prva „crna“ zvezda Formule 1


                        Lewis Hamilton je itekako svestan da je svojim dolaskom u Formulu 1 „oborio barijere“ za sve ostale mlade ljude, i svoj uticaj u sportu je uporedio sa uticajem sestara Williams u tenisu i Tiger Woodsa u golfu.

                        „Kada sam došao u Formulu 1, pokušao sam da ignorišem činjenicu da sam prvi crni momak koji se ikada trkao u ovom sportu. Ali, sve što sam stariji, počinjem to da cenim“, rekao je Hamilton za BBC.

                        „Prilično je kul osećaj biti osoba koja „obara barijere“, kao što su to uradile sestre Williams u tenisu ili Tiger Woods u golfu.“

                        „Prilaze mi deca različitih kultura i nacija i svi oni žele da budu F1 vozači. Oni osećaju da je sport otvoren za sve ljude.“







                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7072
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Zetsche kaze da je Alonso najbolji vozac u F1


                          Šef Daimlera veruje da je Ferrarijev vozač Fernando Alonso najbolji na gridu


                          Fernando Alonso je "Možda najbolji vozač" u Formuli 1 - ovo je tvrdnja ne od nekog fana niti insajdera već Diereta Zetschea.

                          Zetsche je šef Daimlera, matične firme Mercedesa čiji tim iz Brackleya sada dominira sezonom 2014.

                          Nedavno je bilo glasina da je Mercedes zainteresovan da ponovo satavi čuveni vateni duo iz 2007, tako što će otpustiti Rozberga, i upariti trenutnog lidera šampionata sa Alonsom sldeć godine.

                          Alonso je kako se priča frustriran Ferarijevim nedostatkom da mu obezbedi šampionski auto, i sada je "bacio oko" na Mercedes ili možda Meklaren.

                          Ali, Zetsche je rekao u utorak:"Alonso je možda najbolji vozač na gridu, i to pokazuje i u manje konkurentnom automobilu."

                          A prema onome što citira španska EFE agencija, on kaže da je vozačka veština sada važnija nego ikad, nakon pelaska na nove turbo pogonjene automobile.

                          "Vozači moraju biti voma dobri sa novim hibridnim pogonom", kaže Zetsche, "zato što bolidi više nisu kao tramvaji koj smo ranije viđali."

                          "Današnji automobili su uzbudljivi - meni nije dosadno što je jedan tim pobeđivao do sada," dodao je sa osmehom.

                          "Zadatak ostalih timova je da dostignu performanse Mercedesa, iako i mi imamo dosta mesta gde možmo da se poboljšamo."







                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7062
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            F1 ostaje bez alkohola?


                            F1 timovi bi mogli da ostanu bez alkoholnih sponzora


                            Ukoliko Evropska Unija donese zakon kojim se zabranjuje reklamiranje alkoholnih pića u sportu, F1 timovi bi mogli da ostanu bez svojih najjačih sponzora. To bi posebno moglo da utiče na manje i timove iz srednjeg reda.

                            Pre nekoliko godina Formula 1 je morala da se izbori sa gubitkom „duvanskih“ sponzora, iako Marlboro i dalje sponzoriše Ferrari preko svoje matične kuće Philip Morris.

                            „Sponzorstva su od vitalnog značaja“, rekao je Marco Mattiacci u Monaku: „Najvažnije je dovesti sponzore u Formulu 1.“

                            Od kako su duvanske kompanije napustile F1, kompanije koje se bave proizvodnjom i brendiranjem alkoholnih pića su postale primarne u Formuli 1.

                            McLaren ima „Johnnie Walker“ liverje na ovonedeljnoj trci u Monaku, Force Indijom rukovodi magnat Indijskih alkoholnih pića Vijay Mallya, a Williams je uspeo da vrati Martini u Formulu 1.

                            „Sve je teže naći sponzore“, rekla je Claire Williams: „Mi konstantno pokušavamo da dovedemo nove sponzore kako bi održali Williams.“

                            Kako navode izveštaji, to bi uskoro moglo da postane još teže.

                            „Ovo je samo manja slika onoga što se desilo duvanskim sponzorstvima“, rekao je insajder Evropske Unije za The Times.

                            „Vlade svih zemalja užurbano rade na tome da donesu nove zakone i alkoholna sponzorstva su primarna meta. Ono što se desilo sa duvanskim industrijama pre nekoliko godina,takodje će se desiti i sa alkoholnim“, upozorio je isti izvor.







                            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7077
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Magny Cours se vraca 2015?


                              Kako navodi šef Magny Coursa, ova staza je na putu povratka u kalendar Formule 1


                              „Ako se potvrdi volja određenog broja ljudi u narednih nekoliko nedelja, bićemo veoma blizu povratka“, rekao Serge Saulnier.

                              Francuska je 2008. godine ispala iz kalendara F1, a Magny Cours staza je locirana u centralnom delu države, nekih 250 km od Pariza.

                              „Još uvek smo u pregovorima sa FOM-om. Kandidati smo za mesto 2015. ali za sada još ništa nije potpisano“, rekao je on, otkrivajući da su već zamolili čelnike lokalnih regiona da učestvuju u plaćanju takse za održavanje trke.

                              „Ja se nadam. Na tome radimo duže od tri godine, ide polako ali sigurno, i mislim da je došlo vreme da potpišemo taj ugovor. Ja se nadam i voleo bih da to bude rešeno pre leta.“







                              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7052
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Prodaje se Caterham?


                                Tony Fernandes prodaje svoj F1 tim


                                Početkom godine, Tony Fernandes je izjavio da će ovo biti „ključna godina“ za njegov tim, ali izgleda da je njegovom strpljenju došao kraj, jer kako navodi Bloomberg, već je odredio cenu od 350 miliona funti za svoj F1 tim i auto-kompaniju.

                                Tim je debitovao 2010. godine pod imenom Lotus Racing i nakon ovogodišnje VN Monaka drže rekord u broju trka bez ijednog osvojenog poena, jer je Jules Bianchi uspeo da osvoji dva poena za Marussiju na toj trci.

                                Ta dva poena će najverovatnije postaviti Marussiju na 10. mesto u šampionatu konstruktora, što znači da će Caterham, drugu godinu zaredom, ostati bez F1 nagradnog novca koji dobijaju prvih 10 timova.

                                „Jednostavno dodjete do tačke kada više ne želite da stalno završavate na poslednjem mestu, tako da je ovo ključna godina“, rekao je Fernandes na početku godine.

                                Caterham je ušao u F1 pod obećanjem da će sve biti rešeno kada se uvedu budžetska ograničenja, ali to nikada nije realizovano, a sada su ostali i bez prava glasa u F1 od kako je formirana nova Strateška grupa u kojoj se nalaze Red Bull, Ferrari, Mercedes, McLaren, Williams i Lotus.

                                Fernandes je u subotu bio na Wembely stadionu gde je pratio svoj Queens Park Rangers tim i tom prilikom je izjavio da F1 može mnogo toga da nauči od fudbala.

                                „Mislim da je fudbal uradio mnogo bolji posao od Formule 1 u smanjivanju razlike izmedju timova“, rekao je Fernandes: „I dalje ima onih koji imaju i onih koji nemaju, ali u Formuli 1 postoji čak dva ili tri nivoa.“

                                „F1 treba mnogo bolje da razmotri svoju situaciju, razlika izmedju vrha i dna u Premier Ligi nije toliko velika kao u Formuli 1, i na fudbalskoj utakmici nikada ne znate ko će da pobedi.“

                                „Meni je obećan sport koji će da smanjuje troškove iz godinu u godinu, ali troškovi su godinama samo bili veći i mislim da to nije održivo na duži vremenski period.“

                                Da bude još gore, njegov fudbalski tim će najverovatnije platiti kaznu od 50 miliona funti zbog kršenja Financial Fair Play pravila.






                                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7082
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X