F1 2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Schumacher je pre nesreće želeo da se povuče iz javnosti


    Sabine Kehm izjavila je kako je želja njenog klijenta bila da nestane iz javnog života.



    Oporavak Michaela Schumachera sada već traje skoro dve godine posle povreda zadobijenih na skijanju u Francuskoj, i idalje nema detalja o tome kada bi ovom velikom asu mogao da se popravi zdravstveni bilten. Ipak, njegov lični asistent Sabine Kehm kazala je kako je sedmostruki šampion sveta imao želju da nestane iz javnog života.

    "Posle jednog dugog razgovora on mi je rekao da mu moje usluge više neće biti potrebne, jer se povlači iz javnog života. Mislim da je to bila njegova tajna želja. Zato sada želim da mu ih ispunim i da na najbolji način zaštitim njega i njegovu porodicu." kazala je Kehm.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Di Resta je novi rezervni vozač Williamsa


      Bivši vozač Force Indije od ove sezone postaće i novi test vozač Williamsa.



      Paul di Resta izgubio je trkačko mesto u Formuli 1 na kraju 2013. godine a sa timom Force Indije ukupno je zabeležio 58 startova. Posle toga, ovaj Škot se ponovo preselio u DTM seriju, koju je 2010. osvojio zajedno sa ekipom HWG.

      Sada, di Resta će popuniti mesto trećeg vozača Williamsa a ovu prošlogodišnju ulogu obavljao je nekadašnji negov timski kolega Adrian Sutil. Pored ovoga, on će nastaviti da se takmičiti u DTM šampionatu.



      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Vasseur: Renault se možda odrekne rezultata u 2016.


        Šef francuske ekipe kazao je da njegov tim neće juriti rezultate u novoj sezoni, jer Renault ima dugoročne planove.



        Frederic Vasseur je još ranije izjavio da će njegov tim pokušati da ispuni želje predsednika kompanije Carlosa Ghosna, ali da je za sada važno da se uspostave zdravi temelji za dalju nadogradnju.

        "Moj glavni cilj je da ceo sistem držim pod kontrolom. Niko se neće odreći sezone. Svi znamo da za nas ovo može da bude teška godina, jer smo tim uzeli dosta kasno. Ipak, imamo dobru radnu energiju, ali mislim da ne bi bila greška kada bi se fokusirali na druge stvari nego na rezultate u ovoj sezoni. Posle Melburna sve će biti dosta jasnije." kazao je Frederic Vasseur.
        On je dodao da je veoma impresioniran članovima tima koji rade u Enstonu: "Tim je veoma odlučan i fokusiran na posao. Mislim da su puno naučili iz teških sezona, što im u ovom trenutku dosta prija. Imamo dobar timski duh."


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Mark Smith napustio Sauber


          Švajcarski tim je neposredno pred početak sezone ostao bez tehničkog direktora.



          Sauber je danas objavio da će Mark Smith napustiti tim, a kao razlog navodi se lični i familijarni stavovi ovog Britanca. On je došao u Hinvil tek prošlog leta kao zamena za tada odlazećeg Jamesa Keya. Pored Saubera, Smith je radio u Caterhamu, Red Bullu i Force Indiji.

          Zbog toga švajcarski tim je morao da prilagodi svoju organizaciju odgovarajućoj situaciji, pa će tako posao tehničkog direktora raditi novoformirana radna grupa.
          "Želeli bi smo da se zahvalimo Marku na saradnji i zalaganju, kao i da mu želimo sve najbolje u budućnosti." pisao je u saopštenju.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Red Bull opet podgrejao priče o napuštanju Formule 1


            Dietrich Mateschitz ponovo je aktivirao navode o mogućem napuštanju šampionata.



            Prošle sezone, Red Bull je pretio da će možda napustiti Formulu 1, pre svega zbog loše situacije na tržištu agregata, kada želeli da zamene dobavljača motora. Na kraju pronađeno je rešenje, pa je tako Red Bull rebrendirao Renaultove agregate a Toro Rosso dobio prošlogodišnju specifikaciju Ferrarijeve pogonske jedinice.

            Ipak, prema Mateschitzu, ovda možda nije kraj:
            "Ugovor sa Renaultom nam daje dve opcije. Mi smo previše dobri da bi ostali srednjerazredni tim. Formula 1 nije Tur de Frans. Ako mi uskoro ne nađemo dobar agregat, napustićemo takmičenje. Sigurno nećemo da prihvatimo da budemo na petom mestu u narednih pet godina. Ne želim da krivim Berniea Ecclestona da vodi ovu stvar u pesak, već što je fabričkim timovima dozvoljeno mnogo više."


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Mercedes upozorava da novi format kvalifikacija nije dobar


              Nemački tim smatra da novi sistem kvalifikacija može imati kontra efekat.



              FOM i FIA odlučili su da pred početak nove sezone uvedu i novi kvalifikacioni sistem, koji će se u odnosu na stari razlikovati po eliminaciji vozača u određenom vremenom roku u toku sesije. Ipak, dok jedni veruju da bi ovakav način određivanja startnog poredtka mogao da unese dodatno uzbuđenje, vodeći ljudi Mercedesa smatarju da bi ovaj sistem proizveo kontra efekat.

              "Cilj je da imamo što više bolida na stazi, ali mislim da će mnogo manje vozača biti na stazi u poslednjim minutima." kazao je Niki Lauda.
              Sličan stav imao je i šef šampionskog tima Toto Wolff: "To znači da ćemo morati da sesiju započinjemo sa novim gumama. Onda, u Q3 nećemo imati puno vozača, posebno u završnih osam minuta. U realnosti je sve to dosta zbrkano, ali teško je verovati da jedan ovakav sport može da promeni pravila u 5 do 12."


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Hamilton očekuje više problema zbog dodatne zabrane radio komunikacije


                Aktuelni šampion veruje da će odbrana titule biti još teža zbog dodatnih zabrana u radio komunikaciji.



                FIA je dodatno pooštrila mere zabrane u radio komunikaciji između tima i vozača, kako bi oni primali što manje informacija vezanih za stanje bolida i tako uveo dodatan elemnet drame u samoj trci.

                "Upravo zbog ovog pravila ja sam proveo dodatno vreme u fabrici, kako bi na pravi način razumeo bolid i u zavisnosti od situacije mogao da odreagujem na pravi način. To je velika promena i slažem se sa procenama da bi ovaj faktor mogao da igra veliku ulogu u narednoj sezoni."
                "Moram sada da upamtim puno stvari, puno različitih procesa koji nam se mogu dogoditi. Dođe mi da zalepim stikere u kabini i na volanu, jer podataka ima puno. Zbog toga možda nam se desi da se mučimo na prvoj trci, ali nam ostaje da se pripremimo najbolje što umemo." izjavio je Lewis Hamilton.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Da li su ovo nove boje Renaulta?


                  Na slici možemo videti bolid ovog tima, sa kolor šemu kakva će biti na prvoj ovosezonskoj trci.



                  Tviterom danas kruži ova fotografija Renaultovog ovosezonskog bolida, sa ovom žutom nijansom za koju pojedini mediji veruju da će se pojaviti u Melburnu.

                  Ton boje je malo tamniji nego li prethodnih sezona, a završni je mat prelaz, za razliku od većine ostalih timova, koji na bolidima koriste metalik nijansu boja.

                  Ovo potvrđuje priču predsednika Jeromea Stolla, kako će se boja bolida promeniti do prve trke, što je rekao na prezentaciji boja u Parizu, krajem februara. Nadajmo se da za razliku od tradiconalne boje, u dolazećoj sezoni bolid neće zaslužiti i povratak tradicionalnog nadimka iz turbo ere, a to je "Žuti čajnik".


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Red Bull takođe ima prijedlog zaštite kokpita


                    Njihov model potpuno se razlikuje od Ferrarijevog, pa je tako naišao na mnogo bolji odziv nego što li rešenje iz Maranela.



                    Jedan od Red Bullovih rivala na stazi, otvoreno je podržao njihov futuristički sistem zaštite vozača, koji će na stazi biti testiran idućeg meseca. U pitanju je tim Williamsa. Iako je Ferrari već predstavio svoje rešenje, Red Bull želi eksperimentisati sa akrilnim krovom.

                    Girogio Piola doneo je crtže onog što može predstavljati rešenje Red Bulla. Primećujemo da vizir ima jasno definisane bočne strane, a ne samo prednju ispred vozača, što je do sada najveća razlika u odnosu na druge modele koji su predstavljeni. Šef ovog tima, Christian Horner rekao je ranije ovog meseca:

                    "To je više od nadstrešnice sa otovorenim krovom. To je pravi vetrobran, dosta je elegantniji od rešenja Ferrarija i što je najbitnije, nudi mnogo bolju vidljivost, u stvari odličnu vidljivost. Vidjećemo šta će FIA reći idućeg meseca ovaj model."

                    Williamsov zamenik šefa tima, Claire Williams, pristalica je ovog modela zaštite:

                    "Ako ćemo ići u susret bolidima budućnosti, onda je ovo idealan model. Izgleda kao vizir najmodernijih borbenih aviona, a to je ono što svi traže. Dizajn je idealan i moderan, ali onda dolaze neki drugi problemi. Morate rešiti odvođenje vode sa vizira, kondenzaciju, i neke druge stvari. Oba projekta su još u fazi koncepta. Ja lično videla sam oba modela i ostaje da vidimo kom će se FIA prikloniti, i da li će ijedan dobiti zeleno svetlo."

                    Christian Horner je ovom prilikom takođe dodao:
                    "Ja sam pristalica klasičnog u F1. Mnogo je kritika na račun Ferrarijevog modela, i meni se ne sviđa. Jeste sigurnost vozača na prvom mestu, ali koncept Ferrarija ne bi spasio ni Massu, ni Julesa. Tužno, ali istinito. Nekih 60 godina u F1 imamo otvoreni kokpit, i to je rizik ovog sporta.To znaju oni koji voze."


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Ovo su nova pravila za izbor Pirellijevih guma za trkački vikend


                      U kratkim crtama prezentovaćemo koja su nova pravila vezane za upotrebu Pirellijevih pneumatika na trkačkom vikendu.




                      - Od ove sezone imamo 3 komponente suvih pneumatika po trci
                      - To znači vozač ima pravo na 13 seta guma za suvo po vikendu
                      - Uzećemo primer za prikaz novog pravila, pa ćemo tako navesti da se koriste super meke, meke i medijum komponenta
                      - Timovi će moći da u prvih 40 minuta prvog treninga koriste medijum gumu (najtvrđu tokom vikenda)
                      - Na drugom treningu moćiće da se koristi meka i super meke guma
                      - Sve gume sa prvog i drugog treninga se vraćaju Pireliju, što znači ne mogu da se koriste u trci
                      - Na trećem treningu mogu isto da se koriste sve vrste guma, ali se i one takođe vraćaju Pireliju
                      - Gume iz kvalifikacija i nekorišćeni setovi se koriste za trku
                      - Kvalifikacije:
                      - Q1: mogu da se koriste sve tri komponente, ali kako praksa nalaže uzimaju se samo meke i super meke (dve najmekše gume)
                      - Q2: I dalje važi pravilo da se u trci startuje sa gumama sa najboljim vremenom u Q2. To znači ako vozač postavi vreme na super mekim onda sa njim mora da krene u trku, što bi u ovom slučaju značilo kraći prvi stinti od samo par krugova, ali bi na tim gumama imao više šansi da prođe u Q3. Ukoliko vozač zabeleži vreme na mekim ili medijum komponenti, onda lako može da se desi da ne prođe u Q3, ali bi imao znato duži i stabilniji prvi stint u trci.
                      - Pireli od tri komponente bira dve obavezne za trku, ali je vozač u obavezi samo da iskoristi jednu komponentu.
                      - Vozači koji u Q2 uzmu super meku gumu imaće kraći prvi stint, a vozači koji izaberu neku drugu komponentu možda ne prođu u Q3 u kvalifikacijama, ali bi prema proračunima imali stabilniji i duži prvi stint i verovatno jedan pitstop manje od ovih drugih vozača.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Lauda: Samo dve desetinke dele Mercedes i Ferrari


                        Niki Lauda veruje da je tim iz Maranela značajno smanjio razliku za Mercedesom.



                        Iako je tim iz Štugarta veoma dominantan u novoj eri u Formuli 1, ipak prema prvim procenama pojedinih analitičara sa zimskih testiranja stiče se utisak da je Ferrari značajno smanjio razliku za aktuelnim šampionom, a sa ovom konstatcijom slaže se i bivši as italijanskog tima a sada jedan od vodećih ljudi u Mercedesu:

                        "Prvo, nije Mercedesova krivica što je bio bolji od konkurencije u ostalim sezonama. Mi svakako želimo da nastavimo tim putem, ali mislim da su nam ostalim timovi sada mnogo bliži. Prošle godine imali smo 6 desetinki prednosti a sada mislim da imamo samo dve u odnosu na Ferrari." kazao je Nikki Lauda.

                        I pored toga što su i ostale ekipe ostvarile određeni napredak, ovaj Austrijanac veruje da će na kraju bitka biti između njih i Ferrarija.
                        "I Red Bull je brz, mislim da mogu da nas ugroze na uličnim stazama kao što su Monako i Singapur."


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Dennis očekuje spremnog Vandoornea za 2017.


                          Prvi čovek McLarena nada se da će mladi Belgijanac biti spreman za svoju prvu Formula 1 sezonu naredne godine.



                          I pored toga što je prošle sezone veoma dominantno osvojio titulu u GP2 seriji, gde je pritom zabeležio rekordnih sedam pobeda, Stoffelu Vandoornu nije bilo zagarantovano mesto u McLarenu, jer ugovore sa timom imaju Fernando Alonso i Jenson Button. I pored svega toga, mladi vozač uspeo je da na svim poljima oduševi zaposlene u Vokingu pa tako i prvog čoveka tima Rona Dennisa:

                          "On je veoma inteligentan, ali je za svoje godine dosta i mudar. Pored toga dobro je fizički pripremljen, a to se zahteva od svakog vozača. Njegov put ka Formuli 1 je veoma dobro praćen od strane McLarenovog programa za razvoj mladih vozača, pa se tako nadam da će biti spreman za narednu sezonu."

                          Pošto Fernando Alonso ima trogodišnji ugovor sa timom, Stoffel Vandoorn se u daljoj budućnosti vidi kao zamena za Jensona Buttona, koji je ušao u poslednju godinu ugovora sa McLarenom.
                          "Fernando se obavezao na trogodišnju vernost, a u ovom ugovoru nema klauzula koja bi raskinula saradnju na osnovu performansi. A što se tiče Jensona, ja i on ćemo pričati tokom godine. On je šampion i jedan od najboljih vozača koji smo imali. Svako bi bio ponosan da ga ima u timu i defenitivno se to odnosi i na nas." dodao je Ron Dennis.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Renault prikazao svoje nove boje



                            Kao što je bilo i najavljeno, francuski tim prikazao je svoju novu kolor šemu dan pre početka zvaničnog vikenda.






                            Renault se odlučio da se ponovo vrati na svoje timske boje, odnosno kao što istorija nalaže rešio se za žuto-crnu kombinaciju. Nova verzija bolida po prvi put je bila uočena u Sidneju, kada je rađen i promotivni materijal.
                            "Mi smo spremili sasvim novu kolor šemu za Melburn, jer smo želeli sasvim nove stvari. Pored toga što želimo da privučemo dosta pažnje na stazi, takođe vodimo računa i o izgledu van, pa samo tako došli na ideju o novoj kolor šemi. Prvi naš bolid je takođe imao ove boje, što nam puno znači." kazao je šef tima Cyril Abiteboul.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Verstappen već počeo pregovore sa Red Bullom o novom ugovoru


                              Mladi Holanđanin kazao je da već razgovoara o svojoj budućnosti sa timom posle 2017. godine.



                              Ovaj tinejdžer je u svojoj prvoj sezoni u Formuli 1 pokazao izuzetan talenat, koje je rezultovalo i dobrim učinkom na stazi, jer je čak u dva navrata zabeležio četvrto mesto. Verstappen je jedan od malobrojih vozača koji su direktno iz Formule 3 odmah seli u bolid Formule 1, pa upravo iz ovih razloga on privlači veliku pažnju na tržištu.

                              "Za sada sve lepo izgleda za dalju budućnost. Veoma sa srećan što ću još jednu godinu provesti u Toro Rossu, pa ću morati da sačekam i vidim šta možemo posle da uradimo. Naravno da smo već pričali o tome sa Red Bullom. Trenutno sam veoma zadovoljan gde se nalazim." kazao je Verstappen.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Renault već poboljšao svoj motor za VN Australije


                                Francuski tim je izvršio određene izmene na motoru kako bi povećao pouzdanost svog agregata.



                                Renault veruje da je našao pola sekunde po krugu tokom zimskih testiranja, sa određenim poboljašnjima koje je tim doneo na poslednjem predsezonskom testu u Barseloni.

                                "Doneli smo neke nove stvari na motoru a to je pre svega sa ciljem da poboljšamo pouzdanost i dobijamo veću snagu iz agregata. Nadam se da će se te stvari bez probelma preneti na stazu u Melburnu."
                                "Sada sam srećniji i zadovoljniji, jer prošle godine posle puta iz Melburna, kada sam upalio moj mobilni telefon, stigla mi je poruka od Christiana Hornera u kojoj je pisalo da je njihov motor puko posle samo 46km. Zbog toga puno pažnje smo posvetili pouzdanosti. Takođe, u mogućnosti smo da izvučemo i više performansi iz pogonske jedinice, a to nismo bili u stanju da radimo u prošlosti zbog problema sa softverom." izjavio je Cyril Abiteboul.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X