Rosberg najbrži i na drugom treningu
Vozači Mercedesa su ponovo imali najbolji tempo, a najbliži rivali su im bili vozači Ferrarija.
Na početku treninga su prvi na stazi bili vozači Lotusa i Ferrarija. Vettel i Raikkonen su se u tim trenucima smenjivali na prvom mestu, a Vettel je na kraju ipak imao prednost sa krugom 1m29.801s. Njih je nešto kasnije razdvojio Hamilton, a samo 17 minuta po početku sesije smo imali prekid sesije nakon izletanja kevina Magnussena. Vozač McLarena je izgubio kontrolu u krivini 6, proleteo je kroz šljunak i završio u zaštitnom zidu. Većih posledica za njega nije bilo, a sesija je nastavljena nakon desetak minuta.
Prve krugove na mekim gumama smo videli sat vremena pre kraja sesije, a vozači Ferrarija su bili prvi koji su ih koristili. Oni su prema očekivanjima svoja vremena popravili za više od sekunde, a Vettel je sa krugom 1m28.412s bio četiri desetinke ispred Raikkonena.
Petnaestak minuta kasnije su i ostali počeli da menjaju gume, a Rosberg i Hamilton su ponovo imali najbolji tempo. Rosberg je sa vremenom 1m27.697s bio tačno desetinku ispred svetskog šampiona, ali je njihova prednost u odnosu na ostale bila znatno manja nego na prvom treningu.
Valterri Bottas je za to vreme na mekim gumam bio malo iza dvojca Ferrarija dok su ostali imali znatno veći zaostatak.
Timovi su se nakon toga uglavnom fokusirali na uvežbavanje startova i testiranje trkačkog tempa sa većim količinama goriva.
Rosberg i Hamilton su ostali najbrži do kraja sesije i još jednom potvrdili tempo Mercedesa. Vettel i Raikkonen su bili iza njih, a prvih deset su kompletirali Bottas, Kvyat, Sainz, Maldonado, Grosjean i Hulkenberg.
Na sesiji se uopšte nisu pojavljivali Massa koji je imao curenje vode na motoru i Ricciardo kome je Red Bull menjao ceo motor.
Vozači Mercedesa su ponovo imali najbolji tempo, a najbliži rivali su im bili vozači Ferrarija.
Na početku treninga su prvi na stazi bili vozači Lotusa i Ferrarija. Vettel i Raikkonen su se u tim trenucima smenjivali na prvom mestu, a Vettel je na kraju ipak imao prednost sa krugom 1m29.801s. Njih je nešto kasnije razdvojio Hamilton, a samo 17 minuta po početku sesije smo imali prekid sesije nakon izletanja kevina Magnussena. Vozač McLarena je izgubio kontrolu u krivini 6, proleteo je kroz šljunak i završio u zaštitnom zidu. Većih posledica za njega nije bilo, a sesija je nastavljena nakon desetak minuta.
Prve krugove na mekim gumama smo videli sat vremena pre kraja sesije, a vozači Ferrarija su bili prvi koji su ih koristili. Oni su prema očekivanjima svoja vremena popravili za više od sekunde, a Vettel je sa krugom 1m28.412s bio četiri desetinke ispred Raikkonena.
Petnaestak minuta kasnije su i ostali počeli da menjaju gume, a Rosberg i Hamilton su ponovo imali najbolji tempo. Rosberg je sa vremenom 1m27.697s bio tačno desetinku ispred svetskog šampiona, ali je njihova prednost u odnosu na ostale bila znatno manja nego na prvom treningu.
Valterri Bottas je za to vreme na mekim gumam bio malo iza dvojca Ferrarija dok su ostali imali znatno veći zaostatak.
Timovi su se nakon toga uglavnom fokusirali na uvežbavanje startova i testiranje trkačkog tempa sa većim količinama goriva.
Rosberg i Hamilton su ostali najbrži do kraja sesije i još jednom potvrdili tempo Mercedesa. Vettel i Raikkonen su bili iza njih, a prvih deset su kompletirali Bottas, Kvyat, Sainz, Maldonado, Grosjean i Hulkenberg.
Na sesiji se uopšte nisu pojavljivali Massa koji je imao curenje vode na motoru i Ricciardo kome je Red Bull menjao ceo motor.

Comment